در Hulu را “مردم عادی” حتی همسر روح خود را نمی توانید ذخیره کنید شما از خودتان

پل Mescal و دیزی Edgar-جونز در مردم عادی. Hulu

*هشدار زیر را شامل اخلال گران برای Hulu را مردم عادی*

بسیاری از بار نویسنده سالی رونی تاکید کرد که او تا سال 2018 رمان مردم عادی پدید آمده از یک میل به کشف یک نوع بسیار خاص از رابطه و پیوند دو عاشق. برای کشف این, او به ما می دهد ماریان صریح دبیرستان انزواطلب که هوش همسان است تنها با اشتهای او را برای آسیب و کانل های حساس محبوب بچه شکنجه توسط بی قراری از خود شخصیت. در چارچوب رونی رمان شخصیت خود را تقریبا اتفاقی است. آن را در کلمات و اعمال است که عبور از میان آنها است که در آن نویسنده است بیشتر علاقه مند است; انعطاف مه از گفتمان و میل است که درک ما و اجازه دهید ما به طور متناوب و inelegantly.

این هفته تلویزیونی اقتباس از مردم عادی عرضه در Hulu که در آن تمام 12 نیم ساعت طول قسمت های در دسترس ساخته شد در یک بار. به عنوان یک بصری قابل شنیدن تبدیل بسیار خاص ادبی هدف نشان دادن وظیفه است با پرداختن فوری مشکل ساخت ماریان و کانل به نظر می رسد مانند مردم واقعی نه فقط “عادی” هستند. در نتیجه در نگاه اول به نظر می رسد بسیار بسیار شبیه به یک به طور مستقیم بازیگران و پشتکار طراحی عاشقانه—(و اغلب بسیار داغ) xxx به ضرب گلوله کشته شدند با آموزش حرفه ای صمیمیت هماهنگ کنندهبین دو شیرین, بیگانه مردم که برای پیدا کردن آرامش و حتی تعالی در هر یک از دیگر. اما آنچه Hulu را مردم عادی در واقع پیشنهاد به مخاطبان خود کاملا جدا از آنچه در آن در ابتدا به نظر می رسد پیشنهاد و اهداف خود را نیز احساس کاملا متفاوت از رمان است. در حالی که این کتاب به نظر می رسد نشان می دهد که ارتباط عمیق با فرد دیگری می تواند ارائه ماندگار راحتی و به معنی نشان می دهد موضع احساس می کند بسیار تیره تر و پوچ در آن مفهوم است که روابط نیست قادر به مرمت آسیب دائمی.

همچنین نگاه کنید به: صمیمی تاریخ محلی مخفی در بالا تعمیر و نگهداری’

کلید درک این روی روایت است تاکید داده شده به یک صحنه است که طول می کشد محل در قسمت 8 وقتی کانل ماریان و دانش سطحی از کالج ترینیتی دوستان نگاهی به سفر به ایتالیا. این یک victory lap: شخصیت های مرکزی باید هر دو فقط اعطا شده است و بورس های تحصیلی دانشگاهی همراه با کمک های مالی. ماریان که ثروتمند است خوشحال فکری تاکید. کانل که فقیر است ظهور و تجلی عیسی. “من احساس می کنم همه چیز را تغییر داد” او می گوید ماریان. “این همه آن را واقعی است. شما می دانید خارجی شهرستانها واقعی هستند. معروف آثار هنری. بقایای دیوار برلین. خوردن بستنی در کمی ایتالیایی piazzas با شما.”

تحقق خود را به جای صدایی اصلی به نظر می رسد به گهواره بی شرمانه از یکی از معروف ترین آثار توسط فرانک اوهارا یک مرجع که تأیید بعدها در نمایش زمانی که کانل می دهد ماریان کتاب o’hara شعر برای تولد او. در حالی که او صحبت می کند ماریان دور معمولی در gelato با توجه به. “این پول هر چند آن نیست؟” کانل نتیجه می گیرد. “ماده ای که باعث می شود جهان واقعی است.” “آره” او موافق است.

