زمانی که Jash و Pashmi خواستار یک راه سالم satiating هوس خود را پس از تمرین مادر خود سعی آزمایش که امروز تبدیل به فوق العاده سالم, بستنی!

ارتقاء

Universally عاشق بستنی یک دسر ساده که ارضا روح است. و حاوی شکر این دسر سرد می شود یک گناه زیاده روی به شریک شدن در تنها به ندرت.

اما اگر شما نمی نیاز به احساس گناه قبل از درآوردن دیگر کمک? آیا آن را نمی شود یک جایزه اگر آن را سازش در طعم و مزه در حالی که غنی از پروتئین ؟

دریافت-A-کشک دهکده در ژانویه 2019 است ساخت رویای سالم بستنی یک واقعیت است. بستنی با نام تجاری آثار ریشه های آن را به یک روز سرنوشت ساز در سال 2018 که جیمی شاه می خواست به شلاق تا یک جایگزین سالم برای کودکان خود.

آزمایش در آشپزخانه

دریافت-A-کشک را طیف وسیعی از بستنی که سرشار از پروتئین هستند و حاوی شکر تصفیه شده.

“برادر من Jash و من عاشق دسر. اما ما نیز تناسب اندام انجمن و بسیار آگاهانه از آنچه می خوریم. دسر های موجود در بازار به محتوای چربی بالا و مقدار زیادی از شکر تصفیه شده. مادر ما به یک آشپز بزرگ است. این است که چرا ما از او خواست اگر او می تواند یک نسخه سالم از بستنی می گوید:” Pashmi شاه جیمی دختر.

پس از آزمایش در آشپزخانه جیمی تاسیس شرکت با بچه ها Pashmi و Jash. دریافت-A-کشک بستنی حاوی صفر اضافه شده و قند حاوی شیرین کننده های آلی با صفر کالری است.

علاوه بر این, آنها حاوی پروتئین آب پنیر ساخت آن پنج بار غنی از پروتئین از هر متعارف بستنی.

“تناسب اندام مربیان و علاقه مندان توصیه می کنیم آب پنیر. من نمی خواهم به مصرف آن را به عنوان آن است. اما من می خواهم پودر مخلوط با بستنی مادر من ساخته شده و با کمال میل آنها را بخورند. این است که چگونه این ایده از مخلوط کردن پودر پروتئین آب پنیر به بستنی برای اولین بار آمد” را به یاد می آورد 28 ساله Pashmi.

آنها با اضافه کردن حدود 12 گرم پروتئین ایزوله آب پنیر به 100 گرم بستنی. علاوه بر این محصولات 100 درصد گیاهی و حاوی رنگ های مصنوعی یا طعم.

در سال گذشته دریافت-A-کشک فروخته است بیش از 50 ، 000 واحد از محصولات خود را و راه اندازی هشت طعم دو که تهیه کردن به نیازهای یک Keto رژیم غذایی. دریافت-A-کشک نیز راه اندازی وب سایت خود را به صورت e-خرده فروشی سال گذشته است.

(L-R) Pashmi جیمی و Jash

آنها در حال حاضر در حال حاضر در بیش از 100 فروشگاه های خرده فروشی در بمبئی و پونا همراه فروخته شده در مواد غذایی خبرخوان سیستم عامل مانند Swiggy و Zomato در چند شهرستانها. آنها catered به مشتریان در بمبئی و پونا, حیدرآباد, بنگلور, Surat, Nagpur, احمدآباد چنای و دهلی نو است.

این سه نفر این است که در انتظار به دست آوردن درآمد از تومان 2.5 کرور. در گفتگو با بهتر هندوستان سازندگان به اشتراک گذاری سفر خود را از تاسیس یک سالم بستنی با نام تجاری.

چگونه آن را همه آغاز شد

سه نفر هرگز فکر نمی کردم که آزمایش در آشپزخانه آنها را به شروع یک نام تجاری از سالم بستنی بیشتر چون که آنها در حل و فصل مربوطه خود را استخدام.

Pashmi با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر بازاریابی در, پرفروش, مد, خرده فروشی, شرکت در حالی که Jash شد مراقبت از مشتری بازاریابی در آینده گروه FMCG بازو. مادر خود جیمی یک طراح جواهرات که با این نسخهها کار از نزدیک با خانواده-جواهرات متعلق به کسب و کار.

پس از سه نفر متوجه شدم که دستور کامل در خانه تا به حال بالقوه به مدرج کردن به عنوان یک کسب و کار آنها تصمیم به ساخت Get-A-کشک. در اینجا Pashmi دسته بازاریابی Jash به نظر می رسد در توسعه کسب و کار و جیمی طول می کشد مراقبت از عملیات تحقیق و توسعه است.

اگر چه شرکت خود را راه اندازی شد در ماه ژانویه 2019 برای سه ماه سه نفر انجام تحقیقات بازار کامل قبل از پوسته پوسته شدن عملیات. آنها آغاز شده و با دسته اول که شامل پنج طعم آنها در حال توسعه — شکلات بلژیکی شور کارامل فرانسوی, وانیل, توت فرنگی, موز و سخن بی معنی وبیهوده شکلات یکجور دوربین عکاسی.

