لین ستگر قوی را “می خواهم’ به تصویر می کشد بدهی زده زندگی اعطا شده توسط آموزش و پرورش آمریکا

می خواهید با لین ستگر قوی است. هنری هولت و شرکت.

به نظر می رسد آسان به حدس و گمان که آنچه نویسندگان می خواهید بیشتر است منتشر شود و به عنوان خوانده شده. حقیقت این است که انتشار لزوما برآورده که ثانویه میل; ترین رمان اولین تبدیل نمی پرفروش. چهار سال پیش من لین ستگر قوی را برای اولین بار رمان را نگه دارید هنوز هم در حمل و نقل در حالی که خونتان ، سفر در سراسر ایالت میسوری و اوکلاهما نبود شخصیت یا brownstone در تونی شیب پارک بروکلین که در ارتباط با من است. چه نگه داشته من خواندن بودند خام نیازهای یک مادر و دختر دست و پنجه نرم کردن با نابخشودنی حادثه درد دیده می شود و مهم نیست که چگونه تحریف و یا تیره و تار رابطه آنها تبدیل شده بود. من دوست داشتم که کتاب با آن زخمی شخصیت ها و پرسش دشوار است. در دروازه در تولسا فرودگاه من کپی به دو بحث مورد علاقه خود رمان. مشتاق به پاس کردن یک احساسی صادقانه کتاب من امیدوار نگه دارید هنوز هم می توانید پیدا کردن مخاطب است.

در حالی که هنوز نمی شکستن قوی همچنان به نوشتن و تدریس در نیویورک است. در سال های پس از آن بسیاری از مقالات رو به پایین تحرک و فرهنگ و والدین در بر داشت شدید زیر است. قوی مقالات وضع لخت استارک حقایق زندگی مرور دوران کودکی امتیاز تنها برای پیدا کردن خود به عنوان یک بزرگسال بدون ایمنی net. اگر چه آن را بسیار ممکن است که او می تواند به انتشار مجموعه ای از مقالات بعدی چهار سال پس از اولین کتاب او لین ستگر قوی است که در حال حاضر انتشار رمان دوم به نام می خواهم این رمان ثابت شده بسیاری از همان خیابان ها به عنوان نگه دارید و هنوز هماما این بار آن را درگیر با یک کاملا متفاوت مجموعه ای از شرایط است.

همچنین نگاه کنید به: در “یکی برای تماشای’ کیت Stayman-لندن Reimagines تلویزیون واقعیت به طور کامل فراگیر

هنوز مراکز بر شاغل استاد در دانشگاه کلمبیا زندگی در brownstone در حال اجرا در برابر محدودیت از عشق بی قید و شرط. در مقابل, می خواهید تمرکز بر روی شکننده امرار معاش از الیزابت استاد کمکی به سختی با یک underemployed شوهر, زندگی در آپارتمان های تنگ با دو بچه و یک بار غیر ممکن است از بدهی—پزشکی و آموزشی است. هر دو رمان نیز نقشه همان پردیس با دو بسیار حساس دانشمندان هر متعهد به زندگی از خواندن و آموزش. اگر چه هر یک خودش را می یابد در یک نقطه بحران در این شرایط که تحت آن آنها مبارزه و افشای نابرابری های تدریس در, معاصر, نظام آموزش عالی.

خیلی از این موضوع قوی اخیر مقالات می آید به زندگی به عنوان الیزابت مرتب خواستار شغل (adjuncting در شب اما تدریس در یک مدرسه منشور در روز) به شدت تیره و تار رابطه با پدر و مادر و نا امید کننده حس است که شانس او به سادگی بهبود نمی بخشد. الیزابت توصیف خودش و شوهرش و گفت: “ما در دهه هشتاد نوزادان متولد شده از مقدار زیادی منزوی ما سفیدی و مکان ما مطرح شد ، ما آورده بودند تا به احساس می کنید که اگر ما چک کردن برخی از جعبه های ما خوب خواهد بود.” توهمات خود را ابتدا خرد در 9/11 و دوباره در طول بحران مالی سال 2008 است. ایشان یک زندگی فراتر از شانس و در عین حال هنوز هم با امتیاز در بازی.

