صفحه اصلی سرآشپزها این راه اندازی به شما کمک می کند میزبان مردم و کسب درآمد با مهارت های خود را!

“من در ابتدا کاملا بدبینانه در مورد داشتن غریبه در خانه من اما در کل تجربه خیلی فوق العاده بود. ما تا به حال چنین شگفت آور, مکالمات, می گوید:” homecook Shelendra.

Food نقش بسیار نقش مهمی در زندگی من است. من هیجان زده در چشم انداز برنامه ریزی وعده های غذایی و حتی در طول سفر من گسترده تحقیقات غذاهای محلی و مطمئن شوید سعی کنید به خوبی شناخته شده و همچنین به عنوان offbeat, خوراک.

ارتقاء

صحبت به Anshumala, Vaibhav Bahl و Neha Malik, من به این معنا است که آنها فقط همان—و یا شاید یک لمس پرشور تر در مورد مواد غذایی نسبت به من.

Conosh پاپ یو پی اس هیجان انگیز پلت فرم که در آن foodies به طعم و مزه شگفت انگیز مواد غذایی تهیه شده توسط homecooks.

جای تعجب نیست پس از آن که این عشق برای مواد غذایی است ترجمه شده به هنگام راه اندازی به نام ‘Conosh که سه نفر تاسیس در 12 نوامبر 2018. Conosh فراهم می کند یک پلت فرم برای homecooks به طبخ معاون کشیش بخش منوها و میزبان مردم در خانه های خود. آنها اساسا به عنوان یک میانجی بین سختگیر و homecooks.’

“ما متوجه است که بسیاری از مردم مانند ما می خواستم به سعی کنید انواع غذاهای. ما همچنین می دانستند که وجود دارد این آشپز خانه ساخته شده است که غذاهای شگفت انگیز اما آیا یک پلت فرم به نمایش گذاشتن استعداد خود را. بنابراین ما فکر کردیم که چرا این دو با هم! می گوید:” 32 ساله Anshumala.

پس آنها شروع عملیات در ماه آوریل 2019, Conosh برگزار حدود 180+ pop-ups و شناسایی حدود 120+ آشپز خانه در سراسر دهلی شورای ملی مقاومت بنگلور و بمبئی. علاوه بر این, آنها catered به بیش از 1500+ مشتریان!

بنیانگذاران Conosh (L-R) Vaibhav, Anshumala و Neha

“فرهنگ ما است که به ارمغان می آورد مردم با هم بر روی میز ناهار خوری که در آن مردم به اشتراک گذاری وعده های غذایی خود را و داستان. اما زندگی در شهرها به گونه ای است که ما حتی نمی دانند که ما در کنار درب همسایه هستند. با Conosh ما می خواهیم به پل این شکاف می گوید:” Anshumala.

او توضیح می دهد که معنای پشت نام این هنگام راه اندازی. ‘شرکت’ در نام مخفف همکاری جامعه و گفتگو در حالی که “Nosh” یک کلمه از قرون وسطی در آلمان و یدی مبدا که ترجمه را به ” خوردن شراب خواری.’ کلمه نیز اغلب استفاده می شود در اردو که در آن یکی می گوید: “nosh farmaiyye’ معنی ‘بیایید خوردن,’ توضیح می دهد Anshumala.

زمانی که Foodies ملاقات کرد و نیروهای

ده سال پیش Anshumala که دارای مدرک کارشناسی در رشته شیمی و کارشناسی ارشد در مدیریت مد تصمیم گرفت به دنبال یک تابستان کارآموزی با Aditya Birla مد, خرده فروشی در بنگلور. این جایی است که او به ملاقات Vaibhav و سپس آنها به پایان رسید تا تبدیل شدن به دوستان.

او در ادامه به کار با شرکت هایی مانند Furlenco و Tailorama و پس از آن او رفت و به دنبال او MBA از دانشگاه ماساچوست دانشکده مدیریت در میلان ایتالیا در سپتامبر 2014.

Anshumala و Vaibhav خود به استانبول سفر.

