Blue Apron

کسانی که خرید در زمانی که آبی صحن عمومی رفت در $11 سهم از دست داده اند و بیش از 80 درصد سرمایه گذاری خود را. اسکات ایسن/گتی ایماژ

اگر شما می خواهم به طبخ اما نه به فروشگاه و یا برنامه ریزی وعده های غذایی خود را و اگر شما نیست بیش از حد گرسنه و اگر شما نمی مانند پخت و پز برای بیش از حد بسیاری از دوستان و سپس آبی صحن—راه اندازی ارائه دقیقا اندازه گیری آماده مقادیر فقط به اندازه کافی ماهی قزل آلا, لوبیا سبز, کره و لیمو برای یک وعده غذایی هیچ باقی مانده بود برای شما.

دقیقا همان است که از آن شد که هر دو upwardly تلفن همراه به پرداخت هزینه برای این خدمات در حالی که همچنین با داشتن یک نازا, آشپزخانه, هیچ کس واقعا می دانست—اما الهی ریاضی از دره سیلیکون قماربازان خود وجود این ایده به ارزش چندین میلیارد دلار و به اندازه کافی قوی به “اخلال” مواد غذایی کسب و کار. مردم در واقع اعتقاد بر این است. و یا آنها را تا زمانی که جف بزوس و آمازون رفت و خرید و خرید غذاهای کل. و یا تا زمانی که HelloFresh راه اندازی شد. و یا تا زمانی که آبی صحن صرف میلیون ها نفر در بسته بندی و حمل و نقل و همچنین به عنوان بازاریابی به معنای واقعی کلمه هدیه دور جعبه منظمی ترشیجات مواد لازم برای وای که هرگز دستور داد جعبه دیگر. تمام این توطئه به یک توسط یک, خراب آبی صحن را IPO دهانه قیمت سهام به لیست پایین و پا زدن بنیان گذاران خارج از شرکت و رهبری در حال حاضر و در گذشته به ظاهر غیر قابل انکار نهایی عذاب شرکت.

همچنین نگاه کنید به: چگونه آبی صحن بنیانگذاران برنامه ای برای اخلال در صنعت مرغ

پس از از دست دادن یکی دیگر از $23.7 میلیون دلار در سه ماه گذشته از سال 2019 آبی صحن تخمگذار کردن 240 کارگران و بستن مغازه در آرلینگتون تگزاس محل انبار. آبی صحن را حفظ خواهد کرد در حال حاضر آن در کالیفرنیا و نیویورک مونتاژ-و-توزیع مغازه ها در حالی که رهبران اندیشیدن به واسطه آنچه در سمت چپ لاشی 50 میلیون دلار قیمت…. در ضمن مشتریان همچنان به صحرا آبی صحن پایین به 351,000 در سه ماهه آخر سال 2019 از 557,000 سال قبل.

فروش آبی صحن که کم به معنی از دست دادن در محله 143 میلیون برای آبی صحن سرمایه گذاران از جمله وفاداری و گلدمن ساکس. که لطمه می زند اما به طور معمول سرمایه گذاران خرده فروشی در زمان بدترین ضربه است. بازار سهام در حال پخش rubes که خریداری در زمانی که آبی صحن عمومی رفت در $11 سهم از دست داده اند بیش از 80 درصد سرمایه گذاری خود را—که نشان دهنده بهبود است. سهام تجاری برای $3.60 در روز چهارشنبه از 2018 زمانی که آبی صحن به ارزش کمتر از یک دلار است.

وجود دارد هیچ دیگر تجزیه و تحلیل از این: آبی صحن یکی از بزرگترین تا کنون دره سیلیکون فجایع ترکیبی از غرور انتظارات غیر واقعی و یک سوء تفاهم چگونه مردم در جهان وجود دارد—و آمازون. اما چگونه می تواند از آن رفته اند بنابراین اشتباه است ؟ چرا آبی بود صحن به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار در یک نقطه به عنوان بودند قبل از IPO زمزمه?

