دیگو ریورا مرد کنترل جهان, 1934. کپی رایت 2020 Banco de México دیگو ریورا فریدا کالو موزه ها اعتماد, مکزیک, D. F. / هنرمندان حقوق جامعه (ARS), New York. تولید مثل مجاز توسط El Instituto Nacional de Bellas Artes y Literatura, 2020

اگر “Vida Americana” در Whitney Museum of American Art نیاز به یک لوگو می تواند اخم کردن از امیلینو زاپاتا—بخش اسپانیایی, بخش بومی Nahua—که رهبری انقلاب در اوایل قرن بیستم. در کشاورزی, رهبر, زاپاتا, دیگو ریورا را 1931 sketch—a full-scale ذغال نقاشی برای نقاشی دیواری—زاپاتا در پست سفید پنبه glares بیرون بر سبیل سیاه و سفید خود را پا (و اسب خود را پا) بر روی جسد یک سرباز مکزیکی.

نقاشان دیواری مکزیک با هجوم به ایالات متحده هنر جهان در دهه 1930 ، ریورا یک مرد MoMA نشان می دهد بیشتر بازدید کنندگان در سال 1931 از ماتیس نمایشگاه همان سال است.

همچنین ببینید: کلید رافائل نابغه هستید ؟ راه خود را با مردم است.

در حالی که بیکاری آمریکا معترضان مورد ضرب و شتم در خیابان های هنرمندان مانند ریورا در پاسخ با تصاویر بزرگتر بهتر است. این نقاشان دیواری بسیج نقاشان و عمومی و حتی مراجعان در حالی که برای.

“ویدا Americana: نقاشان دیواری مکزیک بازسازی آمریکایی هنر 1925-45” در مارس 17, بازگشایی بیست و پنجره سال که در طی آن مکزیک نقاشان بسیاری از آنها کمونیست سفر شمال به صورت عمده کمیسیون شکل گیری نسل از ایالات متحده هنرمندانی که با آنها کار می کرد. از این رو عنوان “Vida Americana” به سادگی “Vida مکزیک است.”

“وجود دارد یک مشترک فرض که فرانسوی ها بودند نفوذ در هنر آمریکایی در قرن بیستم” سعید متصدی باربارا Haskell. “‘Vida Americana’ تغییراتی که روایت نشان می دهد که در آن هنرمندان مکزیکی که تا به حال عمیق ترین نفوذ فراگیر در هنر این کشور است.”

اما صبر کنید. شما لازم نیست برای خرید که کل استدلال به دیدن از طریق 200 چگونه کار می کند, خام, درام و قدر مطلق نفوذ به هنر آمریکا و به نهادهایی که از آن حمایت کرد.

برقراری ارتباط که در مقیاس بزرگ در موزه گالری روی حیله و تزویر است—ویتنی مدیر آدم واینبرگ اعتراف کرد که متصدی انجام شد آن را با یک دست گره خورده پشت سر خود را. “آنها در بر داشت راه های شگفت انگیز برای کسانی که نقاشی های دیواری به زندگی آسان نیست چرا که شما نمی توانید آن را به کسانی که نقاشی های دیواری اینجا,” او گفت:.

نقاشی های دیواری طبیعت در حال درجاو نمی توانید سفر و یک رشته اصلی توسط ریورا در مرکز راکفلر بود که دستور تخریب توسط نیکوکار که راه اندازی آن است. هنوز هم برخی از عظیم کپی را حس عظیم نقاشی و جاه طلبی ،

با توجه به این که تاریخ پر سر و صدا “ویدا Americana” شروع می شود به آرامی با دسته گل از نقاشی های دیگو ریورا و همسالان خود که می توانست از هر گردشگری مکزیک بروشور—زنان در لباس بومی و گل و بومی زنان برگزاری گل.

به زودی به اندازه کافی دستکش های با تولید مثل پرومتهیک غم انگیز برهنه شکل که توسط خوزه کلمنت Orozco نقاشی در سال 1930—نه برای خیابان های barrio اما برای یک سالن ناهار خوری در کالج پومونا در خارج از لس آنجلس که در آن است امروز. کسانی که گره و چیز ساییده عضلات در بر داشت راه خود را به انرژی نقاشی های جکسون پولاک قبل از او شروع به چکیدن. یعقوب لارنس دیگری بود فن به عنوان ما می بینیم در لارنس نقاشی از “مهاجرت سری” (1940-41).

María Izquierdo. My Nieces, 1940. Oil on composition board.

ماریا Izquierdo. برادرزاده من, 1940. نفت در ترکیب هیئت مدیره. کپی رایت 2019 هنرمندان حقوق جامعه (ARS), New York / SOMAAP, Mexico City. تولید مثل مجاز توسط El Instituto Nacional de Bellas Artes y Literatura, 2019.

