کارشناسان هشدار می دهند Fitbits و Wearables می توانید پیگیری و مشخصات کودکان

استفاده از تکنولوژی پوشیدنی در حال حاضر در حال افزایش در میان کودکان بیشتر با محصولات طراحی و به بازار عرضه شده به طور مستقیم به کودک مصرف کنندگان از همیشه قبل از. و به میلیون ها نفر از کودکان در سراسر جهان همچنان به شرکت در آموزش از راه دور در پی coronavirus تعداد بيشتری از کودکان با استفاده از فن آوری به صورت روزانه از همیشه قبل از.

ما قوانین و مقررات در حفاظت از ایمنی کودکان آنلاین در حال حاضر می افتد تحت کودکان حفاظت از حریم خصوصی آنلاین قانون (COPPA). ماه گذشته یک گروه از سناتورها در نامه ای به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) درخواست خود را رئیس جوزف سیمونز و دیگر کمیسیون برای تقویت COPPA فعلی حمایت و “بررسی استفاده از کودکان اطلاعات شخصی توسط شرکت های فن آوری.”

برای بسیاری از کودکان در سراسر آمریکا پوشیدنی تکنولوژی تبدیل به بخشی از زندگی روزمره موثر بر بازی و یادگیری و واسطه تعاملات اجتماعی. “چه پوشیدنی می کند این است که برای ایجاد برخی از مرتب کردن بر اساس ساختار: این تبدیل جنبش به یک بازی” جیمز گیلمور استاد از رسانه ها و فن آوری مطالعات در دانشگاه کلمسون می گوید ناظر.

“در حالی که در بازی کودکان باید قوانین و بخشی از بودن یک کودک در حال یادگیری چگونه به وجود, در داخل و فشار در برابر قوانین سیستم wearables همچنین نشان می دهد که ما در حال بازی است که بازی تمام وقت در حالی که ما آنها را می پوشند” او می افزاید.

پوشیدنی تکنولوژی می تواند باز کردن فرم های جدید از بازی بین کودکان است, اما آن را نیز به ارمغان می آورد جدید مکالمات بین کودکان و پدر و مادر خود را. یکی از والدین توضیح داد که چگونه او و دوستان او “خیلی بیشتر علاقه مند به کالری” پس از گرفتن خود را Fitbit آس انتقالها فعالیت. “من فکر نمی کنم آنها واقعا فکر [فسفر] اگر آنها نداشته است.”

“ما قطعا تا به حال گفتگو در مورد چیزهایی مانند مراحل و کالری و ورزش و چگونه ورزش را تحت تاثیر قرار بدن […] که ما احتمالا هرگز تا به حال در غیر این صورت,” او گفت:. “من به یاد داشته باشید داشتن این نوع گفتگوها زمانی که من هشت.”

همچنین ببینید: این فناوری پوشیدنی صنعت است که انتظار می رود آمار $54 میلیارد 2023

به طور همزمان ممکن است چیزهایی که رفتن ناگفته زمانی که wearables استفاده می شود برای ردیابی کودکان حرکات. “تکنولوژی پوشیدنی برای کودکان است بر اساس اطراف surveilling کودک در برخی از راه. این اجازه می دهد تا پدر و مادر به نگه داشتن یک ضرب المثلی چشم در کودک, اما آن را نیز ممکن است آموزش یک کودک به احساس به عنوان اینکه آنها همیشه در حال تماشا” گفت: Gilmore.

جوانا Zimmerle دستیار استاد در Eriksson دانشکده آموزش و پرورش موافقت کردند. “من فکر می کنم فن آوری های پوشیدنی می تواند کمک به پدر و مادر نظارت بر مکان فعالیت و ایمنی کودکان خود را. در همان زمان استفاده بیش از حد یا سوء استفاده از این فن آوری ممکن است منجر به اختلال در ارتباط است.”

شواهد نشان می دهد که تکنولوژی پوشیدنی می تواند تغییر چگونه کودکان مصرف داده ها, تبدیل بازی به یک data-driven ورزش از شمارش مقایسه و کمیت. اما نیز وجود دارد گسترده تر موضوع چگونه است که داده ها در حال جمع آوری و ذخیره می شود کودکان بدون رضایت.

گیلمور توضیح داد که چگونه کودکان در حال حاضر در حال تاسیس به عنوان منابع داده ها توسط wearables تولید کنندگان: “زندگی کودکان در حال پیگیری, نظارت و تبدیل به داده ها در بیشتر راه بیش از همیشه قبل از. برای مثال داشتن یک محل سکونت ردیاب که فرزند خود را می پوشد در تمام طول روز نوبت مکان خود را در فضا به یک در حال رشد مجموعه داده” او گفت:. پوشیدنی تکنولوژی “تشویق نظارت به عنوان یک راه مورد نظر از اینکه برای کودکان است.”

با توجه به گیلمور بخشی از مشکل این است که ما نمی توانیم به راحتی به نقد و بررسی آنچه که یک شرکت دارای ذخیره شده در ایالات متحده است. “پوشیدنی کودک انتقالها می توانید ذخیره اطلاعات مبتنی بر مکان است که شامل یک رکورد از یک کودک, جنبش, و آنها می توانند انجام این کار تا زمانی که آنها می خواهند.” او ادامه داد: “ما می توانیم درخواست این شرکت به ما سوابق, اما این می تواند وقت گیر و دست و پا گیر اگر ما نمی دانیم که آنچه ما دنبال آن هستید.”

