کارشناسان پیش بینی افزایش 20 ٪ در مدرسه اتفاق می افته. چه چیزی می تواند به ما در مورد آن انجام?

“بسیاری از این دختران از خانواده های کارگران مهاجر در سن آسیب پذیر جایی که آنها به احتمال زیاد به ازدواج است.”

ارتقاء

Schooling screeched به توقف با توجه به COVID-19 همه گیر است که در جهان با تعجب با زمان کمی به فکر کردن در مورد تغییرات مورد نیاز در برنامه درسی مدرسه. تحصيلات دیدم تعلیم و تربیت به خطر بیافتد با توجه به عدم وجود چهره به چهره در کلاس های درس اما غیرمستقیم تدریس خصوصی نیز مطرح شده یک مجموعه جدید از چالش ها با توجه به نابرابری در دسترسی به اینترنت در هند.

این نابرابری در آنچه که می تواند ارائه به دانش آموزان می شود خودنمایی از طریق شکاف دیجیتال در منابع آموزش که دانش آموزان در مناطق روستایی هند می تواند دسترسی. در مناطق روستایی و شهری محله های فقیرنشین دختران ممکن است به عنوان ممتاز به عنوان پسران به دسترسی دیجیتال به عنوان یک مطالعه اخیر نشان می دهد.

“در هند, دختران اغلب محروم از دسترسی به فن آوری” می گویند لیدیا مارشال ارشد آموزش و پرورش محقق و Rhiannon مور, آموزش و پرورش, تحقیقات افسر جوان زندگی دانشگاه آکسفورد.

آنها اضافه “در حالی که دسترسی دیجیتال قابل ملاحظه ای متفاوت با خانواده ثروت و موقعیت در سراسر هند وجود دارد جنسیتی ابعاد به نابرابری. پسران در هند بسیار بیشتر از همسالان دختر خود را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت (و همچنین سایر اشکال از فن آوری های مانند گوشی های هوشمند) به طور منظم. در ضمن چهار پنج (80%) در هند نمونه (مستقر در آندرا پرادش و Telangana) هرگز دیده اینترنت و بیش از سه پنجم (62%) استفاده می شود هرگز یک کامپیوتر است. جنسیت نیز در تعامل با سایر اشکال از ضعف در هند. داده های ما نشان می دهد که فقیرترین دختران و کسانی که زندگی در مناطق روستایی بسیار کمتر امکان دسترسی به فناوری از پسران و دختران ثروتمند و یا خانواده های شهری است.”

دیجیتال کلاس های درس در حال به چالش کشیدن به اندازه کافی برای کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده آمریکا و سوئد را ترک به تنهایی هند که در آن توسعه بی عدالتی وجود داشته باشد.

پروفسور R گوویندا سابق معاونت موسسه ملی مديريت و برنامه ريزی آموزشی (NIEPA) می گوید: “تحصیل است که رفتن به تغییر دهید بعد از همه گیر با توجه به دانشگاهی دچار ضرر و زیان از بسته شدن. با توجه به دیجیتال مداخلات ما در حال رفتن به مجبور به کاهش بشر رابط برای مناطق روستایی در آینده است. تکنولوژی است که برای غنی یا وسط کلاس. وجود دارد هیچ جایگزینی مستقیم برای تدریس خصوصی توسط یک معلم در کلاس و دیجیتال مداخلات می تواند جایگزین چهره به چهره آموزش. چگونه ما برنامه ریزی برای اجرای این مدرسه در طول یک مدت طولانی بیماری همه گیر است که به مسئله سوال. آیا شما می خواهید برای اجرا در مدرسه از طریق برگزاری یک تلفن در دست؟”

هند دارای بیشترین تعداد مدرسه رفتن کودکان. علاوه بر این 41 درصد از جمعیت کمتر از 18 سال سن نزدیک به نیمی از آنها دختران هستند.

