تا به حال سس Bhut Jolokia چای ؟ آسام و شوهر دم با موفقیت منحصر به فرد طبیعی مخلوط

آنها منبع بیش از 1500 کیلوگرم چای از حدود 250+ تولید کنندگان چای در آسام در یک سال و فروش 450 واحد از محصولات خود را در یک ماه!

ارتقاء


با مثبت جمعی بهتر هند COVID-19 پوشش در دسترس است به زبان های منطقه ای نشریات به صورت رایگان. نوشتن به [email protected] برای جزئیات بیشتر.


Of بسیاری از چیزهایی است که اتصال متنوع در طول و عرض کشور ما چای معطر ترین موضوع است. چه کسی دوست ندارد بوی چای تازه دم scenting اوایل صبح هوا ؟ که از آسام هند بزرگترین تولید کننده چای, این برگ های سبز بیش از فقط یک انرژی زا دم برای کشاورزان این منبع از نان روزانه خود را.

پس از کار برای نزدیک به 20 سال در باغ چای آسام بر اساس کارآفرین Ranjit Baruah هیچ غریبه ای به تلاش های صورت گرفته برای رشد چای. او نه تنها کامل راه ها برای رشد و فرآیند چای برگ او همچنین می داند مشکلاتی که تولید کنندگان چای در صورت.

“از آنجا که من مشغول به کار در شرکت چای من خواهد بود ارسال شده در های مختلف چای-املاک سراسر آسام. و در هر یک از این مناطق وجود دارد خوشه های کوچک چای تولید کنندگان که تولید شد و برخی از فوق العاده چای ارگانیک” ایالات 44 ساله گواتی ساکن ،

تازه دم سس bhut jolokia چای

اما Ranjit متوجه شدم که از آنجا که بسیاری از این تولید کنندگان زندگی در بخش های دور از آسام آنها به ندرت تا به حال هیچ کانال های مناسب برای فروش با کیفیت بالا چای ارگانیک. این برگ های آنها را با بسیار کمی قدرت چانه زنی و آنها هیچ چاره ای جز فروش تولید هر قیمتی که معامله گر است و حاضر به پرداخت.

با چشم انداز برای توانمند سازی این کشاورزان Ranjit و همسرش دالی Sharma Baruah آورده و آنها را زیر یک چتر – Aromica چای, چای را با نام تجاری است که آنها راه اندازی در اکتبر 2018. آنها شروع به منابع آلی چای و شروع به ساخت با طعم چای می آمیزد.

پس از آنها شروع به عملیات خود Aromica چای تا به حال راه اندازی بیش از 26+ ترکیبی از انواع مختلف صنایع چای. آنها منبع بیش از 1500 کیلوگرم چای از حدود 250+ تولید کنندگان چای در یک سال و فروش 450 واحد از محصولات خود را در یک ماه!

پشت سر گذاشتن یک زندگی راحت

Ranjit نشان دادن خاموش خود کار عشق

Ranjit هرگز برنامه ریزی شده در حال کار در باغ چای, اجازه دهید به تنهایی تبدیل شدن به یک کارآفرین. در سال 1996 پس از اتمام کارشناسی در رشته انسان شناسی از پنبه کالج (در حال حاضر پنبه دانشگاه) در گواتی او رفت و به دنبال یک دیپلم در مهمان نوازی از موسسه مدیریت هتل غذا تکنولوژی و کاربردی تغذیه گواتی تحت PUSA, New Delhi.

مسلح با این مدرک او در بخش مهمان نوازی به عنوان یک کارآموز برای تقریبا دو سال به خوبی شناخته شده موسسات مانند قطب اقامت, هتل, Ashoka, هتل, در میان دیگران. با آرزو دوباره به آسام او برای اعمال مدیریت در شرکت های چای واقع در آسام. در سال 1999 او یک فرصت برای پیوستن به ویلیامسون Magor به عنوان یک کارآموز مدیریت.

دالی از سوی دیگر به دنبال او لیسانس هنرهای عمده ای در آموزش و پرورش از Duliajan کالج در بالا آسام. پس از اتمام این دوره او نیز دنبال مونته سوری البته از همان دانشگاه است.

