چگونه “من رفته در تاریکی” فیلم برداری آن سخت ترین مصاحبه

Michelle McNamara and Patton Oswalt in Ill be gone in the dark

میشل مک نامارا و Patton Oswalt در من رفته در تاریکی. حسن نیت ارائه میدهد HBO

در پایان قسمت چهارم از HBO را docuseries من رفته در تاریکی, کمدین Patton Oswalt صدای شنیده دیوانه وار صحبت کردن به یک اپراتور 911. میشل مک نامارا و نویسنده از من رفته در تاریکی—پرفروشترین واقعی جرم و جنایت رمان که شش قسمت سریال که بر اساس—مرده بود در خواب او را در سن 46.

این مجموعه به بررسی نویسنده میشل مک نامارا را بررسی دنیای تاریک از خشونت درنده او لقب گلدن استیت قاتل و کسی که می خواهم همچنین شناخته شده به عنوان منطقه شرق متجاوز. جیمز جوزف دی آنجلو بود که در نهایت گرفتار در سال گذشته ترس و وحشت زنان و مردان بالا و پایین سواحل کالیفرنیا در طول دهه 1970 و 80 خروج ده ها تن از تجاوز به عنف و قتل قربانیان خود را از خواب بیدار. من رفته در تاریکی—کارگردان نامزد اسکار و امی و برنده مدیر Liz Garbus همراه با الیزابت ولف, Myles کین و جاش Koury—پرچین تحقیق خوفناک اشتغال ذهنی با واقعی جرم و جنایت و چگونه یک زن را تعیین به این مورد سرد به نور به پایان رسید تا هزینه زندگی خود را.

مدتها در انتظار گرفتن از دی آنجلو ساخته شده بین المللی عناوین زمانی که آن اتفاق افتاد. اما مک نامارا—شخص نوشتن کتاب قطعی کمک کرد که منجر به احتمالی خود را با دستگیری و مرگ او است و کمتر شناخته شده جنبه در داستان تاریک. در امشب پنجمین قسمت “هیولا فروکش اما هرگز ناپدید” مک نامارا ناگهانی عبور غیر بستهای است و کاوش توسط خانواده و دوستان و همکاران و بیشتر قلب-wrenchingly توسط Oswalt خود را.

“اگر شما نمی بحث در مورد غم و اندوه از آن می توانید راه اندازی و تقویت موقعیت خود را در داخل از شما و شروع به جمع شما” Oswalt می گوید: در این قسمت. “اما اکسیژن بیشتری به شما بدهد آن را [آن را دریافت نمی کند فرصتی برای انجام این کار است].”

قسمت مدیر و سری تولید ولف می گوید ناظر آن بود به خصوص مسهل قسمت برای ایجاد. کارگردانی و تولید, تیم, همیشه می دانستم که آنها می خواستند به ساخت تا به مک نامارا از مرگ جایی که آنها در حال رفتن به مجبور به دست و پنجه نرم کردن با هر دو شناخته شده و ناشناخته جنبه های وضعیت. آنچه مشخص است این است که مک نامارا درگذشت در خواب او را در آوریل 21, 2016 از ترکیبی از داروهای تجویزی. همه نشانه های نقطه به نقطه آن که اتفاقی. اما او دیرینه خود-درمانی عادات نیز نمایش داده شده در سراسر. “مسکن برابر شادی” او می نویسد در مجله خود در یک نقطه پس از مبتلا به افسردگی پس از زايمان. و در سال 1993 او نوشت: “من احتمالا باید مبتنی بر مواد شیمیایی افسردگی است.” ولف نمی بر این باورند که نوشتن بر روی دیوار برای مک نامارا اما به جای آن نقاط به harmfully گاه به گاه خود دارو جامعه ای که او ناخواسته بخشی از.