بیشتر, بیشترین تعداد کودکان تحت مستند به عنوان بسیاری از مدارس باقی می ماند بسته ها و کلاس ها همچنان از طریق فن آوری های مختلف مي باشد. تعاملی صدای پاسخ, جامعه, رادیو, تلویزیون, واتساپ و اینترنت مختلف سیستم عامل است. دولت با استفاده از طیف گسترده ای از برنامه های مدارس دولتی است. با وجود تلاش های دولت برای راه اندازی برنامه برای رسیدن به کودکان در مناطق روستایی آموزش و پرورش قطع شده است به طور خاص برای دختران.

پروفسور کون بزرگ Rampal, Educationist دهلی نو دانشگاه می گوید: “تخمین زده می شود که حدود 20 درصد از دختران در حال رفتن به بازگشت به مدرسه پس از مستند….بسیاری از این دختران از خانواده های کارگران مهاجر در سن آسیب پذیر جایی که آنها به احتمال زیاد به ازدواج است.”

سایه COVID-19 بيشترین به عنوان متی اثر است به احتمال زیاد به مجموعه ای برای دختران ماندن در مناطق روستایی و محله های فقیرنشین شهری. با توجه به این کسانی که شروع خوبی در خواندن ادامه به انجام این کار در حالی که کسانی که نمی بعید به عقب. عدم اولویت دسترسی دیجیتال به دختران را با تکیه تلفظ کردن این تاثیر و دختران خواهد بود سمت چپ در پشت در کلاس درس. قادر به گرفتن تا با توجه به طولانی شدن فاصله آنها ممکن است مجبور به رها کردن از مدرسه.

آموزش و پرورش متفکران را به سرعت باید آمد تا با راه حل های پر کردن شکاف جنسیتی در دسترسی به فن آوری های مبتنی بر آموزش و پرورش است.
UNTAD در گزارش منتشر شده در آوریل 6, تحت عنوان ” COVID -19 بحران: برجسته نیاز به پل دیجیتال تقسیم,’ نشان می دهد که این بیماری همه گیر در معرض “شکاف گسترده ای بین متصل و بیارتباط آشکار چه حد در پشت بسیاری از آنها در جذب دیجیتال. دیجیتالی نیز مجاز مدارس ادامه با برخی از فعالیت های آموزش و پرورش. اما [این] ظرفیت دانش آموزان برای بهره مندی از آموزش از راه دور ممکن است نابرابر با توجه به متفاوت صفحه اصلی مبتنی بر دسترسی به اینترنت و اتصال به ظرفیت های مختلف از پدر و مادر برای حمایت از این کودکان و همچنین سطوح مختلف از آمادگی مدارس در برخورد با این چالش”.

با توجه به بحران کنونی این نیست augur خوبی برای کلاس های آنلاین برای دانش آموزانی که رفته اند به شهر محل زندگی از مترو و دیگر شهرهای بزرگ. به طور کلی دسترسی به اینترنت مهم است که در طول این زمان. شکاف آشکار است برای برخی از ایالت ها در کشور است. فقط 7-8 درصد خانوارهای روستايی هر گونه دسترسی به اینترنت در کشورهای مانند بیهار و بنگال غربی است که تعداد زیادی از دانش آموزان مهاجر. شما می توانید تصور کنید وضع اسفناک دختران در تلاش برای حضور در کلاس ها از طریق یک پلت فرم دیجیتال در این اینترنت گرسنگی متحده است.

ما می توانید پیدا کردن راه حل های محلی و استفاده از Panchayat اتصال پهن باند به صورت منظم به کلاس مجازی حفظ فاصله فیزیکی هنجارهای. پروفسور گوویندا می گوید: “فقر زده به حاشیه رانده جمعیت در حال رفتن به تحت فشار قرار دادند ، من پیش بینی 20 درصد ترک تحصیل از مدارس. آنهایی که برای اولین بار به انجام این کار خواهد بود ، این راه حل را باید به محلی و Panchayats را به جلو آمده و چگونه به آنها را به بازگشت به مدارس در روستاهای خود.”

