لورا Zigman چگونه از یک دهه از بلوک نویسنده Led جدید کتاب “اضطراب جدایی’

Separation Anxiety by Laura Zigman.

اضطراب جدایی لورا Zigman. HarperCollins Publishers

لغزنده چیز در مورد موفقیت این است که تعریف آن است که هرگز ثابت شده است. برای مبارزه نویسندگان موفقیت به نظر می رسد مانند یک کتاب معامله است. در سال 1998 پس از کار به عنوان یک روزنامه نگار برای بیش از ده سال لورا Zigman انتشار اولین رمان دامداری که شد بهترین فروشنده. علامت دیگری از موفقیت این کتاب اقتباس شده بود به یک سال 2001 فیلم به نام کسی مثل شما با بازی اشلی جاد و هیو جکمن. موفقیت نیز در قالب سه کتاب در هشت سال دوره. سپس سکوت. بی قراری است که یکی از چیزهایی که شما می توانید انتظار موفقیت است. آن بوده است چهارده سال پس از Zigman آخرین منتشر شده از یک رمان است.

که فاصله نیست ناچیز, اما آن را نیز نه کل داستان. زندگی و بلوک نویسنده قطع Zigman حرفه ای به عنوان یک رمان نویس است. اما دوم عمل می کند به خصوص شیرین جلوه ای از موفقیت است. جوجه-روشن هنوز هم حاکم بود که Zigman را از قطعه کار در سال 2006 منتشر شد. ما در حال زندگی در یک جهان کاملا جدید که در آن #metoo به آسانی در برابر سمی مردانگی را از طریق خاطرات, داستان و حتی از جایی در بین: autofiction. جهان تغییر کرده است و بنابراین Zigman. اضطراب جدایی یک پیروزی از دوستی و داستان سرایی.

همچنین نگاه کنید به: از خیالبافانه داستان های تحریک آمیز خاطرات بهار را بهترین کتاب باید شما را تحت پوشش

اگر چه Zigman نمی نوشتن رمان دیگر برای چهارده سال او را به عنوان یک کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد وافرش به نگارش بسیاری از کتاب موفق. او باقی مانده نان آور در خانه او, اما او نمی تواند از کار گذشته است که بلوک. در مورد خود کار خلاق او نوشت: اسکریپت کوتاه برای Xtranormal پلت فرم و نوشت: حتی یک فیلم اسکریپت که فروش نیست. اما رو به با خانواده و یک شبکه حمایتی از نویسنده دیگر دوستان مانند آلیس هافمن و جولی Klam, Zigman بازگشت به رمان نوشتن. در گفتگو با ناظر او مربوط “هنگامی که شما در حال نوشتن یک رمان—هنگامی که شما در گذشته اولیه کابوسی مرحله از آن گرفتن زمین و در نهایت گرفتن چیزی است که کار می کند—وجود دارد هیچ چیز بهتر است. آن را به یک جهان متفاوت است که شما را دوباره وارد کنید هر روز زمانی که شما نشستن به کار و یا حتی زمانی که شما فقط راه رفتن در اطراف انجام ماموریت و فکر کردن در مورد چگونه به حل برخی از مشکلات طرح و یا انگیزه. نوشتن نهایی فرار و به طور کامل تحریم شکل تفکیک.”

فرار از واقعیات است که دقیقا آنچه که او سوخته شخصیت جودی وگل است که به دنبال. با نوشتن حرفه ای و متوقف کردن او یک زن 50 ساله و مادر کار برای سلامتی, راه اندازی. او لذت می برد یک monosyllabic رابطه با سیزده ساله پسر عروسکی اما این سطح از ارتباطات را بهتر از آنچه که او سهام با شوهر جدا گری. این دو لازم نیست به اندازه کافی پول برای طلاق به طوری که آنها همچنان به زندگی با هم در حالی که dodging هر گونه گفتگو با تدی در مورد آرایش. در حالی که ننگ طلاق کمرنگ شده و در پی آن منحصر به فرد شرم از کلاس مالی و عدم اطمینان محافل زوج هایی که نمی توانیم روند قانونی.

