جولای 10, 2020

ایرانی سارد

آبزرور

او ترک گوگل به فروش سمبوسه. امروز طرفداران خود را شامل ستاره های سینما!

چه چیزی الهام بخش او ؟ واقعیت این است که خوراک او را خوردند و در خانه نبودند به طور گسترده ای در دسترس است و که مادر خود را اتفاق افتاده به بهترین آشپز!

ارتقاء

We اغلب دست کم گرفتن قدرت از مواد غذایی است. نیست فقط چیزی که معده ما را پر می کند اما یک منبع از شادی همراه با برخی از خاطرات با ارزش ترین. مشترک عشق از غذا خوردن ما به ارمغان می آورد و نزدیک و متصل ما در راه است که کلمات اغلب قادر به توصیف.

برای Munaf Kapadia عشق و قدردانی خود را از صفحه اصلی-مواد غذایی پخته شده فقط رشد در طول سال. متعلق به Dawoodi Bohra جامعه Munaf متوجه شده است که غذاهای خوشمزه او خوردند در خانه مانند دودی keema سمبوسه kaju مرغ و nalli nihari, نیست, به طور گسترده ای در دسترس است.

او تصمیم گرفت تا میزبان یک تجربه ناهار خوری در صفحه اصلی به نام “Bohri آشپزخانه’ (TBK) برای افرادی که به طعم و مزه این غذا خوشمزه است. Munaf ارسال چند ایمیل به دوستان و آشنایان توضیح آنچه تجربه ناهار خوری را به دنبال دارد. در کمال تعجب در عرض دو ساعت او یک تماس از آشنایی که می خواستم به می آیند با شش نفر از دوستان خود. پس از خدمت لذت بخش هفت وعده غذای مهمانان خانه را ترک کرد و با یک لبخند در چهره خود, دوش گرفتن Munaf و مادرش, Nafisa با ستود.

(سمت چپ) دودی پنیر و بادام زمینی سمبوسه برای گیاه خواران. (سمت راست) Nalli Nihari, آهسته پخته شده گوشت گوسفند استفاده نا مشروع در آمیزه ای از ادویه جات ترشی جات خدمت با sheermal نان

این بود که شش سال قبل در نوامبر 2014 در Munaf تولد.

“برای من, مادرم, واکنش شد و هیجان انگیز ترین بخش از کل تجربه ناهار خوری. پول بود و نه یک عامل که در آن نقطه. همچنین این شد یک آزمایش جالب که در آن من می خواستم به دانم اگر من می تواند در ایجاد یک نام تجاری آنلاین” به یاد می آورد 31 ساله.

ساخت Dawoodi Bohra آشپزی در دسترس همه

پس از دریافت بازخورد بزرگ آنها شروع به میزبان تجارب در خانه هر هفته برای هشت نفر در یک زمان. با این تجربه ناهار خوری تر شد منحصر به فرد بود زیرا سرويس رايگان فورشيرد در خانه خود را.

TBK به زودی صحبت از شهر. وجود دارد یک لیست طولانی از افرادی که می خواستند به آن تجربه و روزنامه نگاران از سراسر که می خواستم به آن را پوشش میدهد.

“ما تا به حال تبدیل شدن به یک احساس کردم و مقدار زیادی از قرار گرفتن در معرض از مطبوعات محلی. ما حتی مطبوعات از بی بی سی که به ساقه در خانه ما یک بخش بود که برنامه تلویزیونی در سطح جهانی برای هشت دقیقه است. که یک چیز بزرگ برای ما می گوید:” Munaf.

Munaf و افتخار پدر و مادر با اواخر بازیگر Rishi Kapoor است که دیده می شود با بهره گیری از TBK را تجربه ناهار خوری.

او متوجه پتانسیل و رسما تاسیس TBK در ماه اوت 2015. قبل از آن برای نزدیک به پنج سال او تا به حال مشغول به کار در گوگل به عنوان یک حساب کاربری استراتژیست.