با وجود بسیاری از چالش های الیزابت دارای مضطرب آگاهی که این “سی و چهار ساله J. Crew-ژاکت کش باف پشمی چادری سفید با یک آیوی لیگ دکترا” می توانید اسکیت با توجه به این که منشور مدرسه مدیر عامل شرکت “دوست دارد احساس” از او. او مجبور نیست به همان اندازه به او ثابت کند کارفرمایان پس او مظهر بینایی خود را از موفقیت است. همچنین شایان ذکر است که این الیزابت اول کار تمام وقت در زندگی خود.

از طریق تلفن در بروکلین قوی صحبت با ناظر “من زمان زیادی را صرف مطالعه در مورد نژاد و تفکر من می خواستم برای نوشتن در مورد نژاد اما احساس من می توانم نوشتن در مورد مسابقه. یکی از راه هایی برای تعامل با نژاد به عنوان یک فرد سفید است که به اذعان من سفیدی و فقط به اذعان همه راه هایی که من دخیل در سفیدی و قدرت از سفیدی و افتخار زندگی من است.” در خواهید, الیزابت به رسمیت می شناسد: “ما ساخته شده بسیاری از انتخاب بر اساس آنچه که ما فکر جهان بود چه نبود دیگر چه ما گفته شده است اما آنچه ما در نهایت درک است که آن را به حال هرگز.”

سفیدی یک عبا از امتیازی که الیزابت با استفاده از را به نفع خود. پس از تشکیل پرونده برای ورشکستگی الیزابت می یابد کمی تسکین موقت خود را مهلت مالی از عذاب. در طول روز کار او capitalizes در خرابی به ترک محوطه مدرسه. او پیاده می رود به یک موزه و یا خوانده شده در یک قهوه خانه قبل از شب کلاس. سپس او شروع به دروغ در مورد روز بیمار.

کور چشم از کارفرمایان خود رنجور الیزابت. اگر چه او می گوید که او باعث می شود انتخاب آگاهانه به غذا خوردن سالم به طوری که او ممکن است پرستار دخترش او همچنان به خوردن ترش آب نبات پاستیل و مواد غذایی دیگر به چنین درجه ای که او را توسعه داده است یک دندان مشکل است. و هر چند او خودش می گوید که در یک ناراحت کننده شام که او احساس می کند مست به خاطر یک دوم مارتینی بیش از حد برای او نوشیدنی در طول این دوره از این کتاب حتی زمانی که او نیست و از آن لذت ببرید. جنسیت نیز یکنواخت می شود و منتزع.

زمانی که فشار در این مورد قوی یادداشت “تنها فضا است که او را ترک کرده است به تصویب سازمان است که در داخل بدن او. تنها امتناع که او می تواند ورزش را در برخی از چیزهایی. وجود دارد یک لحظه در این کتاب که در آن الیزابت به همسرش می گوید, ‘شما مشکل نیست. مردان, مشکل,’ اما او احساس می کند که به طور کلی بی فایده در این صورت نه حتی لزوما از مردان اما در فراگیر سیستم است که او نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم او را به عنوان نماینده این سیستم. او برای رد یا اجازه نمی دهد خودش را به میل او چون به میل خواهد بود و به در, اما این است که یک فضای او نمی دهد. او نمی تواند کاملا به فضایی که در آن او می تواند اجازه می دهد که خودش به میل چیزی به عنوان نوعی از ساده به عنوان لذت بخش است. او به سرقت آن است.” الیزابت می گوید خودش نهفته است که او نمیخواهد به چهره حقیقت که حرفه ای ثبات پری داستان جهان ناعادلانه است و او ممکن است هرگز پیدا عاطفی پایه او اشتیاق. او پنهان در کتاب و در حال اجرا است. انباشته شده دزدی از زمان دور از کار خود را, کودکان خود را به او دوستان خود را اضافه کنید. با هیچ کس به بررسی او شروع به حل به خودش.

این حس ناپدید دهید که الیزابت برای رسیدن به یک فرد او احساس او را دیدم حقیقی خود: او جدا کودکی بهترین دوست, دوست, ساشا. دو نشده از الیزابت پا به دور از ساشا در لحظه ای سرنوشت ساز در زندگی او است. احترام که پارگی الیزابت محدودیت های خودش را برای گاه به گاه متن پیام (“من نفرت emojis. به عنوان اگر همه از ناگهانی ما توافق کرده اند که کلمات کار نمی کنند.”) در حالی که بیشتر به نگه داشتن زبانه ها در ساشا از طریق رسانه های اجتماعی. هنگامی که دو تن از آنان در دانشگاه الیزابت به یاد مایل است که ساشا را “احساس می کنم بیشتر برای من بیش از هر شخص دیگر.” ایشان بود codependent پیچیده دوستی بین دو فرزند که به فکر آنها بودند بزرگسالان است.