سه سال به وجود بازگشت در سال 2015 از سوی شرکت “قتل آن از اواخر سال” به عنوان TechCrunch آن قرار داده است. آبی صحن فروش بود یک گزارش سه میلیون وعده های غذایی یک ماه در حدود 10 دلار در هر وعده غذایی است. این بود جریان نقدی و کاربر رشد است که جسارت آبی صحن به ادعای آن را خواهد روزی “رسیدن به 99 درصد از پتانسیل آشپز خانه.”

و آن را به انجام این کار “سفارشی تحقق نرم افزار ابزار و سرمایه گذاری در اتوماسیون” در تحقق آن مراکز—یک زیرساخت واقعی ساحل به ساحل ecosphere تدارکات که در واقع مورد نیاز خواهد بود نامحدودی کشور در آبی صحن دبستان آشپزخانه. در ضمن این شرکت تن به تن سرمایه گذاران در آن “سخت به تکرار زنجیره ارزش” و “قدرتمند و ارتباط عاطفی با نام تجاری.” طبق معمول هیچ کدام از این ها در واقع وجود داشته است.

مردم واقعا نمی مراقبت در مورد آبی صحن که مدل کسب و کار تا به حال زیاد پخته در هزینه. برای دریافت حتی نزدیک به تحقق میلیارد دلار-وعده—برای پوشش دادن این کشور در جعبه apportioned مواد—آبی صحن را مجبور به شروع به ساختن پول است که هرگز اتفاق افتاده است. یک مشکل این است که تاسیس فروشگاه های مواد غذایی رو عاقلانه و شروع به ارائه و تحویل کامل چوب از کره نه فقط مات و متحیر کردن-bouches.

آبی صحن از دست داده و حتی آن را عامل اخبار. به جای داشتن نپخته-غذا-تحویل بازی را به خود آبی صحن نشانه بالقوه opportunityfor یک گروه ترکان و مغولان از مراتب بیشتر تاسیس رقبا همه آنها تا به حال هزینه های پایین تر و متنوع تر جریان درآمد. این تا حدی به همین دلیل آبی صحن از دست داد مقدار زیادی از پول, حتی زمانی که آن را هنوز هم یک اسب شاخدار: $54.9 میلیون در سال 2016 و پس از آن یکی دیگر از $52 میلیون در سال 2017. و در سال دوم از دست دادن بیش از 20 درصد بیش از درآمد شرکت به عنوان آبی صحن منفجر میلیون ها نفر در بازاریابی است.

همانطور که برای گرفتن 99 درصد از “بالقوه آشپز خانه”? آشپز خانه مانند به فروشگاه برای مواد تشکیل دهنده و شاید خرید بیش از دقیقا آنچه که آنها و شاید یک نفر دیگر ممکن است نیاز—این است که چگونه شما صرفه جویی در پول پخت و پز در خانه, بعد از همه—و کسانی که می خواهند غذا-مقدار تحویل فقط نمی خواهید به زحمت پخت و پز.

به گزارش Marketwatch, آبی, صحن امیدوار به دریافت بلعیده توسط یک شرکت دیگر احتمالا غذا غول کرافت هاینز خارج شده و یا حتی استارباکس. همه کسانی که شرکت کرده اند حضور در تقریبا در هر شهر. آنها می تواند در تئوری تولید آماده به طبخ وعده های غذایی در مقیاس و هزینه های تکراری مانند ذخیره سازی و منابع موارد.

از آن آسان است در سال 2020 با تحویل مواد غذایی د-rigeuer به ببینید که چرا آبی صحن شکست خورده است. این احتمالا نیز آسان است برای دیدن چیزی اشتباه بود هر زمان دیگر پس از این شرکت آغاز شده و با دقت توزیع pats از کره در سراسر کشور است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de