امیلی معبد ‘سبکی’ چرخش یک رمز و راز در اطراف مشکل دختران نوجوان در اردوگاه تابستانی

سبکی با امیلی معبد. ویلیام مارو

امیلی معبد شروع به نوشتن اولین رمان این سبکیبا تمایل به گرفتن یک محل خاص—Karmê Chöling: Shambhala مرکز مدیتیشن در بارنت ورمونت. مطرح شده به عنوان یک بودایی, معبد استفاده می شود برای بازدید از این مرکز با خانواده او هر تابستان. “این محل های مورد علاقه من در جهان,” او گفت: ناظر. “آن احساس جادویی.” در عین حال نوشتن در مورد چنین یک محیط به طور طبیعی منجر به در نظر گرفتن هر دو upsides و مشکلات بودیسم خود را به عنوان داستان او جوانه زده از اولیه که الهام بخش او در بر داشت محل وام شوم تن (“ببخشید Karmê Chöling” او به شوخی). در صفحه 1, نویسنده مجموعه خوانندگان خود برای فتنه و مرگ و نسخه های مختلف از همان تیره حوادث. “خودکشی گفتند. هیچ چیز به نشان می دهد در غیر این صورت. اگر نه یک خودکشی شاید یک حادثه است. این صخره های شیب دار, تغییر سنگ” معبد می نویسد. اما چه کسی مرده و چرا ؟ معبد هدایت خوانندگان در یک wildly suspenseful تور در نهایت به این سوالات پاسخ دهد.

بهتر است که به ارمغان می آورد از جمله درام جدی به یک محل آرام از چهار نوجوان ، معبد ایجاد روحیه خدمه جوان که عرفانی و شصت تولید فراموش نشدنی در تضاد است. در عین حال او راوی اولیویا می گوید داستان به صورت گذشته نگر از یک نقطه نظر. به عنوان او با وسواس قطعات با هم رویدادهای یک تابستان کتاب نظر ما چگونه mythologize جوانان ما. “من می خواستم برای ایجاد فضا برای راه ما پردازش و سازماندهی مجدد خاطرات ما و یادگیری همه چیز در مورد آنها را به عنوان ما مسن تر گفت:” معبد.

همچنین نگاه کنید به: Naoise دولان در اولین, ‘هیجان انگیز زمان’ Ponders آنچه ما از یادگیری زبان و عشق جوان

به عنوان رمان باز 16 ساله اولیویا می رسد در یک بودایی مرکز است که میزبانی یک برنامه تابستان برای مشکل ، محبوب او پدر مؤمن بودایی به تازگی ناپدید شده پس از خود را مراجعه به این مرکز است. در حالی که اولیویا نمی کند و به معنای واقعی کلمه پیدا کردن او را در اینجا او می یابد (سلام فروید) کسی که او را به یاد او: یک باغبان با یک گره. معبد کاملا قطاری اولیویا جوانی lust و کمرویی به عنوان شخصیت او را می بیند, برای اولین بار: “او ایستاده بود و محو عرق دور از صورت خود را ترک چند اثری از خاک در ریش خود را” اولیویا می گوید. “پیراهن او باز بود ، گلو او میدرخشید مثل یک پرنده. من تبدیل چهره به آسمان برای جلوگیری از خیره. آن میشن این دور یا من تصور آن را؟” با تشکر از خوش شانس کارهای عادی و روزمره تعیین اولیویا صرف تابستان خود را کمک به لوقا در مرکز باغ—که بیشتر تمثیلی سایت دانش و تهدید.

در تختخواب, اولیویا به سرعت باعث می شود سه دوستان جدید (هر چند “رقبا” و یا “co-توطئه گران” واقعا ممکن است مناسب تر از اینجا). دو منتظر جانت و دوست داشتنی بید لورل دزدکی حرکت کردن اتاق خواب خود را هر شب. اولیویا می پیوندد خود را شبانه escapades برای پیدا کردن سرنا یک دختر مرموز که باقی می ماند در یک چادر و به نظر می رسد معاف از تمام اردوگاه قوانین. سرنا تبدیل به دغدغه با ASMR و دختران به طور منظم در تلاش برای ضربه به “احساس” که اولیویا توصیف به عنوان “shiver شما زمانی که کسی که ماساژ پوست سر خود را با بیش از حد نور یک لمس و شما هر دو لذت بردن از آن و به شدت رسیدن را با پوست و مو برای بیشتر.” اوج لذت جنسی, در واقع! در عین حال آنچه سرنا واقعا می خواهد به یاد بگیرند که چگونه به شناور شدن و لوقا به آنها آموزش دهد. آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه ؟

