آگوست 15, 2020

ایرانی سارد

آبزرور

مستند هک: 3 فیلمسازان به اشتراک گذاری چگونه نگهداری آنها تیراندازی در حالی که هرگز ترک خانه

با استفاده از همه چیز از تماس های ویدئویی برای ساخت بازیگران مجموعه خود را از عکس های خود را در اینجا است چگونه خلاقیت را نگه داشته و توپ نورد.

ارتقاء

“تنها راه کشف محدوده ممکن است به سرمایه گذاری کمی راه گذشته آنها را به غیر ممکن است.”
-Arthur C Clarke, انگلیسی, علمی تخیلی نویسنده

Over چند ماه گذشته صنعت سرگرمی است به وقفه. اما Coronavirus مربوط به محدودیت نیز مجبور جوان فیلمسازان به ساقه در فضاهای بسته با خود بسته آنهایی که دوستان و حتی بازیگران حرفه ای. آنها در آغوش مستند محدودیت های عنوان خلاق انتخاب حق از نوشتن فیلمنامه به فیلمبرداری.

انتشار فیلم گلچین صفحه اصلی داستان های در دسترس به طور انحصاری در Netflix بکشد هند کانال یوتیوب; نان موز, یک فیلم کوتاه توسط Srinivas Sunderrajan; و عشق در زمان تاجتجربی بصری مقاله توسط فیلمساز Anirban Dutta صحبت می کند حجم در مورد این مشکل فرآیند جدید از تیراندازی و ساختار فیلم است.

درگیری و پیچیدگی های وجود

مشکلات ناسازگار بودن 45 دقیقه چهار فیلم در مجموعه خانه داستان های مختلف در حال حاضر ژانرها و سبک ها و تم ها از فیلمسازی.

با آنشامل آرجون ماتور کنکاش در روح و روان یک agoraphobe که حاضر به ترک محافظ سلول از خانه خود را در طول همه گیر داشتن برای مقابله با بدترین ترس.

من به شما می شود قرنطینه شامل صبا آزاد و Imaad شاه, روایت سرنوشت دو نفر که قرار ملاقات گذاشتن برای یک شب ایستادن تبدیل به یک سه هفته ای بن بست با توجه به مستند.

ارائه لبخندشامل Haley Dhanania, به تصویر می کشد داستان از تحویل اجرایی که پرونده خود را تحویل مواد غذایی در سفر خود به مشتریان در قالب ولاگ, در طول این وضعیت مشکل ساز.

وب Ne Bana Di Jodiشامل Veer Rajwant سینگ و Apoorva Arora, در میان دیگران طرح را پیچیده تعهد از یک زن و شوهر ازدواج در طول مستند, در حالی که تلاش خود را از طریق مراسم یک عروسی آنلاین.

Sahirr Sethhi مدیر با آناست که یک فیلمساز و تجاری کارگردان فیلمنامه نویس و تهیه کننده مستقر در لس آنجلس و بمبئی. فارغ از این فیلم جهت برنامه در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) او برنده یک دانش آموز امی برای او کوتاه-فیلم زویا. در طول پیش تولید را با آناو آگاه بود که او تا به حال به طور مستقیم این فیلم بیش از چت تصویری.

بنابراین او شروع به شکستن اسکریپت به ضربه ساده است که آسان خواهد بود برای برقراری ارتباط و اجرای. او رفت و از طریق چندین پیش نویس با او همکاری نویسنده Kaivalya Kulkarni به توسعه شخصیت ایجاد یک ساختار و لایه های فیلم با استعاره و misdirects. او در کنار هم قرار استادانه درست شده نگاه-کتاب با نقاشی های هنرمندان مانند ادوارد هاپر و سلمان in tights و عکسهای از فیلم های مختلف برای انتقال یک حس ترس از فضاهای بسته و انزوا.

شخصیت Arjun ماتور رو در هیئت مدیره با شوق و ذوق و توافق برای فیلم در آپارتمان خود دانستن خوب است که او خواهد بود در حالی که چند وظیفه ای اقدام است.

او می گوید: “تجربه من به عنوان دستیار کارگردان به من کمک کرد در تیراندازی. محدود خدمه با مهارت های متنوع تا به حال به گرد هم می آیند. علاوه بر این پس از تیراندازی در حال وقوع بود در صفحه اصلی یک فضای من آگاه هستم از من گرفتن دستورالعمل از مدیر و همچنین به طور فعال درگیر در روند داستان سرایی.”

