الکترولیت بی اثر مکمل برای ورزشکاران: مطالعه

واشنگتن: ورزشکاران استقامتی که استفاده از نوشیدنی های ورزشی و مکمل های دیگر در طول مسابقات برای دوباره پر کردن الکترولیت سطح ممکن است انجام این کار بیهوده! خوب این چیزی است که یک مطالعه جدید پیشنهاد کرده است.

با توجه به سی ان ان, سلامت, 266 ورزشکاران استقامتی در نظر گرفتن بخشی در RacingThePlanet رویداد — که شامل 155 مایل در حال اجرا به مدت هفت روز در خصمانه ترین بیابان در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفت توسط محققان دانشگاه استنفورد.

نویسنده سرب از مطالعه کردم که در چاپ Clinical Journal of Sports Medicine, Dr اعطای Lipman اعلام کرده است که این یافته ها از این مورد خاص نیز نگه سازگار برای سایر رشته های ورزشی.

پژوهش گذاشته و تمرکز خود را بر دو شرایط مربوط به اریب سطح سدیم در بدن است. این اولین بار است که hypernatremia که در آن سطح سدیم تبدیل به بیش از حد با توجه به کم آبی است. دوم این است که ورزش های مرتبط: هیپوناترمی (EAH) که به عنوان اصطلاحات نشان می دهد که ناشی از هنگامی که سطح سدیم بیش از حد کم است.

ایسنا بهداشت توضیح داد که EAH می تواند باعث اختلال وضعیت ذهنی pulmonary oedema تشنج و در بدترین موارد مرگ.

این مطالعه نشان داد که اگر چه داغ متوسط افزایش احتمال چنین شرایط سدیم مکمل نیست کاهش ناشی از ورزش هیپوناترمی.

Lipman — که یک اورژانس پزشکی استاد و مدیر در دانشگاه استنفورد بیابان پزشکی — سی ان ان گفت سلامت است که “در گذشته ورزشکاران گفته شد به مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن مکمل های الکترولیت و نوشیدن به اندازه آب به عنوان آنها می توانند.”

همچنین “آن را به طور کلی فکر می کردم که که جلوگیری از چیزهایی مانند عضله, گرفتگی, الکترولیت عدم تعادل و سرگیجه است.” اما “وجود دارد در حال حاضر هیچ شواهد نشان می دهد این درست است.”

از مجموع 266 ورزشکاران 205 نفر مرد و 61 زن بودند که فرار پنج مسابقه برگزار شده در طول سال 2017 و 2018.

در این ماراتن که در آمریکای جنوبی و نامیبیا, شیلی و مغولستان 98 ورزشکاران زد در درجه حرارت به طور متوسط بیش از 33 درجه سانتی گراد.

برخی از دونده مصرف نمک قرص در یک ساعت شکاف در حالی که بقیه نوشید الکترولیت رقیق شده در بطری آب Lipman ادامه داد.

او در ادامه توضیح داد که “چندین روش مختلف. اکثر الکترولیت استراتژی تا پایان با یک نوشیدنی که به کاهش غلظت سديم و نسبت به آنچه که در بدن یافت. این است که چرا نوشیدن بیش از حد الکترولیت راه حل می تواند در نتیجه EAH.”

روش مطالعه درگیر جمع آوری داده ها از ورزشکاران قبل و پس از 50 مایل مسابقه در این رقابت ها را روز پنجم.

قبل از اجرا کنندگان فاش الکترولیت بر اساس مکمل رفتن آنها به مصرف و چگونه اغلب و همچنین این که آیا آنها برنامه ریزی برای جرعه از طریق آنها را در فواصل منظم و یا تنها زمانی که آنها احساس تشنه.

ورزشکاران همچنین در مورد برنامه های آموزشی آنها قرار گرفتند قبلا و وزن بدن خود را ثبت شد قبل از مسابقه.

به عنوان مسابقه به پایان آمد این دونده وزن شدند دوباره در خط پایان و خواسته شد که چگونه نزدیک آنها مزدکی خود تصمیم مکمل رژیم است.

در نهایت نمونه خون گرفته شد برای ارزیابی سطح سدیم خون.
نتايج نشان داد که 41 دونده تا به حال خود را در سطح سدیم خارج از ضربت سخت زدن بعد از مسابقه.

ورزش-ارتباط هیپوناترمی ناشی از کم سدیم داشت در 11 دونده در حالی که 30 به پایان رسید تا داشتن خون بیش از حد سدیم با توجه به کم آبی است.

این مسابقات که در شرایط گرم اختصاص 88 درصد از عدم تعادل سدیم موارد نشان می دهد که درجه حرارت و رطوبت انجام یک کار بهتر در پیش بینی سدیم سطح مسائل به جای مصرف مکمل های الکترولیت.

“مکمل های الکترولیت در حال ترویج به عنوان پیشگیری از تهوع و گرفتگی ناشی از کم نمک سطوح اما این نادرست است پارادایم” Lipman اظهار نظر.
او همچنین هشدار داد که “آنها هرگز نشان داده شده است برای جلوگیری از بیماری و یا حتی بهبود عملکرد و اگر رقیق شده با آب بیش از حد می تواند خطرناک باشد.”

اطلاعات بیشتر نشان داد که دوندگان با EAH به طور کلی تا به حال کوتاه تر برنامه های آموزشی بالاتری وزن بدن به پایان رسید و مسابقه به مدت پنج تا شش ساعت بعد از معمول است.

با توجه به Lipman این نتیجه رسیدند که می توان استنباط از این مطالعه این است که ورزشکاران باید یاد بگیرند که برای گوش دادن به بدن خود را بدون در نظر گرفتن این ورزش در آنها شرکت می کنند و آنها نیز باید توجه ویژه ای به گرما.

“نوشیدنی زمانی که شما تشنه هستند. لازم نیست که یک برنامه در زمان و یا مسافت پیموده شده” Lipman پیشنهاد شده است.

در یک یادداشت نتیجه گیری او گفت که “فقط [آشامیدنی] الکترولیت نمی خواهید برای محافظت از شما را از بالا و یا پایین نمک سطح شما نیاز به خوردن مواد غذایی شور را به عنوان به خوبی”.

منبع: IANS

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>