باید به ديابت نوع 2? 8 غذایی شما باید به جای جایگزین های سالم

شما فکر می کنید و شکر و آرد و برنج سفید غیر قابل تعویض بودند? در اینجا چگونه شما می توانید نگه دارید جوانه های چشایی خود را راضی و بدون تشدید دیابت

Type-2 دیابت (دیابت بزرگسالان) است که با قند خون بالا و فقدان نسبی انسولین در بدن است.

کسانی که مبارزه با این موضوع سلامت باید فوق العاده دقیق در مورد آنچه که آنها خوردن و نوشیدن بنابراین در اینجا یک راهنمای سریع به درک آنچه شما باید برای جلوگیری از اگر شما به دیابت نوع 2 و سالم جایگزین برای غذاهای مورد علاقه خود را.

1. شکر (و غذاهای شیرین)

type2 diabetes foods
استویا برگ های خرد شده – سفارش در حال حاضر.

پردازش شکر سفید است که بسیار مضر برای افراد مبتلا به دیابت و نیاز به بیرون رفتن از آشپزخانه خود را در قفسه های آمار. اگر شما نیاز به یک شیرین کننده انتخاب کردن برای استویا به جای. یک سال 2016 مقاله مطالعه اثرات آن در افراد با قند بالا و دریافتند که این شیرین کننده به طور قابل توجهی کاهش سطح قند خون در طول روزه داری زمان و پس از خوردن غذا.

آنها به این نتیجه رسیدند که “… استویا با خیال راحت می تواند به عنوان یک ضد دیابتی گیاه به عنوان شیرین کننده جایگزین و ممکن است کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی در بیماران مبتلا به مدت طولانی دیابت است.”

اینجا کلیک کنید برای دریافت یک بسته آلی پودر استویا در حال حاضر.

2. سرخ شده غذایی است که دشمن از بیماران مبتلا به دیابت

type2 diabetes foods
تند تخمه کدو – سفارش در حال حاضر.

سرشار از کربوهیدرات ها و چربی های ترانس غذاهای سرخ شده کامل بدون هیچ وقتی که می آید به بیماران دیابت نوع 2 به عنوان محتوای چربی در آنها می تواند منجر به افزایش وزن و بدتر شدن عوارض این بیماری است.

اگر شما استفاده می شود به خوردن سرخ شده چیپس و سیب زمینی سرخ شده و یا مانند دیگر مواد غذایی را به یک انتخاب آگاهانه برای تغییر به پخته ویفر یا دانه. بله آنها یکسان نیست اما اگر شما آنها را امتحان کنید غذاهای پخته و می تواند فقط به عنوان خوشمزه و خوردن طعم دانه بسیار مفید تر برای بدن خود را.

3. تمام چربی محصولات لبنی

type2 diabetes foods

چربی های اشباع شده هستند و خبر بد برای کسانی که به مبارزه با دیابت نوع 2 و به خصوص برای افراد مستعد ابتلا به افزایش وزن. این چربی های اشباع شده در بستنی (که همچنین حاوی مقادیر فراوان از شکر) و کره و پنیر و شیر و افزایش مقاومت به انسولین و بدتر دیابتی شرایط.

سعی کنید برای رفتن بدون چربی یا کم چربی انواع شیر مانند شیر بادام, شیر سویا و غیره.

4. فرآوری حبوبات بد است برای دیابت

type2 diabetes foods
بری انفجار موسلی – سفارش در حال حاضر.

در حالی که غلات را برای رفع سریع صبحانه, باغ انواع مارک های حاوی قند و وقتی که با شیر مخلوط می تواند منجر به افزایش سطح قند.

به جای انتخاب کردن برای جو موسلی و یا غلات و حبوبات است که همیشه مغذی تر و سالم گزینه برای کسانی که زندگی با دیابت است.

اینجا کلیک کنید برای دریافت انتخاب خود را از غلات و حبوبات و یا موسلی.

5. برنج سفید است بدون هیچ برای بیماران دیابت نوع 2

type2 diabetes foods
صنایع دیابتی پسند برنج قهوه ای – سفارش در حال حاضر.

بیشتر برنج سفید انواع رژیم های سنگین و افزایش خطر ابتلا به دیابت در صورت مصرف روزانه است. برای کسانی که به مبارزه با دیابت کربوهیدرات بالا و شاخص قند خون (GI) از برنج سفید (معمولا بین 70-90) جادوها خبر بد برای سلامت خود و سطح انسولین.

اما نگران نباشید مورد علاقه خود را برنج غذاهای هنوز هم می تواند آماده شود با استفاده از دیابتی-دوستانه رقم برنج. این برنج قهوه ای برای مثال ترکیب گردو و دانه کتان و بادام و غیره. خود را برنج مغذی و دیابتی پسند.

اگر شما ترجیح می دهم به نگه داشتن آن ساده, این سونا-Masoori انواع مختلف توسعه داده شده است به یک GI پایین (51.5). اینجا را کلیک کنید برای خرید آن در حال حاضر.

6. آرد سفید تصفیه شده نیاز به یک چیزی از گذشته

type2 diabetes foods

پالایش آرد smoothens خود بافت اما حذف محتوای تغذیه ای. چه تر است, این نیز می افزاید: به کربوهیدرات خود را محتوا است. در اکثر موارد چنین آرد تصفیه شده نیز حاوی گلوکز است.

برو به جای آرد طراحی شده بود فاقد گلوتن و دیابتی دوستانه. چنین آرد از مواد نگهدارنده MSG و مصنوعی و طعم دهنده. شما می توانید خرید یکی از این سالم آرد با پیروی از این لینک.

7. طعم قهوه نیست سالمترین دم

type2 diabetes foods
آلی مراقبت از دیابت چای سفارش در حال حاضر.

در حالی که خود را در آن قهوه کاملا سالم و کنترل مصرف است و حتی توصیه می شود وقتی که می آید به طعم قهوه, آن ممکن است حاوی شکر اضافه و بالا در کالری.

دیابت حساس است وضعیت سلامت و شما نیاز به انجام تغییرات در شیوه زندگی. سعی کنید تعویض قهوه صبح خود را با ديابتی-دوستانه چای سبز است. مانند چای تنظیم قند خون و همچنین می تواند باعث تحریک تولید انسولین است. این یک سازش اگر شما محاسبه مزایای بهداشت و درمان.

8. ماست, گوشت, بسته بندی تنقلات و دیگران است که می تواند جایگزین

type2 diabetes foods

طعم ماست حاوی شکر و گوشت پر چربی و تنقلات بسته بندی شده, شما, عشق, بالا, MSG, کربوهیدرات یا قند. این لذت گناه که نیاز به درب نشان داده اگر شما در حال مبارزه با دیابت نوع 2. شگفت آور, آب میوه هم در این آمار لیست از آنجا که آنها حاوی ساکارز و فروکتوز – دو نوع قند. رژیم غذایی خود نیاز به موشکافی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری پس از مطالعه آنچه در خود را به طور منظم مصرف تشدید دیابت و جایگزین کردن آن با مواد غذایی و نوشیدنی است که کنترل قند خون است.


همچنین بخوانید: سفر با نوزاد خود را ؟ در اینجا مناسب غذایی کودک شما می تواند با شما


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>