اواز یا موسیقی دو نفری کار می کرد و در زندگی های مختلف باغ چای در سراسر آسام. Ranjit به تدریج بالا رفت و صفوف از کارآموز به دستیار مدیر ارشد دستیار مدیر و در نهایت معاون مدیر. دالی از سوی دیگر در مدارس تدریس شد که واقع در باغ چای.

دالی با نخود گل مورد استفاده در چای را مخلوط.

این یکی از ضروری یادگیری مراحل را برای این دو به عنوان آنها را به دست آورد لازم می دانم-چه وقتی که می آید به پردازش چای.

“من از صفر شروع کردند و هر چه من می دانم که در حال حاضر از طریق آموزش. ویژگی های چای, گیاهان, فرآیندهای تولید, چگونه گیاهان رشد کرده و چگونه به توسعه چای با کیفیت خوب و عطر و طعم” ایالات Ranjit. علاوه بر این دو نیز کامل چای را مزه مهارت ها و آموخته که چگونه به تشخیص طعم چای رشد در مکان های مختلف.

پس از آگاه بودن از مشکلاتی که تولید کنندگان با آن مواجه اواز یا موسیقی دو نفری تصمیم به ترک زندگی خود را از آسایش در اکتبر 2018 به کشتی سوار در یک غیر قابل پیش بینی کارآفرینی سفر. یکی از چیزهایی است که آنها را نگه داشته رفتن بود و باور خود را در دانش خود را و درایو است که آنها مشغول به کار بودند به سمت چیزی که می تواند چندین کشاورزان است.

Ranjit همچنین به عنوان خوانده شده تا بسیاری درباره چای در مجلات و تحقیقات بازار و گزارش. او وارد در درک که ارزش اضافه کردن به چای تضمین بهتر ارزش بازار است. از این رو هنگامی که او تصمیم گرفت برای آزمایش با ترکیب با استفاده از گیاهان و میوه ها و گل ها و ادویه جات ترشی جات است که مجموعه آنها را جدا از بقیه.

ارتقاء

آنها onboarded حدود پنج کوچک تولید کنندگان چای در شبکه خود و منابع 100 کیلوگرم چای به دسته کوچک خود می آمیزد.

“من می خواستم برای دیدن اگر ما ایده کار می کنند ، ما تجربه و راه اندازی حدود پنج طعم مختلف – tulsi سبز, چای نعناع, چای سبز, سنبل هندی, زنجبیل, چای سبز, عجیب و غریب, چای سبز و گل چای” به یاد می آورد Ranjit.

تا ببینید که چگونه مصرف کنندگان و صاحبنظران در پاسخ به محصولات خود Ranjit شرکت در هند بین المللی چای و قهوه در نمایشگاه در نوامبر سال 2018 است. دیدن یک پاسخ مثبت او پس از آن نیز با حضور در جهان چای و قهوه در نمایشگاه برگزار شد در بمبئی.

خوشبختانه برای او سلامتی خبرخوان شرکت یک زندگی تناسب اندام (GALF) اتفاق افتاده بود که در بمبئی نمایشگاه و دوست داشت محصولات خود را در بسیاری. این باعث شد مدیر عامل شرکت تماس گرفتن با Ranjit و در نهایت شروع به فروش مخلوط چای بر روی پلت فرم خود را. در هیچ زمان Ranjith شد یک عضو از چای و قهوه در انجمن (TCA) در بمبئی یک سازمان است که با این نسخهها کار برای ترقی چای تولید کنندگان و فروشندگان. از آن شده است وجود ندارد و به دنبال بازگشت به Aromica چای.

دم یک شروع تازه را به عنوان یک کارآفرین

Ranjit صرف نزدیک به 20 سال مشغول به کار در باغ چای

داشتن تعامل با مردم و سازمان های مختلف در Expos, Ranjit بازگشت به آسام و غوطه ور خود را در عملیات.

او راه اندازی یک 20ft X 12 فوت واحد در این مجتمع از خانه و خانواده خود را در گواتی که در آن دو شروع به ترکیب و بسته بندی به طور طبیعی رشد کرده و چای. در مارس 2019 آنها اضافه شده است در دو اتاق موجود در واحد و نصب زیرساخت های مانند ترکیب ماشین آلات دستگاه بسته بندی توزین ترازو و نم با دستگاه, در میان دیگران.