شور کارامل بستنی با خوبی از آب پنیر

“ما دوست game, این طعم و می خواستم ببینم چگونه دیگران را به آنها پاسخ دهند. پس از سه ماه متوجه شدیم که مشتریان آنها را دوست داشت. ما نیز در بر داشت که بسیاری از سلامت آگاهانه مردمی بودند پس از Keto رژیم غذایی و می خواستم چیزی است که آنها می تواند در ترکیب به رژیم غذایی خود” به اطلاع Pashmi.

بعد از این آنها راه اندازی جدید دو طعم Keto شکلات بلژیکی و Keto بسیار بری.

سالم و بدون به خطر انداختن بر روی طعم و مزه

در حال حاضر دریافت-A-کشک است و کار کردن در یک کارخانه واحد در Goregaon, Mumbai. هر دسته ای است که تحت نظارت جیمی که با کمک چهار نفر. وجود 13 سایر کارکنان تمام وقت.

این احساس گناه بستنی, یک برکت و رحمت برای کسانی که محدودیت های رژیم غذایی. بر اساس بمبئی-طراح مد Barkha Kabra عاشق دسر و بستنی یک مورد علاقه. به عنوان یک علاقه مندان تناسب اندام, او را از افراط در شکر جایگزین یک بار در ماه زمانی که هوس بیش از حد شدید است. او تصادفا Get-A-کشک را طیف وسیعی از بستنی در سال گذشته و تصمیم به سعی کنید آنها را به عنوان آنها را شامل نمی شود هر گونه قند اضافه شده.

“طعم و مزه شگفت انگیز بود. با وجود اینکه از قندهای تصفیه شده به این بستنی جالب توجه. من لذت بردن از شور کارامل و توت فرنگی و موز و شکلات یکجور دوربین عکاسی فاج طعم. من می توانید آنها را مصرف استرس” لبخند Barkha.

متخصصان تغذیه نیز داده اند Get-A-کشک را با بستنی یک مهر تایید.

شکلات بلژیکی یکی از پرفروش

Ashni Kothari است یک متخصص تغذیه با Nitrro پیشرو مرکز تناسب اندام در بمبئی. 29 ساله می گوید: “اولا محصول بلافاصله گرفتار من با توجه به عنوان آن را تا به حال کشک که یکی از بهترین انواع پروتئین است. آن را خوب است برای مو و ناخن و البته برای ساخت عضلات است. پیدا کردن آن را در یک محصول مانند بستنی می تواند کمک به یکی از لذت بردن از آن گناه است.”

او اضافه می کند که بر خلاف دیگر بستنی که حاوی کامل کرم چربی و قندهای تصفیه شده این است none.

“آنها تصمیم گرفتند برای شکلات در شکلات طعم است که سرشار از منیزیم است. وقتی زنان دچار سندرم قبل از قاعدگی طلب شیرینی این یک جایگزین عالی به عنوان آن را نمی باید بیش از حد بسیاری از کالری,” او می گوید.

چالش ها و حرکت رو به جلو

با وجود اینکه هوشمند در عملیات سه نفر تا به حال به چالش های خود را.

ارتقاء

“پس آن را سالم بستنی مردم تصور قبلی که آن را نمی خواهد بازی در نظر طعم و مزه. به همین دلیل است که ما نیاز به اطمینان حاصل شود که طعم بالا” متحده Pashmi.

چالش دیگری بود که بدانند چگونه به حمل و نقل بستنی که بوده است-سوار در فروشگاه ها موثر است.

“پس از بستنی نیاز به حمل و نقل از طریق جاده بدانند سرد سازی لجستیک شده است بسیار دشوار است. علاوه بر آن نیز بسیار گران است” به اطلاع Pashmi.

قهوه بو داده و بادام بستنی شما می توانید افراط در گناه-رایگان

بدون در نظر گرفتن او چند کلمه برای دیگر صاحبان کسب و کار جدید.

“دو چیز مهم است — در نظر گرفتن خطر و درک مشتری. ما شروع با یک پایه آرم اما ما اعتقاد و اعتماد به محصولات ما. مردم باید ایده های بزرگ اما نه همه در معرض خطر در نظر گرفتن توانایی های خود. همیشه به یاد داشته باشید که مصرف کننده است که مهم ترین شخص و نام تجاری خود را باید در ارتباط با آنها. محصول خود را باید واضح و ساده است به طوری که مشتریان می تواند مربوط به آن,” او می گوید.

در حال حاضر سه نفر است که به دنبال گسترش — معرفی محصولات خود را به شهرهای دیگر.

“بستنی بیشتر ترجیح داده دسر و ساخت آن سالم است و آزادی آن از همه احساس گناه مرتبط با آن است. ما می خواهیم به یک پیشرو در سلامت آگاهانه با نام تجاری, رانده شده توسط مشتریان. ما امیدواریم که برای اولین بار نام به ذهن می آیند برای هر کسی که می خواهد به افراط و بدون به خطر انداختن بر روی طعم و مزه,” او می گوید.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de