همچنین نگاه کنید به: Jim Gaffigan سعی جوک خود را در سراسر جهان به رنگ توریستی’

به دنبال باز کردن این قسمت یکی مانده به آخر از من رفته در تاریکیObserver گفتگو با ولف در مورد ساختمان در حال تعلیق در مستند داستان سرایی و چگونه, در این مورد, این سری طراحی شده برای ساخت نسبت به مک نامارا مرگ و پیامدهای آن.

ناظر: راه تعلیق ایجاد شده در من رفته در تاریکی—و حتی افول و جریان—مانند تلفن های موبایل هیجان انگیز. چه شد تصمیم گیری است که در رفت و به ایجاد چنین تعلیق?
الیزابت ولف: از ابتدا همه ما مورد بحث چگونه ما می خواستیم به رهبری با عمل به جای تفسیری داستان سرایی. همه ما می آیند از مستند در زمینه های که در آن وجود دارد بسیاری از گفتن و نه بسیاری از. بنابراین ما برداشت ما ویراستاران و ساخته شده است تیم ما در اطراف افرادی که واقعا می خواستم برای نشان دادن اکشن و درام و کشف کردن راه به صحنه که احساس بیشتر روایت از مستند. از آنجا که ما تا به حال میشل فوق العاده ای ادبی هدیه ما احساس می کنیم که وجود دارد یک فرصت منحصر به فرد [در] یک روایت-doc هیبرید—همانطور که در این مستند اما ما می خواستیم به ترکیب روایت دستگاه های ما در داستان سرایی.

ما از دو بخش اصلی مصاحبه با پاتون و یکی که شما می بینید در قسمت پنج ساله دوم خود را با یک. لیز انجام شده است و من به یاد داشته باشید گوش دادن در اتاق دیگر با هدفون با یکی دیگر از تولید کننده و ما فقط گریه.

وجود دارد کاملا چند داستان که اتفاق می افتد در این نشان می دهد اما دو دراماتیک داستان به نظر می رسد در اطراف مرکز McNamara و گلدن استیت قاتل (GSK). چه شد اهداف بافی با کسانی که با هم ؟
هنگامی که ما می گفتن داستان GSK آن چنان شدید است که ما را instinctually شکستن آن را به فرصت برای بینندگان به یک مهلت از تاریکی GSK داستان با کمی میشل داستان. به شما به عنوان هر چند آن را در نهایت شروع به سوئیچ. میشل می شود تیره تر داستان و سپس در قسمت پنج جنبشی شجره نامه شکار نوع می شود و امداد رسانی است که شما را از تاریکی به کاوش و باز کردن میشل مرگ است.

نشان دادن قطره برخی از نکات در مورد میشل قرص عادت را در چهار قسمت. این خیلی جالب بود—و ویرانگر—به آن بازی این راه به دلیل عزیزان حتی شوهرش به وضوح به رسمیت نمی شناسد آسیب آن را باعث شد. چه شد تصمیم گیری های اطراف آن که داستان?
میشل داستان شد جالب ترین بخش از این سری برای من از ابتدا. من احتمالا نه تنها در که—بسیاری از همکاران ما تولید کنندگان و سردبیران واقعا جذب این رمز و راز و چگونه میشل به عنوان یک پنجره را به همه ما هر دو به فرهنگی ما با شیفتگی واقعی جرم و جنایت و به عنوان یک خلاق است. من تو را دیدم او داستان را به عنوان تصویری از یک هنرمند به عنوان یک مادر جوان تلاش برای پیدا کردن صدای خود را و یادگیری مهارت نوشتن است. من واقعا شناسایی و با آن مبارزه است. بنابراین زمانی که او به این نقطه از مرگ او همه ما واقعا در حال انتظار برای آن در راه است. مثل این بود که چیزی که ما نیاز به درک خودمان است. ما از دو بخش اصلی مصاحبه با پاتون و یکی که شما می بینید در قسمت پنج ساله دوم خود را با یک. لیز انجام شده است و من به یاد داشته باشید گوش دادن در اتاق دیگر با هدفون با یکی دیگر از تولید کننده و ما فقط گریه. از آنجا که ما تا به حال آنقدر نزدیک با میشل زندگی شنوایی پاتون بحث در مورد مرگ او ویرانگر بود.