آیا جای تعجب است که پس از تمیز کردن خانه در یک جا از pique با الهام از ماری کوندو جودی شروع به پوشیدن سگ خانواده یک مینی sheltie کمی Lassie در کتان غیر سفید پنبه نوزاد زنجیر? “تا زمانی که من لغزش رسن بر سر من و احساس عجیب و غریب موج امداد اجرا از طریق من یک مایع مواد مخدر از یک منبع ناشناخته وجود دارد هیچ چیز ویژه ای در مورد روز…ظالم پالايش اموال به نقطه خود حک چیزی است که من پس از. من در حال حاضر احساس نامرئی; چرا رفتن تمام راه؟”

این دستگیری یک تصویر. جودی فکر نمی کند که از خودش به عنوان کسی که نیاز به یک سگ خدمات. او ازدواج یک شام پدر و مادر خود را’ بیماری و مرگ و میر در زمان آنچه که باقی مانده بود از او, خلاق, انرژی, او, پسر مدرسه مونته سوری است طاقت فرسا و بهترین دوست او در حال مرگ از سرطان است. چه مانده است اما به راحتی که در آن شما می توانید ؟ در عین حال آنچه که ممکن است نگاه مانند یک عمل ناامیدی است که در واقع یک گام به سوی آژانس است. به جای ادامه به پنهان کردن شرم و نا امیدی جودی به معنای واقعی کلمه می پوشد نیاز او را در سراسر بدن خود را. این عمل به طور غیر منتظره مجموعه به حرکت یک سری از وقایع است. در این ماه است که به دنبال سعی کنید به عنوان او ممکن است جودی نمی تواند پنهان کردن از درد زندگی—و یا لذت بردن از آن را به عنوان به خوبی. اضطراب جدایی در برابر وسرد فلات میانسالی با طنز و فضل است. این یک کتاب است که تبدیل شکسته خانوادگی به صادقانه تر حس اجتماعی و یگانگی خویشتن با شوخ طبعی و قلب عظیم است. تطهیر آن ارائه می دهد هر دو واقعی و رضایت بخش است.

صحبت کردن از طریق تلفن Zigman اظهار داشت: در آنچه که می تواند آسان تمایل به قرار دادن یک طنزهای چرخش در حقانیت یک زن در وسط سن. “من تا به حال هیچ علاقه ای به نوشتن صرفا طنز رمان. جهان و زندگی را تغییر داده بود تا به شدت از من گذشته نوشت: یک رمان—من می خواهم از دست پدر و مادرم چند از دوستان حرفه ای من و بخشی از خودم که تا به حال شناخته شده به عنوان یک رمان نویس—که من می خواستم این کتاب را به منعکس کننده که.”

او ادامه می دهد: “من نمی خواهم به قند-کت جودی درد و فقط برای شوخی, اما من هنوز هم می خواستم به قطعات خنده دار بود واقعا خنده دار دلیل این است که چگونه زندگی: این شوخی است که گاهی اوقات در سمت راست وجود دارد در کنار وحشت است.” اضطراب جدایی نیز می تواند فوق العاده طنز از زندگی مدرن است. Judy کار به عنوان یک خالق محتوا برای سلامتی, سایت خوب/er به او این فرصت را به او را کاهش می دهد بحران به پست های وبلاگ مانند سگ افسردگی نهایی? است “در حال حرکت” مانند “از دست دادن” اما با بهتر نگار? پس از اقدام کاملا uproarious مد جودی فوری نگران است که او خواهید بود خجالت در رسانه های اجتماعی. این امر می تواند بیش از حد آسان برای Zigman به cakewalk یک سری از گام کامل مشاهدات در فرهنگ معاصر اما skewering جامعه نبود در قلب پروژه خود را.

“بیشتر من می خواستم برای گفتن یک داستان در زمان زندگی هنگام از دست دادن به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان; وقتی که حس امکان شما احساس می کنید زمانی که شما جوان هستید و خانواده شما جوان از بین می رود و که حس بودن در زمین جامد است که به طور ناگهانی رفته” Zigman به وضوح به رسمیت می شناسد که “رمان شروع می شود که هنوز هم نقطه از غم آن لحظه ای که همه چیز را تاریک می رود و شما باید به شکل از چگونه شما در حال رفتن دوباره اختراع خود را نمی کند چرا که شما می خواهید اما به دلیل این که شما به. همه من می دانم که ضربه این نقطه در یک فرم و یا دیگری—در ازدواج خود در حرفه خود با از دست دادن دوستان و خانواده—پس از نوشتن در مورد آن را احساس مانند هدایت یک نوع آگاهی جمعی. من می خواستم برای نوشتن در مورد آن حس مبارزه ای است که ما معمولا بیش از حد شرمنده به بحث در مورد.”

