همکار نجات یافتگان از سرطان COVID-19 باعث شیمی درمانی فلش بک? در اینجا چگونه من مقابله

اجتماعی فاصله با توجه به COVID-19 باعث شیمی درمانی فلش بک? سرطان بازمانده Megha Agarwal ارائه می دهد برخی از راهنمایی برای کنار آمدن.

منn نور از شیوع رمان Coronavirus (COVID-19) اجتماعی فاصله تبدیل به یک هنجار در سراسر جهان است. نجات یافتگان از سرطان مثل من که تحت شیمی درمانی گسترده هستند جوانب مثبت در اجتماعی فاصله. من خانه نشین برای تقریبا شش ماه طول درمان و نمایش هر کس که به دیدار من به صورت خفیف ترین علائم آنفولانزا. اما فقط به این دلیل که من آن را انجام داده اند در گذشته به این معنا نیست که اجتماعی فاصله خواهد آمد آسان این زمان در اطراف.

در مقابل آن ممکن است به مراتب مشکل تر است که من شده اند مبارزه با اضطراب بیش از سال گذشته است.

از آنجایی که من شنیده ام از اولین COVID-19 مورد در هند اضطراب من به آرامی اما به طور پیوسته شروع به مارپیچی. اخبار و رسانه های اجتماعی پست های وحشت زده به من. من در معرض خطر COVID-19? من ایمنی به اندازه کافی قوی برای مبارزه با این ویروس در صورتی که آن را دریافت کنم ؟

من صرف یک کل آخر هفته احساس من تا به حال ضربه پایین سنگ همه را دوباره و دوباره و نمی دانید چه باید بکنید. هنگامی که شرکت به ما گفت که ما می تواند کار از خانه من خیلی ممنون که من را کاهش می دهد خطر است. در همان زمان بخشی از من در مورد نگران بود که آیا من تا به حال قدرت ذهنی برای رسیدگی به این.

گیر بودن در خانه باعث شده فلش بک از شیمی درمانی و چگونه. آن را به ارمغان آورد من ترس از ناشناخته ها و عدم توانایی در کنترل چه گستراند.

من از نوشتن این برای هر گونه کمک به نجات یافتگان از سرطان که ممکن است تحت همان مصیبت. اگر تمام اخبار در اطراف COVID-19 مؤثر است شما بیش از دیگران در دایره خود را می دانم که شما به تنهایی نیست. ما بازماندگان سرطان شده اند را از طریق جهنم و ترس که COVID-19 may انتقام ویران کردن در زندگی ما همه را دوباره و دوباره است نه بی دلیل. آن را خوب است به احساس می کنید آنچه شما احساس و اذعان کرد که احساس.

در اینجا چند راهنمایی که ممکن است کمک به شما در مقابله با این غیر منتظره ماشه.

فیلم رنگ آمیزی کتاب کمک Megha در طول درمان سرطان است. منبع: meghs_11/Instagram

1. باز به شما عزیزان در مورد چرا و چگونه شما احساس یک راه خاص است. به آنها بگویید چه چیزی را بزرگترین نگرانی این است که در این مواقع استرس. به دنبال کمک از یک مشاور اگر لازم باشد برای کمک به شما از طریق این.

2. صحبت خود را انکولوژیست. از آنها بخواهید در مورد اقدامات احتیاطی شما نیاز به گرفتن و پرس و جو در مورد تاثیر معافيت خود را در روال بررسی یو پی اس, تست و پورت گر.

3. اگر شما احساس می کنید به آن پیدا کردن چیزی برای انجام. خواندن این کتاب و گوش دادن به این پادکست را که سرگرمی و تمیز که کشو خالی که در هارد دیسک تماس که دوست طولانی از دست داده سعی کنید که دستور العمل جدید و یا انجام هر کاری که به شما شده است قرار دادن کردن با توجه به کمبود وقت.

اما نه احساس تحت فشار برای انجام کاری سازنده در طول این مدت از کار افتادگی. اگر شما احساس نمی مانند انجام هر کاری اما Netflix و لرز انجام درست آن (ارائه شده البته که شما در حال انجام این کار در غیر ساعات کار).

برای آنهایی که کار از خانه تعیین شده-فضای کار و برنامه است. سعی کنید به چوب به آن. کار سخت برای حفظ ذهن از تمام COVID-19 استرس اما نمی غرق خود را در محل کار یا. را برخی از زمان برای مراقبت از خود است.

نگه داشتن خود را مشغول کار ممکن است به نظر می رسد مانند بسیار عالی انحراف از نومید اخبار, اما ممکن است معکوس. کار ممکن است کمک به منحرف کردن ذهن خود را, اما هنگامی که شما انجام می شود با روز کار خود را مطمئن شما را به گرفتن تمام اخبار. این را اضافه کنید به استرس خود را و شما را در تلاش برای خواب در شب.

5. ارائه قدردانی (نه فقط در حال حاضر بلکه برای بقیه عمر خود را). حتی در این زمان من سپاسگزار برای همه است که من برکت. من خدا را شکر برای کسانی که اقامت خانه بهداشت حرفه ای, فروشگاه مواد غذایی صاحبان و کارگران تحویل پرسنل و مقامات دولتی اجرای اقدامات احتیاطی لازم را برای بقیه از ما. بسیاری از مردم نه به عنوان ممتاز.

یک نگرش مثبت کمک می کند و می گوید: Megha. منبع: meghs_11/Instagram

6. اگر شما قادر به رسیدن و کمک به کسی که در نیاز. این بیماری همه گیر است که به چالش کشیدن برای افراد مختلف به روش های مختلف. کسانی که در معرض خطر ممکن است پیدا کردن آن غیر ممکن است برای به صف کردن برای مواد غذایی; روزانه دستمزد حقوق بگیران و کسب و کارهای کوچک ممکن است در تلاش برای پایان می رسد دیدار و افراد مبتلا به اضطراب ممکن است به سختی تمرین های اجتماعی فاصله. کمک به مردم در هر راه شما می توانید.

7. صرف زمان زیادی را با شما عزیزان به عنوان شما می توانید.
من در همان شهرستان به عنوان خانواده من و کاری برای تغییر که در حال حاضر; اما اگر شما بیشتر از این برکت و رحمت است. برای آنهایی که دور از عزیزان خود را بررسی کنید آنها صحبت می کنند/چت تصویری غالبا.


همچنین بخوانید: فکر می کنم شما ممکن است COVID-19? ما باید 3 پزشکان به توضیح آنچه شما باید انجام دهید


من می خواهم که شیرجه زده اهمیت غذا خوردن سالم حصول اطمینان از حرکت و تمرین تمرکز حواس است و برای نجات یافتگان از سرطان تلاش خود را برای ماندن در بهبودی این شیوه می تواند ریشه دوانده.

در اینجا به این امید که ما جهان زیبا بهبود می یابد از این بحران است. تا آن زمان در خانه بمانند امن و انجام آنچه در آن طول می کشد به احساس خوب.

(نوشته شده توسط Megha Agarwal و ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

این مقاله در اصل منتشر شده در فیل و چای.

درباره نویسنده: Megha Agarwal یک بازمانده سرطان که شیوه های قانون شرکت های بزرگ در بمبئی. دنبال او در Instagram به دانستن بیشتر در مورد سفر خود را.

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>