جری Saltz ایران ‘چگونه به یک هنرمند,’ جدید و ناآشنا جهان

جری Saltz. عکس از جان Sciulli/گتی ایماژ برای هنر معاصر لس آنجلس

که ما با جهانی همه گیر و بسیار از جهان شیوه های اجتماعی فاصله موزه ها با آن مواجه هستند وظیفه retooling ارائه خود را به صورت آنلاین-تنها. برای پرز موزه هنر میامی این شامل یک Facebook Live مجموعه سخنرانی (#MuseumFromHome). دیروز سخنرانی بود از برنده جایزه پولیتزر و منتقد هنر جری Saltz تعدیل توسط PAMM مدیر فرانکلین Sirmans.

با الهام از نسخه های اخیر از کتاب خود را چگونه به عنوان یک هنرمندکه Saltz توصیف در کلمات خود را به عنوان “33 قوانین شما را از clueless تازه برای نسل استعداد (و یا حداقل کمک به شما زندگی می کنند زندگی یک کمی خلاقانه تر)” او اشاره می کند که این یک گفتگو است که در نظر گرفته شده بود را در فرد. آنلاین, Saltz می گوید که “فقط به عنوان خوب است.” “این واقعا عالی است که ما هرگز متوقف دست زدن به آنتن حتی اگر فقط ممکن است وجود دارد دیجیتال, آنتن,” او گفت:. “من می توانم احساس شما می توانید احساس من. ما نمی دانیم که آنچه ما احساس.”

همچنین نگاه کنید به: جری Saltz برخی از توصیه های برای تازه کار هنر تحسین

خود اعلام کرد “شکست خورده هنرمند” آغاز شده و با یک پیام از امید برای هنرمندان در این, در کلمات خود “جدید جهانی و غیر جهانی.” “بسیار به سادگی: ویروس ها می آیند اما ویروس ها بروید. هنر طولانی است,” او گفت:. “خلاقیت با ما بود در غارها من را دوست دارد آن را در هر استخوان در بدن شما است.”

پیشرو با این پیام از امید در یک زمان که در آن ما تغذیه شده اند نفوذ با وخیم عناوین Saltz به ما یادآوری کرد که “خلاقیت رشد تحت دقیقا این شرایط است.” توصیف تحت فشار فضاهای کوچک و صمیمی تر, محیطی به عنوان “طوفان کامل” که در آن هنر رشد او گره به این واقعیت است که معروف ترین هنر در طول تاریخ ساخته شده بود فقط تحت این شرایط است.

در حالی که پیام و هدف خلاقانه الهام بخش آن بود که بی اعتنا به این واقعیت است که این برای بسیاری از مردم احساس نمی کند یک بار به صورت سنتی بهره وری. Saltz برآمده تا تصویر خود را به عنوان فریاد به کامپیوتر خود را در وسط شب بود relatable بنابراین بیش از حد او بود باز بودن در مورد procrastinating و یا نیاز به بیشتر منتقدان هنر به اعتراف است که آنها در اشتباه هستید.

حال سوال در مورد آینده دنیای هنر در این زمان نامشخص با پرسش هایی مانند “آیا هنر نمایشگاه مرده؟,” Saltz ابراز تمایل برای دنیای هنر به بازگشت به حالت عادی پس از همه گیر. او با انتقاد از چگونه از آن طبیعی تبدیل شده است برای مردم را به پرواز در سراسر جهان برای فقط یک نمایشگاه هنر زمانی که اکثر کسانی که نگه داشتن این صنعت حیاتی به راحتی می تواند توصیف به عنوان “مبارزه.”

“آن را سخت به تصور کنید که چگونه خاصی انجام مراکز هنری زنده خواهد ماند” او گفت:. “تالار گالری عکس احتمالا می تواند زنده ماندن. [هنر] بازل ممکن است خوب است.” تماس خود را به عنوان یک “اجتماعی, misfit,” Saltz توضیح داد که تجربه خود را از نمایشگاه های هنری در گذشته درگیر ضعف اعصاب. گرفتن خاص او بازگو بودن در میامی “خیره در اقیانوس مبهم گریه.”

روشن است که Saltz هیجان زده است فکر می کنم که این شرایط را الهام بخش و پرورش با نسل جدید هنرمندان. این نیز روشن است که او هیجان زده برای یک زمان در آینده که در آن دنیای هنر هم می توانید به “حمله به هر یک از دیگر دوباره” اما او نه انتظار آن را به بازگشت به راه همه چیز بودند.

خیلی دوست دارم که چگونه صنایع دیگر در حال حاضر مجبور به بازبینی هدف خود را و بهترین شیوه های Saltz خواستار تغییر و تمرکز در دنیای هنر. “می تواند ما را متوقف نگرانی در 55 عمدتا نر هنرمندان که با انجام یک ثروت ؟” او گفت:. “زمانی که دنیای هنر می آید, شاید ما می تواند تمرکز بر هنر است.”

در چه حال ترین زمان نامشخص برای معماران و طراحان در تاریخ اخیر Saltz باعث می شود آن را روشن است که خلاقیت همیشه باید یک مکان در جهان جدید است که پدیدار از خاکستر بهداشت جهانی بحران. که ویروس است که در اینجا, اما آن خواهد شد که “هنر طولانی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>