و پس از آن نشان می دهد trudges در کاهش این دو نفر را به خطر ناک پویایی گروه و ظالم آپارتمان های کوچک است که باید محدود آنها پس از قسمت اول و ادامه خواهد داد به انجام این کار. ماریان و کانل به نظر می رسد بی اطلاع آنها به دقیقه این استدلال نشان می دهد تقویت بصری به لحاظ محتوا و حتی از طریق موسیقی: آگاهی از شرایطی که خودسرانه شکل خود زندگی نمی کند و آزادی آنها را و عشق خود را تغییر نمی کند این واقعیت است که هر یک را از طریق زندگی محدود خود را جبران ناشدنی جداگانه تجارب تعریف شده توسط خود را نابرابر پس زمینه و عاطفی محدودیت.

کانل, تازه های مالی امن ممکن است “احساس” همه چیز متفاوت است و او آگاه از یک جهان متفاوت است اما در حقیقت پیوسته تکرار سرمایهداری “واقعی” جهان تنها با ترکیب این احتمال که آیات او به دنبال از تجربیات منحصر به فرد و اصلی افکار—هرگز رخ می دهد.

این حس قابل لمس از محوطه در شرایط ثابت و فیلتر از طریق تقریبا هر عنصر از سری. این تصادفی نیست که در شش قسمت به کارگردانی لنی آبراهامسون یک ایرلندی مدیر بهترین و شناخته شده برای خود را خرد 2015 فیلم اتاق. در اتاق, Brie Larson نقش یک زن جوان که پس از ربوده شدن به عنوان یک نوجوان ردیابی و قفل شده است به مدت هفت سال در یک ناچیز ریخته و بارها و بارها مورد تجاوز قرار گرفته با ربا. این ظالمانه هراس از مکانهای بسته که تعریف زیبایی از اتاق‘s نیمه اول این است که یک احساس است که تکرار, ترسناک در افراد عادی را ایجاد صحنه است.

ماریان و کانل وزش اولین بوسه می گیرد در گسترده نور خورشید پر کتابخانه, اما خود را به عنوان وابسته به عشق شهوانی, برخورد آشکار و تشدید دیوار شروع به در; به معنای واقعی کلمه و روانی. آنها در کانل کوچک در اتاق خواب و در اتومبیل خود که حتی کوچکتر است. نور خالص که آب گرفتگی آنها در اول راه می دهد به سایه و کلوپ شبانه neons. دومی روشن ماریان چهره او به عنوان رقص با یک همکلاسی و خیره در کانل که پس از شدت ترس از واکنش از دوستان خود که در حالی که او حاضر به اذعان به ماریان ،

به عنوان زمان می رود در برابر یک پس زمینه از تشخیص موسیقی پاپ است که نشان می دهد غیر قابل اجتناب مطابقت با ایین ورسوم قراردادی دو شخصیت ضامن بین درجات مختلفی از صمیمیت. ارتباط منطقی اببس و جریان در پشت سر هم با زن و شوهر در حال تحول سلیقه curdling صدمات و بلوغ فکری اما به ندرت آیا شما احساس به عنوان اینکه شما در حال مشاهده افرادی که مشتق شادی خالص از با هم بودن, گذشته از این زمانی که همه چیز به خوبی برای آنها در رختخواب. با هر کلمه و ژست مرکزی جفت به جای انتقال دانش است که آنها محکوم به خودشان حتی (ص) زمانی که آنها با هم.

همراه با deadened حس گذشت زمان unceremoniously شما رعایت ماریان و کانل مشترک سال از مکالمات سفر طرفین دعوا و وحی در نهایت تاج به اوج ارائه می دهد که یک کاهش نوع از امید: در حال حاضر آنها را جداگانه دوستانه. اما به عنوان پر پتانسیل به عنوان آنها در ابتدا به نظر می رسد مرکزی شخصیت های Hulu را مردم عادی هستند و در نهایت خرد دردناک شرایط است که “واقعی” زندگی و آنچه در آن برای شما غیر ممکن است برای فرار. در سطح نشان می دهد ممکن است با پیشنهاد یک آینده روشن تر اما این است که یک نظر اجمالی توجه داشته باشید مثبت نمی تواند نادیده گرفتن قریب به اتفاق احساس ناشی از سری است که روابط نیست در واقع باید از این ظرفیت برای ارائه هر نوع تعالی حداقل نه تحت شرایط جهان به عنوان آن است.

مشاهده نقاط نیمه منظم بحث از جزئیات کلیدی در فرهنگ ما است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>