فیلمبردار جی Oza با استفاده از iPad خود را به طور پیوسته در حال چت تصویری با Sahirr. او با استفاده از اپل جلو رو به دوربین به تقلید از دوربین اصلی است (نقطه نظر) بنابراین Sahirr می تواند بلوک ، به دنبال این Arjun خواهد راه اندازی دوربین اصلی و نهایی قاب به Sahirr. هنگامی که آماده برای ضربه جی سرنشین دار دوربین اصلی در حالی که اپل خواهد بود قرار داده شده در مقابل آرجون به طوری که Sahirr می تواند مستقیم عملکرد خود را.

Tiya Tejpal, تولید, طراح مرتب مجموعه بعدی. برای مثال در حالی که یک صحنه فیلم برداری شده بود داخل اتاق خواب او را تنظیم کنید تا صحنه ای که آرجون شخصیت بود و حل پازل.

فرایند درگیر بسیاری از هماهنگی و صبر و اعتماد است. دیگر بازیگرانی که به نظر می رسد در این فیلم self-shot صحنه خود را بر روی دستگاه های شخصی در حالی که مدیر هدایت آنها را بیش از چت تصویری.

پس از تولید نیز انجام می شود از راه دور. سردبیر Utsav Bhagat استفاده از صفحه نمایش-به اشتراک گذاری گزینه ای برای نشان دادن مدیر جدول زمانی خود را. نیل Adhikari, آهنگساز, در مورد موسیقی ایده های قبل از فیلمبرداری و ایجاد یک خراش مسیر بود که با بازی در مجموعه برای الهام بخشیدن به قدم زدن. آن بود و حتی در اولین استفاده را کاهش دهد.

طراح صدا Soutrik Chakrabarty, تا به حال به ارسال فایل های صادر طور مداوم به طوری که پس از تیم تولید خواهد گوش دادن و انتقال یادداشت های خود را. اصلاح رنگ و کمی از VFX (جلوه های بصری) تمام شد از راه دور انجام می شود.

این تیم اجازه نداد اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای قطع همکاری گفت و گو میان بازیگران و خدمه; اگر هر چیزی قوانین کمک کرده و آنها را به گوش دادن و اعتماد به یکدیگر برای بالا بردن داستان سرایی.

در کلمات Sahirr “در حالی که بسیار اتفاق می افتد در اطراف ما داستان ما بر روی بروید. با صفحه اصلی داستانما می خواستیم به مرزهای خلاقیت و آن را در چهار جمله داستان های کوتاه ساخته شده با عشق و مراقبت در خانه در طول این زمان غیر قابل تصور.”

احتمال برخورد

Srinivas Sunderrajan یک موسیقیدان هندی و فیلمساز مستقل در بمبئی, کارگردانی فیلم کوتاه نان موز از راه دور. او شناخته شده است به Untitled Kartik کریشنان پروژه (سال 2010) بیشتر فیل (2012) و metafiction سری وب TXDRMY (2016).

به اشتراک گذاری تجربه خود را مدیر می گوید که او تحت یک فرایند است که خشک او ذهنی و جسمی از دنیای واقعی تیراندازی. 12 دقیقه بود شرکت نوشته شده توسط Rasika Duggal و Mukul Chadda که نه تنها در عمل بلکه شات از کل فیلم است. وجود دارد هیچ فیلمبردار در هنگام عکسبرداری است.

این تیم برای اولین بار با هم از طریق ویدئو کنفرانس به وسايلي با یکدیگر است. در مرحله بعدی بازیگران کردم آشنا با جنبه های فنی از تیراندازی. سپس به دنبال جلسات تعمق به اسکریپت و عملکرد آن در یک جلسه ویدئویی کمک به درک شخصیت های داستان ها و نمودار.

ایده این بود که به استناد حس و احساس از 70s و 80s, فیلم باسو Chatterjee و Hrishikesh Mukherjee در حالی که آوردن داستان و شیمی بین دو شخصیت.

مدیر تصمیم قاب و ارائه بازیگران با یک سند PDF. بنابراین از لحاظ فنی صحبت Srinivas شد همچنین مدیر, عکاسی, در حالی که بازیگران هم عملکرد دوربین. این فیلم به ضرب گلوله کشته شد به مدت دو روز از 10.m-4 p. m.

