‘چهره پلیس اصلاحات’ IPS افسر سهام چگونه TN می تواند به توقف وادار سازد خشونت

“هر زمان که من آدرس probationers و یا افسران پلیس, من به آنها بگویید که مسئولیت خود را به اجرای قانون است. در این روند اگر شما نافرمانی سیاسی جهات دیگر منافع و یا عناصر فاسد در نیروی سپس پس از آن می شود.”

ارتقاء

Prakash سینگ برجسته 1959-دسته افسر پلیس هند سرویس (IPS), Padma شری awardee و معمار پلیس اصلاحات در هند بود عمیقا ناراحت پس از خواندن در مورد حضانت مرگ پدر و پسر duo Jayaraj و Bennix در تامیل نادو را Thoothukudi منطقه.

او شروع به مصاحبه با بهتر هند گفت که این موضوع نباید حتی به یک محل که در آن دفتر مرکزی تحقیقات را به حال بیش از این مورد بر اصرار مدرس دادگاه عالی.

“این بسیار دشوار است به کار گرفته می شود در سطح زمین است. هنگامی که سرپرست پلیس از Thoothukudi منطقه بعد از حادثه او باید می آیند و با یک بیانیه عمومی عذرخواهی به مردم, ثبت نام موارد در برابر سیار پرسنل در بخش 304 هند مجازات (IPC) بازداشت آنها و شروع دادرسی جزایی. اگر پرسنل بودند یک تحقیق کامل را به ارمغان آورد و آن را,” او می گوید.

در طول زمان خود را در پلیس سابق مدیر کل پلیس در اوتار پرادش و آسام تا به حال با آن مواجه موقعیت های مشابه, اما وجود دارد هیچ کتاب چون مردم می دانستند که او در زمان cognisance از جرم و جنایت و اجرا در همه اقدامات در درون قدرت خود را.

“زمانی که من سرپرست پلیس در جانسی (این بود که حدود چهار دهه پیش) یک زن زندگی در یک روستا به نام Garotha شد تجاوز جنسی و زنده سوزانده و شوهرش مورد ضرب و شتم شدید محلی ایستگاه افسر. اولین فکر من این بود که این هیولا را باید متوقف شود. من او را دستگیر فرستاده او را به زندان و آغاز دادرسی جزایی علیه او” او به یاد می آورد.

Reforms
سابق DGP تا پراکاش سینگ رهبری مبارزه برای پلیس اصلاحات. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Facebook/Indian Police بنیاد)

یکی دیگر از مقامات ارشد پلیس که در حال حاضر در حال خدمت در شمال شرقی و آرزوها به ناشناس باقی می ماند ارائه می دهد یک چشم انداز مشابه در مورد انفعال از افسران ارشد در Thoothukudi.

“از جمله اقدامات در نظر گرفته شده است تنها زمانی که شما با وسواس ایده حفاظت از زیردستان خود را در تمام هزینه. این نشان می دهد که افسران ارشد نباید تشویق و یا پرورش آنها. اما اگر آنها در حال ارتکاب یک عمل است که به مقدار یک, دانستنی جرم آن گرفته شده و اطلاع از یک مورد به ثبت رسیده است.”

چرا این موضوع باید برای رفتن به دادگاه ؟ چرا این موضوع باید برای رفتن به CBI? این پرسش که سینگ می پرسد در حالی که بحث در مورد.

“این است که یک لکه بر روی پلیس منطقه و فراتر از آن است که نظارت افسران نشستن در دولت مقر. چرا آنها اصرار دارند که اکشن بود ؟ آنچه رزرو كرد. پریما یک مورد ساخته شده بود. بر اساس تمام حساب های من را بخوانید تا کنون قربانیان در بازداشت به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم زانو شکسته شد, برخی از lathis بودند در خود قرار داده رکتوم و دردناک دیگر خشونت متعهد است. واقعیت سخت است که هر دو قربانیان می گوید:” سینگ.

داشتن گفت که وجود دارد دیگر موسسات که موفق نیز هست. قربانیان نیز تولید شده قبل از دادرس.

“قربانیان تولید شد قبل از دادرس. او کور به گرفتاری خود را? آیا او نمی بینم فیزیکی شکنجه این افراد قرار گرفته بودند? آنچه در مورد پزشکی حرفه ای که در این گزارش به بررسی آنها ؟ از او بپرسید که چگونه آنها متحمل چنین صدمات? در نهایت اگر یک مرد می میرد در زندان تعهد در زندانبان افسران. بله پلیس اساسا به سرزنش. اما قاضی و کارکنان زندان نمی تواند فرار از مسئولیت برای conniving با پلیس که به مقدار بودن حزب به جرم و جنایت می گوید:” سینگ.

Reforms
1959-دسته IPS افسر پراکاش سینگ (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Wikimedia Commons)

چرا این موارد تماس با پلیس اصلاحات

بازگشت در سال 1996 پراکاش سینگ در کنار بازنشسته افسر پلیس NK سینگ و غیر انتفاعی علت شایع بود واصل منافع عمومی دادخواهی در دیوان عالی کشور به دنبال یک سفارش برای اجرای دیر پلیس اصلاحات.

چه انگیزه سینگ به فایل پیل بودند شکست و تحقیر رنج می برد در طول کار خود را به صورت اصل کار درست انجام می دهند.

“من می دانستم که در بسیاری از موارد که من 100 درصد در سمت راست. وجدان من روشن بود اما من در حال تنبیه کنید. چه نوع سیستم این است ؟ پرسنل پلیس باید قانونی و نهادی پشتیبانی از زمانی که آنها در حال انجام کار درست. است که امروز وجود دارد. به همین دلیل من رفت به دیوان عالی کشور با این ایده که این نهادی حمایت کرده است ساخته شود به مکانیسم های موجود. من می خواستم برای اطمینان حاصل شود که ماموران با صداقت و صداقت را نهادی حفاظت و عایق از خارج (سیاسی) فشار,” او می گوید.

