چگونه به تمام پسران: P. S. I Still Love You’ نشان می دهد Netflix فیلم ستاره استراتژی

to all the boys I loved before 2 netflix ps i still love you netflix

Netflix بکشد است تعریف جدیدی از شهرت در حالی که تغییر سینمایی اکوسیستم. Bettina استراوس/Netflix

در هر دهه مردم شکایت در مورد تحکیم قدرت در عرض چند شرکت در یک صنعت. پس از آن چیزی است که همیشه می آید همراه به قطع متوسط و تغییر وضع موجود. Ssbbw کابل بسته هستند به طور پیوسته جای خود را به دیجیتال جریان; رسانه های اجتماعی, عضلانی در ایمیل چمن; تلفن همراه تحت فشار قرار دادند و ما برای ارسال پیامک به جای تماس. نکته این است که نوآوری ثابت است و وضعیت و ترس از امروز خواهد اسراف به عنوان چشم انداز تکامل می یابد و تغییرات توان با چیز دیگری جایگزین شود.

امروزه هنگامی که بحث در مورد صنعت سرگرمی ما مایل به تمرکز بر واقعی یا درک جن. Netflix بکشد است نه یکی از آنها.

همچنین نگاه کنید به: Netflix را شانه آن اسکار ناامیدی و در نهایت برنده بیش از آکادمی

با وجود نگرانی هایی است که Netflix را تبدیل به یک انحصار و کنترل خود را بر تولید ، توزیع و خرده فروشی در آوردن در مورد مرگ تدریجی هالیوود قوی streamer به ارمغان آورده است در مورد بسیاری از تغییرات مثبت. صبح روز چهارشنبه Netflix منتشر شد به تمام پسران: P. S. I Still Love You, the عاقبت به 2018 را شگفت آور و فوق العاده محبوب کمدی رمانتیک با بازی لانا شاهرخ و نوح Centineo (بر اساس یک سری کتاب). عشق یا نفرت این دبیرستان, داستان عاشقانه, وجود, یک, عاقبت صحبت می کند حجم در مورد شکاف بین جریان و تئاتر سینما. محبوبیت و شهرت و ستاره شدن گرفته اند در معیارهای جدید و Netflix شده است رهبری این جهانی نوآوری است.

مستقیم به مصرف کننده شرکت ایجاد کرده است خود شامل سینمایی اکوسیستم در حالی که به رسمیت شناختن ارزش جوان محتوای بزرگسالان را قادر می سازد که چیزی به عنوان ساده به عنوان یک نوجوان داستان عشق به برک آوت به خود را بر روی صفحه نمایش حق رای دادن. که به سادگی نمی تواند اتفاق می افتد از طریق تئاتر مدل این روزها—اقتصاد سنتی-فیلم رفتن نه فقط از آن پشتیبانی می کند. The Hunger Games آخرین جدید برای صفحه نمایش megabucks حق رای دادن را با موفقیت راه اندازی و خماری سه گانه گذشته پول کمدی حق رای دادن در واقع کار می کنند. رام-coms در حال مرگ یک هنر به عنوان ریسک های مالی بیشتر توسط استودیو است که به جای سرمایه گذاری به tentpole محصولات. برادران وارنر’ isn’t It عاشقانه (31 میلیون دلار بودجه 49 میلیون دلار گیشه مسافت) و Lionsgate را شوت ($40 میلیون 53 میلیون دلار) هر دو انجام شده حاشیه خطای کوچکتر از مرگ ستاره اگزوز پورت.

Netflix بکشد عامل تحت همان محدودیت های, به عنوان هر کس در حال حاضر می داند. هنگامی که شما حذف اتکا به فروش بلیط برای تولید سود شما به سرمایه گذاری در هر محتوای مشترکان خود پاسخ دهند. و Netflix را 160 میلیون نفر در سراسر جهان مشترکین در سراسر 190 کشور در پاسخ به وطنی ستاره مانند Centineo, شاهرخ, و, کمدی, ستاره Ali Wong.

در راه Netflix است hearkening به سیستم ستاره از اوایل هالیوود (ایده آل بدون همه غیر اخلاقی پوشش یو پی اس های جعلی و نام و پس زمینه) با سرمایه گذاری و توسعه امیدوار کننده جدید استعداد خلاق است. شاهرخ به دست آورد تقریبا 5 میلیون Instagram followers در چهار هفته پس از به همه پسران من دوست داشتم قبل از‘s آزادی در حالی که Centineo که پس از تاج گذاری شده به عنوان آخرین “اینترنت دوست پسر” را دیدم خود را زیر تورم از 800,000 به بیش از 13 میلیون نفر است. خداحافظی Q نمرات دلار فروش و مجلات, hello رسانه های اجتماعی کشش. این تازه رو ستاره به نظر می رسد برای لذت بردن از نوع فوری تصویب رتبه بندی افزایش است که هر نامزد حزب دموکرات خواهد برای کشتن.

