Facebook به ممنوعیت تبلیغات ترویج Coronavirus درمان پس از اطلاعات غلط اتهام

این تصویر ایجاد شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) نشان می دهد بررسی مرفولوژیکی مورفولوژی به نمایش گذاشته شده توسط coronaviruses از جمله Covid-19. اسمیت مجموعه/Gado/گتی ایماژ

با شروع سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری در صفحه اصلی سیاسی و ناآرامی در دیگر نقاط جهان Facebook هیچ کمبود از دلایل عصبی می شود (و شلوغ) در مورد مدیریت محتوا در آن بسیاری از سیستم عامل است بنابراین به عنوان نه به تکرار ننگین تاریخ در سال 2016. اما علاوه بر آن, رسانه های اجتماعی غول پیکر دارای یک مشکل فوری برای مقابله با: شامل اطلاعات غلط در اطراف Covid-19 بسیار عفونی coronavirus است که در بیمارستان بستری بیش از 80 ، 000 نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 2,700 پس از ماه دسامبر گذشته.

به عنوان اولین گام برای مقابله با این موضوع Facebook را ممنوعیت تبلیغات است که ترویج “درمان یا پیشگیری” از این ویروس وجود ندارد و در عین حال)—از جمله ادعا می کند که نوشیدن آب ژاول درمان coronavirus—و کسانی که ایجاد یک حس وحشت در اطراف وضعیت این شرکت اعلام کرد که روز چهارشنبه در رادیو فردا.

همچنین نگاه کنید به: Facebook اولین سرمایه گذار Peter Thiel صاحب کمتر از 10K سهام پس از آخرین سهام کمپرسی

این حرکت درست یک هفته پس از Facebook شد متهم به کمک به گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس در حالی که زوکربرگ با حضور یک سری از جلسات با قانونگذاران اتحادیه اروپا در بروکسل.

“اخیر coronavirus بحران بود و در عین حال یکی دیگر از غم مثال که در آن رسانه های اجتماعی پست ها تقویت شده توسط سازمان ملل متحد شفاف الگوریتم با کم کارآمد یا صفحۀ واقعیت-چکرز” مانفرد وبر رئیس حزب مردم اروپا نوشت: در نامه ای رسمی خطاب به زوکربرگ در هفته گذشته. “بسیاری از کارشناسان نقشه برداری چگونه شبکه های اجتماعی از جمله Facebook عمل به عنوان تقویت خدمات برای وب سایت های که در غیر این صورت دریافت توجه کمی آنلاین.”

Facebook در حال حاضر گرفته شده چند اقدامات برای محافظت از مردم خود و همچنین از coronavirus از جمله محدود کردن کارکنان خود را از سفر به چین که در آن ویروس و ورزشگاه و تشویق مقامات بهداشتی به پرچم coronavirus-مطالب مرتبط “با ادعاهای دروغین و یا تئوری های توطئه” به محتوای آن مدیران است.

“ما در حال انجام این کار به عنوان یک فرمت از ما سیاست های موجود برای حذف محتوا است که می تواند باعث آسیب فیزیکی” Facebook را سر سلامت, Kang-Jin Xing گفت: در شرکت پست در تاریخ 30 ژانویه اعلام قانون جدید برای حذف تئوری توطئه محتوا. “ما در حال تمرکز بر ادعا می کند که طراحی شده برای تضعیف درمان و یا در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب.”

پینترست و Infinite اتخاذ کرده اند که محتوای مشابه سیاست های, در حالی که توییتر و گوگل خود را به روز کرده محتوای الگوریتم های اولویت بندی منابع معتبر در مورد این مسئله.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>