چگونه این مرد از بنگالور راه اندازی یک میلیون دلار به شرکت در ایالات متحده

“مشکل ما می خواستیم برای حل ساده بود بلکه یکی از بزرگ است. در سطح جهان است و 20 میلیارد دلار مشکل است. و هیچ کس می گویند هیچ به سرد فن آوری است که می تواند به حفاظت از پول خود را.” #NRISpotlight

ارتقاء


این مقاله بخشی از توانیر کانون توجه یک سری از مقالات بهتر هند به رسمیت شناختن الهام بخش سرخپوستان زندگی در خارج از کشور که به راه اندازی کسب و کار موفق و حرفه خود را با شروع از ابتدا در یک کشور خارجی است. در اینجا به درک که چگونه آنها آن را انجام داد و آنچه وجود دارد را از آنها یاد بگیرند.


Starting از ابتدا در یک جای جدید می تواند دلهره آور و هیجان انگیز و چالش برانگیز است. این امر به ویژه درست است اگر یک حرکت به یک کشور خارجی که در آن همه چیز را از زبان مورد نظر ارتباطی به فرهنگ متفاوت است از خود.

کارآفرین Vijay Balasubramaniyan داستان شرح زیر است جذاب مسیر است که آگاهانه توسط تجربیات خود را — از گرادیان دانشجویی به یکی از چند میلیون دلار امنیت اطلاعات شرکت. The 40-year-old بنیانگذار Pindrop چپ هند 15 سال پیش به دنبال تحصیلات عالی در ایالات متحده است.

خود لامپ لحظه آمد در دسامبر 2006. او یک تماس در ساعت 3 صبح از یک فرد ادعا می شود یک نماینده بانک.

Vijay Balasubramaniyan توانیر کارآفرین مستقر در ایالات متحده است.

در حال حاضر برخی از زمینه لازم است در اینجا. یک سال قبل از آن او پیوست جورجيا در آتلانتا برای دکترا برنامه و بازدید از هند. سفرهای خود را به خانه خواهد بود برنامه ریزی شده در چنین راهی که آنها همزمان با کنفرانس های علمی. برای این, او می خواست به پوشیدن یک دست کت و شلوار خوب و یک خرید.

“آنها از من خواست به منظور بررسی معامله من و خواسته من شماره امنیت اجتماعی. اما آن را به من مشکوک آن را به عنوان یک زمان عجیب و غریب برای یک تماس و هیچ راهی برای من برای ردیابی اصالت از تماس گیرنده. سرقت هویت یک مشکل بزرگ” به یاد می آورد the 40-year-old.

پس از 30 دقیقه Vijay خسته میشد و از آنها خواست تا به لغو این معامله فکر آن را یک متقلب در خط. “هنگامی که من سعی کردم برای تایید خرید آن لغو شده بود. کل تجربه نا امید کننده بود چرا که وجود دارد هیچ راهی برای شناسایی تماس گیرنده” ایالات Vijay.

از بنگلور به آتلانتا

قبل از رفتن به آمریکا, Vijay صرف 22 سال در بنگلور. پس از اتمام مقطع کارشناسی خود را در رشته علوم کامپیوتر و مهندسی از RV دانشکده مهندسی در بنگلور در سال 2002 کار خود را آغاز کرد به عنوان یک مهندس نرم افزار. او رفت تا رتبه ارشد مهندس نرم افزار هنگامی که او پیوست زیمنس, که در آن او به مدت دو سال. او در تلفن و صدا به عنوان رهبر تیم از نرم افزار مدیریت شبکه. این تجربه به او کمک کرد تا حرکت و درک فضا بهتر که بعدها او تحت تاثیر بالاتر به دنبال مطالعات در مورد این موضوع.

ویجی با Mustaque (و دیگر محققان) در اوایل روز در Georgia Tech

او متوجه شد که Georgia Tech به حال یکپارچه کارشناسی ارشد و دکترا در رشته علوم کامپیوتر با تخصص در ارتباطات راه دور امنیت منطقه خود را مورد علاقه.

“من فرود آمد وجود دارد یک ماه قبل از شروع دوره در تابستان 2015. من با گرجستان فناوری اطلاعات امنیت مرکز و ملاقات Mustaque احمد استاد که منجر Cyber Security مرکز و به تازگی شروع به کار با IP telephony. با تجربه من به من ارائه شده برای طراحی خود را در آزمایشگاه” به یاد می آورد Vijay.

تحت تاثیر قرار Mustaque به او پیشنهاد اعطای تحقیق برای کار خود را. او بعدها به پایان رسید تا آموزش Vijay شد و دکترای خود را مشاور هدایت او را در آزمایشگاه برای سال.

در سال 2011 او به اتمام دکترای خود را و تاسیس Pindrop همراه دکترا مربی Mustaque احمد و پل قاضی یک Georgia Tech التحصیل و کارآفرین است.

مقر اصلی آن در آتلانتا و جورجیا Pindrop فراهم می کند و خطر ابتلا به ثمر رساند خدمات تلفن, تماس, کمک به کاربران در تشخیص تقلب و معتبر تماس.

