داخل اسکی فیلم کمدی “سراشیبی” با ستاره ها و نویسندگان و مدیران

Julia Louis-Dreyfus, Will Ferrell and directors Nat Faxon and Jim Rash on the set of Downhill

جولیا لوئیس-دریفوس, Will Ferrell و مدیران Nat Faxon و جیم راش بر روی مجموعه ای از سراشیبی. Jaap Buitendijk/فاکس قرن بیستم

چه جایی بهتر از یک پیست اسکی به تماشای یک فیلم در مورد یک پیست اسکی ؟ ماه گذشته در جشنواره فیلم ساندنس عرضه Nat Faxon و جیم راش را در سراشیبیآمریکایی بازسازی Ruben Östlund تحسین 2014 سوئدی کمدی نیروی Majeure. و هوای سرد در پارک شهر بود و آب و هوای مناسب برای خانواده-شکسته frisson روی صفحه.

هر دو فیلم به اشتراک گذاری همان واقعه آسیب زا: کنترل بهمن خطرناکی به تسلیم اسکی تقریبا تحت الشعاع مردم نشسته در خارج از منزل. و یک زن و شوهر ازدواج کرده اند بسیار متفاوت واکنش به نحوه حفاظت از آنها را از پیش نوجوانان و کودکان—به عنوان به خوبی به عنوان هر یک از دیگر.

همچنین نگاه کنید به: ‘عکس’ است خیلی بیشتر از فقط یک داستان عاشقانه-از-این-هفته

“من هستم و یک فن اصلی” جولیا لوئیس-دریفوس گفت: ناظر. “من فکر می کنم آن را دیدنی و جذاب است.” او شرکت-تولید بازسازی و ستاره به عنوان Billie استانتون متزلزل همسر همراه با ویل فرل پیت او blithely مبارز اما مخفیانه گناه زده ، چند ساعت قبل از سراشیبی‘s برتر جهان, Louis-Dreyfus, فرل و فیلم مدیره صحبت در مورد تجربه خود را در حالی که پناه میبرند در هتل سنت رجیس در نزدیکی اسکی مکه گوزن دره. (و بله لوئیس-دریفوس و فرل هر دو زمان به دامنه).

فرل تا به حال دیده نشده Force Majeure بود اما یک فن بزرگ از اسکریپت که Veep نویسنده و جانشینی showrunner جسی آرمسترانگ نوشته بود برای این نسخه جدید است. “جولیا و من و قهوه و من گفت:” من آن را دوست دارم.’ و جولیا بود ” خوب, شما ممکن است بخواهید نگاهی به اصلی فقط مطمئن شوید که شما در. این یک مشخصی تن.'”

پس او را—در حالی که او به معنای واقعی کلمه در یک سفر اسکی با برخی از دوستان. و همه آنها فکر آن را unsettlingly فوق العاده است. “سکوت که در اصلی ؟ که تنش ؟ عالی بود” فرل برند. “من فرستاده جولیا بلافاصله و گفت:” من در حال حاضر حتی بیشتر در.'”

downhill will ferrell julia louis-dreyfus

ویل فرل و جولیا لوئیس-دریفوس در سراشیبی. Jaap Buitendijk/Twentieth Century Fox Film Corporation

این دو فیلم به اشتراک گذاری همان خلاق DNA اما لحن و سبک نمی تواند متفاوت تر. در نیروی Majeureنویسنده-مدیر Östlund تمرکز بر روی خانواده در نظر گرفتن شیک تعطیلات در کوه های آلپ فرانسه. این اروپایی ملالت پاشیده با absurdist تاب به علاوه یک اوج در برف-blind دنباله اسکی که کاملا وجودی. انقباض غیر ارادی ماهیچه کمدی است که بیش از حد نور یک اصطلاح برای روح مکیدن روده-پانچ آن ارائه می شود.