در اطراف یک گوشه یک عکس تولید مثل در سیاه و سفید از سال 1932 دیواری گرمسیری آمریکا توسط دیوید آلفارو Siqueiros بود که انتظار می رود برای تزیین دیوار های تزئینی در مرکز شهر لس آنجلس خیابان. به جای Siqueiros یک جان سخت استالینیستی رنگ یک چشم انداز وسیع از پوسیدگی, با آثار باستانی در خرابه و مصلوب مادری مکزیکی در این مرکز است. که نقاشی دیواری در نهایت رنگ آمیزی شده است.

همچنین تکثیر در نشان می دهد و همچنین از بین رفته است ریورا را همانند سال 1932 کمیسیون راکفلر مرکز در تقاطعگسترده سلام فن آوری, آینده, نشان داده شده در مقیاس کامل در ویتنی. Grand طلب بخشایش اندازه آن است. ریورا حامی, نلسون راکفلر سفارش کار و به دنبال این پروژه به عنوان ریورا نقاشی اما هشدار داد که قرار دادن بلشویک رهبر ولادیمیر ایلیچ لنین به یک گروه کوچک از اعداد و ارقام ممکن است توهین احتمالی بازدید کنندگان است.

ریورا که تا به حال قرار داده لنین در طرح اولیه حاضر به جای رهبر روسیه شباهت با کلی چهره. راکفلر پرداخت لجبازی هنرمند هزینه اخراج او و کل نقاشی دیواری بود و پوشش داده شده با گچ.

به دنبال در نقاشی با آبرنگ روی گچ در حال حاضر در تولید مثل لنین به نظر می رسد مانند یک پاورقی به عنوان نشانی تروتسکی که تصویر چهره در میان ده ها تن. وسیع تکثیر نقاشی دیواری ما را به یاد چه ریورا جرأت به تصور و آنچه در نیویورک از دست رفته برای همیشه لطفا برای.

ریورا را در نقاشی های دیواری شانس بهتر در دیترویت در دیترویت موسسه هنر که در آن هنرمند ایجاد نقاشی های دیواری از تولید خودرو در 1932-33 برای موزه های داخلی دادگاه. به نحوی مکزیکی کمونیست کردم با موزه مدیر و با آن auto exec نیکوکار, Edsel فورد که در برابر شکایت توسط روحانیون محلی. نشان داده شده در پیش بینی چشم انداز در تولید مثل “دیترویت صنعت” است کوچک از فرهنگ آمریکایی است. حتی در یک جهانیان تلاش دیترویت, نقاشی حسادت از هر شهر آمریکا.

خوزه کلمنته Orozco مانع (Barricada), 1931. رنگ روغن روی بوم. کپی رایت 2019 هنرمندان حقوق جامعه (ARS), New York / SOMAAP, Mexico City. تصویر © موزه هنر مدرن / مجوز اسکالا / هنر منابع NY

هنرمندان آمریکایی که سیاست از محدوده تیز به یادآوری هستند از طرف دیگر “Vida Americana.” توماس هارت بنتون به خود جلب کرد در ریورا در صحنه های خود را از اوایل تاریخ ایالات متحده به عنوان بن Shahn.

در عین حال به محض درام در میان کسانی که آمریکایی ها وجود دارد هیچ چیز مانند بمباران (1937) توسط فیلیپ Guston (سپس گلدشتاین) یک صحنه در یک دور قاب گریز از مرکز پرواز از یک بمب گذاری حمله سربار در جنگ داخلی اسپانیا شما می توانید ببینید مرگبار سمت تولید صنعتی در ردیف های شسته و رفته از بمب افکن در آسمان است.

Guston همچنین سفر به مرلیا در مکزیک با روبن Kadish و ژول Langsner از سال 1934 تا 35 به رنگ مبارزه علیه جنگ و فاشیسمصحنه های شکنجه و ضد روحانیت در منطقه ای موزه, Michoacan. ما می بینیم که پروژه در مقیاس مدل در ویتنی. به زودی پس از آن آثار رنگ شد آنها پوشش داده شد برای چند دهه.

توسط 1940s جهان بود چرخش صفحه در نقاشان دیواری. “پس از جنگ جهانی دوم ما تا به حال مککارتیسم” گفت: Haskell ساخته شده است که سیاسی هنر ناخواسته در ایالات متحده است. “بخشی از آن را که انتزاع شد کاملا غالب” او افزود: “فیگوراتیو نقاشی در نظر گرفته شد محافظه کار است.”

محافظه کار است ؟ در صورتی که این مورد بیشتر از نقاشان دیواری’ کار می کند می توانست جان سالم به در برد. اما به لطف نگهداری باستان شناسی ریورا را مرکز راکفلر دیواری که احتمالا می تواند یک بنای تاریخی امروز است را برای چند ماه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im