دوباره طراحی گزارش پیشرفت خواهد بود “جامع 360 درجه چند بعدی گزارش که نشان دهنده در جزئیات بزرگ پیشرفت و منحصر به فرد از هر یادگیرنده در شناختی عاطفی و روانی حرکتی دامنه های”.

ارتقاء

تیاو برای اولین بار سیاستهای آموزشی قرن 21 اعلام شده است. ملی و سیاست آموزش و پرورش سال 2020 است یک پروژه بلند پروازانه برای هدف فراگیر فرآیندی اصلاحات در تمام سطوح آموزش و پرورش — اولیه و ثانویه و موسسات آموزش عالی.

2020 سیاست کست کنار حالت سنتی ارزیابی به وجود آورده 34 سال پیش و راه را به جلو با یک مطلب جامع و چند بعدی رویکرد به ارزیابی.

در اینجا نگاهی به چگونگی پایان سال گزارش کارت را تغییر دهید و این که آیا آن را شبیه CBSE مداوم ارزیابی جامع پیشرفت کارت.

چه ملی آموزشی سیاست 2020 میگه:

دوباره طراحی کارت گزارش خواهد شد “جامع 360 درجه چند بعدی گزارش که نشان دهنده در جزئیات بزرگ پیشرفت و منحصر به فرد از هر یادگیرنده در شناختی عاطفی و روانی حرکتی دامنه های”.

گزارش پیشرفت را شامل خود ارزیابی و ارزیابی دقیق و ارزیابی شده است.

پیش نویس سیاست های ایالات متحده است که یک ارزیابی ملی بدن — عملکرد, ارزیابی, نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل از دانش برای توسعه جامع (PARAKH) — تاسیس خواهد شد. این مرکز خواهد بود مسئول برای تنظیم استانداردهای هنجارها و دستورالعمل برای ارزیابی دانش آموزان را برای همه به رسمیت شناخته شده مدرسه تخته.

یک CCE گزارش کارت. منبع

“معلمان [نیاز] به آماده برای تحول در سیستم ارزیابی توسط 2022-23 علمی جلسه” کشورهای جدید NEP سال 2020 است.

در این صورت این دستورالعمل به نظر می رسد شبیه به شاخص های توصیفی که CBSE تا به حال در جای خود قرار داده و از چند سال پیش برای ارزیابی دانش آموز به طور کلی عملکرد در یک سال تحصیلی.

به چه معنی است ؟

سیستم جامع ارزشیابی آموزش معلمان برای حفظ سوابق حدیثی بر اساس دوره ای مشاهده می شود قادر به اعتبار یک دانش آموز رشد در شرکت های تحصیلی مناطق. و در نتیجه نمرات و توصیفی شاخص های اختصاص داده شده به قدرت چگونه به خوبی کودک قادر به انجام یک مهارت خاص است.

دانش آموزان مدرج در خود آگاهی, روابط میان فردی, حل مشکل, مقابله با استرس و مهارت های خلاق. این NEP 2020 است که شاید با هدف را اسکولاستیک نتایج در همان ambit از ارزیابی.

Preeti Khattri اصلی Sheerwood, کالج, جانسی (UP) CBSE شهرستان هماهنگ کننده منطقه ای و هماهنگ کننده CBSE واحد آموزش می گوید بهتر است هند (TBI) و “NEP نشان دهنده دستیابی به موفقیت بزرگ برای کشور ما است. که در آن تمرکز نخست CCE کمتر بود بار بر یک کودک مستمر ارزیابی این سیاست جدید با تمرکز بر رشد کلی آموزشی آزادی. آن را حذف محدود چشم انداز مکالی آموزش و پرورش سیاست. وظیفه اصلی مدارس خواهد بود برای آموزش والدین برای بیرون آمدن از ارتدوکس تعداد مسابقه و درک واقعی پیشرفت است. با استفاده از هوش مصنوعی نرم افزار پدر و مادر قادر خواهد بود به مناسب انتخاب حرفه ای برای بخش خود را.”

