چگونه این دولت مدیر مدرسه با استفاده از 5-مرحله برنامه ریزی برای تدریس به دانش آموزان در طول مستند

او ابداع یک روش ساده 5-طرح گام برای اطمینان از یادگیری و مشارکت دانش آموزان در خانه های خود.

ارتقاء


با مثبت جمعی بهتر هند COVID-19 پوشش در دسترس است به زبان های منطقه ای نشریات به صورت رایگان. نوشتن به [email protected] برای جزئیات بیشتر.


“منتی است نه قوی ترین گونه که برای زنده ماندن و نه باهوش ترین اما یکی از زیباترین و پاسخگو به تغییر است.”
– چارلز داروین

Pinki گوپتا خانم مدیر مدرسه از Navyug مدرسه دربنگا خانه در دهلی نو استفاده شد مشغول به کار در روز. او را از خواب بیدار در 4.30 یک.m حضور در کارهای خانگی و ترک خانه اش در دورکا در 7.30 یک.m به درایو یک ساعت برای رسیدن به مدرسه خود را. ساعات مدرسه به پایان می رسد در 2.30 p.m و او را به صرف یک زن و شوهر از ساعت خاتمه دادن به کار رسمی قبل از مصرف طولانی رانندگی در بازگشت به خانه.

با هند در مستند از مارس 23, بیشتر فکر می کنم او است که با داشتن آن در خانه آسان است.

اما این مورد نیست. او سریع برای انطباق با تغییر شرایط و گیراندم که بازگشایی مدرسه خواهد عواقب وخیم در کارکنان و دانش آموزان.

این درست است برای همه اولین محرک در میان رهبران مدرسه ما کار کرده اند با. همه آنها می تواند شنیدن ‘آموزش-بحران’ زنگ با صدای بلند و روشن است.

مهمترین مشکل این است که رهبران مدرسه مانند Pinki گوپتا می خواستم برای مقابله با شد درگیر شدن دانش آموزان در خانه های خود و حصول اطمینان از تداوم در یادگیری است. آنها می دانستند که از تجربه است که حتی زمانی که یک کودک از دست رفته یک هفته از مدرسه به حضور خانوادگی توابع معلمان مجبور به قرار دادن تلاش اضافی به آنها را به سرعت زمانی که آنها بازگشت. در آن زمان رهبران مدرسه تا به حال به داوطلب برای کمک به کسانی که معلمان است.

و در حال حاضر با مستند ماندگار نزدیک به دو ماه و امکان تعطیلی مدارس برای تعریف نشده زمان ریسک بالا هستند. پیشرفت دانش آموزان ساخته شده در چند سال گذشته می تواند تمام اسلاید بازگشت.

پس چه هستند رهبران مدرسه مانند Gupta انجام می دهند ؟

او ابداع یک روش ساده 5-طرح گام برای اطمینان از یادگیری و مشارکت دانش آموزان در خانه های خود.

مرحله 1 – گرفتن همه با هم

Gupta اولین گام را به همه مردم (کارکنان و دانش آموزان) در یک پلت فرم مشترک است. معلمان اضافه شده تمام دانش آموزان/پدر و مادر در درجه عاقلانه واتساپ گروه. هنگامی که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان گم شد از آن گروه از معلمان به نام پدر و مادر و خود جایگزین WhatsApp اعداد و یا خواسته آنها را به دانلود این نرم افزار اگر آنها به حال یک گوشی هوشمند است.

گوپتا می گوید او قادر به اطمینان از 85 درصد از دانش آموزان خود را در گروه واتساپ از طریق این ورزش است. معلمان نیز بخشی از این گروه با توجه به نمرات آنها آموخت.

مرحله 2 – ساخت یک زمان-جدول

دیگر مشخصه بود و پایبندی به جدول زمانی. و شگفت آور آن بود بسیار متفاوت از معمول جدول زمانی مدرسه. وجود دارد, البته تنظیمات خاصی.

ارتقاء

گوپتا تصمیم گرفت دو ساعت شکاف زمان (8.30-10.30 یک.m) برای معلمان به اختصاص برخی از کار را به دانش آموزان خود را. دانشجویان تکمیل وظایف در این دوره از روز و ارائه کار خود را بین 4-5 بعد از ظهر

یکی از اوایل روند پدید آمده است که در خانواده های کم درآمد بود که آن را تقریبا غیر ممکن است به شکاف یک زمان ثابت برای آموزش و یادگیری است. هر خانواده تا به حال چالش های آن, و به عنوان پدر و مادر مهم ذینفعان خوب درجه ای از انعطاف پذیری لازم بود برای آنها را به کمک به فرزندان خود را.

