از یک مادر به Sexagenarian مرد: دیدار بنگلور گمنام ترافیک داوطلبان

آنها مجدانه قرار داده و در ساعت از کار دشوار روزانه به اطمینان حاصل شود که سرشار از جاده های بد برنامه ریزی زیرساخت و یا محدودیت در حمل و نقل عمومی نیست و کاملا شما را متوقف در آهنگ های خود را!

بengaluru است که قطعا یک شهر عجایب. با وجود آن بدنام chock-a-block ترافیک دره سیلیکون هند به نحوی موفق به بناهای با مصونیت از مجازات. تقریبا هر دقیقه ترافیک می آید به یک وقفه در این سیگنال یا که اتصال. اما جالب این شهرستان به سختی تا کنون متوقف می شود. به عنوان ما جستوجو کرد عمیق تر ما در بر داشت که این اعتبارات به تقریبا نامرئی نهاد در میان شهروندان است.

ارتقاء

دیدار بنگلور را شهروند ترافیک داوطلبان که مجدانه قرار داده و در ساعت دشوار تلاش برای اطمینان حاصل شود که سرشار از جاده های بد برنامه ریزی زیرساخت و یا محدودیت در حمل و نقل عمومی ارائه نمی دهد هیچ مانعی برای بنگالور رشد داشته است. و از همه مهمتر, آنها همه داوطلبانه کار سخت به طور کامل رایگان!

در کوچه های تیره رنگ فشرد تا با دو چرخ در یک صبح روز دوشنبه و یا بدون سرنشین سیگنال در یکی از مرکزی اتصالات از شهرستان شما را پیدا خواهد کرد آنها را به کار پشتکار برای روشن کردن مسیر. از وهیتفیلد ترافیک سرپرست Manju Mehra به 64 ساله Ram پراساد B M به تنهایی مدیریت ترافیک در Arekere دروازه هر روز – بنگلور درست ترافیک قهرمانان به ندرت می پوشند capes.

نگهبانان ترافیک – به طور داوطلبانه مدیریت شهر ترافیک برای 30 سال

ADGP (Admin.) کارناتاکا و سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کمیسر Dr M A سلیم معتقد است “پلیس نمی تواند همیشه در همه جا و در همه مکان ها. علاوه بر وظیفه اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی پرسنل است برای اطمینان از ایمنی جاده. آنها هیچ جادوگران را به طرزی جادویی باز کردن ترافیک و راه بندان زمانی که دیگر عوامل مانند عرض جاده و آگاهی عمومی در حال مساعد نیست.”

او می گوید که وجود دارد این است که یک فعال نیاز به مشارکت شهروندان در ترافیک قوانین و مقررات و اجرای اقدامات ایمنی جاده. “همکاری شهروندان کمک می کند تا در استفاده بهینه از منابع در دسترس برای مدیریت ترافیک در شیوه ای کارآمد و موثر.”

در کتاب “مدیریت ترافیک در شهرهای’,,,,, Dr Saleem جزئیات مشارکت جامعه برنامه برای مدیریت ترافیک در بنگلور.

مهمترین سازمانی که سزاوار ستایش ذکر است که در سه دهه پیر ترافیک سرپرست سازمان (دو) با قدرت نزدیک به 700 در حال حاضر. شهروندان نگران داوطلبانه انجام وظیفه به عنوان روت نگهبانان ترافیک, mandatorily اختصاص حداقل 16 ساعت گرانبها هر ماه در مدیریت شهر ترافیک.

افراد بین 18 تا 55 سال هستند واجد شرایط برای پیوستن به سرپرست ترافیک سرویس صرف نظر از جنسیت یا صلاحیت های حرفه ای. خود را فداکارانه مشارکت در طول سال کمک کرده است بنگلور حفظ از طریق آن مربا موانع و افزایش بار ترافیک در جاده ها.

وهیتفیلد ترافیک Superwoman Manju Mehra

“وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم در پشت صحنه که در حفظ و بنگالور در حال حرکت می گوید:” 46 ساله Manju Mehra ارشد سرپرست ترافیک در وهیتفیلد. مادر یکی ایجاد کرده است خودش را به عنوان یکی از پویا ترین و سخت کوش ترافیک داوطلبان در تمام شهرستان. او رسما پیوست ترافیک سرپرست سازمان (دو) در سال 2014 اما درگیر شده است کار را برای بیش از یک دهه.

