مربی تناسب اندام لیزا Lanceford قرار می دهد مجسمه بدن بر روی صفحه نمایش در Abs & Core تمرین تصویری

لیزا Lanceford برخوردار ارسال مورد علاقه خود تمرینات بدنسازی در Instagram صفحه و 1.8 میلیون پیرو دوست دارم به تماشای آنها را با بسیاری از آنها مشتاق پیروان او رژیم های تمرین.

در تناسب اندام, مربی, آخرین فیلم, او نشان می دهد چند ab و تمرین اصلی برای پیروان خود محکم صدای زیر شکم به عنوان او می کند ، تناسب اندام, بمب می پوشد کرال سینه بند ورزشی و کم waisted خاکستری و صورتی تمرین ساق پوش که او را ترک شکم به طور کامل در معرض آشکار پر تلالو حلقه دکمه صدا. به ساق پوش, ویژگی های یک گروه در حال اجرا به سمت هر پا و محکم او را در آغوش مجسمه عضلات و پشت.

مدل کامل بدنسازی, نگاه کنید با یک جفت کفش کتانی سفید و سیاه و سفید مچ وزن. او می پوشد طولانی و مستقیم قهوه ای گیسوان slicked به یک موی دم اسبی به نگه داشتن موهای خود را از صورت خود در حالی که او حرکت می کند از طریق تمرین.

لیزا نشان می دهد یک سری از پنج تمرینات در طول های مختلف ورزش کلیپ, در حالی که همچنین توضیح هر یک در عنوان پست ، این تمرینات شامل Ab سمت خم متناوب دار زدن پا را افزایش می دهد, دار زدن دوچرخه بحران کاهش بحران و کاهش مورب بحران. هر ورزش است که طراحی شده برای هدف قرار دادن عضلات شکم و سفت هسته.

مشاهده این پست در Instagram

Wowwwww ???????? این ab workout یک toughyyyy ????⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣به یاد داشته باشید ♥️ و ذخیره بنابراین من می دانم که چه مطالب شما می خواهم برای دیدن !⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ 1️⃣ Ab طرف خم:⁣⁣ 3 مجموعه x 15 تکرار در هر طرف⁣⁣ در 45 درجه هیپ فرمت دستگاه و یا مجموعه مشابه استفاده داخلی به بدن خود را پس از شما پایین تر خود را به سمت. بازدم شما به عنوان قرارداد!⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ 2️⃣ متناوب حلق آویز بالا بردن پا:⁣⁣ 3 مجموعه x 30 ثانیه⁣⁣ استفاده از تسمه برای این یکی تا خود را گرفتن نیست یک عامل محدود کننده! (لینک در من زیستی برای خرید). نگه داشتن از نوار تنگ در حالی که شما در بالا بردن پاها به سمت قفسه سینه خود را با استفاده از abs را به عنوان بالا به عنوان شما می توانید و سپس با استفاده از کنترل و کاهش آنها را به پایین.⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ 3️⃣ دار زدن دوچرخه بحران:⁣⁣ 3 مجموعه x 30 ثانیه⁣⁣ با استفاده از تسمه دوباره برای پشتیبانی گرفتن نگه داشتن خود را در موقعیت برگزاری و متناوب پاها/زانو حرکت به سمت و به دور از بدن خود را تحت کنترل بنابراین abs باید به کار سخت به نگه داشتن همه چیز با هم!⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ 4️⃣ کاهش بحران:⁣⁣ 4 مجموعه x 10-12 تکرار⁣⁣ قلاب فوت زیر در دسترس پد برای حفظ ثبات پایین تر خودتان را به عنوان دور به عنوان شما احساس می کنید راحت سپس بازدم و قرارداد abs به عنوان شما دوباره به بالا. نگه داشتن کنترل و اطمینان از تنش باقی می ماند در آن مطلق.⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ 5️⃣ کاهش مورب بحران:⁣⁣ 3 مجموعه x 10 تکرار در هر طرف⁣⁣ نگه داشتن پا رو تحت پد هنوز متناوب طرف با استفاده از داخلی به شما را تا به بالا بازدم شما به عنوان قرارداد با یک پیچ و تاب و کمی. کمر پایین و تکرار با طرف مقابل!⁣⁣⁣ ⁣⁣ با کلیک بر روی لینک در من زیستی و سر را به قوی و Sxy برنامه تناسب اندام که در آن شما یک سفارشی برنامه غذایی و برنامه های آموزشی طراحی شده به سمت اهداف خود است. آیا شما می خواهید برای آموزش از خانه و یا سالن ورزش. این که آیا شما می خواهید برای ایجاد و یا از دست دادن چربی بدن است. این که آیا شما یک مبتدی یا پیشرفته ما باید شما را تحت پوشش ! بیایید قوی و SXY ????⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣ برای من جای بدنسازی, لوازم جانبی که شما تغییر خواهد کرد بازی بلند کردن اجسام – با کلیک بر روی لینک در من زیستی و سر را به Lisafiitt.com ! ????????⁣⁣ ⁣⁣

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط لیزا | فیلم تمرین ???????????????? (@lisafiitt) در

در عنوان از این ویدئو لیزا به او می گوید که پیروان این تمرین یک “toughy” و به یاد آنها را برای ذخیره کردن ویدئو اگر آنها آن را دوست دارم به طوری که او می داند آنچه که محتوا را ارسال. تناسب اندام گورو نیز تبلیغ قوی و Sxy برنامه تناسب اندام که در آن پیروان خود می توانید مشترک دریافت و سفارشی برنامه غذایی و متناسب با برنامه های آموزشی. او اشاره می کند که بدون در نظر گرفتن سطح تناسب اندام, هر کس را پیدا خواهد کرد چیزی است که مناسب برای اهداف خود در برنامه است.

لیزا پیروان شد, برای هیجان زده و در عین حال یکی دیگر از تمرین تصویری را امتحان کنید. در بخش نظرات آنها ابراز چقدر آنها را دوست داشت مربی تناسب اندام و ویدئوها و قدردانی او را در شکل دلخواهی.

“من عاشق این ab فیلم” یک پیرو نوشت: اضافه کردن چند kissy صورت emoji.

“صادقانه فوق العاده آن را به عنوان همیشه” یکی دیگر از کاربران شبکههای اجتماعی اظهار داشت: پس با ماشین آلات کشاورزی و آتش emoji برای تاکید.

“عالی! با تشکر برای همه شما!!” در عین حال یکی دیگر از Instagram کاربر chimed در.

لیزا یک سری از تمرینات آب که شامل قطعات مختلف از تجهیزات و یا حتی بدون تجهیزات در همه. اخیر ab workout تصویری ارسال شده به او Instagram صفحه ویژه ورزشگاه چرم گاومیش با استفاده از وزن توپ ورزش برای تقویت خود هسته است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>