لورا Zigman. Adrianne Mathiowetz

شرم آور است این منجلاب از احساسات یک واقعیت است که Zigman و من صحبت در مورد با توجه به کتاب او, اما همچنین مقاله اخیر “دوباره پخش شرم من” توسط امیلی گولد (که جدید رمان کامل آهنگ منتشر خواهد شد در ماه آوریل) از برش. در آن گولد متحده سادگی “[A]اخلاقی مردم سکوت با شرم. کاملا مخالف: شرم اغلب ریباند کردن آنها و به عقب بر روی مردم و آنها را به قربانی.” در حالی که گولد است صحبت کردن در مورد تجارب خود را برای کار در حال حاضر از بین رفته سایت Gawker, احساس صادق است برای جودی در یک دستگیری صحنه در این کتاب است. پس از تماشای یک صندوقدار حنایی بیش از مشتری پیش از او در تریدر جودی دریافت شانه های سرد از این در غیر این صورت حرف همکار. آن را بلافاصله روشن به او چه می گذرد: به عنوان یک میانسال زن او نمی ثبت نام به عنوان هر کسی که قابل توجه است. Zigman به یاد می آورد, “نامرئی تبدیل شدن به یک زن میانسال آمد برای من بسیار تردید. از یک طرف آن را ویرانگر به احساس می کنید مثل شما مهم نیست; از سوی دیگر وجود دارد امداد رسانی در آن است. شما می توانید حرکت در اطراف جهان را به خود آزادانه است که شما تقریبا احساس وزن. هیچ کسهیچ کس به طور جدیمراقبت آنچه که شما در حال پوشیدن و چه دوست دارید نگاه کنید. و من آن لحظه دقیق در تریدر ارد فروشگاه بر روی زمین که در آن مرد جوان را با لاس زدن جوان مجرد جلوتر از من و جوان, مادر پشت سر من اما خواهد خلاص در بین—هنگامی که آن را در زندگی واقعی من رها هستم وقتی که اتفاق می افتد—من واقعا نمی خواهم به بحث در مورد نان من فقط خریداری شده و یا چگونه بزرگ ‘همه چیز اما نان شیرینی حلقوی’ ادویه است. اما در روزی که جودی تجربه است که پاک کردن آن به طور کامل unhinges او.”

شناخت خود را اخراج جودی accosts کارمند. “هنگامی که او می رسد برای موز, من گرفتن دست خود را میدوی. “شما تا به حال نظرات در مورد همه آیتم ها,’ من می گویم با اشاره به سمت پارکینگ حتی اگر این زن جوان است که در حال حاضر از بین رفته اند. ‘آیا شما چیزی برای گفتن در مورد من ؟ گربه زبان خود را?'” رویارویی باعث صندوقدار به حلقه است که علامت تجاری معامله گر جو بل—اما نه به صورت معمولی شاد دلایل. “قبل از زنگ متوقف می شود و مدیر می رسد برای دیدن آنچه که مشکل این است که من کاهش یافته است سبد من و دویدن به عقب به ماشین من در حالی که همه در فروشگاه و هر کس در پارکینگ است به من نگاه کن. در نهایت من باید توجه کامل خود را.”

برای جودی او را پر از شرم برای داشتن آورده و حقیقت را به نور و در عین حال که شرم او به یاد او زنده است. آنچه برای تلفن های موبایل ملودرام واقعی است میانسالی بحران است. Zigman تجزیه و تحلیل جودی غم و اندوه “بهترین دوست او گلن در حال مرگ است و جودی می داند که نقطه زمانی که گلن را واقعا نامرئی بسیار نزدیک و در لحظه ای که او به سختی می تواند آن را تحمل. بودن ارواح توسط صندوقدار تأکید وحشت از گلن قریب الوقوع شرایطی است که barreling نسبت به او واکنش نشان می دهد که تنها اوضاع را بدتر می کند اما دیده می شود که هر دو پدر و مادر او را آخرین نفس او می داند چه چیزی در حال آمدن است. و او نمی تواند تحمل قطعیت بهترین دوست او را مرگ.” در مواجهه با آنچه جودی می داند که قدر از شرم او را برای عمل کردن در آنچه احساس می کند مانند یک خرابکارانه بیان بقا.