در سال است که به دنبال, TBK محبوبیت در میان Mumbaikars با بیش از 100+ ظروف در یک منو است که ویترین Dawoodi Bohra خوردم. آنها راه اندازی دو آشپزخانه به ارائه مواد غذایی همراه با ارائه خدمات پذیرایی و پیدا تحسین در فیلم ستاره مانند Rani Mukherjee, Rishi کاپور و Hrithik Roshan.

این سفر بوده است نه یک صاف. Munaf به غلبه بر موانع برای اجرای کسب و کار خود را. در حال حاضر او در حال نوشتن یک کتاب به سفارش توسط هارپر کالینز به عنوان کسی که ترک گوگل به فروش سمبوسهاست که قرار است برای آزادی بعد از این سال.

وسوسه انگیزی Tastebuds خود را از طریق غذاهای

یادگیری در مورد غذاهای سنتی کمک Munaf مجدد با ریشه های خود را.

یک decandent Bohri thal

این Dawoodi Bohra جامعه است که شاخه ای از اسلام شیعه است که آثار ریشه های آن را برای خاورمیانه به ویژه یمن. Munaf در ادامه به توضیح دهید که چگونه و در یک بشقاب با قطر 3.5 پا در آمد مورد استفاده قرار گیرد.

“خاورمیانه بزرگ بیابان. این بشقاب بزرگ مورد استفاده قرار گرفت برای تغذیه حدود هفت تا هشت نفر در این مناطق است. توسط گردان ورق مردم اطمینان می داد که شن و ماسه نیست زمین را در صفحات خود. همچنین پس از آن بود که یک بیابان و آب کمیاب بود آن کمک به حفظ این منبع می گوید:” Munaf.

در حال حاضر, TBK دو تحویل آشپزخانه و تا ماه مارس که به میزبانی منحصر به فرد خود تجربه ناهار خوری سه بار در ماه به قیمت بین 1,500 تومان-3,500 هر فرد است. حدود 40 درصد از غذاهای گیاهی آماده شده توسط آشپز آموزش توسط Munaf را مادر.

مشهور keema سمبوسه

Ravinarayan Sahu به طور منظم است که می شود هیجان زده در اشاره صرف TBK. 45 سال برای اولین بار شنیده ام در مورد TBK از دوستان در حالی که به دنبال مواد غذایی را برای یک رویداد در محور وجوه متقابل که در آن او کار می کند به عنوان معاون معاون رئیس جمهور. او لذت می برد مواد غذایی به طوری که او حتی به پایان رسید تا سفارش از وجود خود را برای تولد فرزند.

“هر کس دوست داشت و بچه ها عاشق dal سمبوسه. علاقه مندی های شخصی من هستند, مرغ بریانی, مرغ, کتلتو مرغ malai seekh بریانیکه ما سعی کردیم در دفتر ما آخرین دیوالی. Ab kya بولی soch ke hi muh paani mein aa raha hai,” لبخند Ravinarayan.

او همچنین با خریداری یک شیشه از khajoor خشک میوه ترشی که TBK, قیمت پیدا کردن آن ترش و شیرین طعم به عنوان همراهی مناسب برای dhokla یا کتلت. Ravinarayan نیز از طرفداران doodhi ka halwa.

Munaf نیز catered به یک ستاره نکردم امر است. او یک تماس از Aditya Chopra که می خواستند او را به ارائه مواد غذایی برای بازیگر Rani Mukherjee تاریخ تولد. Munaf فرستاده ویژه thals برای غذا و تضمین آنها طعم بهترین غذاهای سنتی.

Munaf قدیمی Nafisa با Rani Mukherjee

نیز وجود دارد که سفر thal مفهوم که در آن TBK خود را می فرستد کارکنان آموزش دیده همراه با ویژه thals به تهیه کردن به مراسم عروسی. Munaf به یاد می آورد یک عروسی در Perur که در آن او فرستاده 30 thals و تغذیه بیش از 300 نفر! TBK نیز catered در سبک بوفه, از جمله بیش از 5000 نفر در یک عروسی.