در ایجاد coven از چهار معبد گفت: او در آغاز از کهن الگوهای, با توجه به “چگونه ما انتظار داریم که دختران در فرهنگ پاپ نقش که در دسترس هستند به آنها و ما را به آنها را.” رشد او احساس کردند که او انتخاب محدود شد به جنت یا لورل; او می تواند یا باغی و یا خشنود است. سرنا و اولیویا از سوی دیگر او معتقد ترکیبی از شخصیت های با قدرت بیشتر و انعطاف پذیری. از طریق غنی و شگفت انگیز تبدیل می شود بیش از حد خوب برای از بین بردن اینجا جانت می شود پیچیده ترین شخصیت در پایان کتاب است. خوشبختانه معبد متکی بر توطئه و توسعه شخصیت به جای هر نوع pedantry به پارگی سن کلیشه.

ایجاد چهار شخصیت اصلی نیز مجاز معبد اتاق بازی. او به اشتراک گذاشته است که به او نوشتن او تجربه با تنظیمات مختلف و تعداد دختران است. “یکی خارجی. که موضع قصه گو,” او گفت:. “دو است که بیش از حد چند. که فقط یک رابطه دوستی شما مزاحم در. سه اجازه می دهد تا بیشتر از پویا: یک سر دسته و دو ثانویه مردم را به رقابت برای فضا و وضعیت.” جانت و لورل در ابتدا ذوب شده را به یک شخصیت معبد در نهایت تقسیم به ایجاد یک برقی گروه.

معبد خودش با وسواس داستان دختران نوجوان است. او به من گفت که او مورد علاقه فیلم Heathersو مراجع به Buffy the Vampire Slayer لکه رمان او. “شدت احساسات سرگرم کننده است برای نوشتن در مورد” معبد گفت. “این شخصیت را مسخره آستین ، ایده ها. مانند: “ما در حال رفتن به شناور شدن.’ تنها نوجوانان می گیرید ” این چیزی است که ما انجام می دهیم با ما تابستان است.'”

در حالی که آن را یک چالش برای معبد به زیر و بم چقدر جوان او را شناخت یا درک خود را در مورد شرایط او گفت: این موضوع بزرگتر بود خارجی: او می ترسید این صنعت را ببینید که او نوشتن در مورد دختران نوجوان و فرض کنیم کار او بود “به سادگی کرکی” و یا بهترین راه حل مناسب برای یک YA مخاطبان است. “نیست که هر چیزی اشتباه است با بله یا کرکی کتاب اگر آنها به معنای اما این فرض است که هر کس به ارمغان می آورد زمانی که شما آن را می گویند یک کتاب در مورد دختران نوجوان است. آنها فکر می کنم آن را برای کودکان” معبد گفت.

در مقابل به جوان شخصیت های ساده لوحی و تکانشگری اولیویا به عنوان یک فرد بالغ است علمی و انعکاسی. به جای به سادگی با تمرکز بر خاطرات خود را و هر گونه اشیاء است که می تواند نگه دارید و کلید به گذشته او fixates در روانشناسی دین و زبان خود را. معبد او گفت: “بازی عمل کرده و” اولیویا انجام همه تحقیقات که خود شخصیت جزئیات. در قطعاتی که شکستن اصلی روایت اولیویا تجزیه و تحلیل واژه “آمده به ضرر” خلاصه داستان سنت ترزا از آویلا و بودا به بررسی ادعای معراج و بررسی میزان خودکشی برای دندانپزشکان.

در مجموع این متنوع interjections آشکار تر اولیویا را ناامید تمایل به اصلاح گذشته و حفظ جوانان خود را. از طریق تلاش های خوانندگان ممکن است تشخیص را از دست داده قطعه خود را در این شخصیت آشفته ، محیط زندگی است. در حالی که معبد برنده چهارتایی باید در نهایت رها کردن تلاش های خود را در سحر و جادو, مسن اولیویا به روشنی داده نشده است تا در تعالی. او وسواسی تحقیقات و داستان سرایی اتخاذ فوری incantatory کیفیت. از طریق خود زیبایی قدرت معبد حمل و نقل خود خواننده که نمی تواند کمک کند اما کاملا مسحور.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>