Netflix و دیزنی+ برنده خستگی نبرد

Netflix Disney+ Subscribers Coronavirus

Netflix و دیزنی+در حال افزایش در حالی که بقیه از هالیوود است که به تاخیر انداختن. Netflix/دیزنی+

کاهش سنتی تلویزیون پرداخت شده است قابل توجه اما نه کاملا غیر منتظره توسعه است. صنعت منتقل شده به سمت آنلاین تحویل برای سال به عنوان اینترنت و فن آوری های پیشرفته و گسترش در سراسر جهان است. با حتی بیشتر با قدرت حمایت streamers مجموعه به بازار در هفته آینده, دیجیتال, سرگرمی فقط قوی تر رشد می کنند. نرخ طناب برش شتاب و مصرف کنندگان در حال تغییر و حتی سریع تر به جریان های میان coronavirus بیماری همه گیر.

“جریان بوده است قابل توجه disruptor در تصویری بازار با امثال Netflix و آمازون نخست فریبنده مصرف کنندگان به سرمایه گذاری در خدمات خود را در ضرر جسمی DVD و Blu-ray فروش” زو میلز تحلیلگر در GlobalData, پیشرو داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت گفت. “این COVID-19 همه گیر است به اوقات تلخی کردن این بازار و حتی بیشتر را به عنوان نه تنها وجود دارد یک شرکت کننده به جریان بلکه با افراد بیشتری صرف وقت در خانه, سرمایه گذاری در این خدمات اشتراک, به نظر می رسد بیشتر ارزشمند به عنوان مصرف کنندگان قادر به استفاده از آنها را بیشتر به طور منظم.”

همچنین نگاه کنید به: “آخرین رقص’ ثابت می کند ما به شما هرگز یکی دیگر از مایکل جردن

Netflix در خاص است بخوبی رشد می کند در جهانی مستند به عنوان بقیه از هالیوود رنج می برد از طریق یک ناتوان کننده shutdown. در این شرکت در سه ماهه اول سال جاری درآمد گزارش هفته گذشته فاش شد که Netflix اضافه شده بود بیش از 15 میلیون مشترکین جدید نزدیک به دو داخلی خود انتظارات. Netflix سهام حتی ضربه تمام زمان بالا به عنوان پرچم در حال اهتزاز دیدم رکورد ترافیک و افزایش نشانه های جدید-یو پی اس. با یک بی بدیل خط لوله از محتوای جدید برای ارائه به طور مستقیم به مصرف کنندگان Netflix هم جدا است خود را از هالیوود هر دو در میان رسانه های سنتی امپراتوری و جریان رقیب.

داغ بر روی پاشنه خود است دیزنی+. به عنوان شرکت والت دیزنی به شدت به تماشای آن قیمت سهم افت هر روز این همه گیری همچنان نوپای streamer شده است و تنها نقطه روشن. مجهز به یک جنگ قفسه سینه از فیلمهای حق رای دادن خواص دیزنی+ شتافت گذشته 50 میلیون پرداخت می شود مشترکان در سراسر جهان تنها پنج ماه پس از راه اندازی. هر چند بازار کاملا متفاوت و به دور از به طور مستقیم قابل مقایسه با آن زمان Netflix هفت سال برای به انجام رساندن همان feat. در حال حاضر دیزنی+ راه اندازی شده است در چندین کشور اروپایی نیز اجرای خود انزوا و برنامه های در دسترس در سراسر جهان تا سال 2021.

“روشن است جریان خدمات در حال تبدیل شدن به انتگرال به مصرف کنندگان زندگی و مستندات متعدد در سراسر جهان در حال تشویق مردم به صرف زمان بیشتری در مقابل تلویزیون و یا بر روی یک لپ تاپ” میلز گفت.

این نمایشگاه به سوال چند درصد از مشترکان جدید برای هر دو خدمات را حفظ عضویت یک بار این مستند به پایان می رسد. بوسیله اسباب گردنده است یک مسئله بسیار واقعی برای جریان تشدید تورم در کوتاه مدت سود میان قرنطینه. اما هر دو سیستم عامل به ظاهر جدا از رقابت و باید فرصت کافی برای نگه داشتن مشتریان در قلاب. آن را عجیب و غریب می گویند اما coronavirus داده است Netflix و دیزنی+ غیر منتظره تاسیسات.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>