زندگی قبل از Bohri آشپزخانه

اگر چه مدیریت یک کسب و کار در صنعت مواد غذایی بود و نه در ذهن خود Munaf همیشه کارآفرینی خم از ذهن است.

او به دنبال یک BBA در رشته بازاریابی از Narsee Monjee کالج بازرگانی و اقتصاد در بمبئی از 2006-2009. به زودی پس از او به پایان رسید یک مدرک MBA از Narsee Monjee موسسه مطالعات مدیریت.

تازه از کالج در سال 2011 Munaf کار با انوری را به عنوان یک کارآموز مدیریت و تبدیل به یکی از معدود مدیران منطقه در کشور است.

بنیانگذار Munaf که ترک گوگل که دنبال کارآفرینی راه

“من فرستاده شد به روستایی Mysuru و من با فروش آدامس به مردم در lungis. من به یاد داشته باشید من در مورد حرکت می کند با این مرد Lingaraju. پرداخت خوب بود و من در زندگی من بهترین زندگی است. اما من متوجه شدم که این چیزی نیست که من می خواستم برای انجام forever,” او می گوید.

در همان سال Munaf کاربردی برای یک حساب کاربری استراتژیست موقعیت در گوگل کردم و از طریق. “من خیلی خوشحالم که من این کار را کردم. وجود دارد 50 درصد کاهش پرداخت های درگیر (vis-a-vis کار قبلی) و پدر من نیست خوشحال است. اما من شیفته امکان بودن در آن فضا و من نمی خواهم به اجازه این فرصت را منتقل می کند. من حتی یک ارائه برای توضیح به پدر من که این است آنچه که من می خواستم” او می گوید.

در نهایت او به حیدرآباد برای خود کار و در عرض نه ماه منتقل شد بازگشت به بمبئی با ارتقاء که در آن او تا به حال یک مشتری رو نقش. او سپس به تدریج نردبان. و هنگامی که TBK شروع رسمی او هنوز هم کار در گوگل. یک فرصت بحث با یک خوبی به این معنی همکار ساخته شده Munaf حساب از این وضعیت است.

ارتقاء

Nafisa, Munaf قدیمی شده است که این نور هدایت در سراسر

“او از من پرسید که چه برنامه های من با TBK شد. من به او گفتم که من می خواستم برای ادامه کار در گوگل و شاید حرکت به سنگاپور یا انگلستان. هنگامی که او از من خواست در مورد TBK من نیست که پاسخ روشن. او به من گفت که هر زمان که تصمیم گیری ساخته شده است من باید فکر می کنم پنج سال پیش رو به جای یکی. که به من کمک کرد تا به دست آوردن چشم انداز می گوید:” Munaf.

او متوجه شد که اگر TBK کار نمی کند, او می تواند بسته فروشگاه و شرکت خود را حرفه ای. اما با تمام این حرکت که TBK بود در آن زمان این امر می تواند عاقلانه به آن را نادیده بگیرد. این چیزی است که او را منجر به ترک گوگل و مستقیم تمرکز خود را بر روی TBK.

اگر چه Munaf که مشتاق بود در مورد چشم انداز بازسازی Bohri آشپزخانه کامل, کسب و کار, پدر و مادر خود را راضی بودند.

“پدرم از من پرسید اگر من ترک گوگل به فروش سمبوسهو شروع کردم به فکر کردن اگر من تا به حال ساخته شده است یک اشتباه” به یاد می آورد Munaf.

برای سه ماه آنها را به خوبی, اما همه چیز شروع به رفتن در سراشیبی. TBK راه اندازی یک غرفه در NH7 Weekender جشنواره موسیقی در سال 2015 اما غرفه انجام نداده و Munaf به پایان رسید تا از دست دادن 50,000 تومان.