“آن مربوطه به اهنگ صدا, پازل” راش گفت: از نیروی Majeure. “مردم خواهند گفت: ‘من فکر کردم آن را سخت به تماشای—شما می دانید که در یک راه خوب است.’ چرا که آنها cringing uncomfortableness از آن است. این چیزی است که ما نمی خواهید به از دست دادن.” سراشیبیاز سوی دیگر تلاش در همدلی بیشتر. این تغییر بزرگ را منجر آمریکایی ها در تعطیلات. حتی بهتر است آنها را در Tyrolian آلپ به طوری که آنها در حال اجرا نگه دارید به بروسقو اتریشی. “ما می خواستیم آن را به احساس شخصی و انسانی گفت:” همکاری مدیر Faxon. “این شخصیت ناقص هستند اما آنها فقط انتخاب های ضعیف. ما واقعا می خواستم مخاطب چپ سوال که در کنار آنها بودند.”

ماهی خارج از آب غرور باعث می شود Billie و پیت حتی بیشتر احساس درماندگی زمانی که بهمن جغجغه آنها. و به جای شلاق در هر یک از دیگر آنها سعی کنید به پین سرزنش در رفت و آمد مکرر یک زندگی واقعی اسکی مقصد به نام ایسچگل. (واقعی آن شعار? “استراحت. اگر شما می توانید…”)

Julia Louis-Dreyfus and Will Ferrell on the set of Downhill

جولیا لوئیس-دریفوس و ویل فرل در مجموعه ای از سراشیبی. Jaap Buitendijk/فاکس قرن بیستم

“این بود که جسی ایده که آنها ممکن است تصمیم بگیرید که آن را کوه گسل و آنها را در مورد شکایت که راه شما را به عنوان یک زن و شوهر” گفت: Louis-Dreyfus. “مثل” من نیاز به صحبت کردن با مدیر ” است که نوع از چیزی. که آن هم بسیار آمریکایی است.”

فرل خندید چگونه هاردکور اروپایی ها در مورد مسئولیت شخصی است. “آن را به دعوایی جامعه” او گفت:. “این بسیار مانند ‘در اینجا امضا کنید. آن را بخوانید. وجود دارد مسئولیت خود را. اگر شما راه رفتن بیش از وجود دارد آن را از یک هزار پا صخره. اگر شما سقوط کردن لبه آن را تقصیر شما نیست. در غیر این صورت یک روز بزرگ!'”

دیگر از تفاوت های کلیدی این واقعیت است که بیلی و پیت بسیار قدیمی تر از این زن و شوهر در نیروی Majeure. “این کمی مسن تر پدر و مادر” گفت: Faxon. “آنها تا به حال بچه ها در اواخر عمر و ساخته شده است که انتخاب.” فیلمسازان نیز اضافه شده این واقعیت است که پیت پدر مرده بود چند ماه قبل از, و او هنوز هم بعد فورا رفت واز بیش از این از دست دادن. که باعث می شود او را چسبیده به لذت زندگی تایید فعالیت (heli اسکی هر کسی؟) و کمک می کند تا توضیح دهد که چرا او در انکار در انکار در مورد آنچه او حمایت گراها خواستار “لحظه” است که اتفاق افتاده در طول کنترل بهمن.

Louis-Dreyfus شخصیت نیز بسیار گسترش یافته از همتای او در نیروی Majeure. در سراشیبیبیلی است که به مراتب پیچیده تر شخصیت به وضوح زخمی از این حادثه خشمگین در پیت اما درد برای او به انسان و مقابله با رفتار خود. او هیچ سنت ، یک بازور توتن اسکی-اسم حیوان دست اموز به نام شارلوت (Miranda Otto) مهندسین یک فرصت برای Billie به تقلب در شوهرش—که او نمی به طور کامل مقاومت در برابر.

“این متن یک شخصیت” گفت: راش. “به عبارت دیگر این است که چه چیزی در شما سر این است که چه چیزی در من ، که کمک می کند تا به برخی از همدردی و همدلی برخی از به درک که در آن آنها هستند.”

