هنرمند Jaune سریع-برای-دیدن اسمیت. مارشا راسل / YouTube

در ماه ژوئیه یک نقاشی توسط 80 ساله بومی آمریکا هنرمند Jaune سریع-برای-دیدن اسمیت عطا شد با تمایز هر دو خوش آمدید در عین حال نیز ناامید کننده ای. من با دیدن رنگ قرمز: هدف سال 1992 شد اولین نقاشی توسط یک بومی آمریکایی هنرمند برای اضافه شدن به مجموعه ای از گالری ملی هنر در واشنگتن دی سی نشان می دهد که چقدر این کشور هنوز هم برای رفتن به منظور به درستی عبارتند از مادری آمریکایی معماران و طراحان در آن رسما تحریم سنت های هنری. در حال حاضر در یک مصاحبه جدید با نگهباناسمیت خودش در نظر است این اختلافات. “من احساسات مخلوط; من تعجب می کنم که چگونه است که من اولین مادری هنرمند آمریکایی که نقاشی های جمع آوری شده توسط گالری ملی” او گفت:. گالری ملی دارای برخی از نقاشی توسط هنرمندان بومی آمریکا هر چند آنها اغلب بر روی صفحه نمایش دائم.

وقتی پرسیده شد که چرا در آن زمان چنین appallingly مدت زمان طولانی برای سراسر کشور برجسته آمریکایی موزه برای به دست آوردن قابل توجهی کار بومی هنرمند آمریکایی اسمیت تا به حال یک پاسخ قطعی. “از آنجا که از محبوب اسطوره ساخت بومی آمریکایی ها به عنوان دیده می شود از میان رفت” اسمیت گفت: نگهبان. “این کمک می کند تا تسکین دولت احساس گناه در مورد یک مستند نشده نسل کشی و همچنین سرقت کل کشور است.” او اشاره کرد که در حالی که هنر موسسات به طور منظم نشان می دهد قبایل اشیاء این هنرمندان کار امروز که سمت چپ هستند. “بسیاری از ما موزه با آثار باستانی اما هیچ هنر معاصر ساخته شده توسط زندگی سرخپوستان.”

همچنین نگاه کنید به: خبرچین به اشتراک گذاری داستان از تبعیض در ‘انصراف از گالری های هنری’ Instagram

اسمیت همچنین با اشاره به تداخل آمریکایی بحران هایی که به طور بالقوه باعث شد تا کار او به رسمیت شناخته شده توسط گالری ملی: COVID-19 ایستاده سنگ Sioux لحظه ای برنده اقامت در داکوتای دسترسی به خط لوله قتل جورج فلوید و تشخیص دیوان عالی کشور از سرخپوستان کریک. همه این حوادث اسمیت فرض ممکن است منجر به یک حالت افزایش آگاهی در جایی که گالری ملی اطلاع از زمان او. “آن را مانند ما وجود ندارد به جز در فیلم و یا به عنوان کثافت برای تیم های ورزشی مانند Washington Redskins یا سرخپوستان کلیولند” اسمیت ادامه داد. “من امیدوارم که این به این معنی آنها را یک تلاش هماهنگ در حال حاضر به شکل مجموعه ای از هنر بومی آمریکا.”

آن را فقط در گالری ملی است که باید عمیقا به تجدید نظر در آن مکانیسم های نهادی; برجسته موزه ها در سراسر کشور را به روی چیزی حساب کردن فقط با چگونه بسیاری از فرهنگ به حاشیه رانده شده و مردم آنها را قبلا مطالعه حذف شدند. ممکن است این یک گام خوب است, اما آن را فقط برای اولین بار در یک سفر طولانی ما باید شروع به چندین سال قبل است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im