خوشمزه قطعات در Bohri Thal

پس از آن او راه اندازی یک تحویل و شروع به انجام سفارشات از طریق های مختلف تحویل نرم افزار. اما از آغاز سال 2016 اعتبار شروع به کاهش کرد.

“من فکر کردم که من می تواند فایل های فاسد مادرم غذا در آشپزخانه, اما, این یک اشتباه فرض است. افرادی که سفارش انتظار داشتند که تجربه زمانی که آنها بازدید به خانه ما. من هر انتقاد به قلب و تا به حال ثابت خرابی. و در ماه دسامبر سال 2016 من CA به من گفت که من ورشکسته” او به یاد می آورد.

Munaf تقریبا داده بودند تا در TBK آغاز شده و به دنبال مشاغل هنگامی که او به طور غیر منتظره تماس بگیرید.

“فوربس هند می خواستم برای قرار دادن من در این پوشش همراه با دیگران برای خود ’30-تحت-30′ موضوع. که از خواب بیدار کردن تماس و ساخته شده من تصمیم می گیرید که من تا به حال به نگه داشتن TBK زنده و رفتن می گوید:” Munaf.

مردم با بهره گیری از صفحه اصلی تجربه ناهار خوری

Munaf تغییر رویکرد خود را به کسب و کار و شروع به یادگیری چگونه به طبخ مادر خود را از مواد غذایی است. به آرامی و به طور پیوسته همه چیز شروع به حرکت کردن. با دانه های مالی از سرمایه گذاران و او قادر به مقیاس کسب و کار خود را و راه اندازی حدود پنج رسانه های چهار که شد تحویل آشپزخانه. در ماه اوت سال 2019 او رفت و از 20 به 200 سفارشات در یک روز, و او نمی تواند شادتر.

TBK در پست-همه گیر جهانی

تا پایان 2019, Munaf تا به حال استاندارد مواد غذایی ایجاد شده مناسب زنجیره تامین به گوشه های مختلف در بمبئی و برنامه ریزی برای گسترش به پونا.

اما بسیاری تغییر کرده است TBK در چند ماه گذشته است. آنها ساخته شده است نزدیک به 35 تومان لاخ در ماه اوت و سپتامبر سال گذشته هزینه حفظ پنج رسانه بالا بود. اگر چه او با اعتماد به نفس است که آنها را قبل از سری بودجه هیچ یک امضا بزنید.

“من متوجه شدم که سرمایه گذاران به دنبال برای قرار دادن پول خود را در کسب و کار است که تو رفتگی در دیوار تولید مواد غذایی و به دنبال کسب و کار است که ارائه غذاهای متعدد از همان آشپزخانه است. اما با COVID-19 تصمیم گرفته شد به دور از دست های من,” او می گوید.

Khajoor خشک میوه ترشی که در دسترس است برای خرده فروشی

مانند بسیاری از کسب و کار TBK هم تا به حال به مقیاس را برای زنده ماندن. سه نفر از پنج رسانه های تعطیل شده اند و آنها تا به حال به اجازه رفتن بیش از 50 درصد از کارکنان خود را. با وجود این شکست Munaf احساس می کند که این یک مرحله جدید و یک فرصت برای او به استفاده از ثروت از دانش در او جمع آوری شده در طول سال.

در حال حاضر آنها قصد راهاندازی TBK در اطراف اوت-سپتامبر. پوسته پوسته شدن عملیات خود را نیز به آنها می دهد زمان به تمرکز و انجام کارهای خوب صرفا Munaf. او همچنین امیدوار است برای گسترش جنبه های خرده فروشی که در آنها بطری و فروش بیشتر خود را چاشنی مانند khajoor ترشی و شور.

“ایده این است برای ایجاد چیزی است که نمی تواند تکرار شود. من می خواهم به Bohri مواد غذایی بیشتر مربوط به همه است. من با دیدن ما که غیر متعارف است و ایستاده است. من می خواهم Bohri آشپزخانه به چیزی که برای بقای عمر و احساس جامعه و در قلب آن” او می گوید.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

آهنگ پیشواز همراه اول