اردن Casteel, Benyam, 2018. رنگ روغن روی بوم. حسن نیت ارائه میدهد اردن Casteel و کیسی Kaplan New York

از تماشای مردم در خیابان ها برای پیمایش از طریق Instagram داستان آنچه در آن است در مورد مشابه به کسی لحظات عادی است که باعث می شود ما احساس متصل در زیر سطح است ؟ شروع 19 فوریه موزه جدید در حال حاضر خواهد شد “در دسترس” شخصی تر و صمیمی بررسی این سوال حاوی یک سری از پرتره از هنرمند اردن Casteel—دعوت از مخاطبان به رعایت خصوصی و گاهی اوقات در مکان های عمومی, گوشه Casteel روزمره و محیط اطراف و مردم آن است.

سرپرستی موزه جدید مدیر هنری Massimiliano Gioni, Casteel را در نمایشگاه انفرادی شامل نزدیک به چهل و بوم از گذشته هفت سال تمام است که به طور انحصاری تمرکز بر مهاجران و مردم از رنگ در نیویورک است. اغلب افراد به تصویر کشیده شده در حال انتخاب دوستان و همسایگان از Casteel یک چنین بودن خانواده سیلویا را یک روح رستوران و مواد غذایی در هارلم که در آن Casteel زندگی و همچنین به عنوان دانش آموزان خود را در دانشگاه راتگرز در نیوجرسی کار می کند که به بررسی تمثیل های زودگذر جوانی. با یک میل شدید برای داستان سرایی بصری و پرورش جامعه Casteel نقاشی های راه تقریبا ساخت بیننده احساس مانند آنها در محیط افراد خود را به عنوان اگر هر کس را در پرتره در حال انتظار برای بیننده به راه رفتن و معرفی خود از جمله در ایوان و جیمز 2017 تیموتی 2017.

همچنین نگاه کنید به: جدید ویتنی نمایشگاه نشان می دهد نقاشان دیواری مکزیک’ تاثیر عمیقی بر هنرمندان آمریکایی

Jordan Casteel's Fallou, 2018.

اردن Casteel, Fallou, 2018. رنگ روغن روی بوم. حسن نیت ارائه میدهد اردن Casteel و کیسی Kaplan New York

یک ناظر از طبیعت دنور نقاش متولد شد و در اصل یک دانشجوی انسان شناسی و جامعه شناسی قبل از پیگیری وزارت امور خارجه در دانشگاه ییل. او در مقیاس بزرگ رنگارنگ portraitures مانند فوری فوری یا سبک خیابانی تحقیقات روزمره و مهاجر زندگی کردن در تم آشنایی و مغایرت فردیت و گمنامی. Casteel را سبکی تصویر از افراد—خیابان فروشندگان و صاحبان رستوران ها و مردم محلی را نشان می دهد آنها را خنک و راحت اغلب با افتخار خود برخوردار زل زل نگاه کردن. کلیشه ها و پیچیدگی های سیاه و مردانگی نیز پیشانی موضوعات در چه Casteel به تصویر می کشد که مردان او رنگ هستند و افراد توانمند با نظر گرفتن آنها در داخل و خارج محیط. سال گذشته در هنر دنور, موزه Casteel نشان داد یک سری از نقاشی با عنوان “بازگشت نگاه” افشای آسیب پذیری سیاه نر افراد قرار داد و با تر از زندگی در مقیاس فیزیکی آثار هنری است.

اردن Casteel, او, به نوبه خود, 2018. رنگ روغن روی بوم. حسن نیت ارائه میدهد اردن Casteel و کیسی Kaplan New York

اخیر دیگر آثار قابل توجه توسط Casteel شامل این Baayfalls, 2017, یک 1,400 فوت مربع نقاشی دیواری به سفارش بالا هنر خط در سال گذشته از یک صوفی عضو با Sengalese طراح لباس به نام Fallou Wadje که Casteel دوست در طول اقامت او در استودیو موزه و آثار در سال 2017 را “شب در هارلم” در کیسی کاپلان گالری نمایشگاه انفرادی از او می خواهم ملاقات و نقاشی از محله خود که ناظر David D ‘ Arcy به عنوان هدایت روح آلیس نیل. اخیرا Casteel اونها در نمایشگاه گروهی “خود را به من بگویید داستان” در Kunsthal Kade در هلند, بررسی صد سال به ارزش آمریکایی آفریقایی تبار قصه گویی در طول رنسانس هارلم پست هارلم رنسانس حقوق مدنی سیاه رنسانس و شکوفه رنسانس.

کاوش مفاهیم از نژاد و متعلق طریق انسانی و documentative رویکرد در سال های اخیر Casteel افزایش یافته است به طور قابل توجه نام به نمایندگی ها و جشن های معاصر, سیاه, تجربه. که آیا آنها در حال کامل پرتره از خواهر و برادر در اتاق خواب خود را و یا بزرگنمایی در ویژگی های خانواده ها در مترو Casteel ارائه می دهد یک چشم انداز تازه از جامعه فرهنگ است که هر دو فریبنده و آزاد. “در دسترس” را در موزه جدید تا 24 مه سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im