تناسب اندام, مربی, Kayla Itsines با این نسخهها کار در سفید سینه بند ورزشی و سیاه, کوتاه,

تناسب اندام, مربی, Kayla Itsines در زمان به محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی Instagram در سهشنبه, مارس 24 به پست آخرین تمرین تصویری. در این ویدئو Kayla تدریس او 12.5 میلیون پیروان چگونه به استفاده از اقلام روزمره در محل باشگاه بدنسازی در خانه تمرینات.

برای تمرین Kayla عینک سفید سینه بند ورزشی که در سمت چپ او اسلحه شانه ها و شکم بر روی صفحه نمایش. او افزود: یک جفت سیاه, بدنسازی, کوتاه, که تا به ناف او داد و بینندگان یک زیبا از چوب اسکنه خورده abs. شورت تمدید به تاپس از او ران و خروج از ظهر او را تر و تمیز, باب روز, پاها, در معرض.

Kayla انتخاب یک جفت کفش کتانی سفید برای کفش همراه با تطبیق جفت از جوراب سفید. او accessorized با نقره ای سازمان دیده بان ورزش و عینک بلند, سبزه, گیسوان به عقب کشیده در یک موی دم اسبی به نگه داشتن موهای خود را از صورت خود را در طول تمرین خود را. تناسب اندام, مربی, به نظر می رسد باید همچنین اضافه شده یک لمس از ریمل مژه و ابرو و لب براق به نگاه کامل.

در این ویدئو Kayla انجام یک سری از تمرینات که در آن او نشان داد که چگونه به ترکیب وزن کوله پشتی و دو شیر کوزه پر از آب را برای مقاومت در برابر. او انجام این تمرین مصنوعی در زمینه های ورزشی و استفاده از a pink ورزش حصیر برای ایجاد یک مانع بین بدن او و چمن.

مشاهده این پست در Instagram

خارج از منطقه راحتی خود یکی از چیزهایی که من خیلی خوشحال در حال حاضر در حال دیدن بسیاری از مردم در تلاش چیزهای جدید است که آنها معمولا نمی انجام دهد و خارج از منطقه راحتی خود را!! ⠀⠀⠀ در حال حاضر است که در واقع بهترین زمان برای چیزهای جدید را امتحان کنید به خصوص اگر ما در راحتی از خانه خود ما! اگر شما همیشه احساس ترس به راه رفتن به ورزشگاه و یا باید نسبت خود را به دیگران که تجربه بیشتر در حال حاضر زمان مناسب به سعی کنید چیزی جدید و به چالش کشیدن خودتان!! ⠀⠀⠀ در این ویدیو من با استفاده از یک کوله پشتی با کتاب در آن به اضافه مقاومت به تمرین. به جای دمبل من با استفاده از کارتن شیر با آب پر شده – خیلی خوب!! ⠀⠀⠀ صحبت از چیزهای جدید من خیلی هیجان زده است که #SWEATchallenge شروع در روز دوشنبه, ژوئن 8! آن است که رفتن به چنین فرصت خوبی برای به چالش کشیدن خود را از راحتی از خانه خود را. ⠀⠀⠀ ثبت نام برای @عرق چالش بدان معنی است که شما دسترسی به 6 هفته از منحصر به فرد جدید تمرینات به همراه جدید 15-minute Express تمرینات است که شما می توانید انجام دهید اگر شما در زمان کوتاه هستند. شما می توانید انتخاب کنید 6 هفته برنامه با یا بدون تجهیزات اما هر دو طراحی شده اند به در خانه انجام می شود. ثبت نام در حال حاضر باز برای چالش و من خیلی افتخار می کنم که چگونه بسیاری از شما در حال حاضر ثبت شده!! ⠀⠀⠀ #BBGcommunity آنچه که اهداف خود را برای به چالش ؟ اجازه دهید من می دانم که در نظرات زیر! ???? شما می توانید با ثبت نام در عرق نرم افزار در حال حاضر اگر شما در حال حاضر نیست! ⠀⠀⠀ در ضمن سعی کنید این تمرین امروز!! ⠀⠀⠀ ✅کوله پشتی معکوس پرتاب – 24 تکرار (12 در هر طرف) ✅جام چمباتمه زدن – 15 تکرار ✅خم بیش از ردیف – 15 تکرار ✅روسیه و تاب – 30 تکرار (15 در هر طرف) ✅متناوب راست-بالا بردن پا – 20 تکرار (10 در هر طرف) ✅قفسه سینه فشار دهید – 15 تکرار ✅تک پا Glute پل – 24 تکرار (12 در هر طرف) ⠀⠀⠀ kaylaitsines.com/SWEATChallenge ⠀⠀⠀ #BBGatHome #SWEATatHome

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط KAYLA ITSINES (@kayla_itsines) در

این ویدئو برجسته در مجموع هفت تمرینات تمام انجام شده یکی پس از دیگری. ورزش اول شد و کوله پشتی معکوس پرتاب شد که به دنبال آن بعد جام چمباتمه زدن. Kayla نقل مکان کرد به خم بیش از ردیف قبل از پرداختن به یک سری از روسیه می پیچد. پنجمین ورزش در مدار بود متناوب راست-بالا بردن پا در حالی که ششم بود که به قفسه سینه فشار دهید. نهایی ورزش که مربی نشان داد برای کارآموزان شد تک پا glute پل.

در عنوان پست Kayla مشخص شده تعداد تکرار پیروان خود باید انجام دهید برای هر ورزش. او توضیح داد که به جای دمبل استفاده می شود کارتن شیر با آب پر شده و اضافه شده یک کوله پشتی پر از کتاب های اضافی برای مقاومت در برابر.

این مربی تناسب اندام نیز افاضه برخی از حکمت او در مورد گرفتن خارج از منطقه راحتی گفتن او پیروان که این دوره از زمان ارائه می دهد بهترین فرصت برای تلاش چیزهای جدید حتی اگر از آسایش در منزل. او افزود که از آن ساخته شده او را خوشحال برای دیدن بسیاری از مردم در تلاش چیزهای جدید و خارج از منطقه راحتی خود را.

Kayla آخرین تمرین به دست آورده چند هزار لایک و ده ها تن از نظرات ظرف ساعت اول از ظاهر شدن در سایت به اشتراک گذاری عکس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>