Helmut Newton.

هلموت نیوتن. ران Galella مجموعه via Getty Images

با نام مستعار “پادشاه xxx” این تعجب آور است که برای اولین بار پس از مرگ, مستند کاوش در کار شدید عکاس مشهور هلموت نیوتن که در سال 2004 تنها در هفته گذشته منتشر شد. هلموت نیوتن: The Bad and The Beautiful توسط Gero فون بوهم دوست نزدیک نیوتن را رو باز مرد پشت جنجالی عکاسی مد شده اند 100 این سال است. در حال حاضر جریان از طریق فیلم های فروم و کین خیمه فیلم مستند شامل مصاحبه از برخی از موضوعات مورد علاقه مانند گریس جونز, Claudia Schiffer و ایزابلا روسلینی به همراه Anna Wintour و همسر و شریک خلاق ژوئن نیوتن (همچنین یک عکاس که به نمایش گذاشته و کار خود را تحت نام مستعار آلیس اسپرینگز).

یک بحث شکل که بیش از حد وابسته به عشق شهوانی, عکاسی به نام misogynistic توسط برخی و توانمند سازی توسط دیگران فیلم یک عهد به توانایی های خود را به یک provocateur. در حالی که غیر قابل انکار درمان زنان او عکس به عنوان اشیاء جنسی از طریق نر زل زل نگاه کردن و الحاقات از یک چشم انداز از مردانگی این فیلم به بررسی توانایی های خود را به جرقه بحث های عمومی در مورد قدرت و تمایلات جنسی و تمایلات جنسی. در اینجا چیزی است که آن را به ما آموخت در مورد یکی از قرن 20 کارشناسی ارشد عکاسی.

همچنین نگاه کنید به: اندی وارهول را یاد, عکس هایی از 1970s Drag Queens در حال حاضر در نمایش آنلاین

کار خود را نکات آلمان نازی

به عنوان یک یهودی آلمانی که موفق به فرار به سنگاپور و سپس استرالیا در سال 1938 می شنویم آرشیو فیلم نیوتن با اذعان به نفوذ خود را از در حال رشد در اطراف تبلیغات نازی ها. بزرگترین نفوذ Leni Riefenstahl این کارگردان آلمانی استخدام به ایجاد بسیار تلطیف تبلیغات نازی ها که آرمانی سفید, سرزرد, ورزشی آلمانی بدن. آن را سخت به رسم مقایسه با بیشتر کار سفید از نیوتن که مانند Riefenstahl, هرگز شات کسی بود که به طور سنتی “زیبا” است. هر چند این فیلم تنها با لمس در نقطه وسط آن را فراهم می کند بسیار مورد نیاز, دیدگاه برای چگونه کار خود را به بررسی قدرت. این ما را به توسعه خود ما takeaways در مورد ارتباط بین زیبایی و خشونت در کار خود را از طریق لنز دست و پنجه نرم با زیبایی نفوذ بود که به ستم نیوتن و خانواده اش.

او موفق Provocateur

در این فیلم ایزابلا روسلینی اعتبار او را با مسئول آوردن بحث و گفتگو به مد و سرمقاله عکاسی. تحریک فرهنگی تجزیه و تحلیل در دنیای مد, گریس جونز, یادداشت های او در مصاحبه ای که “او کمی منحرف شده اما پس هستم.” در حالی که نیوتن ساخته شده یک نام برای خود کاوش زن, فرم کار خود را همیشه در معرض انتقاد است که این فیلم نشان می دهد او به طور کامل لذت می برد. Anna Wintour, اشاره می کند که او همیشه عاشق شنیدن بازخورد از خوانندگان به حروف “بدتر از آنها بهتر” positing که کار خود را بیش از فقط یک نمایندگی از ماچو فرهنگ نه که او دوست داشت بحث در اطراف او چگونه ارائه شده زنان است. از سوی دیگر ما می شنویم نویسنده آمریکایی و فعال Susan Sontag او را یک زن ستیز در دوربین که او شمارنده: “من زنان را دوست دارم.”

هلموت نیوتن با یکی از آثار او. Scherhaufer/ullstein بیلد via Getty Images

وجود دارد قطع ارتباط بین کار و مرد

یکی از موضوعات جالب است که این فیلم به بررسی این فرض که ساخته شد در مورد هلموت چون از کار خود را. در حالی که او عکاسی بود که ریشه در نر فانتزی و اغلب خشونت ما را بشنود مدل بعد از مدل به عهد به او احترام برای کار با, حتی در حالی که درخواست مدل مرد برای گرفتن سنجش خود را بر روی دوربین. در حالی که گریس جونز نیز می گوید: کار خود را با او هرگز احساس نژادپرستانه هنگام یادآوری یک داستان از او در اوایل مدلسازی روز با نیوتن آن را روشن عکاس آیا رویکرد این مدل با تاکيد بر بدن خود را: “او دوست داشت و با او در واقع کسی است که من را به مانند آنها. همچنین او درخواست من به طور منظم به ریخته گری. هر بار که من آمد به من گفت: “آه از آن درست است: من شما را فراموش کرده اند و هیچ ها.'” گذشته از چند انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته لحظات در فیلم نیوتن می آید در سراسر به عنوان بسیار کمتر بحث برانگیز از کار خود را در فرد دست زدن و حال کردن در این ایده است که کسی می تواند ایجاد کار است که مشکل ساز است برای بسیاری از افراد بدون کسانی که درگیر در فرایند احساس بی احترامی (با توجه به مصاحبه در این فیلم).

نیوتن کار نمی سن خوب امروز

“عکاسی خود امکان پذیر نخواهد بود و در همه امروز می گوید:” مدیر فون بوهم. “این یک انقلاب در زمان: یک انقلاب واقعا مورد نیاز بود چرا که وجود ریچارد اودون و Irving Penn, اما آن را فقط خوشگلی.” در حالی که این فیلم ارائه نیوتن کار به عنوان چیزی که تجدید عکاسی مد در ’60s و 70s آن را نیز آشکار است که نیازی نیست برای همین خاص اکتشاف امروز. Anna Wintour, توصیف هلموت زنان به عنوان “قدرتمند” بلکه به عنوان تقریبا همیشه بلوند و قد بلند بودن. در حالی که تماشای آن را روشن کار خود را آینه ای برای جامعه و صنعت مد است که تکامل یافته است و از این رو او سفید-شسته توصیفاتی معمولی hypersexualized استانداردهای زیبایی برای زنان کمتر درگیر شدن امروز به عنوان آنها به عنوان اینکه در آن زمان است. این کار همراه با کار خود را بررسی ماچو فرهنگ است که لمس بر روی لبه های دوست داشتنی و همچنین نفرت از زنان باعث می شود این فیلم جالب اکتشاف یکی از خاص محوری لحظه ای در عکاسی. در حالی که تماشای وجود آگاهی از صداهای بسیاری بودند که نه تنها از سمت چپ از کار خود را, اما همچنین در حال ترک از گسترده تر در صنعت مد و گفتگو در آن زمان و امروز: BIPOC عجیب و غریب صدای, و به نمایندگی از “قدرتمند بدن” است که نیست یک اندازه 0.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de