patton oswalt and liz garbus in ill be gone in the dark

“با حمایت و هدایت Liz Garbus که همیشه مطمئن شوید که ما نمی یک خط عبور من می دانستم که ما می تواند استفاده از این مصاحبه در یک راه برای فاش کردن حقیقت اما نمی توان تجویزی,” قسمت, مدیر الیزابت ولف می گوید ناظر. تصویر: Patton Oswalt و Liz Garbus ساخت من رفته در تاریکی. حسن نیت ارائه میدهد HBO

آنچه مصاحبه را برای شما انجام است که قسمت?
در فوریه 2019 من پرواز به شیکاگو دوباره به مصاحبه با خواهر و برادر خود را. کسانی که واقعا سخت در مصاحبه—در بسیاری از جهات سخت تر از مصاحبه با GSK بازماندگان که واقعا سخت مصاحبه به عنوان به خوبی. این McNamaras بودند محوری به ویژه از آنجا که خود را خواهر کوچکتر مرگ کردم این همه توجه از آنجا که شوهر او را مشهور و کاری که او انجام شده بود در این کتاب است. این مردم عادی که تا به حال به اندازه کافی سخت زمان صحبت کردن در میان خود در مورد واقعیت های میشل مرگ اجازه دهید به تنهایی آن را انجام می دهند با یک غریبه با سه دوربین در چهره خود را. من به یاد داشته باشید پس از آن مصاحبه ابتلا به خودم آه کشیدن و به شدت احساس غم و اندوه بزرگ برای آنها و احساس مسئولیت برای گفتن داستان خود را. من فکر می کنم که این خیلی اتفاق می افتد زمانی که شما در حال گفتن معنی دار و پیچیده داستان در مستند—پیاده روی که خوب خط حمله خصوصی مردم, حریم خصوصی.

ما نمی خواهم به تشخیص میشل; ما نمی خواهید به انگشت اشاره و می گویند “این مشکل است.” چرا که ما نمی دانیم.

پس چگونه شما را مدیریت کند که در حالی که همچنین ریختن نور را در مک نامارا اعتیاد و مرگ ؟
با حمایت و هدایت Liz Garbus که همیشه مطمئن شوید که ما نمی یک خط عبور من می دانستم که ما می تواند استفاده از این مصاحبه در یک راه برای فاش کردن حقیقت باشد اما نه تجویزی. مانند ما نمی خواهید برای تشخیص میشل; ما نمی خواهید به انگشت اشاره و می گویند “این مشکل است.” چرا که ما نمی دانیم. گاهی اوقات این چیزها ناشناختنی. همه ما خواندن این کتاب شگفت انگیز بود که فوق العاده تاثیر گذار در مورد چگونه ما در برخورد با میشل داستان: کامل جنون: مادری در عصر اضطراب توسط جودیت وارنر. قضیه این است که فرهنگ ما در زندگی با آن مطالبات زنان و مادران به انجام همه چیز را به طور کامل به موفقیت در حرفه خود و به بهترین مادر می تواند نوع رانندگی مردم دیوانه. و آن را می گوید که به جای توقف و به دنبال چیزهای سخت, شما جلوگیری از حرفه ای خود را با نگرانی بیش از تولد بچه خود را و شما برای جلوگیری از تنشهای ناشی از زندگی خانوادگی خود را با نگرانی در طول زندگی حرفه ای خود را. این در کوتاه مدت رفع مانند خود دارو کمک می کند تا برای جلوگیری از گرفتن در مشکلات بزرگتر. این موضوع در طول این سری مانند با پاتون را از تجربه غم و اندوه و یا بازماندگان’ مکانیسم های مقابله ای—که اگر شما انجام این کار سخت به نگاه تیره مسائل و به آن اجازه دهید از شما غذا خوردن شما زنده است.

این مصاحبه ویرایش شده برای وضوح.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>