چگونه اروپا است برگشتاندن دور امریکا بهترین و درخشان ترین رقصنده باله

Dancers with the Dresden Semperoper Ballet performing <em>Vertigo Maze</em>, a work by Belgian choreographer Stijn Celis.

رقصنده با درسدن Semperoper باله انجام سرگیجه و خمکار توسط بلژیک طراح رقص Stijn Celis. TIMOTHY A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ

آن را سخت به اندازه کافی برای گرفتن یک کار به عنوان یک رقصنده اما گرفتن یک امن در رقص است در مورد به عنوان نادر است که ساخت آن را به NBA. وجود دارد تنها چند موقعیت در این کشور در دسترس است با در طول سال ثبات مالی و بسیاری از مشتاق و با استعداد بالرین تلاش برای ایجاد یک زندگی از تاول انگشتان پا. آن را غیر معمول نیست برای یک رقصنده به خارج گیگابایت, شغل دوم یا فایل بیکاری در علاوه بر این به رقص یک شرکت فصل به طور منظم. این فشار ثابت می توانید اضافه کردن استرس و فشار فیزیکی به یک رقصنده, زندگی و, در نهایت, نیست منجر به فرایند خلاق است.

یک عاملی است که رقص آمریکایی شرکت تا حد زیادی تکیه بر فروش بلیط و خصوصی تخته برای کل درآمد با تعداد بسیار کمی از منابع عمومی از کمک های مالی در دسترس این موسسات بزرگ. در سال 2018 از موقوفه ملی برای هنر (NEA) تا به حال بودجه $152,800,000 تومان است. در حالی که پول توزیع شده است به بسیاری از ارزش علل NEA پول نیست و به طور معمول به شرکت های بزرگ در شهرهای بزرگ تمرکز به جای روی آوردن میراث مبتنی بر هنر به مناطقی که ممکن است از یک مرکز فرهنگی. بزرگترین کمک مالی داده شده توسط NEA به یک عمده ایالات متحده رقص نهاد که سال نسبتا کوچک $75,000 کمک مالی به آمریکا باله تئاتر است. در مقايسه با آلمان یک کشور با حدود یک سوم از جمعیت ایالات متحده صرف شده معادل دو میلیارد دلار در هنرهای بودجه برای همان سال است. با این پول این کشور قادر به حمایت تعدادی از دولتی باله مدارس و شرکت ها. این اختلاف در هنرهای بودجه بین ایالات متحده و کشورهای اروپایی صحبت می کند جلد به کشور ما ارزش نهادن به هنر و به طور خاص از هنرمندان به عنوان کاری که به شهروندان ارائه خدمات لازم.

همچنین نگاه کنید به: چگونه وسواس با Infinite رقص های ریخته شده در خارج از برنامه و به جهان

دولتی باله شرکت ها به طور طبیعی را به صورت کلی بهتر و امنیت شغلی است که باعث می شود جای تعجب نیست پس چرا بسیاری از آمریکایی رقصندگان به دنبال فرصت های خارج از کشور. داستین درست است که یک رقصنده. پس از شروع کار خود را در لس آنجلس باله او شروع آزمون برای شرکت های اروپایی است. “من ولع مصرف بیشتر امنیت شغلی” او توضیح می دهد: “من صرف پنج سال اول زندگی حرفه ای من در کوتاه مدت قراردادهای بین شش تا نه ماه کار در یک زمان. آن اخراج به من یک مقدار زیادی از زمان را تجربه جالب و گسترش افق دید من از نظر فرصت های پول را در یک حرفه ای به عنوان کوتاه به عنوان یک رقصنده باله است من احساس مثل من در به هدر رفتن وقت با ارزش.” درست فرود آمد اولین قرارداد خود را در اروپا در باله دورتموند در آلمان و در حال حاضر در فصل اول خود را در سپاه ده باله ملی هلند در باله.

زرینه Stahnke یک رقصنده با درسدن Semperoper توضیح می دهد که در آلمان “آن را در حقوق آلمان ها به آن دسترسی داشته باشد و برای حمایت از فرهنگ و هنر به طوری که هر شهر بیش از یک اندازه خاص یک مقام دولتی تئاتر است.” داشتن دسترسی به هنرهای نمایشی شده است به طوری اریب در ایالات متحده آمریکا به عنوان به نظر می رسد مانند یک امتیاز آن را تقریبا به نظر می رسد پوچ به فکر فرهنگ در متن بودن یک حق انسانی.

در درسدن Stahnke دوازده ماه قرارداد و اتوماتیک ثبت نام در یک طرح بازنشستگی. و بهداشت و درمان ؟ دو ACL تعمیر عمل جراحی او تا به حال در حالی که رقص وجود دارد معرفی او به منافع اروپا سیستم. در حالی که هنوز هم وجود دارد برخی از جنبه های منفی به سیستم پزشکی در آلمان, او می گوید: در این دوره از عمل جراحی او را به حال بیمار پرداخت برای او زمان بود قادر به سفر به یکی دیگر از شهرستان به انجام عمل جراحی با یک متخصص, حال خصوصی آمبولانس به درسدن با همه چیز برای پرداخت توسط بیمه. “به عنوان یک آمریکایی این است که ذهن باد” او می گوید. و از این منظر نیز وجود دارد بیشتر عامل خطر برای رقصنده در ایالات متحده آمریکا با وضعیت فعلی ما مراقبت های بهداشتی. بدون بودجه مناسب و پشتیبانی از رقصنده های بالاتر امکان از دست دادن معیشت خود را.