یک Fitbit Ace 2 ردیاب فعالیت Fitbit

برای بسیاری از شرکت ها زنده از محصول خود را متکی بر آنها به طور موثر جمع آوری و فروش اطلاعات کاربر از جمله این که کودکانی که استفاده از محصولات یا خدمات خود را. اغلب فروش این دستگاه ها به تنهایی کافی نیست. Zimmerle هشدار داد که “پرداخت برای یک برنامه و یا وب سایت است که قطعا تضمین حفاظت از داده ها.”

“تضمین کودکان داده ها فروخته شده به اشخاص ثالث است که بیشتر مربوط به من” او گفت:. “مسلح با این اطلاعات حساس اشخاص ثالث می تواند به توسعه دقیق پروفیل های کودکان و شروع رفتاری, آگهی, ضرب و جرح و یا استفاده از داده های مضر دیگر اهداف است.”

“آیا رفتاری تبلیغات منفی به راه فرزندان خود مشاهده و یا خود را تحت تاثیر رفتارهای هر دو آنلاین و خاموش ؟ خواهد داده ها را از یک کودک گذشته به امد و شد زیاد آنها را به عنوان آنها درخواست برای کمک هزینه تحصیلی و یا وام با وارد کردن نیروی کار و یا به دنبال مسکن و یا پوشش درمانی گفت:” Zimmerle. “در این مرحله ما فقط می توانیم حدس و گمان آسیب”.

با توجه به یونیسف این یک مسئله جهانی مربوط به حقوق کودک اما این امر به ویژه در مورد زمانی که با توجه به تعداد محصولات عرضه شده به طور مستقیم به کودکان در ایالات متحده است.

با توجه به گیلمور مشکل موجود COPPA مقررات است که آنها را نمایندگی کند “اساسا سیاست منسوخ شده.”

“آن طراحی شده است برای محافظت از حریم خصوصی فرزندان در زمانی که اینترنت بیشتر بود با تجربه از کامپیوترهای رومیزی و آن را سخت به بازی گرفتن به تلفن های همراه و دستگاه های پوشیدنی,” او گفت:.”

“COPPA است سازمان یافته در اطراف رضایت: پدر و مادر مجبور به دادن رضایت برای کودکان و نوجوانان به استفاده از چیزهایی که به اینترنت متصل هستند. اما پدر و مادر خود را که یک زمان سخت در درک آنچه در جریان است با هر دستگاه و یا پلت فرم” گیلمور اضافه شده است. “این خیلی آسان تر به کلیک بر روی جعبه و فقط می گویند: “حتما من رضایت’ از آن است که برای خواندن یک گیج کننده سند سیاست.”

“بسیاری از پدر و مادر نمی خواهد فکر می کنم در مورد آن [اطلاعات] و اکثر پدر و مادر احتمالا نمی خواهد خواندن سیاست حفظ حریم خصوصی چون خیلی مسخره و طولانی” یکی از والدین مراجعه کننده به ما. مشکل اصلی این است که “در حال حاضر سیاست حفظ حریم خصوصی است که مانند یک سند قانونی و مگر اینکه شما یک وکیل هستید آن را بسیار دشوار است به درک.”

روشن است که COPPA نیاز شدید پیشرفت در جهت خدمت بهتر به پدر و مادر و فرزندان در آینده است. “ما نیاز به یک عمده فروشی بازسازی از شرایط استفاده از اسناد و مدارک. رضایت خوب است اگر اندازه گیری مکانیسم های دیگر در جای خود قرار داده است که کمک به ما در درک بهتر آنچه ما رضایت به” گفت گیلمور.

“جمع آوری داده ها یک واقعیت اجتناب ناپذیر در این نقطه: ما نیاز به مطمئن شوید که مردم قدرت درک چرا و چگونه جمع آوری داده ها رخ می دهد را برای خود و خانواده خود را,” او اضافه شده است.

Zimmerle تاکید کرد که “تغییرات در این قانون نیاز به توان بیشتر به طور منظم.” در این لیست گنجانده از مبرم ترین تغییرات نیاز به “افزایش حداقل سن پوشش به 18 سال یا حداقل 16 سال تا نوجوانان تحت پوشش” و “ایجاد یک بخش جدید از FTC به پلیس فروشندگان آنلاین محصولات و فن آوری بشود نسبت به کودکان است.”

در ضمن پدر و مادر می تواند کمک به فشار FTC برای تقویت و بهبود زمان COPPA قوانین با صحبت کردن برای فرزندان خود را به حفظ حریم خصوصی داده ها. “پدر و مادر می تواند برای حمایت بهتر اطلاعات برای حفاظت از فرزندان خود را با تماس با رهبران خود در کنگره و نظرات خود را شناخته شده است” گفت: Zimmerle.

تا COPPA می تواند با اتکا به محافظت از کودکان و حریم خصوصی اطلاعات او همچنین توصیه می کند که والدین در صحبت کردن با کودکان خود در مورد ایمنی آنلاین و آموزش آنها را برای بررسی پایگاه های داده مانند حس مشترک برای آسان برای به عنوان خوانده شده ‘کارت امتیازی’ حریم خصوصی ارزیابی از محصولات آنها استفاده کنید.

“کودکان متولد شده در یک جهان که در آن سرگرمی های دیجیتال و فرصت های یادگیری هنجار” گفت: Zimmerle. در این به طور فزاینده ای datafied جهان “کودکان نیاز پدر و مادر به محافظت از داده های خود را و آنها را آموزش چگونه به نگه داشتن اطلاعات خود را امن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>