اختراع جدید دشمنان در برابر بیماری های همه گیر

Talmiz احمد

نویسنده یک دیپلمات سابق دارای Ram Sathe صندلی بین المللی مطالعات بین المللی همزیستی دانشگاه پونا و مشاوره, ویرایشگر سیم. Siasat.com بازتولید است مقاله خود را از سیم. برای راحتی خوانندگان این جامع تقریر شده است به سه بخش تقسیم شده. قسمت اول از مقاله انجام شد در این صفحات در آوریل 19 (شنبه). در اینجا ما در حال حاضر نتیجه گیری.

همه گیر شده است استفاده می شود طلبانه به اهریمن جلوه دادن مسلمانان و قربانی آنها را برای فاجعه فقط به عنوان سیاه پوستان در آفریقای جنوبی سرزنش قرار گرفتند آنفلوآنزای اسپانیایی و یهودیان در قرون وسطی در اروپا برای طاعون.


با سطوح بالای مذهبی در ایالات متحده و بزرگ عضویت در غیر جریان اصلی کلیساها پاسخ در این کشور به ویروس مربوط به محدودیت شده است کاملا متنوع با ابراز مخالفت آمدن از مسیحیان محافظه کار. یک نویسنده در یک نفوذ, مجله, اولین چیزهاییگفت که جرم خاموش کردن جامعه “باعث حتی شیطانی جو”. او توضیح داد: “وجود دارد بسیاری از چیزهای با ارزش تر از زندگی است. … عشای ربانی خود را در حال حاضر تابع به خدا نادرست از ‘صرفه جویی در زندگی می کند’.”

در 5 مارس رویترز انجام چندین گزارش های خبری گفت که چند حاشیه کلیساها در آمریکا عمدا سرپیچی از دستورات دولت باقی می ماند و باز به جماعت در پالم یکشنبه شروع هفته دفاع مقدس که به اوج رسیدن در عید پاک یکشنبه. یک کشیش بود و نقل عنوان کرد و گفت: “ما در حال هجوم قوانین به این دلیل که فرمان خدا به گسترش انجیل.”

یکی دیگر گفت که کلیسای “آخرین نیروی مقاومت در برابر دجال.” یکی دیگر از سرزنش شیطان برای پیشنهاد محدودیت: “شیطان در تلاش برای نگه داشتن ما از هم جدا او در تلاش برای نگه داشتن ما را از پرستش با هم. اما ما در حال رفتن به او اجازه دهید.” یک کشیش در فلوریدا اصرار داشت که نمازگزاران در کلیسای او خواهد بود با استقبال handshakes; او توضیح داد: “[ما] باز هستند و از آنجا که ما در حال بالا بردن angela chambers نه pansies.”

در مارس 30, فرماندار تگزاس گرگ آبوت در نهایت صادر اقامت در خانه سفارش اما شامل “خدمات مذهبی” در میان “ضروری” خدمات معاف از سفارش.

COVID-19 دهکدهای بسیج مسیحی انجیل در ایالات متحده با اشاره به در مجموع به عنوان “مسیحی ملی” توسط بسیاری از مفسران به سوال محدودیت های اعمال شده با توجه به همه گیر. آنها را تشکیل هسته پشتیبانی-پایه از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن; چند تن از رهبران خود را شخصا به رئیس جمهور در حال تأثیر عمده ای بر او و کمک به شکل دادن به بسیاری از سیاسی و موقعیت های اجتماعی.

برخی از آنها را سرزنش گی جامعه برای این بیماری همه گیر. یک راست گرا که گرایش پاستور و پخش معتبر به کاخ سفید در ماه ژانویه که کروناویروس یک طاعون از خدا “برای پاکسازی گناه کردن این سیاره” و توصیف گی جامعه به عنوان “ننگین” و “نفرت انگیز است.”

آمریکا از مفسران نیز اشاره کرد یک عنصر قوی از نژاد پرستی در گفتمان مسیحی گرایان به خصوص در مشاهده غیر سفید مهاجران به عنوان منابع آلودگی است. در میان پخش كردن, گیر مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد پست او دریافت کرده بود از یک حامی: “در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به دیوار… به ما می ایستد یک فرصت اگر ما کنترل مرزهای ما.” مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس پاسخ داد: “بالا رفتن سریع. ما باید این دیوار بیش از همیشه است.”