Stahnke ابتدا وارد اروپا تحت کمتر به طور غریزی دلایل عملی نسبت درست است. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه باله آمریکا در نیویورک و فیلدینگ ارائه می دهد از شرکت های آمریکایی او را دیدم پیوستن به درسدن به عنوان یک بار در طول عمر فرصت برای زندگی در اروپا است. او نیز گرفته شده توسط یک تصویری از او دیده بودم از Sofiane Sylve و Raphaël Coumes-Marquet یک رقصنده او آموخته بود در درسدن, رقص, در, دیوید داوسون منطقه خاکستری. این قطعه اولیه و در عین حال قابل توجه معاصر: سمبل یک مقدار زیادی از کار است که از اروپا در چند دهه گذشته. طراحان مانند داوسون اغلب اولین آثار خود را با شرکت های اروپایی و به طور خاص چرا که آنها هستند که باید بودجه جدید برای کمیسیون. در حالی که شرکت های آمریکایی اغلب مجبور به تکرار آشنا مجموعه با فصل خود را به طوری که آنها می توانید بر روی تکیه سازگار, فروش بلیط, دولت, بودجه شرکت های هستند احتمال بیشتری برای طراحی رقص خطرات که پس از آن نتایج در ارتفاع و پیشرفت هنر.

درست اعتبارات این تنوع در رپرتوار به عنوان یکی دیگر از دلایل است که او به اروپا است. “من یک لیست طولانی از طراحان که به من شده است که مایل به رقص و بسیاری از آنها ساخته شده حرفه خود را در اروپا است.” درست نقل William Forsythe به عنوان یک رهبر در یک نسل از طراحان معاصر ایجاد در اروپا است. درسدن را در کارنامه به طور خاص در حالی که هنوز هم از جمله تعداد بسیار کلاسیک باله ارائه می دهد رقصندگان یک فرصت را به آزمایش با انواع تکنیک های. “آموزش چنین طیف گسترده ای از سبک های دارای فروتن من تا حد زیادی. همیشه وجود دارد چیزی جدید برای یادگیری به کشف” Stahnke متحده است. جدید رقص هل رقصنده و آنها را فراهم می کند با یک فرصت و آزادی برای کشف این هنر در راه است که آنها را دوست دارم.

کارولین ساحل که او شروع به کار حرفه ای در شهر درسدن در سال 2009 و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مستقل رقصنده و طراح رقص است تا به حال تجربه با دولت-بودجه در هر دو غیر مستقیم و مستقیم ظرفیت. با او همکار ایان واندن (که او نیز اتفاق می افتد به Stahnke شوهر) او شده است در حال توسعه یک پروژه جمعی به نام AnnieQuinn و از طریق هنر شهر بودجه آنها شده است قادر به ایجاد پنج اجرای برنامه در سه فاصله مختلف دعوت دو مهمان عملکرد هنرمندان و صفحه نمایش Donna Haraway را داستان سرایی به صورت زمینی بقا. او همچنین دریافت بودجه اقامت از طریق Tanzpakt و EnKnapGroup برگزار خواهد شد که در Lubljana برای کل ماه آگوست است. این اجازه خواهد داد که او را به تحقیقات آغاز یک پروژه با صدا و اینترنت هنرمند Markus استین. در کوتاه او مشغول است.

ساحل پیدا کرده است که با وجود بیزاری از بوروکراسی و روند گرفتن بودجه آن همه قیمت های کوچک به پرداخت هزینه برای آزادی هنری را فراهم می کند. “بیشتر احساس می کنم مثل این بودجه سیستم در اینجا این است که یک رویا” او می گوید. “وجود دارد یک باز بودن حتی یک انتظار نسبت به آزمایش. همکاری و میان رشته ای کار ارزش دارد. وجود دارد فرصت برای درخواست بودجه رزیدنتی شیرجه رفتن به تحقیقات فشرده و سپس رشد قطعات به تمام عیار مرحله محصولات از طریق شرکت های تولید کننده ، او همچنین تاکید می کند که این فرایند “طول می کشد مقدار زیادی از فشار این هنرمند را به یک کار است که بازار دوستانه, سرگرم کننده, و/یا قابل دسترس در هزینه خود مفهوم و یا به چالش کشیدن موضوع مواد. در همان زمان وجود دارد مقدار زیادی از بودجه اجتماعی هنر پروژه های مشارکتی هنر و یا هنر است که همزمان با توسعه شهر. من در چند پروژه که قادر به ترکیب هر دو توسعه و دقیق هنری خروجی است.” در علاوه بر این به کمک های مالی پروژه های بزرگتر آلمان نیز فراهم می کند یک دستمزد برای هنرمندانی که می خواهند به کار به طور مستقل در خارج از یک مقام رسمی شرکت.

به طور کلی آنچه می ایستد ترین زمانی که به دنبال تفاوت بین ایالات متحده و اروپایی مدل های هنرهای بودجه اختلاف در درک که فرهنگ ذاتی است و لازم به مترقی جامعه است. Stahnke درست و ساحل را در بر داشت به عنوان حمایت از هنرمندان در حال حرکت به یک کاملا متفاوت قاره و تا زمانی که ما می توانند یاد بگیرند به ارائه این نوع حمایت ما ممکن است به خاطر از دست دادن استعداد ما و در نتیجه خطر از دست دادن جایگاه ما به عنوان یک فرهنگی مبتکر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>