Lin ممکن است سعید پانتر امداد, 2017. فوم پلی استایرن اکریلیک, رنگ چوب. حسن هنرمند; Nicolas کروپ بازل

در تراس از کلارک هنر موسسه دامنه کوه Lunder مرکز گالری غرفه های موجود در سفید رنگ برنز با نام Thaelabیا فاکس در عربی. با پاهای عقبی هم ذوب شده و یک دم که به سمت چپ مجسمه سازی است, هوای آزاد, جزء “ورود حیوانات” Lin ممکن است Saeed جدید نشان می دهد در بازگشایی کلارک هنر موسسه.

“این قطعه است که به طور معمول نشان داده شده با فندق در پشت آن به دلیل Lin نمی کنم, عمومی, مجسمه سازی کافی خود را و او می خواهد برخی از حیات وحش محلی” توضیح داد نشان می دهد متصدی رابرت Wiesenberger “اما معلوم می شود که خرس عاشق فندق.”

همچنین نگاه کنید به: محل ون گوگ آخرین نقاشی پیدا شده است در یک قرن کارت پستال

ترین موزه بازدید کنندگان خدمات بخش نمی مانیتور خرس اشتهای 24 ساعته دوربین. “ما هرگز در مواجهه با این مشکل ، بنابراین متاسفانه ما در حال نشان دادن آن با فندق,” او گفت:.

در کلارک 140 هکتار در ویلیامزتاون, Mass., سه ساعت رانندگی از شهر نیویورک موجودات از همه نوع هنوز هم در حال آمدن. با فاصله دستورالعمل شش انسان در یک زمان می توانید سعید را برای اولین بار در نمایشگاه موزه است که اجرا می شود از طریق 25 اکتبر.

Lin ممکن است سعید Pangolin, 2020. فوم پلی استایرن, فولاد, گچ, اکریلیک, رنگ چوب. عکس توسط T Clark; حسن هنرمند; Jacky Strenz فرانکفورت.

سعید 47 زندگی می کند که در برلین کار می کند در سبک های مختلف و چند رسانه ای. شما می توانید نشان می دهد این عنوان در word. آن را در مورد حیوانات بازپس چشم انداز است. به عنوان شما را وارد کنید نشان می دهد “غار” rimmed با پرده شفاف نشان می دهد مجموعه ای از تصاویر حیوانات از کلارک مجموعه—ببر در یک نقاشی توسط یوجین پا یک اچ سنت جروم و یک شیر توسط آلبرشت دورر. نیز وجود دارد یک وحشتناک 1854 چاپ توسط فلیکس Bracquemond مول کشته شده توسط کشاورزان حلق آویز از یک درخت مانند غنائم جنگ است.

اولین آثار سعید که ما می بینیم در حال نقاشی به اندازه “گیتس” جوش در قابهای فولادی یکی از یک گاو نر با یک toreador زیر پای خود که به نظر می رسد مانند یک سیم کشی تصور توسط الکساندر کالدر. یکی دیگر از نقش یک مسیحی موتیف با سنت جروم کشیدن فرار کردن یک شیر پنجه همه در داخل یک قاب است که به نظر می رسد طراحی شده برای رنگ آمیزی شیشه.

بعد می آید وحی است. چند دیوار نقاشی برجسته مجسمه ها از سفید و یا نور های رنگی مواد. وجود دارد یک صحنه از کشتی—یک طرح کلی را در بر داشت فلز—در طوفان در دریا.

در یکی دیگر از تاریک پلنگ است در پیش زمینه با برج های خالی شهرستان در سایه جزئیات در فاصله پشت آن است. این یک باتلاقی آخرالزمانی دید که اگر انسان به حال شسته شده را در یک لجن که یک حیوان جدید زیستگاه. این شهر در خاورمیانه است. بدون تصادف. سعید پدر چپ عراق برای آلمان در 1960s. این کتیبه را رسا مواد—با تعجب بافت و شکل ها و سایه ها—معلوم می شود پلی استایرن بیشتر scrounged از کسی زباله و یا از ساخت و ساز زباله شمع.

“من فکر می کنم این چیز خوبی است که شما می توانید چیزی متفاوت از چیزی است که کامل و مطلق سطل زباله. این یک اصل تحول” سعید متحده در نمایش کاتالوگ. “کنده کاری تسکین از یک قطعه زیبا از fruitwood می سازد هیچ حس. داشتن زشتی به عنوان نقطه شروع خود را بسیار جالب تر است.”

بنابراین پلی استایرن گچ بری های جدید تنها ارزان تر ؟ آن را به اندازه کافی از یک دستاورد است که سعید می شود اثرات این مواد است که شما می توانید از سنگ آهک و در عین حال پلی استایرن است که در درون هر کسی بودجه.

“برای تاریخ مجسمه سازی است. آن را در مورد ماچو نیروی عضلانی و شما نمی توانید کار در مقیاس مگر اینکه شما باید پول و منابع و دستیاران” گفت: Wiesenberger.

پلی استایرن ارائه یک پارادوکس برای هنرمند. این یک اتفاقی مواد که زیست تخریب پذیر اگر چه هر کسی که دارای برگزار غذای داغ در پلی استایرن (یا پا در یک فنجان قهوه) می داند که آن را می آید از هم جدا. آینده سعید را برجسته مانند آینده جهان شکننده است او به تصویر می کشد که از همه بیشتر نامشخص است.

در صورتی که حس عدم اطمینان به اندازه کافی نیست و در مرکز آن اتاق بر روی یک پایه ساخته شده است مانند حمل و نقل جعبه است یک مجسمه pangolin (همچنین در پلی استایرن) بسیار-قاچاق حیوانات ساخته شده است که اخبار به صورت امکان لینک کلیک کنید برای گسترش COVID-19.

Lin ممکن است سعید را گوساله (پیش زمینه), 2018 و Pangolin (زمینه) سال 2020 است. هر دو polysterene فوم. ویکی Saltzman

کار نفیس belies ریشه در فوم پلی استایرن. جعبه یک یادآوری است که این حیوانات در حال قاچاق به عنوان به طور گسترده ای به عنوان ویروس گسترش یافته است.

Lin ممکن است سعید را نشان می دهد هنوز هم برای تلفن های موبایل زنگ هشدار برای آرام پوشیده شده از درخت محل مانند کلارک. استرلینگ کلارک از منهتن تصمیم به قرار دادن یک موزه از مجموعه خود را اینجا, در بخشی به دلیل آن بود که فکر می کردم به دروغ فراتر از محدوده یک انفجار هسته ای است که ممکن است هدف شهر نیویورک است. ماسک فاصله و محدودیت در بازدید کنندگان در گالری نشان می دهد که ترس از ویروس را گسترش فراتر از آن است که شعاع.

آقای کلارک نیز شناخته شده برای عشق خود را از اسب. “لین خواهد هر چه زودتر پیدا کردن زیبایی در یک pangolin که نوع خاصی از عشق” گفت: Wiesenberger که اشاره کرد که سعید با این نسخهها کار به تنهایی.

Lin ممکن است سعید COVID-ریشه در برلین شده است او را ندیده گذشته نگر. او نظارت روشنایی با Wiesenberger در اسکایپ.

در ایمیل او تصور آنچه این تنظیمات ممکن است نگاه مانند: “حیوانات وحشی عبور از این منطقه وجود ندارد و محرومیت در اینجا.” به جز فندق.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im