چگونه عمده شرکت های سرگرمی هستند هوازدگی COVID-19

Amazon Netflix Apple Disney Stock Coronavirus

چگونه وال استریت در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس وقتی که می آید به شرکت های رسانه ای? Pixabay

ما در حال زندگی در یک جدید غیر طبیعی است. سنتی, رسانه, سرگرمی, چشم انداز شده است طرح میتوانست به عنوان مخاطبان مشاهده عادات انطباق با قرن 21 ، ارضاء فوری تبدیل شده استاندارد انتظار است که بازنویسی این مدل اقتصادی از هالیوود است.

و ما حتی صحبت کردن در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

قبل از COVID-19 زمین هالیوود کسب و کار به یک وقفه میراث رسانه های امپراتوری بودند در محاصره انبوهی از تکنولوژی مهاجمان به دنبال نزاع را وارد کنید. Netflix و آمازون اپل—oh my! چه کار کرده و نزدیک به 100 سال دیگر به نظر می رسید که خیلی از یک اثر. اواسط بودجه فیلم به آرامی در حال فشرده خارج وجود و خروج دسته جمعی از مشتریان پرداخت در ادامه به رها خطی تلویزیون. Coronavirus بوده است همه را شامل تخلیه در کسب و کار و عدم تبعیض بین هالیوود و دره سیلیکون. اما آن را بازسازی سلسله مراتب سرگرمی به یک درجه است.

همچنین نگاه کنید به: تسلا فقط به حال خود بهترین سه ماهه تا کنون در میان جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس

در حالی که بازار سرمایه—یا کل دلار ارزش بازار یک شرکت سهام ممتاز سهام نیست کامل نمایندگی از یک شرکت را به ارزش آن ارائه یک پایه درک درستی از چگونه وال استریت درک یک سهام خاص. همراه با چگونه که سهام انجام شده در طول چهار هفته اخیر ما می توانیم آزادانه بررسی چگونه هر شرکت بزرگ هوازدگی طوفان و چرا برخی از سرگرمی سیستم عامل به نظر می رسد به انجام یک کار بهتر از دیگران است.

12. Lionsgate: $1.14 میلیارد دلار (قیمت سهم کاهش یافته است -22 درصد بیش از ماه گذشته)
11. ViacomCBS: $8.72 میلیارد (-35 درصد)
10. فاکس: 14 میلیارد دلار (-20 درصد)
9. سونی: $75.22 میلیارد (-5 درصد)
8. Netflix: $160.42 میلیارد (-1 درصد)
7. Comcast: $160.29 میلیارد (-12 درصد)
6. دیزنی: $173.38 میلیارد (-16 درصد)
5. AT&T: $203.28 میلیارد (-23 درصد)
4. Facebook: $456.41 میلیارد (-11 درصد)
3. Google: $781.04 میلیارد (-12 درصد)
2. آمازون: $963.18 میلیارد (+1%)
1. اپل: $1.01 تریلیون (-13 درصد)

این است که مستقیم سیب به سیب مقایسه به عنوان بسیاری از این شرکت های چند وجهی کنگلومرا با چندین تولید درآمد بخش. اپل برای مثال یک مصرف کننده محصولات فن آوری های غول پیکر که به تازگی شروع به در حال توسعه خود را برنامه نویسی اصلی مطالب با پخش آنلاين خدمات تلویزیون اپل+. آمازون است که تنها شرکت های ذکر شده برای دیدن سهام آن در واقع افزایش طول ماه گذشته تبدیل به یک کسب و کار ضروری در طول خود انزوا به لطف جهانی تحویل شبکه—نه به این دلیل که از آمازون نخست تصویری. نه متکی بر سرگرمی به پرداخت صورتحساب. اما خام اعداد حداقل ارائه یک درک اساسی از آنچه که اتفاق می افتد به طور کلی.

این شگفت انگیز است برای دیدن Netflix است که برای انتقاد صرفا با تکیه بر اشتراک جدید برای تولید درآمد رنج می برند متوسط قطره فقط یک درصد بیش از ماه گذشته. در عین حال سهام بازگشت بیش از دو هفته گذشته به عنوان جریان پلت فرم را می بیند رکورد ترافیک و افزایش در ثبت نام های جدید-یو پی اس به خصوص در مناطق تا حد زیادی تحت تاثیر COVID-19. جهانی قرنطینه است که مردم مجبور به ماندن در خانه واقع شده است به نام “رویای سناریو” برای Netflix بکشد—حداقل در کوتاه مدت در حالی که پرچم در حال اهتزاز هنوز هم محتوای جدید را به ارائه. این کنتراست با دیزنی است که از دست دادن میلیون ها دلار در هر روز است که پارک های آن باقی می ماند بسته شده است.

آن را هنوز هم خیلی زود به قطعی اعلام دراز مدت چه عواقب این بیماری همه گیر ممکن است برای سرگرمی رسانه ها چشم انداز است. اما با استودیو فیلم re-روت کردن مستقیم به مصرف کننده سیستم عامل و مخاطبان در حال رشد و حتی بیشتر عادت به جریان اصلی سرگرمی را در نوک انگشتان خود آن را مشکوک است که این پارادایم را به طور کامل تنظیم مجدد به تنظیمات قبلی. ما در حال زندگی در جدید غیر طبیعی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>