Vaibhav از سوی دیگر می خواستم برای تبدیل شدن به یک خلبان جنگنده و حتی ثبت نام در ملی دفاع آکادمی. او را که به خاطر دلایل پزشکی پس از او ثبت نام در NIFT بمبئی مد تکنولوژی دوره و پس از آن به پاریس نقل مکان کرد برای MBA.

“Vaibhav و من به دنبال MBAs در همان زمان و در همان قاره و اغلب بحث در مورد چگونه خسته شدیم از خوردن همان قدیمی ایتالیایی و فرانسوی. در مارس 2015, ما تصمیم به سفر به استانبول در عید پاک شکستن امید ما را کشف مواد غذایی و فرهنگ وجود دارد” به یاد می آورد Anshumala.

این سفر یک چشم بازکن برای اواز یا موسیقی دو نفری. نه تنها آنها را کشف فوق العاده مواد غذایی شاهد دست اول چگونه این مردم به ارمغان آورد با هم.

Conosh دارای مضمون یو پی اس های پاپ بسته به مهارت های آشپز خانه. آنها میزبانی transgiving pop-ups به عنوان به خوبی در خدمت بیهاری آشپزی در میان چندین نفر دیگر

“ما اغلب دریافت دعوت نامه به غذا خوردن در خانه های مردم و میزبانی یک چیز بزرگ وجود دارد. آن ما را متوجه قدرت غذایی. ما حتی یک دوست وجود دارد که بعدا به ما ملحق شد و تا پایان سفر” به یاد می آورد Anshumala.

آنها بازگشت به خود را به طور منظم زندگی پس از سفر. Anshumala و Vaibhav سپس به پایان رسید تا کار با چندین مارک های لوکس اما میل به انجام کاری در اطراف مواد غذایی بود و فکر می کردند که همیشه آگاهانه در مورد.

نقطه عطف بود که Vaibhav ملاقات نیها برای اولین بار در یک عطر رویداد در Louis Vuitton. در این رویداد دو زده یک گفتگو و کشف خود را به اشتراک گذاشته شور و شوق برای مواد غذایی است. بعد از آن او شدم او را در هیئت مدیره با این ایده و با هم سه تن از آنها تاسیس Conosh در نوامبر سال 2018 است.

آشپز خانه تحویل خوراک

یک Conosh homecook میزبان یک pop-up فقط پخته موارد.

قبل از Conosh آغاز عملیات خود را در نوسان کامل Vaibhav رهبری به گوا برای حدود سه ماه. “گوا یکی از قوی ترین مشترک اقتصاد در کشور با گردشگری و تجربه است که در حال حاضر در وجود و خوبی انجام می دهند. پس Vaibhav رفت و در آنجا به درک این بخش بهتر است به طوری که ما می تواند یکپارچه پیاده سازی آن زمانی که ما شروع به عملیات می گوید:” Anshumala.

سه نفر یاد گرفتیم که آنها نباید محدود مخاطبان خود را به گردشگران و مجبور به پیدا کردن یک راه برای درخواست تجدید نظر به foodies از سراسر بخش.

یک بار Vaibhav شد و برگشت از گوا سه نفر شروع به سراغ آشپز خانه در همه جا.

“وجود دارد چندین بار در زمانی که ما تا به حال به شخصه رسیدن به افرادی که ما می دانستم که به خوبی پخته شده” توضیح می دهد که Anshumala.

یک مشتری یک وعده غذایی سنتی خدمت در یک درخت چنار برگ.

نیز وجود دارد چند مواد غذایی جوامع در Facebook و Instagram کمک کرد که آنها را در رسیدن به مردم بیشتر. اما با کمک برخی از کلمه از دهان و بیشتر آنلاین دید آشپز خانه شروع به رسیدن به Conosh.

“یکی از ما دریافت کنید با آشپز خانه و یا آنها در تماس با ما یک تیم شخصا بازدیدکننده داشته است خانه های خود و سلیقه خود بهترین ظروف. پس از این منو است سرپرستی در مشورت با آنها و قیمت گذاری تصمیم گرفته است و قرار دادن در وب سایت ما. در نهایت ما در بازار این رویداد در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram, Facebook و WhatsApp,’ توضیح می دهد Anshumala.