“Pindrop فراهم می کند و چند عامل سیستم احراز هویت کاربر برای شناسایی تماس گیرنده چه دستگاه استفاده شده است و رفتار تماس گیرنده. این است که با تجزیه و تحلیل ویژگی های مختلف از صدای دستگاه و آکوستیک. هنگامی که ما آغاز شده و ما تا به حال تنها 32, امکانات, اما در حال حاضر ما حدود 1,300 امکانات” می گوید: محقق-تبدیل-کارآفرین.

Pindrop اثبات صحت caller ساخت آن را آسان تر برای رسیور برای ارزیابی یک خطر بالا تماس بگیرید

در حال حاضر Pindrop ارائه می دهد خدمات خود را به هشت نفر از 10 بانک ها در ایالات متحده است. آنها همچنین تهیه و به پنج نفر از هفت برترین ارائه دهندگان خدمات بیمه در کشور و سه نفر از پنج کارگزاری سهام شرکت ها و صدها نفر از مشتریان در سراسر جهان.

تنها در سال گذشته آنها مورد تجزیه و تحلیل 1.2 میلیارد تماس و کمک به جلوگیری از ضرر و زیان با شناسایی پتانسیل تقلب به ارزش $470 میلیون. در این سال آنها را به مجموعه هدف از غربالگری 2.5 میلیارد تماس.

“در طول سال ما حتی یک پایگاه داده از “بچه بد” و به نام هر یک از اتاق هیئت مدیره در دفتر ما پس از آنها” لبخند Vijay. Pindrop در حال حاضر حدود 220 نفر است.

همکاری با کارشناسان

زمانی که Vijay فکر ایجاد یک تماس گیرنده سیستم شناسایی او در مورد آن با Mustaque.

او متوجه شد که با وجود داشتن تلفنی برای سال وجود دارد شناسایی سیستم برای ردیابی تماس گیرنده. تنها ابزار شماره تلفن اما جعل شماره تلفن بود بازی کودک. آنها تا به حال دستیابی به موفقیت در سال 2010.

“صدای یک انسان پدیده با بسیاری از تغییرات. زمانی که از آن عبور می کند از طریق یک سیستم (تلفن, تلفن همراه, تلفن, اسکایپ) می توان آن را مورد تجزیه و تحلیل بیشتر با استفاده از ویژگی های مختلف. تعیین آکوستیک از یک تماس تلفنی ما می تواند تعیین کند که دستگاه مورد استفاده قرار گرفت و آن شد که از” او می گوید.

موسسان (L-R) Mustaque ویجی و پل

برای درک بهتر این او امضا برای دوره های آکوستیک. او توسعه یک الگوریتم برای شناسایی تماس. بعد این دو با هم کار کرده و ارائه مقالات علمی در همایش ها.

“من تا به حال تنها توسعه این فن آوری برای خودم اما من در گرفتن تماس از همه جا پس از مردم بخوانید درباره ما مقالات پژوهشی. در یک نقطه حتی بانک ها شروع به تماس با ما و ما متوجه است که ما ممکن است بر روی چیزی بزرگ” یاد می آورد Vijay.

دو راه اندازی Telineage به عنوان یک VentureLab پروژه در سپتامبر سال 2010. در VentureLab (راه اندازی در Georgia Tech در سال 2001), اساتيد, محققان و دانشجويان در محوطه دانشگاه می commercialise نوآوری های خود را با تشکیل شرکت.

بعد از صحبت کردن با یک متخصص مانند پل قاضی که تا به حال تجربه به عنوان یک نوآور و کارآفرین در سیستم های امنیتی, کمک Vijay گرفتن توپ نورد.

“من ایجاد شد صدای سیستم های امنیتی و او به من کمک کرد تا درک کنند که چگونه من می تواند من را از نوآوری به بازار می گوید:” ویجی. او همچنین نوشت: بنیاد ملی علوم آمریکا یک سازمان مستقل در ایالات متحده و در سال 2011 دریافت کمک مالی از $150,000.

قرار دادن در ساعت

یک بار Pindrop شناسایی مشتری در خانه تیم هوش قطار تقلب تحلیلگران به کار تکنولوژی و بهترین شیوه در تشخیص تقلب.

Pindrop نظارت بر نشان دادن سطح خطر از هر تماس

هر تماس است که هر یک از مشتریان دریافت است-رنگ کد رنگ سبز و زرد و قرمز نشان می دهد که افزایش سطح خطر است. این رنگ بر روی صفحه نمایش فلش از فرد مراجعه کننده به تماس بگیرید. تقلب تحلیلگران اغلب بازدید Pindrop مقر در “مشتری روز’ و به اشتراک گذاشتن تجارب خود را.

“تقلب تحلیلگر از یک بانک مشترک چگونه Pindrop کمک یکی از قدیمی ترین مشتریان در جلوگیری از تقلب. او یک بانوی پیر متولد شده در دهه 1930 و این بود زندگی خود را پس انداز. بانک یک تماس برای انتقال $97,000 به یک حساب در انگلستان است. اما پس از تقلب در تماس بود شناسایی آنها کمک کرد تا مشتریان خود را امن او اطلاعات” ویجی می گوید.

