Netflix بکشد Co-مدیر عامل استراتژی تقریبا هرگز کار می کند بنابراین برنامه چیست ؟

Netflix stock Ted Sarandos Reed Hastings

(L-R) Reed Hastings و Ted Sarandos استفان Cardinale/Corbis/Corbis via Getty Images

هفته گذشته Netflix سهام در زمان اندکی جست و خیز پس از آن Q2 گزارش درآمد از دست رفته برخی از انتظارات و در عین حال این شرکت هنوز موفق به اضافه کردن یک ماموت 10.1 میلیون مشتریان جدید است. با وجود مالی, لغزش, Netflix در حال حاضر اضافه شده 26 میلیون مشترکین جدید در نیمه اول سال 2020 پس از اضافه کردن 28 میلیون و در مجموع در همه 2019. بله این اعداد باد خانه حبس مجبور coronavirus بیماری همه گیر. اما رشد است رشد و پرچم در حال اهتزاز نگاه خواهد کرد برای انجام این حرکت رو به جلو است.

در این جبهه Netflix هفته گذشته اعلام کرد که رئیس محتوای افسر Ted Sarandos شده بود ارتقا به همکاری مدیر عامل در کنار Netflix بنیانگذاران رید هیستینگز. طبعا این درک شده بود توسط برخی به عنوان یک نشانه روشن از Netflix بکشد جانشینی قصد دارد به عنوان Hastings درگیر شده است با شرکت نزدیک به 25 سال است. اما یک سلسله shakeup نمی کند به نظر می رسد در برنامه در هر زمان به زودی.

“برای اینکه کاملا روشن من در یک دهه” هیستینگز گفت: به تازگی پاک کردن هر گونه طولانی سردرگمی است. در یک صنعت با گردش مالی بالا رای می تواند ما انتظار داریم هر دو هیستینگز و Sarandos هنوز با Netflix در سال 2030?

همچنین نگاه کنید به: دیزنی تماس های جدید به جهش’ تریلر جعلی اما این کل داستان

ایده دوگانه رهبری به عنوان شرکت مدیران اجرائی شده است و با تجربه در سراسر صنعت به طور معمول به نتایج زیر پر. اخیرا ترتیب باعث بیش از آسیب خوب در شرکت های مانند WeWork و SAP. دیوید مارتین بنیانگذار رهبری شرکت مشاوره دیوید مارتین و شرکت گفت: شرکت سریع است که با داشتن دو نفر در یک نقش است که به طور معمول متعلق به یک واحد تصمیم ساز “تقریبا هرگز کار می کند.” است که می گویند آن را نمی تواند و یا هرگز کار کرده اما کنجکاو حرکت می کند.

اما با Netflix عامل در بیش از 190 کشور و صرف بیش از $17 میلیارد دلار در محتوای هر سال شاید این شرکت به سادگی رشد بیش از حد بزرگ برای یک کاپیتان. در حالی که Netflix تاکید می کند که رشد خواهد کاستن در نیمه دوم سال 2020 این پرچم در حال اهتزاز هنوز یک ضربه خارج از بیش از 200 میلیون جهانی مشترکین در Q3. جای تعجب نیست که COVID-19 شیوع اتحاد تسریع کاهش پرداخت-TV با نزدیک به یک سوم خانواده های ایالات متحده در حال حاضر با داشتن برش طناب.

هنگامی که جریان رقیب به Netflix برای اولین بار شروع به ظهور اعتقاد بر این بود که یک کاهش در سهم بازار اجتناب ناپذیر بود. اما به عنوان منابع رقابت را از اپل, دیزنی, WarnerMedia و NBCUniversal وارد نزاع آن را تبدیل شدن به روشن است که گسترش streamers شتاب خروج مشتریان از خطی مستقیم به مصرف کننده. به عنوان Netflix بالقوه پای بزرگتر می شود, شاید دو سر بهتر از یک است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>