ارتقاء

بلیط خود را برای pop-ups می تواند در هر نقطه از محدوده 500 تومان به 600 برای وعده های غذایی گیاهی و غیر گیاه خواران آن را 700 تومان به 1200. به آشپز خانه تا پایان حفره ها در هر نقطه بین 70 تا 80 درصد از کل درآمد آنها را از هر رویداد.

Anshumala به یاد می آورد خود را برای اولین بار pop-up در 20 مارس 2019 که صورت گرفت در بنگلور.

تارت پخته شده توسط homecook

“ما یک فرد به نام بابی گومز از جنوب گوا از طریق Facebook, بود که در شهر زندگی می کنند و او را دعوت به میزبان در pop-up حدود هشت تا ده نفر تبدیل شده بود و ظروف که خدمت کرده بودند در این مراسم گنجانده شده است Goan مورد علاقه های شما مانند گوشت خوک Vindaloo و Bebinca. این رویداد ضربه بزرگ بود!” می گوید Anshumala.

بنیانگذاران نیز طناب در چندین شرح میزبان پاپ آپ که با ارائه منحصر به فرد پنجره به طور کامل کشور و فرهنگ های مختلف.

“در ماه نوامبر کیم مهاجرین زندگی در بنگلور میزبانی شکرگزاری pop-up. این اولین بار بود که او در جشن, جشنواره دور از خانه بود و خیلی هیجان زده برای دیدن پاسخ می گوید:” Anshumala.

در حال حاضر Conosh تیم از 10 میزبان این پاپ آپ تنها در بنگلور و بمبئی و دهلی. آنها همچنین میزبان حوادث شرکت های بزرگ که در آن آنها تهیه کردن به مردم بیشتر و آشپز خانه تهیه وعده های غذایی.

خوشحال آشپز خوشحال مشتریان

سنتی غذاهای هندی از سراسر کشورهای مختلف خدمت کرده است توسط homecooks.

بزرگترین جنبه ای است که نیاز به برجسته است که Conosh فراهم می کند یک پلت فرم برای آشپز خانه به نمایش گذاشتن استعداد خود را. علاوه بر این برای foodies که می خواهند به طعم و مزه غذاهای مختلف این است که یک فرصت بزرگ است.

“علاوه بر اینکه در مورد مواد غذایی pop-ups نیز به مشتریان یک تجربه است. پس هر پاپ آپ caters به تنها 8 تا 10 نفر در کل تجربه بسیار شخصی است. همچنین ما نمی باید غذاهای معمولی مانند دال یا chawal در ارائه. ایده این است که به آشپز خانه برای آماده سازی غذاهای نفیس که کسی نمی ممکن است بخواهید که به صورت روزمره” اشاره Anshumala.

را Shelendra Pawar به عنوان مثال. 27-year-old ضربه به Vaibhav در یک فروشگاه دپارتمان در حالی که او برای خرید یک مهمانی شام.

“پخت همواره شور و شوق برای من. پس از Vaibhav و من سخن گفت و از من دعوت به یک pop-up به طوری که من می تواند درک چگونه همه آن را کار کرده است. من بلافاصله با مفهوم و تصمیم به میزبان یک pop-up با آنچه من مطمئن هستم که پخت است,” او می گوید.

Shelendra میزبانی یک چای بالا که شامل هر دو شیرین و خوش طعم, غذاهای مانند هویج, کیک, نان موز, کلم بروکلی, quiche, در میان دیگران.

“من در ابتدا کاملا شک و تردید در مورد داشتن غریبه در خانه من اما در کل تجربه خیلی فوق العاده بود. آنها در اوایل و به من کمک کرد تا مجموعه ای از جدول. ما تا به حال چنین شگفت انگیز گفتگو کردم و به او می گوید:” Shelendra که به میزبانی حدود هفت نفر از این pop-ups در حال حاضر و آرزوهای خود را به میزبان بیشتر در آینده است.