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن شبان شده اند پر سر و صدا در دفاع از او در طول بحران. برخی از نزدیک به او ادعا کرده اند درمانی برای این بیماری همه گیر از طریق معجزه و دعا. یکی دیگر از رئيس جمهور گفت: منتقدان به حال “درب باز” به همه گیر با صفحه نمایش خود را از آنها بدم میاید اما همه گیر خواهد بود به زودی بیش از توجه به جمعی دعای مسیحیان بود که “غرق” معضل است.

یک دستیار نزدیک از تهمت, Guillermo مالدونادو که سر “پروتستان های انجیلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن” اعلام کرد در مارس 17 که او دستور داده بود این ویروس به “حل متلاشی مرگ در عیسی نام توانا”. او همچنین گفت: کلیسای خود باز خواهد ماند به عنوان خدا نجات نمازگزاران از سرایت.

در هند راست گرا که گرایش سیاسی رهبران داشتن یک روز درست در ستایش فضایل خود كرد. در اواسط ماه فوریه سوامی Chakrapani رئیس هندو mahasabha تواند بود یک حاشیه ملی هندو جنبش اعلام کرد که این coronavirus بود “آواتار” به مجازات غیر گیاه خواران و این که “خدا-پرستش و Gau Rakhsha مؤمن سرخپوستان” ایمنی به ویروس. یک ماه بعد این شایسته میزبانی یک گاو ادرار, نوشیدن, حزب اعتقاد داشتند که این امر دفع coronavirus.

نه به outdone سر BJP در غرب بنگال, Dilip Ghosh گفت که با “نعمت هندو, خدایان و الهه ها” مردم نیاز به ترس نیست ویروس. در اواسط ماه مارس پرداختن به یک بزرگ مذهبی جماعت پرستش الهه Manasa (الهه مارها), Ghosh اشاره کرد: “هزاران نفر از مردم در حال دعا کردن در اینجا. آنها در حال نوشیدن آب پراساد. آنها حتی شستن دست های خود را. … هیچ چیز اتفاق خواهد افتاد به ما به عنوان خدایان’ نعمت با ما هستند.”

درس از تاریخ

گسترده خرابی های ناشی از بیماری های همه گیر نهفته است تاریخ را در راه عمیق. امپراتوری ضعیف توسط این معضل افتاده اند خدایان و فرمانروایان بی اعتبار شده اند و آنهایی که جدید نصب شده اند را در خود جای. مسیحیت موفق شد برابر رم خدایان با توجه به ایمان در زندگی ابدی از اوایل مؤمنان و تعهد خود را به موسسه خیریه و brotherliness بر روی زمین است. زود رنج در بیزانس بیشتر تقویت ایمان خود را حتی زمانی که آنها را رد کرد و خود را بی ارزش مسیحی حاکم است.

این بود که سیاه مرگ یک هزار سال بعد که تثبیت یهودی به عنوان دجال و قبول هدف از مسیحی زهر سوء استفاده و نابودی است که به اوج خود رسید در هولوکاست از 20th century.

اما مرگ سیاه تا به حال یکی دیگر از اثر آن کاشته اولین شک و تردید مربوط به محقق ایمان به خدا. مورخ جاشوا علامت می گوید: “مردم را دیدم که کشیش پزشکان و مراقبان … مرگ روزانه و از دست ایمان به خدا که در آن او تا به حال به ظاهر انتخاب به کمک بیشتر در بحران است. این تبدیل از ایمان در نهایت تمرکز مردم در تجربه انسانی به جای طرح الهی خواهد بود و پیدا کردن بیان در رنسانس.”

پلیس در سیاتل با پوشیدن ماسک های ساخته شده توسط صلیب سرخ در طول این بیماری همه گیر آنفلوآنزا. دسامبر 1918. عکس: archives.gov

نزدیکتر زمان خود ما آنفولانزای اسپانیایی تا به حال مفهوم قابل توجهی نیز هست. آن را تشویق تحقیقات ویروس شناسی و تنظیم بهداشت جهانی سازمان تحت ملل (که بعدها سازمان بهداشت جهانی در سال 1946). اما مورخ لورا Spinney به ما می گوید که در جنوب آفریقا این بیماری همه گیر در نهایت منجر به institutionalising از آپارتاید سیستم; او می گوید: “… این بیماری همه گیر به یک خار به این قانون به دلیل سفید مردم مقصر صراحت مردم سیاه و سفید برای در آوردن این بیماری بدون هیچ مدرکی.” این اجرا رو به جلو سنتی قربانی از شرور و اهریمن “دیگر” در طی دوره های اجتماعی استرس است که در ادامه به زمان ما.

