جدید WarnerMedia مدیر عامل شرکت تاکید HBO حداکثر به عنوان آینده

HBO Max Jason Kilar WarnerMedia

جدید WarnerMedia مدیر عامل Jason Kilar جاستین سالیوان/گتی ایماژ

در تابستان 2019 AT&T اجرایی ارشد و معاون رئیس جمهور و رئیس امور مالی جان Stankey گفت که WarnerMedia در آینده خدمات جریان در نهایت هدف برای 70 میلیون جهانی مشترکان برای زنده ماندن جریان جنگ. چند ماه بعد یک گزارش جدید پیشنهاد شده است که AT&T رهبری بود که در واقع امیدوار به جذب 80 میلیون پرداخت مشتریان تا سال 2025 از جمله 50 میلیون نفر در ایالات متحده است. هر چه تعداد سحر و جادو ممکن است واقعا آن را روشن است که AT&T و WarnerMedia امید زیادی برای خود چند میلیارد دلار محوری به طور مستقیم به مصرف کننده و کسب و کار. این telecomm غول CFO جان استفنز گفت: به همان اندازه که او توصیف HBO حداکثر به عنوان “کلید جنبه تصویری استراتژی رفتن به جلو است.”

در حال حاضر بخش عمده ای از این ماموریت می افتد به تازگی اعلام کرد WarnerMedia مدیر عامل Jason Kilar که منصوب شد در بالای سلسله مراتب در اوایل این هفته. جای تعجب نیست که پدر و مادر شرکت برنج باید یافت Kilar را بلند پروازانه نمای دیجیتال چشم انداز جذاب است.

“ما هنوز در اوایل نوبت از مشتریان در سراسر جهان شروع به تماشای محتوای تقاضا. وجود 200 میلیون پرداخت مشتریان است که پرداخت برای خدمات ویدئویی در 7 تا 8 میلیارد جمعیت جهان” Kilar گفت: در مصاحبه اخیر است. “در زیر هود از یک تکنولوژی نظر بسیار مهم است که برای دریافت [تکنولوژی] حق سرمایه گذاری در آن است. اینها دو چیز بسیار مهم. فن آوری سخت است اما هنگامی که شما آن را دریافت و هزینه توزیع در یک محیط فناوریهای دیجیتال مانند این است که هزینه های متغیر هستند و پس از آن اجازه می دهد تا شما را به جهانی.”

همچنین نگاه کنید به: 50 سال بعد رابرت آلتمن را ‘مشهد’ است که هنوز هم فراموش نشدنی

HBO Max که نمی خواهد راه اندازی تا زمانی که ممکن است دیر شروع به استفاده از جریان باد اورده و چهره یک سیل از چالش است. شده است وجود دارد هر دو داخلی و خارجی سردرگمی اطراف آن پلت فرم و نگرانی بیش از حق بیمه خود را 15 دلار قیمت ماهانه (که ممکن است شما را درخشان خواهد بود). موجود HBO مشتریان نیز به درستی معلوم نیست در مورد چه آینده خدمات تاثیر آنها. با وجود این موانع وجود دارد دلیلی برای باور کردن در این سرویس است.

بر خلاف تلویزیون اپل+ است که تلاش برای غلبه بر یک بدون زرق و برق کتابخانه بی نظیر با نفوذ در بازار HBO حداکثر قرعه کشی خواهد شد در تمام WarnerMedia تاسیس شده علامت های تجاری. که شامل برادران وارنر, HBO, TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن و بیشتر. اپل یک شرکت فن آوری است که اقدام به مهندسی معکوس یک امی برنده (هر چند کوچک امریکا مطلق است گوهر ما به شدت توصیه می شود) در حالی که HBO حداکثر شجره موفق ایجاد محتوا و موجود برنامه نویسی به سقوط. مباهات منحصر به فرد جریان حقوق به دوستان یک شروع قوی برای نوپای streamer و ترکیبی جدید در اصل با های موجود در فیلم ها و فیلم کمک خواهد کرد.

HBO حداکثر می توانید ترکیب خود را عمیق محتوای خلاق ریشه با مشابه قوی رد پای مشتری در ارتباط است. با توجه به Leichtman گروه تحقیقاتی AT&T کنترل 15 درصد از ایالات متحده پهنای باند marketshare با 15.4 میلیون مشترک. AT&T wireless پایه 170 میلیون مصرف کننده روابط در سراسر جهان خواهد کار شگفتی برای HBO حداکثر یک بار این سرویس که در نهایت طرح شامل رویدادهای زندگی می کنند مانند اخبار و ورزش شروع به رول کردن در سطح بین المللی.

“من احساس می کنم به شدت که 10 سال آینده خواهد شد نگاه بسیار متفاوت از گذشته 10 سال” Kilar گفت. “من فکر می کنم که هر جنبه ای از WarnerMedia کسب و کار [و دیگران] را نگاه متفاوت است.”

خوشبختانه برای WarnerMedia آن زیرساخت در محل به جلو است که انتقال دادن یا گرفتن برخی از برجستگی در جاده ها است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>