Elon Musk مسخره نیکولا هیدروژن اتومبیل توضیح می دهد که چرا سلول های سوخت کار نمی

مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک فکر می کند هیدروژن سلول های سوخت هستند بسیار ناکارآمد راه تولید انرژی است. رابین بک/خبرگزاری گتی ایماژ

آن شده است یک هفته به صورت الکتریکی خودروسازان به خصوص تسلا و آن ظهور EV رقیب نیکولا.

در چهارشنبه تسلا سهام تصویب $1,000 علامت برای اولین بار پس از مدیر عامل Elon Musk دستور داد این شرکت به اولویت بندی تولید تسلا نیمه برقی کامیون سنگین تحمل وعده راه اندازی تسلا به سود بازرگانی خودرو در بازار. بسیار کوچکتر نیکولا که در سیاهی یک محصول مشابه طراحی شده توسط هیدروژن سلول های سوخت به جای باتری های لیتیوم یون مانند تسلا برانگیخته و حتی بیشتر سرمایه گذار هیجان: سهام شروع به پریدن کرد بیش از 100 درصد در دوشنبه ساخت تازگی IPO-ed شرکت در حال حاضر با ارزش تر از فورد با وجود داشتن فروش ماشین صفر.

همچنین نگاه کنید به: Elon Musk نیست تنها الکتریکی نگر که می خواهد به اصلاح نیکولا تسلا میراث

هنوز مشک به نظر نمی رسد فکر می کنم که تسلا تجمع سهام است چیزی برای انجام با نیکولا—و یا راه دیگری در اطراف. در واقع او حاضر به نیکولا هیدروژن کامیون به طور جدی.

“سلول های سوختی=احمق به فروش می رساند” تسلا مدیر عامل تمسخر نیکولا را به فن آوری هسته ای در یک صدای جیر جیر در اوایل صبح روز پنج شنبه. آن را “staggeringly گنگ,” او نوشت: در یکی دیگر از صدای جیر جیر.

این اولین بار نیست مشک ساخته شده است که سرگرم کننده هیدروژن سلول های سوخت. در گذشته او آنها را به نام “احمق سلول” “ذهن ترا درهم میشکنند احمق” و “به سادگی امکان پذیر نیست” به موفقیت است. “من سوخت سلول سوال در مورد 8000 بار” او توییتی پنج شنبه.

بحث بین باتری های لیتیوم یون در مقابل هیدروژن سلول های سوخت شده است که در دایره از انرژی های جایگزین برای سال. هر دو فن آوری های هدف برای صفر-انتشار در آینده اما پیشرفت در فناوری پیل سوختی آمد خیلی بعد از این که باتری های لیتیوم یون و هیچ شرکت موفقیت تجاری استفاده از آن در خودروها نشده است.

یک سلول سوختی تولید انرژی در فرم های برق در مهار واکنش های شیمیایی از هیدروژن و اکسیژن در حالی که خروج آب (H2O) به عنوان تنها محصول جانبی. آن قرار است به طور کامل انرژی پاک و کارآمد تر از باتری های لیتیوم یون از آنجا که هیدروژن سبک است. نه به ذکر است که فراوان ترین منابع در جهان است.

مشکل این است که در آن طول می کشد مقدار زیادی از انرژی در وهله اول برای تبدیل هیدروژن به سوخت خودرو قابل استفاده. رایج ترین روش است electrolyzing آب.

“فقط آن را بسیار دشوار را هیدروژن ذخیره آن و استفاده از آن در یک ماشین. هیدروژن انرژی مکانیزم ذخیره سازی. این یک منبع” مشک گفت: در 2015 ،

“الکترولیز بسیار ناکارآمد انرژی فرایند” او در ادامه به توضیح. “اگر شما خود را شارژ باطری از پانل های خورشیدی به طور مستقیم در مقایسه با تلاش برای تقسیم آب به هیدروژن تخلیه اکسیژن فشرده سازی هیدروژن با فشار بالا و یا گداختن آن قرار داده و آن را در یک ماشین و اجرای یک سلول سوخت. آن است که حدود نیمی از بهره وری. این وحشتناک است.”

نیکولا مدیر عامل ترور میلتون است در واکنش به چنین شک در گذشته با این استدلال که آن را طول می کشد زمان برای یک نوپای تکنولوژی مانند سلول های سوختی ، “من فکر می کنم بسیاری از فن آوری های 10 سال یا بیشتر به productionize,” او گفت: ناظر در مصاحبه سال گذشته است. “در حالی که برقی است که در حال حاضر بیشتر جریان اصلی هنوز هم وجود دارد مسائل به کار می شود. این همان است که با سلول های سوخت. آنها در حال حاضر در جاده و در حال بهبود است.”

ناظر رسیده به میلتون برای پاسخ به مشک آخرین توییتهایی اما شنیده نشده در فشار زمان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum mobil ödeme bozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbetElexbetRexbetCanlı Bahis SiteleriTrbetGorabetMariobetTipobetBetpasBetvoleMobil Ödeme bozdurma