گل توپ چای که باز می شود تا به یک گل زیبا پس از غوطه ور در آب داغ

“چای برگ فرآوری شده به روش های مختلف توسط تولید کنندگان برای به دست آوردن این گونه است. برای مثال چای نیاز به تخمیر برای یک زمان خاص در یک درجه حرارت خاص قبل از آن خشک و نورد برای رسیدن به زرد چای. در حالی که چای سبز نمی کند نیاز به هر گونه تخمیر در همه,” توضیح می دهد Ranjit. از چای سفید از سوی دیگر ساخته شده از جوانه چای گیاهان و سی بار غنی از آنتی اکسیدان ها از چای سبز به اطلاع Ranjit.

هنگامی که تولید کنندگان شهامت برگ آنها خشک آن را در خانه های خود و دست و رول آنها را در خانه و پس از آن Aromica چای مخلوط آنها را در طعم های مختلف.

“برخی از جالب می آمیزد که ما را توسعه داده اند عبارتند از: آبی نخود چای با استفاده از آبی نخود, گل, آتشین چای ساخته شده با استفاده از سس bhut jolokia (یکی از داغترین فلفل در جهان) ولنتاین چای که حاوی توت فرنگی, گل رز, گلبرگ, تاریک, شکلات, چیپس, زغال اخته در میان مواد تشکیل دهنده دیگر” متحده Ranjit.

مواد لازم برای ارزش علاوه بر این منابع هستند بیش از 50+ کشاورزان است. نعناع به عنوان مثال از منابع است کشاورزان در Uttarakhand در حالی که نعناع است که در بخش های جنوبی کشور است.

Aromica چای توسعه یافته بیش از 26+ چای مخلوط

این ایده در اینجا بود که نه تنها کاهش طعم و مزه و همچنین کار با مواد تشکیل دهنده است که به طور سنتی شناخته شده برای بهبود سلامت. برخی از چای های توسعه یافته بودند حفظ سلامتی در ذهن که شامل باریک چای ساخته شده با استفاده از Garcinia Cambogia, معمولا شناخته شده به عنوان مالابار آلوچه استویا و چای سبز. یکی دیگر از ترکیب های ودایی چای ساخته شده است با استفاده از ashwagandha, دارچین, فلفل, میخک, چای سبز در میان دیگر مواد تشکیل دهنده مخلوط به افزایش غلظت.

آنها همچنین توسعه چای از چوب که در حال چای برگ محصور در یک قلم مانند ساختار. یک فروشنده شخص ثالث, تولید این چوب برای Aromica چای. یک شیب می توانید این را در آب گرم و نوشیدن آن. خوب دوست داشتم در ترکیب این رده شامل بابونه و گل رز و چای سنبل هندی.

با محبوبیت رو به رشد از چای کارآفرینان رفت و از فروش تنها از طریق کانال های آنلاین در نهایت به باز کردن خود خروجی در ماه اوت سال گذشته است. آنها همچنین به نظر می رسد در قفسه ها از بیش از 20 دپارتمان فروشگاه در گواتی در حالی که فروش در بالا آسام و آروناچال پرادش را از طریق کانال های توزیع کننده.

این دو نیز خود را باز چای کافه به نام “فقط چای’ در گواتی

آنها همچنین از افتتاح یکی از یک نوع چای کافه در گواتی به نام “فقط چای” است که 60+ انواع چای گزینه را انتخاب کنید.

رضایت مشتریان در حالی که توانمند سازی تولید کنندگان چای

Ranjit اطلاع که آنها را تبلیغ محصولات خود را در یک راه بزرگ اما سیستم عامل رسانه های اجتماعی شده اند یک مزیت برای کسب و کارهای کوچک مانند آنها.

“پلت فرم آنلاین است که چگونه محصولات ما بدست دید و بسیاری از مشتریان را تکرار کشف کرده اند ما از طریق این کانال” به اطلاع Ranjit.

