چگونه Josephine Decker به کارگردانی قدرت نقش در فیلم “شرلی” و “مادلین را مادلین’

Josephine Decker on the set of Shirley

Josephine Decker بر روی مجموعه ای از فیلم جدید او شرلی. تاچر Keats

در Josephine Decker جدید, فیلم, شرلی, خلاق, الهام می رسد در یک برنامه به طور بالقوه خطر ناک هزینه. به عنوان شخصیت عنوانی بسیار داستان تخیلی نسخه از 20 قرن نویسنده شرلی جکسون (Elisabeth Moss), تلاش برای تکمیل یک رمان او با تساوی تمام خانواده را به هرج و مرج. در پایان فیلم او را وحشت مسحور و برای همیشه لطفا برای تغییر زندگی از رز Nemser (اودسا جوان) این زن جوان که کار خود را به عنوان او زندگی می کنند و خانه دار. در حالی که رمان نویس باعث افزایش یافت, او باید نزدیک او اگر او می خواهد به پایان برساند او در کتاب: گل رز تبدیل به ارزشمند الهه شعر و موسیقی.

در آخرین فیلم مادلین را مادلین, دکر کاوش یک رابطه متفاوت بین یک هنرمند و او الهه شعر و موسیقی. که داستان به دنبال یک سفید تجربی کارگردان تئاتر که سوء استفاده یک جوان سیاه بازیگر به عنوان او به دنبال یک روایت برای خود بازی. در دکر را به کاوشهای خلاق همکاری با آشتی بی عدالتی او کشیده شده بر تجارب خود و در آغوش messiness از artmaking.

“من تا به حال muses در زندگی خود من” دکر می گوید ناظر. “افرادی که الهام بخش من برای اینکه کار یا سوال از زندگی من یا سوال در مورد کار من. هنگامی که شما یک هنرمند این است که بخش بزرگی از زندگی خود را.”

همچنین نگاه کنید به: شرلی Is a Sexy, ترسناک, آتش سوخت Elisabeth Moss and Her Co-Stars

به عنوان شرلی باز می شود یک زن و شوهر جوان فرد و رز Nemser در حال سفر به Bennington, ورمونت, کالج که در آن فرد (لوگان لرمان) را تحت محقق ادبی استنلی هایمن (Michael Stuhlbarg). هایمن است شرلی جکسون که یاد ترسناک داستان “قرعه کشی” به تازگی منتشر شده است. فرد و افزایش حضور در یک مهمانی در Hyman-Jackson خانواده که در آن گل رز می شود گرفتار توسط نویسنده رمز و راز. این زوج رابطه عمیق تر به سرعت به عنوان هایمن دعوت فرد و با آنها زندگی می کنند. شرلی جدی نوسانات خلق و خوی او می گوید و زن و شوهر جوان می توانید دریافت اتاق و هیئت مدیره در صورتی رز موافق به کار خود را به عنوان خانه دار.

پس از cajoling رز پرتاب کنار خود جاه طلبی های آموزشی او به عنوان طول می کشد تا هایمن را ارائه دهد. او به سرعت یاد می گیرد که زندگی و کمک به شرلی جدی یو پی اس و فراز زندگی. شرلی می تواند تند و زننده و گزنده و شوهر او یک لچ. در عین حال افزایش یافت یک صندلی ردیف جلو به عنوان او به تماشای نویسنده روند گشوده است. شرلی در آغاز رمان او Hangsmanاست که با الهام از ناپدید شدن یک جوان Bennington ، در شرلی ذهن شخصیت شروع به نگاه مانند افزایش یافت.

Shirley Jackson in shirley is played by elisabeth moss

“حتی اگر این فیلم در مورد یک الهه شعر و موسیقی,/نویسنده ارتباط آن را نیز در مورد رابطه خودش” مدیر Josephine Decker می گوید: از شرلیاو آخرین فیلم. نئون

“حتی اگر این فیلم در مورد یک الهه شعر و موسیقی,/نویسنده ارتباط آن را نیز در مورد رابطه خودش: شرلی و طرف شرلی خود که منعکس شده در این فیلم می گوید:” دکر. “این دو متفاوت زنان نیز دو طرف همان شخص است.” شرلی است captivated by Rose, شاید به این دلیل که زن جوان به یاد او از یک طرف از خودش—جذاب مراقبت و سازمان حفاظت محیط زیست-چشم عروس جوان در آستانه مادری—که شرلی را رها کرده است برای تبدیل شدن به یک جدی نویسنده است.

