جولای 10, 2020

ایرانی سارد

آبزرور

‘همیلتون” در دیزنی+ لگد درب باز به تئاتر امکان

Hamilton Review Disney+

لسلی Odom جونیور (l) و لین-مانوئل میراندا (r) در فیلم برداری از نسخه اصلی برادوی تولید همیلتون. دیزنی+

همیلتون همه چیز در مورد “چگونه تاریخ به یاد می آورد و چگونه است که تغییرات در طول زمان” Lin-مانوئل میراندا توضیح می دهد که در کوتاه ویدئو مقدماتی به سر و صدا آمار نشان می دهد جریان اولین در دیزنی+. این داستان آمریکا سپس گفت: امریکا در حال حاضر. یک داستان از حقوق خود محروم افزایش در برابر ظالم وقت قدرت انجام شده توسط بازیگران رنگ و دفاع موفقیت مهاجران. این هر دو یک روشنگر فصل کمتر شناخته شده در تاریخ آمریکا و محکم محکومیت چگونه پیشرفت ما در بسیاری از رابطه. طلبانه آن را نیز اتفاق می افتد به یک خانه اجرا نوسان برای دیزنی.

خانه ماوس کاهش یافته است ژرف مبلغ 75 میلیون دلار برای حقوق برای فیلم برداری این نسخه بزرگترین واحد-فیلم کسب در فیلم تاریخچه و در ابتدا برنامه ریزی شده یک اکران برای اکتبر 2021. اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس نگه داشتن تئاتر توقیف و آمریکایی ها در درب این تصمیم به انتشار آن در این آخر هفته همزمان با روز استقلال مستقیما به دیزنی+. آن است که در بسیاری از جهات به اوج هیبرید مدل تحویل شده است که در ساختمان پشت صحنه برای سال.

همچنین نگاه کنید به: چگونه DC فیلم بازگشت پس از “لیگ عدالت’ شکست مواجه

بالای 17 پرفروش برادوی را نشان می دهد تا کنون تمام شده است و یا در حال رفتن به, ساخته شده به فیلم. اما این تلاش است که به راحتی بزرگترین و بالاترین مشخصات آزمایش وقتی که می آید به ترکیب زنده تئاتر و فیلم در حال حاضر در جریان است. آن است که جریان اصلی ترین مثال از برادوی رفتن خوب وسیع است.

کار می کند و این نشان دهنده یک خیابان جدید برای تلفن های موبایل?

در حالی که چند ولت برق از اجرای زنده در حال از دست رفته در همیلتون‘ثانیه ترجمه به صفحه نمایش و هماهنگی مورد نیاز برای ماساژ ریتمیک, نشان می دهد به رسانه های جدید و حیرت انگیز است. با آن مخلوط گشاد, سه ربع, عکس عریض, عکس و غربت دوربین کار مدیر توماس Kail واقعا تحویل تصویر در حال حرکت است. عقب و جلو حاضر جوابی بین شخصیت های کلیدی احساس شخصی به طور موثر به خصوص در شماره خاص مانند رنه Elise Goldsberry را (گلپر Schuyler) “راضی” و “کابینه جنگ” بین میراندا همیلتون و daveed را از دست Diggs’ توماس جفرسون. گسترده عکس های مستقر هستند با مراقبت و گریس در شرکت اعداد, تبدیل jazzy “اتاق که در آن اتفاق می افتد” و احساسی “صبر کنید” هر دو عنوان توسط لسلی Odom جونیور Aaron Burr به جنبشی نقاشی.

سینمایی موسیقی زنده است و اگر دفتر جعبه است که به اعتماد به عنوان قدیمی هالیوود سبک هنوز در محل, مدرن, نقره ای صفحه نمایش عصر. در عین حال فیلم برداری نسخه همیلتون احساس می کند به مراتب اصیل تر خام از خود نمونه دیزنی singalong. سوپ کلم ساخته شده حق انتخاب از جمله مخاطبان واکنش ها و قطعه فیلم با اذعان به واقعیت خود و انرژی به جای نادیده گرفتن آن است. دوباره دیده ایم نسخه از تئاتر زنده فیلم برداری و توزیع شده اما هرگز در یک مقیاس عمومی و شگرف به عنوان این.

شاید آن مبالغه موجب شده توسط همیلتون‘s, زندگی, زور, اما آن را احساس به عنوان اگر دیزنی+—و با فرمت پخش آنلاين—را عادی برادوی حتی آن را به عنوان باقی می ماند بسته تبدیل آن از وضعیت نماد آن تبدیل شده است به راحتی در دسترس سرگرمی آن همیشه بود. تماشای نوازندگان ذهن مسابقات با کاربرد عملی از فیلم های آموزشی, خانواده, دوستانه محتوا و سازگاری بیشتر بازی می کند. لحظاتی وجود دارد که صدا کمی خفه و یا کم نور چراغ های پنهان بیش از حد از کارایی که نکات دقیق وظریف از تئاتر زنده است در ترجمه از دست داده. اما به طور کلی همیلتون زیبا مخلوطی از ژانر و سبک هر دو در فرد و بر روی صفحه نمایش.

در چنین یک جریان رقابتی چشم انداز خاص گزینش مطالب و hyper-بازاریابی هدفمند کمک می کند تا برای جدا کردن یک پلت فرم از خوشه. تو رفتگی در دیوار با ارائه درخواست تجدید نظر به رشد گسترده تر به صورت زیر دسته بندی سرگرمی های جذب و حفظ مخاطبان وفادار. این چرا هر قطعه به طور بالقوه با ارزش مالکیت معنوی—مقالات, کتاب, پادکست, مسن, فیلم ها و سریال های تلویزیونی—در حال احتکار توسط هالیوود مانند اژدها حفاظت از گنجینه های خود را. برادوی است رونق پس از 1850s و دوباره طلوع خواهد کرد زمانی که آن را امن برای دوباره باز کردن. اگر هالیوود است که توجه آن آماده خواهید بود به آغوش تکامل بعدی از توسعه محتوا.

“چه کسی می گوید داستان خود را?” همیلتون می پرسد. ما در مورد پیدا کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آهنگ پیشواز همراه اول