یکی از این مشتری است گواتی-بر اساس Barnali Sharma, استادیار تاریخ در پنبه دانشگاه. او برای اولین بار آمد به می دانم که آنها را از طریق یک Facebook post.

آتشین چای ساخته شده با سس bhut jolokia یکی از داغترین فلفل در جهان

شده است چهار ماه پس از Barnali سعی گرم سس Bhut jolokia چای و او یکی از طرفداران بزرگ در حال حاضر.

“به عنوان یک استاد من همیشه مشغول تدریس و خواندن. ثابت نیاز به تمرکز گاهی اوقات من با تند و زننده سردرد. آتشین چای شگفت انگیزی را فراهم می کند تسکین فوری و آثار شگفتی. طعم تند نیست و آن را پاک گلو خود را. من هم به پایان رسید تا خرید این ترکیب آبی و نخود مخلوط برای خواهر زاده و برادرزاده چون من عاشق محصولات خود را بسیار می گوید:” 48 ساله.

در علاوه بر این به مشتریان خوشحال مهم است که برای اضافه کردن آن را کوچک تولید کنندگان چای که سود بیشتر از تعامل با Aromica چای.

را دیبروگره مبتنی بر چای رشد Kaushik Gogoi برای مثال کسی که شده است به طور فعال در حال رشد چای ارگانیک در نیم هکتار از زمین پس از 2014. چای رشد بوده است Aromica چای برای یک سال گذشته و عرضه بیش از 25 کیلوگرم از برگ های چای در هر ماه است.

“به عنوان کوچک چای تولید کنندگان ما ظرفیت تولید تجاوز به بیش از 50 تا 100 کیلوگرم در هر ماه. و مشکل این است که ما بیشتر این است که خریداران از خارج خواهید به منبع مقادیر زیاد است که در هر نقطه بین 10,000 kgs به 15,000 کیلوگرم” متحده Kaushik

گل, گیاهان و ادویه جات مورد استفاده در مخلوط نیز منابع از کشاورزان

قادر به پاسخگویی به خریدار خواسته های کوچک تولید کنندگان چای در نهایت فروش به تجار محلی با انرژی بسیار کمی برای مذاکره. اما از طریق مداخله Aromica چای Kaushik اشاره شده است که بهبود معیشت از تولید کنندگان مانند او.

“آنها با پرداخت قیمت واقعی و این به من خیلی کمک کرده. خارج از هند وجود دارد مقدار زیادی از تقاضا برای چای است که ما قادر به تهیه کردن به, اما در حال حاضر من احساس می کنم خوشحالم که از چای است که احتمالا در حال مصرف توسط مردم از نقاط مختلف کشور” لبخند Kaushik.

راهپیمایی به جلو

با همه که Ranjit و دالی را به دست آورد از طریق نام تجاری خود را, این امر می تواند غیر منصفانه است که فرض کنیم که همه از آن آمد آسان به آنها. Ranjit می گوید که ایجاد یک تو رفتگی در دیوار خود را در بازار با بیش از 52 فروش مارک های یک چالش است.

“این است که چرا ما نیاز به نوآوری و کار ما توسعه محصول به طور مداوم. خوشبختانه برای ما مخلوط شده است به خوبی دریافت است و ما اغلب دستورات تکرار. این مشتریان هستند که ستون فقرات کسب و کار ما به عنوان آنها popularise نام تجاری ما از طریق کلمه از دهان” به اطلاع Ranjit.

Ranjit با چند کوچک تولید کنندگان چای در شبکه

یکی دیگر از چالش های است که آنها به عنوان یک bootstrapped کسب و کار است که مدیریت بودجه خود را و به طور مداوم حفظ کیفیت بالا و استاندارد برای محصولات خود را.

با خوشحالی اواز یا موسیقی دو نفری کار سخت شده است به رسمیت شناخته شده توسط سیستم عامل های مختلف. در ژوئن 2019, Aromica چای بار برنده جایزه کسب و کار برای اکثر بیمه چای در آسام. در ماه فوریه این سال کسب و کار کوچک انتخاب شده بود که مربی توسط IIM کلکته ساخت آنها را برای اولین بار چای با نام تجاری به انکوباتور توسط هر IIM در هند. در همان ماه راه اندازی آسام همچنین در ادامه به پردازنده آنها را برای جوجه کشی.