للا Devi از صنف پنجم Abhishek سهام که او تا به حال به درخواست بستگان خود را برای شارژ تلفن خود را با ‘data pack’ به عنوان آنها در بدهی از چهل هزار روپیه در این سال است. خود را تنها نان نان آور خود را از دست داده کار خود را در ماه ژانویه است. او توضیح داد که چگونه با غم و اندوه او حفر کردن, پیر نوت بوک و پاره خود را به صفحات خالی برای کوک آنها را با هم و یک نوت بوک جدید برای پسرش.

رام سینگ پدر صنف پنجم Anamika می گوید که او در ابتدا به قرض گرفتن تلفن همراه از همسایه خود برای Anamika مطالعات. او را مجبور به ترک خانه در صبح کار خود را به عنوان یک راننده و Anamika نمی خواهد که دسترسی به تلفن خود را. اما در حال حاضر با یک ثابت برنامه صبح هنگامی که Anamika است که انتظار می رود برای استفاده از گوشی های او نمی کند و او را مجبور به قرض گرفتن یک همسایه و دستگاه.

مرحله 3 – معلمان با دادن وظایف

یکی از دلایل به یک ساعت دو پنجره برای معلمان بود به نگه داشتن آنها را نسبتا آزاد برای بقیه روز. اکثر رهبران مدرسه درک کنند که کار در حالی که مدیریت کارهای دشوار حقه بازی. بنابراین تخصیص زمان همراه با کارهایی بود که باید انجام شود در یک راه است که آن را بار نه معلمان.

علاوه بر این نوع از وظایف نیز مهم است. آنها نیاز به اندازه کافی ساده برای دانش آموزان به درک و کار بر روی عنوان جالب به اندازه کافی به آنها می کنند.

به طور معمول معلمان با ارسال عکس از محتوا به دنبال پیام های صوتی. سپس کوتاه انتساب داده شد با دو یا سه سوال است که دانش آموزان نیاز به پاسخ. گاهی اوقات وظایف بودند تکمیل تصویری, لینک ها و عکس.

در اینجا یک مثال از اینکه چگونه یک معلم تدریس زاویه از طریق WhatsApp.

گام 4 – سرد-دعوت از دانش آموزان برای ارائه کار خود را

وظایف داده شده به دانش آموزان بودند کوتاه و ترد و بیشتر لذت می برد کار بر روی آنها. و آن را در مقدار زیادی از وقت خود را. اما یک مشکل وجود دارد برخی از رهبران مدرسه مواجه شده–تعداد قریب به اتفاق از پاسخهای دانش آموزان پس از آنها به پایان رسید کار خود را–هر کس می خواست بازخورد از معلمان!

آن را به عنوان دشوار است برای ارزیابی هر خط از طریق واتساپ معلمان در Pinki Gupta مدرسه تصمیم به سرما-تماس با دانش آموزان به ارائه کار خود را–به آنها گفتن به ارائه کار خود را مگر اینکه خواسته بودن. این کمک معلمان کنترل پاسخهای دانش آموزان در حالی که اطمینان حاصل کرد که آنها دریافت پاسخ از تنها کسانی که دانش آموزانی که آنها می توانند برای شرکت در آن زمان.

مرحله 5 – دادن بازخورد

این است که گام نهایی برای بستن مجازی آموزش-آموزش چرخه برای روز. زمانی که چند انتخاب دانش آموزان ارائه کنند و از آن زمان برای معلمان برای ارزیابی آنها. با این حال چالش های خاص خود را, اما بسیاری از معلمان مشغول به کار راه خود را در اطراف با doodling در WhatsApp.

انتقادات و پیشنهادات احتمالا نه به عنوان دقیق به عنوان آن شده اند که در یک ارزیابی بدنی اما این چالش عهده گرفت و با کمک پیام های صوتی به خصوص زمانی که معلمان در بر داشت دانش آموزان فاقد درک. معلمان همچنین با ارسال کلید پاسخ برای خود ارزیابی.

رهبران مدرسه مانند Pinki Gupta قرار داده پشتیبانی سازه به رانندگی با این 5 مرحله یادگیری روزانه روند. وجود دارد همچنین فرهنگی با اشاره به حفظ روح از مدرسه زنده است.

1. هفتگی جلسات معلم
رهبران مدرسه منجر جلسات هفتگی را به معلمان هم به تأمل و برنامه ریزی است. Pinki گوپتا در حال حاضر در تمام سطح درجه واتساپ گروه مشاهده بهترین شیوه و به اشتراک گذاری این با همه معلمان است. او همچنین در مورد فرآیندهای پس از مدارس دیگر که او میدارد تا از مکالمات با همسالان خود.

بر اساس این بحث معلمان خود را برنامه ریزی هفته آینده. گوپتا نیز طول می کشد این فرصت برای قدردانی از کار سخت خود را و برجسته کردن تلاش های فردی معلمان است.

