صنعت سرگرمی خیره $160B از دست دادن بیش از 5 سال با توجه به COVID-19

COVID-19 Entertainment Industry

خواهد هالیوود تا کنون از بهبود از coronavirus? Pixabay

در ماه فوریه هنگامی که دامنه واقعی coronavirus در عین حال به ایجاد خود را در هالیوود آگاهی صنعت سرگرمی بود “صرفا” نگران چند صد میلیون دلار از دست رفته فروش بلیط در چین است. به عنوان COVID-19 شیوع شروع به ضربه زدن به آمریکا در ماه مارس بسته شدن سینما و تعطیل تولید در این روند امکان از 20 میلیارد دلار ضربه بزرگ از loomed. در حال حاضر به عنوان ما به بررسی چشم انداز در ماه مه با یک دور بیشتر درک پتانسیل اقتصادی تلفات این بیماری همه گیر گرفته شده در بخش سرگرمی می آید به frighteningly تمرکز روشن.

جهانی فیلم و تلویزیون صنعت پیش بینی شده است به از دست دادن متناوب 160 میلیارد دلار از رشد بیش از پنج سال آینده با توجه به تحقیقات شرکت آمپر تجزیه و تحلیل.

“در حالی که بزرگترین ضربه را احساس می شود در سال 2020 و در سراسر 2021 رشد کاهش خواهد یافت در هر سال برای مدت پنج سال دوره پیش بینی” این شرکت گفت: هر خبرنگار هالیوود. “در حالی که از دست دادن ناخالص (مقدار کل از دست داده و رشد در شرایط دلار) خواهد بود بزرگترین برای تبلیغات بخش آن نیز مهم است به نگاهی به تاثیر نسبی ثابت به اندازه بخش. بر این اساس تئاتر خواهد بود سخت ترین ضربه به از دست دادن $24.4 میلیارد دلار طی پنج سال آینده با رشد درآمد پایین بیش از 11 درصد بیش آمپر قبلی پیش بینی.”

همچنین نگاه کنید به: Tallying, اخبار رسانه اخراج Furloughs و تعطیلی ناشی از COVID-19

در سال 2019, هالیوود, مجموعه جدید در سراسر جهان باکس آفیس رکورد با بیش از 42 میلیارد در فروش بلیط. در سال 2020 آمریکا گیشه مواجه است آن بدتر مالی سال در بیش از 20 سال است. بیشتر پیچیده مالی چشم انداز تئاتر سینما است logjam رو انتشار برنامه هنگامی که تئاتر می تواند با خیال راحت دوباره باز کنید. با بسیاری از خیمه فیلم مانورهای رندانه برای موقعیت فروش بلیط ممکن است سهوا بود cannibalized. “دراز مدت اثرات ميانگين اشباع از فیلم رقابت برای انتشار ویندوز در سال آینده می تواند در نهایت منجر به کاهش در تولید فیلم است که اثرات محتوای کسب و توزیع بیشتر پایین خط” آمپر اشاره کرد.

و در حالی که خطی رتبه های تلویزیون هستند تا در میان پناهگاه-در-صفحه اصلی سفارش تبلیغات, درآمد کاهش یافت به خطرناک پایین. به گزارش آمپر تخمین زده است که تلویزیون و تبلیغات آنلاین بازار خواهد شد از دست دادن نزدیک به 40 میلیارد دلار رشد درآمد در سال 2021 و $43 میلیارد دلار در سال 2021.

تنها بانی خیر از این بیماری همه گیر شده است اشتراک ویدئو در تقاضا (SVOD) سیستم عامل مانند Netflix و دیزنی+. این آمپر مطالعه پیش بینی شده 12 درصد افزایش در درآمد اضافی رشد بیش از پنج سال دوره برای جریان که زود بازده به نظر می رسد برای حمایت از. Netflix در حال آمدن است به طور غیر منتظره ای قوی سه ماهه که در آن اضافه شده نزدیک به 16 میلیون مشترکین جدید در حالی که از دیدن رکورد ترافیک سایت. دیزنی+ به تازگی اعلام کرد که آن را به حال پیشی 54 میلیون مشترکان پرداخت می شود نزدیک به دو برابر شدن پایه مشتری از فوریه. حتی مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک گفته است که COVID-19 شیوع افزایش یافته است و اپل تلویزیون+ استفاده است.

در حالی که صنعت انتظار بالا بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ و یا بثورات جلدی اشتراک لغو—پس از بازگشت به حالت عادی به “شتاب مصرف کننده تغییر رفتار” را در آغوش مستقیم به مصرف کننده محتوا که در اصطلاح به علاوه برای جریان میباشد. سنتی پرداخت تلویزیون در حال مرگ است با رکورد 6 میلیون مشتریان برش بند ناف در سال 2019. از دست دادن زندگی ورزشی این سال بیشتر افسرده خطی بازار است. آینده راه اندازی HBO حداکثر و طاووس در میان این جریان همه گیر ممکن است تسریع جریان را جانشینی برای نقطه بالا.

تا کنون COVID-19 شیوع تخمین زده شده است هزینه صنعت سرگرمی 30 میلیارد دلار یک مقدار رشد می کند که با گذشت هر روز. کل آمریکا رسانه ها و صنعت سرگرمی—بزرگترین در جهان به ارزش $717 میلیارد—نشان دهنده حدود یک سوم جهانی M&E صنعت که شامل تصاویر متحرک و برنامه های تلویزیونی و آگهی های بازرگانی پخش آنلاين محتوای موسیقی, موسیقی و صدا, پخش, رادیو, کتاب, انتشار, بازی های ویدئویی و خدمات جانبی و محصولات است. قبل از همه گیر PriceWaterhouseCoopers (PwC) پیش بینی شده است که بخش داخلی شد و بر سرعت برای پیش افتادن $825 میلیارد 2023.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>