Ranjit به نظر می رسد به جلو به دریافت مشاوره توسعه کانال و استفاده از حمایت مالی به رشد خود را با نام تجاری. کارآفرین نیز می خواهد برای ایجاد انگیزه کسب و کار کوچک دیگر شگفتی مانند او.

Ranjit و دالی دریافت بار جایزه کسب و کار

“اگر شما چیزی را در ذهن فقط باور در ایده و اعتماد است که آن را می تواند اجرا شود. از آن آسان است و شما را دلسرد می شود در حالی که تعداد بسیار کمی از پشتیبانی خواهد کرد. گوش دادن به قلب شما و اعتماد به خود. چالش ها پدیدار خواهد شد روزانه, و شما ممکن است به حالت پایین سنگ اما به یاد داشته باشید که شما همیشه می توانید گزاف گویی” او می گوید.

پس آنچه در پیش روست برای چای با نام تجاری در حال حاضر ؟

Ranjit اطلاع داد که در حال حاضر او در گفتگو با horticulturist و استاد دانشگاه مستقر در خارج از استرالیا است که کمک به آنها در توسعه کانال های خارج از کشور. او همچنین می خواهد به توسعه بیشتر می آمیزد و پردازنده های محلی بیشتر تولید کنندگان چای به شبکه خود را.

“من تا به حال یک زندگی راحت در باغ های چای و اما در سمت چپ آن همه برای ترویج کوچک تولید کنندگان چای و من احساس می کنم خوشحال است که ما می توانیم آنها را توانمند سازی. زمانی که ما شروع به من من روروک مخصوص بچه ها و بازدید از دپارتمان فروشگاه ها با این امید به دیدن من با نام تجاری در قفسه. ما در حال حاضر امید به شیر به بازارهای جدیدتر و گسترش سلامت و شادی و لبخند را از طریق ما صنایع چای ساخته شده با عشق و شور و عشق” او می گوید: امضای کردن.

Rapid-fire:
*یک کارآفرین شما را تحسین.
جواب: راتان تاتا

*فن آوری جدید است که می تواند آینده یک کسب و کار کوچک
جواب: اینترنت مبتنی بر فن آوری

*یک ارزش است که می تواند کمک به رشد کسب و کارهای کوچک
جواب: صداقت در حالی که انجام کسب و کار

*کتاب های مورد علاقه خود
جواب: من ترجیح می دهم به خواندن اخبار و مجلات بیش از کتاب

*در وقت آزاد من ____…
جواب: وقت خود را صرف تحقیق در مورد چای

* قبل از این مصاحبه من بود ____…
جواب: ما به توسعه برخی از چهره مارکس به تازگی. من در حال بسته بندی است که

*چیزی است که آنها نمی تدریس در دانشگاه, اما مهم است که برای اجرای یک کسب و کار است
جواب: چگونه به تصمیم گیری سریع است که می تواند تاثیر بر روی کسب و کار

*یک سوال من همیشه از مردم در حالی که استخدام است ____…
جواب: از آنها بخواهید در مورد خانواده پس زمینه به طوری که من می توانید به استخدام افرادی که واقعا نیاز به این کار

*بهترین مشاوره شما تا کنون است ____…
جواب: همیشه وجود دارد یک راه

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

پشتیبانی از صدای قهرمانان گمنام و فوق شهروندان عادی

ما باور داریم که آن را ضروری است برای کشوری مانند ما به صدا که جشن قهرمانان گمنام می دهد یک پلت فرم برای تغییر سازان, الهام بخش میلیون ها نفر از مردم است. با استفاده از قدرت سازنده روزنامه نگاری ما می خواهیم به تغییر هند – یک داستان در یک زمان.

در حالی که ما باید تبلیغات درآمد آنها نیست به اندازه کافی برای پوشش هزینه ها از آوردن همه این داستانها به شما. اگر شما باور ما و بهتر هندوستان و می خواهید این اخبار مثبت جنبش به رشد و سپس در نظر حمایت از ما از طریق بالا دکمه.

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>