افرادی که با حضور Conosh پاپ یو پی اس تنها چیزهای خوبی برای گفتن در مورد تجربه.

Kuheli موکرجی مقیم بنگلور و صاحب خانه دکور مرکز کشف Conosh خدمات از طریق Vaibhav برادر و با حضور او اولین پاپ آپ ماه گذشته.

“این یک بیهاری آشپزی pop-up برگزار می شود در داخل خانه و غذا خوشمزه بود! علاوه بر مواد غذایی, من عاشق که مردم از حوزه های مختلف گرد هم آمدند و به اشتراک گذاشته شده را به مواد غذایی خود داستان. در یک نقطه, ما شروع به بحث در مورد چگونه yams بهتر از سیب زمینی. شما هرگز انتظار چنین مکالمات در هر نقطه دیگری” لبخند 38 ساله.

مردم از تمام جنبه های زندگی به اشتراک گذاری مواد غذایی و داستان.

Kuheli طعم غذاهای مانند litti چوخا تالاواری, sattu ka شربت گوشت گوسفند کباب, ماهی, سرخ سبز, ترشی, phirni با makhana در میان دیگران. “این مواد غذایی شگفت انگیز بود و این خانواده آنقدر گرم است. برای افرادی که من با وجود این احساس من تا به حال شناخته شده آنها را برای همیشه لطفا برای” او می گوید.

راهپیمایی به جلو با هدف

Anshumala می گوید که آنها واقعا نمی هر گونه چالش نفسه اما از آنجا که مفهوم pop-یو پی اس های کاملا جدید طول می کشد در حالی که برای انتخاب کنید تا در میان توده ها.

“همچنین با تشکر از ترافیک و نامنظم ساعات کار مردم احساس نمی جسارت کردن. خوشبختانه برای ما به نوبه خود در هر یک از پاپ شده اند بسیار خوب است که ما در تماس با میکرو جوامع که می خواهید را به بخشی در چنین تجربه,” او می گوید.

در علاوه بر این به پاپ یو پی اس که به میزبانی خانه آشپز Conosh نیز آزمایش با راه های جدیدتر برای رسیدن به مردم بیشتر.

سرسخت سختگیر خود سه بنیانگذاران متصل بیش از عشق خود را برای مواد غذایی است.

آنها راه اندازی یک عمودی به نام “خانه توسط Conosh’ در ماه ژانویه این سال که در آن آنها تهیه کردن به گروه های بزرگتر و یا حوادث, مثل, مثلا, تولد, شرکت دریافت-togethers و مانند.

“اما از آنجایی که آنها استفاده می شود به پرداخت Rs 70 تا 80 در بشقاب آنها اغلب تعجب می کنم که چرا آنها باید پرداخت تومان. 150 تا 200. بنابراین ما هنوز هم باید برای حفظ و آموزش به شرکت ها در مورد ما مفهوم” توضیح می دهد که Anshumala

Anshumala می گوید که در حال حاضر خود را در شام از قبل در حال اصلی خود را سخنگوی وقتی که می آید به این اجتماعات بزرگتر. آنها در عین حال به راه اندازی رسمی پلت فرم برای این طرح در پوسته پوسته شدن این عمودی بیشتر است.

آنچه که تصویر بزرگ و آنچه که آنها در نهایت می خواهید برای رسیدن به خدمات خود را?

“هدف نهایی ما این است که برای دریافت بیشتر آشپز خانه بسیاری از آنها دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل موردتوجه وتماشای عموم زیرا آنها بیش از حد داستان های به اشتراک گذاری. اغلب از نه آنها در خدمت دیگران هستند اما آخرین آنهایی که به خوردن. ما می خواهیم آنها را برای تبدیل شدن به یک شرکت کننده فعال در اتاق گفتگو” او می گوید: امضای کردن.


همچنین بخوانید: یک جلسه با الهام از اواز یا موسیقی دو نفری برای ایجاد شگفت انگیز محصولات ارگانیک از بیش از 8000 کشاورزان


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>