Alex MacQueen, Miranda Otto, Julia Louis-Dreyfus and Will Ferrell

Alex MacQueen, میراندا اتو, جولیا لوئیس-دریفوس و ویل فرل در سراشیبی. Jaap Buitendijk/فاکس قرن بیستم

در ضمن پیت covets آزادی و خودانگیختگی از co-worker ژاک (ژاک جنگل) و دوست دخترش رزی (Zoë چائو) که اتفاق می افتد به bopping در اطراف در نزدیکی شهرهای اروپایی. پس از مخفیانه خود را زیر #LiveYourBestLife پست در Instagram او دعوت آنها را به ایسچگل. و این زمانی است که همه چیز واقعی است.

در محور صحنه می آید که در مورد نیمه راه از طریق فیلم و اجرا می شود 11-12 صفحات در اسکریپت ژاک و روزی بیا به Stantons’ هتل سوئیت. پیت نمی دهد Billie هیچ گونه اطلاع قبلی; و او به نوبه خود باعث می شود آنها را نخست مخاطبان برای او حماسه بیهوده گویی در پیت. او حتی به ارمغان می آورد از خود دو پسر به عنوان نخست شواهد علیه او. این وضعیت می رود از تنش شدید و پس از آن انفجار به خالص درد.

“ما به معنای واقعی کلمه رفتن از دنده چهارم و سپس downshifting—نه به سوم یا دوم اما به اول گفت:” فرل. “انتقال از فیلم فقط می افتد در سمت راست وجود دارد در آن لحظه.”

“ما فقط زد آن را مانند یک بازی” گفت: Faxon. بدون شوخی آن را با این نسخهها کار مانند یک باغچه who’s Afraid of Virginia Woolf. او و بثورات مسدود کردن دو و نیم روز در تیراندازی برنامه برای شلیک که یک صحنه. “این فوق العاده ای برای فیلم” او گفت:. “ما زد و آن را کشت بار و فکر می کردم ما خیلی آن را کردم. سپس دنی کوهن ما D. P. گفت: ‘شما ممکن است بخواهید برای انجام یک. شما می دانید وجود دارد یک مکمل زاویه در سمت دیگر شانه خود را…'”

Faxon و با عجله مخوف درخواست لوئیس-دریفوس و فرل به عقب می آیند. “ما در حال حاضر در حال مکالمه ‘شما انجام می شود. ما تمام پوشش ما همه چیز, همه چیز در حال حاضر است فقط نا مشروع,'” گفت: Faxon. “بنابراین ما تا به حال به sheepishly راه رفتن به بازیگران و بگو: “آیا شما ذهن به انجام این کار دوباره?”

“من تا به حال برای رفتن به تریلر و جمع آوری کردم” گفت: Louis-Dreyfus, مشخصه irked در نیاز به رفتن را از طریق آن صحنه دلخراش یک بار دیگر. “و این که از ما استفاده می شود!”

“شما می تواند احساس انرژی از عملکرد خود را هنگامی که ما به تماشای مانیتور” گفت: Faxon. “او آن را در چنین راهی است که چنان قدرتمند بود. من فکر می کنم که آن لحظه مثل wowکه باور نکردنی بود.”

جولیا لوئیس-دریفوس و Will Ferrell, نمایشی, اواز یا موسیقی دو ؟ آن را تعجب آور و تاب در یک فیلم است که بافت بین کمدی و درام—و گاهی اوقات هر دو در همان زمان. که تعادل ظریف است و در این دو بازیگر علاقه مند به ادامه کار در حرفه خود. “صد در صد” گفت: فرل.

“من قطعا هستم” توافق لوئیس-دریفوس. “به شما بگویم حقیقت من فکر نمی کنم آنها که متفاوت است. من فکر می کنم آنها بسیار در هم تنیده. این مسائل است که تجدید نظر به من بسیار به عنوان یک عضو مخاطبان. چرا که آنچه در زندگی است به هر حال. من فقط فکر می کنم آن را فقط جالب تر است. دوره.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>