آور او به عنوان ممکن است, جودی الهام بخش غیر منتظره حس خوش بینی. بدون امکان کمال او را به طور کامل خودش—ویژه ناتوان از پوشش او نظرات در عین حال اختصاص داده شده به یک گسل. مانند اواخر لوری Colwin محبوب قهرمانان جودی مخلوط کردن زن با ایمان در عشق با وجود به طور فزاینده تهدید جهانی آماده به ناراحتی او را کتک حوزه آسایش و مراقبت است. در عین حال Colwin حرفه ای کوتاه قطع شد و هنگامی که او درگذشت در سن 48 در سال 1992. مواد غذایی خود را از نوشتن لذت می برد موفقیت ادامه داد اما او فوق العاده رمان اغلب sidestepped. محافل ادبی نمی دانم چه چیزی را از داستان زنان هنگامی که آن را به شدت به بازار عرضه شده به عنوان ادبی و خجالتی نیست و دور از نگرانی های داخلی.

در حالی که Colwin لذت می برد و هرگز یک دوم قانون Zigman به بازگشت ادبی کانون با Ecco یک ناشر شناخته شده به صورت جدی ادبی داستان. خیره کننده کتاب ژاکت حمل با آن زمان cloglit caché به جای کلیشه stilettos از مجلل داستان زنان از اواخر دهه 1990 و اوایل aughts. در چهارده سال پس از او در نوشتن کتاب بودند که معاصران به هلن فیلدینگ Bridget Jones s Diary و جنیفر وینر را در کفش خود راچه در نظر گرفته شده است زنان داستان تکامل یافته دور از جوجه روشن به چیزی کمتر تعریف شده—و شاید این نقطه است.

Pivoting دورتر از کلی در مورد زنان رمان Zigman یادداشت “هنگامی که شما یک زن هستید که می نویسد: طنز, رمان, ‘پستی’ چیزی است که می شود یک مسئله وجود دارد که همیشه یک اندازه گیری در گذشته کتاب از اینکه من طنز خنده دار بود یا معنی. پستی هرگز هدف من و در زندگی واقعی شوخی است که همیشه با هزینه خود من.” Zigman ادامه “این زمان در اطراف من سعی می شود بسیار حساس که: من می خواستم تا مطمئن شوید که این جوک در Judy هزینه حتی اگر ساخته شده است که او را ناقص—و یا به عنوان آنها می گویند در زنان داستان ‘unlikeable'”—شرح که Zigman معاصر کلر Messud است مواجه سر در رمان زن طبقه بالا و سوزاندن دختر.

“زندگی خیلی سخت بوده است برای من تا زمانی که آخرین چیزی که من می خواستم انجام شد ارزان عکس در شخصیت و رفتن برای ارزان جوک در هزینه های خود را. ما نیز در یک جهان متفاوت است در حال حاضر” Zigman نشان دهنده. “بسیاری وجود دارد که نمی خنده دار در این فضای سیاسی—مردم واقعا آسیب پذیر و این یک چیز جدی. بافته شده را به نوشتن این کتاب این است که نیاز به مهربانی و محبت و همدلی از آنجا که این چیزی است که من فکر می کنم من یاد گرفتم که بیشتر در دهه درد و بدبختی: که هر کس رنج می برد. هر کس غصه دار برای مردم آنها را از دست داده اید و یا نسخه های خود را که دیگر وجود داشته باشد. هر کس در تلاش است. من به مردم را به عنوان افراد مبتلا به همکار بودند که در تلاش برای ایجاد راه خود را از طریق یک جهان دشوار است درست مثل من بود و این که چگونه من نزدیک ایجاد و قوس از هر یک از شخصیت در رمان. بسیاری از مردم تا به حال نشان داده شده است من این مهربانی این همه سال. من می خواستم به که جهان جدید قابل مشاهده است.”

خوشبختانه پایان او وقفه بین رمان Zigman گسترش مهربان چشم به سمت در غیر این صورت نامرئی و یا unlikable زنان است. فراتر از محدوده جوجه روشن ممکن است پیچیده رمان های نوشته شده توسط زنان گسترش اغلب جنسیتی و محدود جهان ادبی داستان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>