اتاق به عنوان خوانده شده (RtR) یک سازمان جهانی تبدیل زندگی میلیون ها نفر از کودکان در جوامع کم درآمد با تمرکز بر سواد و برابری جنسیتی در آموزش و پرورش است. تاسیس در سال 2000 بر این باور است که جهان تغییر شروع می شود با تحصیل فرزندان®, RtR نوآورانه مدل با تمرکز بر عمیق سیستمیک تحول در مدارس در طول دو دوره است که مهم ترین کودک تحصیلات–ابتدایی مدرسه برای سواد آموزی کسب و متوسطه برای دختران آموزش و پرورش است.

Sourav بانرجی, کشور, مدیر, اتاق, برای خواندن به هندوستان می گوید: “به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از یادگیری نیاز به اتفاق می افتد در گیر با کمک پدر و مادر و یا تکنولوژی یا هر دو. پدر و مادر, از این رو, مهم تبدیل خواهد شد سهامداران در آموزش و پرورش ما تلاش. و ما نیاز به سرعت محوری فعالیت های ما به این آدرس ، نگه داشتن تغییر سناریو را در ذهن اتاق به عنوان خوانده شده توسعه دیجیتال مواد آموزشی برای کودکان, معلمان و پدر و مادر است که می تواند از طریق تلفن همراه و شبکه های. اما ما نیاز به اطمینان از دسترسی به مواد آموزشی دیجیتال برای دختران برای جلوگیری از دیجیتال تبعیض است.”

ارتقاء

#eSkills4Girls ابتکار راه اندازی شده توسط G20 گروه از سازمان ملل در سال 2018 با هدف کاهش دیجیتال موجود جنسیتی تقسیم از طریق افزایش دسترسی به فن آوری آموزش و پرورش و فرصت های شغلی به ویژه در کشورهای کم درآمد.

به عنوان مثال قابل توجه است Lallapura هنر و صنعت خوشه بنارس که در آن سنتی و مهارت های کارآفرینی زنان روستایی بودند را افزایش داد, آنها را قادر به دسترسی بیشتر به بازارهای طریق اینترنت.

به همین ترتیب برابر مشارکت جهانی با هدف ترویج دیجیتال برابری جنسیتی از زنان و دختران با بهبود فن آوری دسترسی به, حمایت از توسعه مهارت های بنیادی ترویج رهبری زنان در فناوری اطلاعات و ارتباطات و اشتراک گذاری داده ها-محور, پژوهش در حمایت از این.

زنان در مناطق روستایی نیز به صورت دیجیتالی قدرت از طریق دولت در طرح های. توجه داشته باشید این Pradhan Mantri Gramin دیجیتال Saksharta Abhiyan که هدف آن ساختن یک عضو در هر خانواده روستایی دیجیتالی با سواد. در حالی که e-pathshala فراهم می کند منابع آموزشی برای همه دانش آموزان Udaan فراهم می کند و منابع آنلاین برای دختران تنها از کلاس های یازدهم و دوازدهم.


همچنین بخوانید: چگونه این دولت مدیر مدرسه با استفاده از 5-مرحله برنامه ریزی برای تدریس به دانش آموزان در طول مستند


“Saathi” یک پروژه مشترک بین گوگل و تاتا تراست دارای سود 25 میلیون نفر در حدود 2.4 میلیون روستا در هند با تکنولوژی گوشی های هوشمند و اتصال به اینترنت ارائه شده توسط گوگل است. این saathis (دوستان) به زنان روستایی با سواد ابتدایی که در حال آموزش دیده و مجهز به آموزش زنان دیگر در استفاده از اینترنت و ابزارهای رسانه های اجتماعی با کمک سازمان های غیر دولتی محلی همکاران. بیش از یک دوره شش ماهه هر saathi باید قطار حداقل 600 زنان از 2-3 روستاها.

جهانی و محلی تلاش ها باید در هماهنگی. تلاش خواهم که از #Eskills4Girls EQUAL Saathi پروژه و Udaan هستند قابل ستایش تلاش برای به حداقل رساندن دیجیتال جنسیتی تقسیم. در حالی که دسترسی به اینترنت و در دسترس بودن ارزان تر دستگاه های دیجیتال برای دختران در مناطق روستایی بسیار مهم است این سوال باقی می ماند که چگونه برای توانمند سازی دختران به استفاده از دستگاه های دیجیتال.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>