پس از این فیلم به ضرب گلوله کشته شد با نور طبیعی آن ضروری بود برای این تیم به پیدا کردن جیب در محل بود که روز روشن از فیلتر و جلوگیری از مکان های که در آن تاریکی از گوشی دوربین عملکرد ضعیف در چنین تنظیمات. بسیاری تصویری recce از خانه که در آن فیلم خواهد بود به ضرب گلوله انجام شد به شکل که مکان بهترین کار را برای این سناریو در فیلم است.

پس از تیراندازی در این فایل تمام شد آپلود شده در گوگل درایو که Srinivas دریافت شده و ویرایش شده در خانه خود را راه اندازی. پایان اعتبار توالی و پوستر مفاهیم مورد بحث قرار گرفت و با تیم طراحی بسیار کوچک فیلم ناطق که اجرا آن است.

رویای مانند نگه داشتن حافظه و, واقعیت

ارتقاء

Anirban Dutta is a self-تدریس فیلمساز. اولین فیلم بلندش Jahnabi – تجسم یک زن به عنوان بسیاری از رودخانه ها شد و برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم و دریافت تحسین منتقدان. عشق در زمان تاج بصری است شاعرانه تصویر از ما به وضع فعلی.

Sudeep Sen نویسنده عنوانی شعر نزدیک Anirban و آنها در مورد یک فیلم اقتباسی. Anirban خواندن این شعر چندین بار سعی کردم برای پیدا کردن استعاری مراجع است. او همچنین صرف زمان برنامه نویسی و طراحی صدا. ایده او این بود که تصاویر و صدا باید نمایندگی جسورانه گفت و گو تا حدودی ناگفته و ناگفته اما کاملا جاسازی شده در پوست فیلم است.

علاوه بر در نظر گرفتن برخی از عکس های جدید او با استفاده از برخی از فیلم های قدیمی, عکس که نمی تواند او استفاده در فیلم های قبلی اما احساس مربوط به شخصیت فیلم است.

جوان مدیر یک مرد خدمه که شات ویرایش و لایه لایه طراحی صدا.

جایگزین نمایشگاه روند

در حال حاضر وضعیت ساخت فیلم و انتشار آنها را آنلاین و یا در بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل به نظر می رسد به عنوان یک گزینه قابل دوام. انتشار Shoojit Sircar را Gulabo Sitabo در آمازون نخست ماه گذشته یک مثال از این پدیده جدید به دست آوردن محبوبیت در صنعت. بر خلاف آمازون نخست OTT پلت فرم دیزنی+Hotstar بشود به اکران هفت فیلم های بالیوود است که در اصل قرار است برای تئاتر منتشر–Dil Bechara, Laxmmi بمب بوج: غرور و افتخار از هند Sadak 2 بزرگ Bull, Khuda Haafiz و Lootcase.

بنابراین ما می توانیم در نظر گرفتن گزینه هایی مانند آینده توزیع فیلم?

“تا زمانی که آن را بی خطر است برای لذت بردن از یک جمعی فیلم-رفتن تجربه در تئاتر, دوباره, دیجیتال, توزیع خواهد شد کمک به ایجاد محتوا در دسترس بینندگان در راحتی از خانه های خود می گوید:” Sahil.

Srinivas مدعی شد “من احساس می کنم این بیماری همه گیر است که یک مزیت به کوچکتر فیلمسازان به دلیل این باز می شود تا یک درب OTT سیستم عامل برای توزیع هر چند من صبر کنید تا ببینید که چگونه OTT بازار شکل به عنوان این مستند است که آرام است. اما مفهوم OTT بودن آینده توزیع فیلم قوی تر است در حال حاضر نسبت به قبل از آن بود.”

اما Anirban معتقد است “با توجه به سلامت در جهان و بحران اقتصادی مسئول فیلم باید توزیع و ترویج با علت سعی و کوشش و اعتبار. توزیع کنندگان باید در پیدا کردن منحصر به فرد و مبتکرانه جزئی غیر عامل به نمایش گذاشتن خوب سینما. این نیاز بیش از هر چیز دیگری در حال حاضر. به عنوان صرف سازندگان هنر ما تنها می تواند امید برای روزهای بهتری پیش رو و حمایت از یکدیگر در این سفر است.”

(نوشته شده توسط Dipankar سرکار و ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آهنگ پیشواز همراه اول