الیزابت چسبیده به آن مشتاق احساس تمایل به جهان اطراف خود وتکه و فوران در راه های مختلف هر دو ناگوار و اهانت آمیز. گذشته از دوستی خود را با بازدید از یک نویسنده به او unburdens خودش بیش از وعده های غذایی او نمی تواند استطاعت الیزابت باقی می ماند تا حد زیادی بسته به صورت ناخودآگاه از بار او مکان در همکاران و بینی او مکان بر همسایگان خود است. او مداوم معنا است که صلح با ساشا نیز ممکن است حل و فصل درونی او در تلاش است به عنوان ساده به عنوان او فرض است که او واقعا می داند که مردم او را می بیند بعد در روز است. پس از قتل وحشتناک طول می کشد محل در اواخر رمان الیزابت muses “من سعی کنید به نگه داشتن در داخل سر من در واقع از او که رفته است. من نمی دانم چه برای انجام با این واقعیت است. این شکل خاص این غم طول می کشد knobbed و بی دست و پا. ما نمی دانیم او واقعا است.” قوی اظهارات “این خیلی به من ترسناک و جذاب برای من, راه هایی است که ما مرتب کردن بر اساس راه رفتن در اطراف با نسخه های دیگر مردم خودمان را در داخل آمریکا و تصویب آنها گاهی اوقات حتی بدون تماما تحقق آنچه که ما انجام داده ایم.” فراتر از تست مرزهای عشق و دوستی, الیزابت خطرناکی دامن محدودیت های خود را امتیاز.

این سؤال از یگانگی خویشتن چیزی است که به ارمغان می آورد پشت قوی برای رمان نوشتن به عنوان مخالف به سادگی کاوش در این موضوعات از طریق غیرداستانی. “من علاقه مند هستم در این ایده از تماشای کسی فرایند مرز و وادار کردن کسی به تماشای شخص دیگری عبور از آن مرز و سپس آهنگ عواقب ناشی از این عمل است. به همین دلیل من در نهایت بیشتر علاقه مند به داستان; من می خواهم به تصویب آن اقدامات و واکنش ها و عواقب و من می خواهم به دنبال آن موضوعات بود.”

لین ستگر قوی است. نینا Subin

داستان ارائه می دهد یک راه برای شروع با عناصر از زندگی او و پس از آن شکل آنها را برای خدمت به امتیاز او می خواهد به. الیزابت درخشان است اما وجود ندارد و فقط از رسیدن به حتی در حضور او. به شدت مهربان و بخشنده در لحظات او را غیر قابل دسترس و سوزاننده در دیگران است. او حساسیت و خشم خود را نگه می دارد تعادل در یک جهان که در آن شانس هستند انباشته در برابر بسیاری از. او دگرگون مفهوم سنتی flâneur, در حال اجرا برای روشن شدن ذهن خود گردان شهر برای فرار از سازه ها که او را نمی توانید کنترل کنید. او یک مسحورکننده شکل به خصوص در این لحظه ای که مانند الیزابت همه ما کاملا آگاه از آسیبهای جامعه است.

الیزابت در گسترده سکته مغزی یک ظرف برای بسیاری از عناصر قوی را در زندگی خود, اما این است که خودرو-داستان. قوی می گوید: “این راهی است که این کتاب به ناچار قرار داده می شود در گفتگو با زندگی خود من است که من کاملا باور دارم که داستان یک عملکرد. و من خیلی می خواستم برای انجام یک سطح از صمیمیت با خواننده و با الیزابت که در بیشتر قسمت ها در واقع باعث می شود من کمی ناراحت کننده در زندگی واقعی است.” کیمیاگری که صمیمیت است که شبیه به یک بمب. در حالی که هنوز نگه دارید اعماق و به آن عشق ممکن است آزمایش می خواهیم جایگاه خود را در زیر پوست خود را با یک خام درک از دست ایمان ذوب با درد برای ته عشق و پذیرش است. گرفتن هرج و مرج از این مدرن لحظه قوی نوار دور در عدم تعادل از مزایای که در نهایت آسیب همه ما و برخورد است که هرگز متوقف. در عین حال در این رمان او هرگز از دست دادن بینایی از تمایل سرکش به عشق وصل و دیگری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>