حدود 10 سال پیش زمانی که Mehra استفاده می شود به رها کردن دخترش به مدرسه او به کشف چندین دانش آموزان از نزدیک مدارس دولتی در تلاش برای عبور از جاده ها است. برخی از آنها حتی در ملاقات با حوادث با توجه به سنگدلی از رانندگان. Mehra تصمیم گرفت برای کمک به این بچه ها عبور از جاده ای که هر روز بعد از مدرسه.

در حالی که کمک به آنها را برای عبور از جاده با خیال راحت Mehra کشف راز او استعداد کارآمد در مدیریت ترافیک و متوجه شدم چقدر او لذت می برد و فعالیت است. که زمانی که او تصمیم گرفت به طور رسمی قطار به یک سرپرست ترافیک و انجام کار باور نکردنی بوده است.

Mehra است که به خوبی شناخته شده برای تخصص او در reuniting از دست کودکان با خانواده های خود جدا از او بی عیب و نقص کنترل ترافیک مهارت. تا به امروز او حتی ذخیره شده 67 زندگی در جاده ها از طریق پاسخ سریع و مداخله به موقع!

Manju Mehra
Manju Mehra (راست) کمک به یک زن و شوهر مسن عبور از جاده

هر روز به جز روزهای یکشنبه و دخترش تعطیلات مدرسه, Manju Mehra می توان در وهیتفیلد منطقه گاهی اوقات تحصیل سرکش رانندگان در مورد ترافیک هنجارهای یا کمک به جلوگیری از ترافیک. او پس از اتمام کارهای روزانه و سر به ترافیک تقاطع همه decked در سفید ترد سرپرست ترافیک یونیفرم, کامل با سرمه طلایه دار کلاه. در میان وافغان شاخ و آلودگی و گرما فروزان او مجدانه می کند و وظیفه ” برای ساعت روزانه. این جنبه از کار او این است که او را یک پنی می کند و همه چیز را به طور کامل از عشق مطلق.

در حالی که او موجب اقتدار مختلف تلاش به تصویب رسید توسط شهروندان ارشد یا مدرسه کودکان در سراسر شهر برای جلوگیری از تراکم ترافیک او همچنین معتقد است که اصلی ابتکار باید از درایور های خود را.

“من احساس ذاتی نگرش مردم در جاده ها نیاز به یک تغییر شدید. شما با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگامی که شما ببینید یک پلیس و چند متر بعد از آن شما را به یک مربع – رانندگی بی پروا و ایجاد مزاحمت برای دیگران است. این نباید در این مورد. ترس از پلیس و یا مجازات نباید انگیزه خود را برای حفظ نظم و انضباط جاده. آن را بیش از حد دشوار است برای جلوگیری از سبقت شکستن سیگنال بوق بی ارزش و یا سرزنش مقامات برای همه تهدید” Mehra ادعا میکند نظر خود را در مورد علل ترافیک در بنگلور.

ارتقاء

از دانش آموزان مدرسه به شهروندان ارشد

گذشته از دو وجود دارد برجسته دیگر شهروند سازمانها در بنگلور که به طور مستقیم یا غیر مستقیم کمک در مدیریت ترافیک. انجمن دانشجویان برای ایمنی جاده (سارس) یکی مانند که شامل بیش از 30000 دانشجو داوطلبان از مدارس شهرستان. آنها به طور منظم شرکت در آگاهی تظاهرات ایمنی جاده ها فعالیت ها و همچنین داوطلب در کنترل ترافیک از زمان به زمان.

محلی و منطقه ای مدیریت ترافیک کمیته شامل شهروندان مسئول است که حل ترافیک گلایه در مناطق مربوطه خود را از طریق بحث و لازم است مداخله. هر کمیته می آید تحت صلاحیت محلی پلیس راهنمایی و رانندگی ،

بسیار فعال انجمن های رفاه مقیم در بنگلور مانند مدنی Swabhimana یا Rewabe نیز اختصاص تمرکز قابل توجهی در حال حاضر در ترافیک مربوط به مسائل با توجه به شهرستان رو به رشد ترافیک ناراحتی.

عمومی-چشم دیگر شهروند موفق طرح پیش بینی شده توسط بنگلور پلیس راهنمایی و رانندگی (BTP) را به نظم و انضباط بیشتر در جاده های شهر. آن را قادر می سازد به طور مستقیم گزارش ترافیک نقض قانون به پلیس راهنمایی و رانندگی از طریق در نقطه عکس ها و یا فیلم ها.