Preeti Khattri اصلی Sheerwood, کالج, جانسی (UP) CBSE شهرستان هماهنگ کننده منطقه ای و هماهنگ کننده CBSE واحد آموزش

پرتاب نور در این نوع ارزیابی کارت های ما ممکن است انتظار می رود تحت NEP, او می گوید: “این گزارش کارت را منعکس خواهد کرد مهارت های دانش آموزان در آسان و ساده و قابل فهم شیوه است.”

می توان آن را با خیال راحت گفت که این گزارش کارت نمی خواهد در مورد اعداد/نمرات کنه. این کارت در حال حاضر به رفتن به راه را برای پیشرفت و کتاب و با تکمیل پروفایل از دانش آموزان نقاط قوت و مناطق که در آن آنها باید به کار بر روی.

صحبت کردن در مورد تلاش های اضافی معلمان باید برای قرار دادن در حالی که ساخت چنین پروفایل Rumana Parvez علمی هماهنگ کننده Sheerwood, کالج, جانسی و یک مربی با بیش از 15 سال تجربه می گوید: “با توجه به من گزارش کارت هستند غیر مولد کار انجام شده توسط یک معلم است. Digitising روند طولانی ساخت چنین جامع و دقیق گزارش های پیشرفت و کار بیشتر در برنامه درسی دانش آموزان خواهد بود یک راه بهتر برای رفتن. من شخصا احساس می کنم که قرار دادن تلاش بیش از حد به چیزی که فقط به عنوان حافظه است نه بیش از حد عملی است.”

Raees-ul-Hasan است که یک مربی تحت Madhya Pradesh هیأت دولت گذشته 22 سال و همچنین دولت هیئت مدیره آزما concurs, “الگوی کارت گزارش طولانی که در آن توضیح داده می شود می تواند بسیار گیج کننده به پدر و مادر در شهرهای کوچکتر. آنها استفاده می شود به گزارش با اعداد. یکی به فکر می کنم در مورد آن بیش از حد. چگونه شما توضیح است که به پدر و مادر؟”

چه دانش آموزانی که موفق به دریافت اولین CCE جامع پیشرفت گزارش در سال 2009 می گویند ؟

Anuja بوز که تکمیل دهم او را در سال 2009 از کلکته می گوید: “پدر و مادر من بودند کمی گیج. راستش در ابتدا آن را بسیار روشن به آنها. من به یاد داشته باشید من تا به حال برای توضیح کل بررسی طرح ها و سیستم درجه بندی برای آنها است.”

Anuja که در حال حاضر به دنبال تحصیلات عالی از دانشگاه لینکلن نیوزیلند می افزاید: “این نوع پیچیده به آنها. آنها عادت کرده اند به ساده علائم و درصد.”

ارتقاء

Oishi Bhattacharyya که در حال حاضر مشغول به کار تمام وقت به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار برای Locusnine نوآوری است از همان دسته ای به عنوان Anuja را می گوید TBI “اگر یک دانش آموز عملکرد افراد در حال ارزیابی و سپس اعداد خواهد بود به اندازه کافی در کارت های گزارش. هیچ گل و بلبل جزئیات. اما بدیهی است که وجود دارد بیشتر به یک رشد کودک از ساده نمرات آزمون. در آن بخش به اعتقاد من بیشتر ذهنی و توضیح بهتر است.”

گزارش پیشرفت هستند نشانه ای از یک یادگیرنده سطح مهارت خاص سال تحصیلی. متاسفانه این کارت ها را فراموش کرده به زودی. این تعمیرات اساسی از سیستم ارزیابی و ارزیابی پارامترهای باید شامل تمام ذینفعان که به طور مستقیم در آن درگیر — معلمان را که آنها پدر و مادر که باید به آنها را درک و کودکانی که مورد بررسی قرار گرفت.

(ویرایش شده توسط China Radhakrishnan)


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net