2. تطبیق سرعت
چه کسی می توانست تصور است که حتی موسیقی می تواند تدریس از طریق واتساپ! در Navyug مدرسه, موسیقی, معلم, Anish پایبند به جدول زمانی و موسیقی می آموزد که چگونه او انجام داده اند در یک فیزیکی کلاس درس. او می فرستد آهنگ جدید/نماز و می پرسد دانش آموزان به آواز خواندن همراه.

از اواخر سال او حتی شروع به انجام صبح مجامع که در آن او می فرستد نماز روزمره دانش آموزان و خواندن آنها را در همان زمان.

گوپتا مدعی شد که موسیقی یکی از مهمترین و به دنبال پس از کلاس و دانش آموزان نگاه به جلو به آن است. صنف پنجم Abhishek می گوید که او سوابق یک آهنگ چندین بار برای دریافت لحن مناسب. او می گوید که او را دوست دارد به آواز خواندن و به نظر می رسد به جلو به مجلس صبح و Anish آقا را در کلاس موسیقی.

3. اتصال به ” آخرین مایل دانشجويان
گوپتا می پذیرد که تنها 85 درصد از دانش آموزان را شامل می شوند در واتساپ گروه است که یک شاهکار را در خود دارد. او می گوید که بقیه هم لازم نیست که گوشی های هوشمند و یا می تواند توسط معلمان است.

معلمان این دانش آموزان و اختصاص آنها وظایف از طریق تلفن و حصول اطمینان از نوعی از تعامل است. حتی پس از آن حدود پنج درصد از دانشجويان برتر توسط معلمان است. گوپتا مداوم در آنها بریزید از طریق کمک دیگر پدر و مادر و اجتماعی کارگران است.

4. میزبانی رویدادهای
یکی از شاد ترین چیز در مورد مدرسه برای یک کودک است که بسیاری از رویدادهای فرهنگی و فعالیت های. گوپتا اجازه نداد ارتباطات مجازی مانع چنین رویدادی است.

او مرتب ‘فانتزی-لباس رقابت برای اول و درجه دوم دانش آموزان, جایی که آنها مجبور به پوشیدن یک لباس در مورد علاقه خود را رنگ و پدر و مادر با ارسال تصاویر خود را در واتساپ گروه. گوپتا همچنین از دانش آموزان خواست تا ضبط پیام های صوتی در مورد اینکه چرا خاص که رنگ مورد علاقه خود را و لیست اشیاء دیگر که همان رنگ. هوشمند ترکیبی از آموزش و پرورش با سرگرم کننده!

5. تعامل پدر و مادر
رهبران مدرسه مانند گوپتا قبول است که تمام این شده اند که سربالایی وظایف بدون حمایت پدر و مادر است. گوپتا می فرستد پیام به پدر و مادر ایجاد انگیزه در آنها برای حمایت از فرزندان خود را. او حتی آنها را خواستار گاهی اوقات برای بررسی بر روی آنها.

6. پیشرو از جلو
در حالی که Gupta طول می کشد یک نقش فعال در مدیریت مجازی تعامل استراتژی او نمی خجالتی و دور از آموزش. یک معلم ریاضی او آغاز شده نورد از یک سری از ویدئوها تحت تم “ریاضی-سحر و جادو’, استخراج ترس در میان دانش آموزان خود را. انجام این کار باعث می شود معلمان نگاه کردن به او به عنوان کسی که پیشرو علت یادگیری از جلو.

سونیا Chandna یک معلم در مدرسه می گوید که او الهام گرفته شده بود زمانی که او را دیدم اصلی Gupta ساخت فیلم برای دانش آموزان است. او ساخته شده برخی از فیلم ها پس از آن. او اضافه می کند که او می شود از ایده های Gupta که کار کمک در آموزش او بیش از حد.

این COVID-19 بحران را مطرح کرد چالش های قابل توجهی به تداوم آموزش و یادگیری است. اما هر چه زودتر رهبران مدرسه انطباق با وضعیت سریع تر آنها می توانند یاد بگیرند و کاهش خسارت به دانش آموزان است.

(نوشته شده توسط Tania Goklany و ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

پشتیبانی از صدای قهرمانان گمنام و فوق شهروندان عادی

ما باور داریم که آن را ضروری است برای کشوری مانند ما به صدا که جشن قهرمانان گمنام می دهد یک پلت فرم برای تغییر سازان, الهام بخش میلیون ها نفر از مردم است. با استفاده از قدرت سازنده روزنامه نگاری ما می خواهیم به تغییر هند – یک داستان در یک زمان.

در حالی که ما باید تبلیغات درآمد آنها نیست به اندازه کافی برای پوشش هزینه ها از آوردن همه این داستانها به شما. اگر شما باور ما و بهتر هندوستان و می خواهید این اخبار مثبت جنبش به رشد و سپس در نظر حمایت از ما از طریق بالا دکمه.

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>