Arekere را sexagenarian ترافیک داوطلب

اما آن باقی مانده است بی چون و چرای حقیقت که بنگالور بزرگترین ترافیک قهرمانان در حال شهروندان اقدام در ظرفیت فردی به سادگی از عشق برای شهر است.

این احساس یگانگی با خود شهر که باعث 64 ساله Ram پراساد BM زود بیدار هر روز و سر به Arekere دروازه قبل از 6 هستم. وجود او مدیریت ترافیک برای چهار ساعت متوالی تا ساعت اداری با عجله شروع به نازک شدن 10 AM. او دوباره برمی گرداند در 5:30 بعد از ظهر و مدیریت ترافیک سنگین بار تا 7:30 PM.

برای پنج سال گذشته بازنشسته تامین مالی اجرایی شده واجب تبدیل شده تا در Arekere دروازه محرومیت تنها تعداد انگشت شماری از روز هنگامی که سلامت خود را اجازه نمی دهد.

زمانی که او شروع به کردن, چند نفر در زمان یک پیرمرد در یک سیگنال ترافیک به طور جدی. اما در طول سال Ram پراساد را پشتکار و صداقت باید به او کمک کرد تا درآمد بسیار زیاد اعتماد و احترام از روزانه مسافران.
تنها به تازگی او شروع به پوشیدن نئون ترافیک پلیس قنتد, ژاکت, که وادار به مسافران او را بیشتر جدی است.

دور زدن عمل جراحی آب مروارید, عملیات مکرر دیابتی حملات و انسولین جذب کرده اند موفق به متوقف کردن ترافیک اختصاص داده شده داوطلب از منینگ سیگنال ترافیک هر روز در حالی که افشای خود را به آلودگی سمی. در این زمان او می تواند صرف شده در فعالیت های فراغت از زندگی بازنشسته, Ram, Prasad انتخاب کرده است به صرف همین کار را برای حصول اطمینان از Bengalurean می رسد در زمان.

Koramangala را ‘مهاراجه Rahul’

در ساعت 4:30 PM شارپ, Rahul فرانسیس رسیده مهاراجه سیگنال در نزدیکی Koramangala بلوک 4. پس از به طور خلاصه تبادل تعارفات با پلیس راهنمایی و رانندگی chums مشغول عبور او به سرعت خم شد از پیاده رو و نشانه در کشت عجله اتومبیل برای آرام کردن و اجازه عبور و مرور صلیب.

این است که روزانه سرگرمی او درگیر در هر روز پس از گیج کننده ساعت های اداری. مشتاق 35 ساله کارآفرین شناخته شده است در صورت به هر گونه رفت و آمد عبور مهاراجه اتصال به صورت روزانه.

“من شده اند انجام این کار پس از 2015. مردم در حال حاضر می دانم که من به عنوان “مهاراجه Rahul’ بیش از Rahul فرانسیس به دلیل این سیگنال من در کار” او می خندد.

Rahul Frances
Rahul فرانسیس (سیاه و سفید) مدیریت ترافیک در مهاراجه جانکشن

برای مدت زمان طولانی Rahul می توانید اتصال بسیار متراکم هر شب. یک بار در در حالی که یک پلیس خواهد بود واگذار می آیند و مدیریت ترافیک است.

“من احساس کردم این بود که به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی برای تحمل بار ترافیک. یادگیری است که Koramangala ترافیک پلیس انبار کوتاه بود کارکنان در لحظه تصمیم گرفتم به قدم و داوطلب.”

پس از چند روز از آموزش های اولیه Rahul آغاز شده به عنوان یک ترافیک داوطلب. خود را مدیریت ترافیک مهارت تنها در طول سال بهبود یافته. در حال حاضر او می ایستد به عنوان الهام بخش برای دیگر شهروندان آگاه شده اند زیر را قدم به قدم و مدیریت ترافیک در منطقه خود است.

داخل بنگلور قرمز زخم بر روی نقشه های گوگل این باور نکردنی شهروندان ایستادگی کردن به عنوان بسیار لازم و کمک های اولیه!


همچنین بخوانید: “به بنگلور ترافیک خراب کردن زندگی حرفه ای من?”


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>