چه COVID-19 حاکی از برای ما ؟ آیا تکنولوژی محور انسان قرن ما بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول و یا خواهد شد/او احساس خطر توسط بیچهره غول پیکر که جان در را و aimlessly دوباره آتش نیاز به الهی که به تنهایی می تواند به ما ظرفیت و سلاح برای مقابله با طاعون مدرن? و یا خواهد مدرن فرد این نتیجه, به عنوان جد او پس از آنفولانزای اسپانیایی است که همه گیر است و صرفا یک چالش تازه است که می تواند در زمان be tamed با اکتشافات علمی و تحقیقات به جای مراجعه به ناشناس الوهیت?

اعمال خود و تحمیل انزوا و محدودیت های اجتماعی داده اند فرصت های غیر منتظره برای تفکر – ما هدف اولویت میل و تعهد و بالاتر از همه چیز قطعیت حتی ترس. به احتمال بسیار زیاد این درس برگرفته از این مجبور بازتاب خواهد داشت یک نیاز برای هر دو علم و روح برای عقل به تنهایی نمی تواند به خودی خود درک اسرار آفرینش, زندگی الگوها و آخرت است.

آنچه پس از آن از هند ؟ نارندرا نماینده فوق العاده تغییر – کمتر از یک دوباره کاری ملی اخلاق –رانده شده توسط شخصی خود را در چشم انداز خود و تعهد و استقامت خود را. این تلاش بر احیای عظمت هندو بودن, اما آن را می کند پایان ندارد وجود دارد – آن را به دنبال محل هندو در پیشتاز جهانی دستاورد سیاسی, اقتصادی, فرهنگی, فن آوری. هر بخش ملی است که دوباره ساختار دوباره تعریف شده برای تحقق این چشم انداز و هر توسعه باید به آنها رسیدگی شود و بر اساس آن یا ترویج چشم انداز و یا آن را تهدید می کند; و سپس باید آن را دوباره به شکل و یا اگر لازم شود.

مقدار به دست آمده است اما مسیر رو به جلو است طولانی و نامشخص حتی خائنانه است. و با وجود موانع بزرگ – the ‘هندو’ حاضر به تبدیل شدن به یکپارچه و تک مسلمان حاضر به از دست دادن هویت خود و ذوب دور. بیشتر به طور جدی چند هندوها و مسلمانان به نظر می رسد برای لذت بردن از کامپوزیت فرهنگ است که به آنها متصل می شود به جای exclusivist جذبه هندو قیامت.

چه پس از آن است که چشم انداز ؟ همه گیر شده است استفاده می شود طلبانه دوباره به اهریمن جلوه دادن این “مسلمان” و قربانی او برای این فاجعه فقط به عنوان فرد سیاه و سفید شده بود stigmatised در آفریقای جنوبی و قبل از او یهودی در اروپا است. دیگر جماعت بودند سازماندهی شده در مارس اما تنها مجمع Tablighi Jamaat است که برجسته در رسانه ها.

این روایت از سرزنش مارس دلجویی مؤمن وجود دارد جایگزین داستان نیز هست. همچون آرونداتی روی توصیف پاسخ به طاعون مدرن به این ترتیب: “هند نشان داد و خودش را در شرم – او وحشیانه ساختاری اجتماعی و نابرابری اقتصادی او سنگدلانه و بی تفاوتی به رنج می برند.”

اما او شاید خصمانه شاهد; ما می دانیم به زودی آیا مودی که شخصی ملی مبارزه با ویروس ظهور به عنوان پیروزی قهرمان و ناجی و یا محکوم به فنا است محض بی کفایتی را احاطه کرده است که دولت او است و به عنوان یک قابل لمس شکست در ارائه چشم انداز او چندان متقاعد کننده برگزار شد قبل از ما. اگر دومی را پس از آن ما فراتر از جمعی دودویی و مردم هند ورق را رو کردن به عنوان یکی در برابر نفاق و نفرت?

همانطور که ما تامل بزرگتر طرح برای بشریت و کتاب مقدس ما اطمینان داد: “به وجود خواهد آمد یا عزاداری یا گریه و یا درد های منظور از همه چیز گذشت. … ببین من را به همه چیز جدید است.” و شاعر می افزاید: صدای او در الیوت کلمات:

ما مرگ با مرگ:
دیدن آنها بروید و ما با آنها.
ما به دنیا می آیند با مرده:
دیدن آنها بازگشت و ما را با آنها.

تاریخ الیوت به ما این اطمینان است که یک الگوی لحظات بی انتها.

به این نتیجه رسیدند


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>