یک دهه بعد یک نیمکت رهبری و سپس رئیس دادگستری یکا Sabharwal گذشت نقطه عطفی قضاوت “به سفارش مرکز و ایالات متحده به راه اندازی مقامات به وضع دستورالعمل برای پلیس عملکرد, ارزیابی عملکرد پلیس تصمیم گیری پست ها و انتقال و دریافت شکایت از سوء رفتار پلیس” یادداشت PRS تحقیقات قوه مقننه.

هدف از پلیس پاسخگویی در این رویداد غیرمجاز, دستگیری جستجوهای غیرقانونی شکنجه و زندان و قتل و پیشگیری از این حوادث تمرکز در اینجا این است که در ایجاد یک پلیس شکایت قدرت در دولت و در سطح منطقه.

“با توجه به دیوان عالی کشور, بخشنامه ها, باید وجود داشته باشد یک پلیس منطقه شکایت قدرت رهبری یک منطقه جلسه قاضی و پلیس ایالتی شکایت قدرت توسط یک قاضی بازنشسته دادگاه عالی یا دادگاه عالی. این قضات در منطقه و در سطح دولت باید با کمک سه تا پنج سه دیگران و توصیه به شکایات سازمان باید الزام آور در دولت” یادداشت سینگ.

Supreme Court of India. (Source: Wikimedia Commons)
دادگاه عالی هند صادر کرده است هفت دستورات پلیس اصلاحات. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Wikimedia Commons)

که انتخاب این مقامات? همانطور که در قضاوت:

رئیس دولت در سطح شکایات اقتدار باید انتخاب شده توسط دولت از یک پنل از نام های پیشنهاد شده توسط رئیس دادگستری; سر از سطح منطقه شکایات سازمان نیز ممکن است انتخاب کردن از یک پنل از نام های پیشنهاد شده توسط رئیس دادگستری و یا یک قاضی دادگاه عالی معرفی شده توسط او. این مقامات ممکن است با کمک سه تا پنج عضو بسته به حجم شکایات در کشورهای مختلف/مناطق و آنها باید انتخاب شده توسط دولت از یک پنل آماده شده توسط دولت کمیسیون حقوق بشر/Lokayukta/دولت خدمات عمومی کمیسیون. پانل ممکن است شامل از میان اعضای بازنشسته و کارمندان و افسران پلیس یا ماموران از هر گروه دیگر و یا از جامعه مدنی است.

آن را تنها در 14 نوامبر سال 2019 است که در تامیل نادو دولت صادر سفارش برای قانون اساسی کشور و در سطح منطقه پلیس شکایت مقامات.

ارتقاء

“ما باید بپرسید تامیل نادو دولت آنچه را که آنها به دولت و سطح منطقه پاسخگویی سازمان در محل ؟ چرا که آنها نمی انطباق با دادگاه است ؟ اگر این مکانیسم بودند و در حال اجرا این مقامات می تواند چرخش به عمل و عمل بیشتر قاطعانه. اگر آنها راه اندازی شد, پس چرا آنها ناکارآمد?,” می پرسد سینگ.

تامیل نادو صرفا تشکیل یک دولت پلیس شکایت قدرت. هجوم دستور دادگاه آن است که تحت ریاست دبیر خانهاست که پاسخگو به سیاسی و اجرایی است. جهت تصویب توسط دادگاه بود به عایق پلیس از جمله فشارهای خارجی. هیچ پلیس منطقه شکایات سازمان تاسیس شده در دولت برای بررسی شکایت از اخاذی زمین گرفتن و مانند دیگر سوء استفاده از قدرت در سطح محلی.

Reforms
برای بازنمودی اهداف تنها. ما نیاز به پلیس اصلاحات. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر cornfield/ Shutterstock.com)

حصول اطمینان از پاسخگویی پلیس

با وجود معایب دیگر کشورهای توسعه یافته باید سیستم در محل برای اطمینان حاصل شود بهتر پلیس پاسخگویی. “برای مثال بریتانیا مستقل اداره پلیس انجام متشکل از مدیر کل منصوب شده توسط تاج و شش عضو دیگر منصوب اجرایی و اعضای فعلی برای نظارت بر شکایات علیه افسران پلیس” یادداشت PRS قانونی در تجزیه و تحلیل خود را از پلیس اصلاحات.

خدمت افسر در غرب معتقد است که این مکانیسم برای شکایت در یک سطح بالاتر خواهد شد مورد نیاز نمی باشد اگر افسران ارشد بودند هشدار حساس و پاسخگو است. این دستورات در محل قرار داده شد و تنها پس از مشاهده چند نمونه از dereliction وظیفه.

“این ممکن نیست که صرفا بستگی دارد یک افسر شخصیت خوب برای اطمینان از سیستم کار می کند. یک مکانیزم نیاز به در محل قرار داده برای اطمینان از پاسخگویی” او اشاره.

“هر زمان که من آدرس probationers و یا افسران پلیس, من به آنها بگویید که مسئولیت خود را به اجرای قانون است. در این روند اگر شما نافرمانی سیاسی جهات و دیگر منافع و یا عناصر فاسد در نیروی سپس پس از آن می شود. شما باید آماده به پرداخت قیمت. من نگه داشته در پرداخت قیمت. من تهدید به تعلیق انداخته به حفاری مرتا و پرتاب به عنوان DGP از بالا, اما من تسلیم این فشارها. کسانی که پرسنل انجام کار درست در این مورد نباید مجازات” نتیجه گیری سینگ.

(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>