پارادایم موفقیت تغییر کرده است و Netflix است که در خط مقدم سبک جدیدی از شهرت برای نسل جدیدی از معماران و طراحان است. ویروسی celebs اثرگذارندهها که درایو توجه به Netflix بکشد که به نوبه خود همچنان به ترویج وطنی ستاره. این پرچم در حال اهتزاز است و در حال حاضر دیگر disruptor از سرگرمی است اما یک سکوی پرتاب است. Centineo به تازگی شرکت ستاره دار در سونی فرشتگان چارلی راه اندازی مجدد خواهد شد و تیتر آینده او مرد بازسازی. شاهرخ و همچنین حمایت از نقش جیمز کامرون-تولید Alita: نبرد فرشته و سای فای را مرگبار کلاس. هر دو باز خواهد گشت برای 2021 را threequel به تمام پسران: همیشه و برای همیشه لارا ژاناست که در حال حاضر در پس از تولید در Netflix بکشد.

وانگ است که شاید بهترین مثال از اثربخشی Netflix را در خانه و توسعه خط لوله است. کمدین اول به شهرت آمد با streamer را در سال 2016 شوی ویژه کودک کبراکه او انجام می شود در حالی که باردار در سه ماهه سوم و بود که هوشمندانه منتشر شد بیش از روز آخر هفته. او به دنبال این است تا با یکی دیگر از تحسین حامله, ویژه, سخت, دست کشیدن, همسر,های کوتاه مدت نقش معشوق متحرک, Netflix, کمدی, Tuca & برايت و تابستان گذشته برک آوت رام-com همیشه من شاید (Netflix بهترین رام-com برای ما پول) که وونگ نوشت: ستاره دار در, و تولید شده است. او به تازگی امضا سودآور جدید هشت رقم معامله برای دو ایستاده فروش ویژه با streamer.

وانگ در حال حاضر باحسن نیت عمودی یکپارچه Netflix سوپراستار با دست او را در استندآپ کمدی و فیلم های او توسعه خودش را همه در همان استودیو. بیشتر او را با نام تجاری است که به طور مستقیم مرتبط به Netflix—رشد می کند بیشتر Netflix مزایای. آن است که یک رابطه همزیستی منحصر به فرد را به یک تکه هالیوود; به ندرت انجام ما ارتباط خاص با خاص studio کنه.

با توجه به Netflix همیشه من شاید مشاهده شد 32 میلیون خانوار در حالی که به همه پسران من دوست داشتم قبل از ظهور به عنوان یکی از آن “بیشترین بازدید فیلم ها اصلی فیلم تا کنون با تکرار مشاهده.” Centineo را کامل تاریخ نیز جلب 48 میلیون عضو خانواده انداز هر streamer. شوتیکی از بهترین تئاتر رام-coms از 2019 به دست آورده حدود 54 میلیون نفر در سراسر جهان است. متوسط قیمت بلیط در سال گذشته بود $9.11 که بدان معنی است که کمتر از 6 میلیون نفر از مردم خریداری یک بلیط (5,927,552.1405). آن را در تمام یک سیب به سیب مقایسه داده های ظریف در هر انتخاب ($40 سفر به تئاتر در مقابل یک نیمکت راحت شب فیلم), اما آن را قابل توجه با این وجود.

تئاتر سینما هنوز بسته قدرتمند ترین پانچ در فرهنگ پاپ مکالمه (نگاه کنید به: دیزنی, اسکار, و غیره.) آن را مهم و ارزشمند است که سازندگان مانند خداحافظی‘s لولو وانگ و دیوانه غنی آسیایی‘ کوین کوان و Jon M. Chu کاهش دیگران بزرگ جریان ارائه می دهد به نفع تئاتر منتشر شده است. اما Netflix بکشد می کند و سینما را بیشتر به راحتی در دسترس تعداد بیشتری از مردم است. مانع از دسترسی به خصوص برای پرستیژ فیلم هایی مانند ازدواج داستان و The Irishmanاست و دیگر محدود به انتخاب تئاتر در شهرهای ساحلی. که مهم و ارزشمند بیش از حد. ما به یک نقطه اشباع که در آن به سختی وجود دارد یک گزینه اشتباه بین جریان و سنتی است.

جریان تلویزیون استفاده شده تقریبا دو برابر در کمتر از دو سال با توجه به داده ها از نیلسن متعلق به Gracenote ارائه شده به خبرنگار هالیوود. بزرگسالان 18 تا 34 ساله بودند و مصمم به احتمال زیاد مصرف کنندگان به پرداخت برای چند SVOD اشتراک سنی پایه است که در طول تاریخ دفاع و پشتیبانی Netflix بکشد خود را به عنوان بالا سرگرمی انتخاب کنید. این مصرف کنندگان کمک به رانندگی در حال حاضر ثابت آنلاین مکالمه متصل به فرهنگ پاپ یک ذره بین است که گسترش جهانی طبیعت از افراد مشهور پسند سیستم عامل مانند Netflix و سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram. به عنوان یک نتیجه, ستاره مانند Centineo و ونگ و پس از آن خود را Netflix, پروژه قادر به ساخت و ساز بین المللی وفاداری به نام تجاری در مسیر تبدیل شدن به جدید-معروف است.

وضعیت موجود است و دیگر هیچ. این Netflix جهان ما فقط در آن زندگی می کنند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>