اما دستیابی به این بود که هیچ شاهکار متوسط.

ارتقاء

“داشتن یک ایده است و تنها گام اول است. شما چطور بانک ها به صحبت کردن با شما ؟ من ایستاده در خارج از درب هر زمان مدیران یا سرور مجازی از بانک ها آمد برای صحبت کردن با من که صبر را به فقط به اشتراک گذاشتن ایده من. من تا به حال برای به دست آوردن زمین مناسب و متقاعد کردن آنها در عرض 30 ثانیه” او سهام.

مشتری روز در Pindrop ستاد که در آن تقلب تحلیلگران به اشتراک گذاری تجارب خود را

حتی پس از یک مشتری به او فرصت او را به اثبات فطرت. “وجود دارد که من در خواب در ماشین و یا در مرکز داده های طبقه تجزیه و تحلیل تماس برای گرفتن تقلب. من می خواهم به صرف حدود 21 ساعت در روز بداهه کدهای برای حل این مشکل است. که تنها راه برای متقاعد کردن مشتریان است که ما تکنولوژی کار می کرد” به یاد می آورد Vijay.

Mustaque احمد شاهد Vijay سفر پس از او پا در ایالات متحده است. Mustaque هندی است هم متولد و بزرگ شده در راجستان. 60 ساله نقل مکان به ایالات متحده در سال 1981 به دنبال دکترا و دستیار پروفسور محاسبات چهار سال بعد. او سپس در ادامه منجر به گرجستان Cyber Security Centre. دانشگاه بود و شور و شوق خود را و به عنوان یک مربی او را دیدم Vijay بالقوه از سمت راست شروع.

“وجود دارد یک تفاوت فرهنگی در یک دانشجو به استاد در رابطه هند و آمریکا. ما مشغول به کار بودند مانند همکاران و آموخته شده از هر یک از دیگر. تحقیقات او بسیار عالی بود و در آن خطاب به یک مشکل بود که یک نقطه درد برای شرکت ها و افراد می گوید:” Mustaque.

چه کار کرده و ویجی

به دنبال بازگشت در سفر خود ویجی نشان دهنده در چند عامل است که او را قادر به حک کردن تو رفتگی در دیوار خود را.

ویجی و همسرش در سفر خود به هند

حل یک مشکل ساده: “اگر چه ما با تکنولوژی ممکن است کمی پیچیده و مشکل ما می خواستیم برای حل ساده بود و در عین حال بزرگ است. در سطح جهانی این 20 میلیارد دلار مشکل و هیچ کس نمی تواند می گویند هیچ به سرد فن آوری است که می تواند به حفاظت از پول خود را,” او می گوید.

فشار دادن در حالی که شما می توانید: “به عنوان یک PhD scholar من نیست که اعتبار زیادی را در زمان و یا هر تضمین که تکنولوژی کار می کنند. من تا به حال به دیدار با بسیاری از مردم به آنها را متقاعد کند اما این به من کمک کرد یاد بگیرند.”

انعطاف پذیر باشید: در ابتدا ممکن است به کار دور ساعت. “پشتکار کلیدی است. صحبت کردن با مردم را در ساعت و درک آنچه شما نیاز به خدمات یا محصول خود را جالب تر,” او می گوید.

توسعه یک پوست ضخیم’: “تاسیس یک استارتاپ است که بسیاری از nos قبل از بله. اما یکی باید یک پوست ضخیم و درک آن است که شخصی نیست. گوش دادن به بازخورد و استفاده از آن برای بهبود خدمات خود را,” او می گوید.

بنابراین وجود دارد هر چیزی که او نتواند در مورد هند ؟

“اینجا در ایالات متحده زندگی بسیار سازمان یافته و منظم است. اما در هند هر روز احساس مختلف و I miss چگونه پر جنب و جوش است. و بنگلور به خصوص یک دیگ ذوب از فرهنگ ها. هر زمان که من به هند سفر من به یک استراحت طولانی به ملاقات دوستان دبیرستان, بازی کریکت با آنها و لذت بردن از یک بشقاب bhel” او می خندد.

پست گیر ویجی به نظر می رسد به جلو به ملاقات دو برادر خود را در هر دو نرم افزار مهندسین مستقر در نیوجرسی و کالیفرنیا و پدر و مادر خود را با همسر و دو پسر.

به عنوان صدا به طور فزاینده ای تبدیل به ابزار دلخواه برای خانه هوشمند, هوشمند دستیاران و ماشین های هوشمند, ویجی اطلاع که Pindrop همکاری با برخی از بزرگترین بازیکنان در این زمینه است. با حضور در انگلستان و کانادا و فرانسه و امریکا آنها به دنبال کشف آسیا است.

“ایده این است که برای جلوگیری از تقلب است که از طریق تماس های تلفنی. ما بر این باوریم که ‘صدا’ به آینده است و ما می خواهیم به هر صدای تعامل قابل اعتماد و امن و قابل شناسایی” او می گوید.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>