جابجایی قدرت بین رز و شرلی به عنوان جفت تساوی نزدیک تر است. در حالی که شرلی است که هنوز هم رز مالک و رئیس agoraphobic شرلی متکی بر افزایش یافت به کشف جزئیات در مورد جوان Bennington در جهان خارج است. به عنوان افزایش حضور آنلاک خلاق و دلسوز طرف شرلی, وابسته به عشق شهوانی تنش شروع به پیچیده بیشتر پویا. “همیشه وجود دارد یک عدم تعادل قدرت بین یک الهه شعر و موسیقی و هنرمند گفت:” دکر. “من فکر می کنم وجود دارد لحظات در فیلم ما وقتی که برق می رود از نرمال سلسله مراتب است. رز شرلی با استفاده از این آسیب پذیری به دفاع از خود قدرت است.”

بی عدالتی بین هنرمند و الهه شعر و موسیقی به مراتب برجسته تر در مادلین را مادلینکه چاله یک کارگردان تئاتر در برابر مادلین یک جوان سیاه, بیمار روانی نوجوان خود بازیگران. در برخی از راه های تنظیم آینه دکر خود را در رابطه با این فیلم ستاره, بازیگر هلنا Howard—هر چند این فیلم شخصیت های آن و مبارزات خود را در حال داستانی. “این فیلم بود واقعا با الهام از او” دکر گفت. “او شگفت انگیز و باور نکردنی بازیگر.” به عنوان او ساخته شده این فیلم دکر متوجه شدم داستان او واقعا می خواستم برای گفتن بود در مورد روند هنری و آنچه آن را مانند به توسعه پروژه های بازیگران. به جای نادیده گرفتن خاردار پویایی آنها شد تمرکز خود فیلم است.

یکی از دکر بزرگترین شاهکارهای در هر دو مادلین را مادلین و شرلی در راه است که او افزایش مییابد سهام از فرایند خلاق است. قرار دادن در یک بازی و به پایان رساندن یک رمان پس از آن آشکار کار را به افراد دیگر تبدیل به زندگی یا مرگ در تضاد است. دکر است علاقه مند در چگونه یک هنرمند می شود الهام می رود از طریق “این روند دردناک” ساخت کار خلاق و سپس ارائه آن به دیگران است که در کلمات “به عنوان کاملا وحشتناک به عنوان هر چیز دیگری.” ریسک می تواند احساس عظیم گفت دکر “هنگامی که شما کار را که شخصی است و به بررسی عمیق ترین سوالات شما در مورد خودتان و لمس بر ترس خود را که شما و چگونه شما مربوط به افراد دیگر است.”

به عنوان خلاق افزایش تنش در هر دو فیلم بیننده می شود ترس برای رفاه هنرمندان muses: در حالی که گل رز و مادلین هر دو شخصیت های قوی خود شیاطین را تهدید می کند و آنها را به حرکت و نزدیک به هنرمندانی که به آنها نیاز دارید. طبقه مربوط از جمله ملاحظات هنری بدرفتاری به زمان صنعت گسترده بحث. “چگونه ما توقف بهره برداری از این هنرمندان است که ما نیز حرمت?” او می پرسد. “چگونه ما مطمئن شوید که وجود دارد این است که کمتر از یک سلسله مراتب بیشتری از بازی مساوی میشه؟؟؟”

طبقه مصمم است که گروه های به حاشیه رانده شده باید به نمایندگی نه فقط بر روی صفحه نمایش اما در بالاترین خلاق اجرایی و مالی در سطح صنعت فیلم. جنسیتی اهمیت بیش از حد به خصوص در هنگام فیلمبرداری محتوای حساس.

“برای مدتی طولانی زنان باید در عمل از این توهمات مرد در فیلم و خواسته شده است به انجام همه چیز را با خود بدن است که در معرض خطر خود ارواح” دکر می گوید. “این که تمام #MeToo جنبش است. ما چگونه قرار دادن قدرت به زنان،”

شرلی های موجود برای جریان در Hulu.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>