گوگل و الفبای مدیر عامل سوندار پیچای. ایسنا/Liu Jie via Getty Images

روز شنبه, گوگل شرکت مادر الفبا مدیر عامل شرکت سوندار پیچای پیوست اپل, تیم کوک, آمازون جف بزوس و Facebook مارک زوکربرگ در یک تاریخی گروه شنوایی قبل از کمیته قضایی مجلس ضد تراست پنل برای پاسخ به سوالات در مورد خود شرکت انحصاری قدرت در انواع دیجیتال بازار.

برای گوگل که با نام تجاری تبدیل شده است مترادف به آنلاین جستجوی یک هدف واضح است که تسلط خود را در موتور جستجو کسب و کار. همانطور که از ماه ژوئن سال 2020 گوگل دارای بیش از 90 درصد از جهانی آنلاین جستجو در بازار ساخت آن در انحصار تعریف. و در عین حال پیچای گفت: مصرف کنندگان باید مقدار زیادی از گزینه های دیگر از استفاده از یک موتور جستجو برای پیدا کردن اطلاعات.

همچنین نگاه کنید به: گوگل آگهی های فن آوری از راه دور کار فرمت گفتن کارکنان به ماندن در خانه تا ژوئن 2021

“مردم باید راه های بیشتری برای جستجوی اطلاعات از همیشه قبل از—و به طور فزاینده ای این اتفاق می افتد خارج از چارچوب تنها یک موتور جستجو است. اغلب پاسخ این است که فقط با یک کلیک و یا یک برنامه دور” پیچای گفت: در بیانیه افتتاحیه روز چهارشنبه با استناد به نمونه هایی از جمله آمازون الکسا, Twitter و Facebook متعلق به WhatsApp.

“زمانی که جستجو برای محصولات آنلاین شما ممکن است از دیدن, آمازون, eBay, Walmart, و یا هر یک از تعدادی از ارائه دهندگان تجارت الکترونیکی که در آن بیشتر خرید آنلاین نمایش داده شد اتفاق می افتد” او در ادامه به توضیح. “به طور مشابه در مناطق مانند سفر و املاک و مستغلات, گوگل, چهره ها رقابت قوی برای جستجو نمایش داده شد و از بسیاری از کسب و کار است که کارشناسان در این مناطق است.”

در عین حال با گوگل وسیع قدرت در تصمیم گیری چه چیزی را کشف در اینترنت و چه نه ربط آن نتیجه جستجو شده و موشکافی. در طول پرسش و پاسخ جلسه از چهار جلسه تشکر. دیوید Cicilline ادعا که گوگل الگوریتم جستجوی همواره اولویت خود سایت با استناد به گزارش های که 63 درصد از جستجوهای وب است که شروع در گوگل پایان در جایی در گوگل وب سایت خود را. او همچنین ادعا کرد که گوگل تا به حال مجبور رقبا از جمله Yelp برای به اشتراک گذاشتن محتوا با آن تهدید به delist وب سایت خود را در گوگل جستجو اگر آنها نمی “است که بسیار ضد رقابتی” Cicilline گفت.

پیچای رد هر دو اتهامات و تصریح کرد گوگل ماموریت برای ارائه مناسب ترین نتایج جستجو به کاربران است.

اما یک چیز پیچای نمی تواند انکار این واقعیت است که گوگل قدرت در جستجوی آنلاین را به ارمغان آورده است عظیم تبلیغات آنلاین سود برای شرکت است. به عنوان 2019 گوگل متعلق به حدود 32 درصد از ایالات متحده, تبلیغات دیجیتال در بازار منجر حاشیه ای بیش Facebook را 23 درصد و آمازون 8 درصد eMarketer.

استقراض مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک در منطق در فروشگاه App پیچای استدلال کرد که گوگل در واقع کمک به کاهش هزینه تبلیغات دیجیتال و بازار آن تسلط نتیجه رقابت کافی و نه عدم آن.

“رقابتی دیجیتال آگهی بازار به ناشران و تبلیغ کنندگان و در نتیجه مصرف کنندگان مقدار زیادی از انتخاب” پیچای توضیح داد. “برای مثال رقابت در تبلیغات—از Twitter, Instagram, Comcast و دیگران—کمک کرده است پایین تر تبلیغات آنلاین هزینه ها با 40 درصد بیش از 10 سال گذشته با این صرفه جویی کردن در مصرف کنندگان از طریق قیمت های پایین تر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de