COVID زمان: صرفه جویی در کودکان از خدا کمتر


Mohammed Wajihuddin
محمد Wajihuddin

این زمان مستند را آغاز کرده است برداشتن نقاب از چهره بسیاری از زشت حقیقت در مورد هند است. یکی از این حقایق این است که فراگیر فقر extenuated با از دست دادن شغل و کار ممکن است ایجاد قحطی مانند وضعیت. اگر شما فکر می کنم من صدایی جنجال آفرینی و یا پیش بینی روز قیامت شما فقط نیاز به خواندن در مورد هفت فرزند چمن خوردن با نمک در Koiripur روستا در Badagaon جلوگیری از بنارس منطقه. متعلق به Mushar جامعه این کودکان از خدا کمتر شد و مجبور به خوردن علف به دلیل پدر و مادر خود را, آجر, کوره کارگران ارائه شده است بیکاری و هیچ پول برای خرید مواد غذایی. اگر این اتفاق می افتد در نارندرا نخست وزیر را در حوزه خدا می داند چه فقیر در جای دیگر روبرو هستند.

به عنوان خوانده شده داستان دلخراش از هفت Mushar کودکان در بنارس منطقه قطار من از افکار مرا به خود من ایجاد کرد در بیهار. Mushars پر از ایجاد کرد. محرومیت ساقه خود گرد و خاکی یکنواخت و خسته کننده هملت به نام Mushartoli. ژولیده مو و لباس ژنده غرق شده چشم و آمده شکم توصیف این کودکان است. آنها فقط به اندازه کافی غذا برای خوردن حتی در زمان عادی. بی زمین و به سختی هر گونه پس انداز برای پاییز پشت در دوران سخت این Mushars, فقیرترین فقرا هستند همیشه بحران زده. من به یاد داشته باشید یک حادثه که اتفاق افتاد بسیاری از سال پیش.

به عنوان کالج من بسته شده بود, برای, جشنواره, من در تعطیلات در من ایجاد کرد. یک روز یک مهمان ویژه بود با مراجعه به ما و ما مشغول ساخت ترتیبات به او احساس راحت است. من aangan (حیاط) در بانک باستانی برکه بود و یک درخت انجیر هندی. خورشید تنظیم در افق غربی و آن را دقیقه قبل از غروب افتاد که من مواجه می شوند یک حادثه است که به من می لرزد حتی امروز.
من تو را دیدم یک تیره نازک شکل ایستاده زیر درخت انجیر هندی مردد آمده نزدیک من. اولین چیزی که فقر حملات است اعتماد به نفس خود را. اعتماد به نفس به دنبال چیزی از کسی. من صحبت کردن در مورد گدا که به دنبال صدقه عادت. من صحبت کردن در مورد احترام به افرادی است که متصل به دراز کردن دست خود به دنبال کمک. رفتم نزدیکتر نازک, اگر, مرموز شکل و او را به رسمیت شناخته است که او یک عضو از Mushar جامعه از من ایجاد کرد. “Kya baat hai (آن چه)?,” از من خواسته. “زارا طرف mein chaliye (لطفا بیا کنار)” او زمزمه. از آنجا که مهمانان در اطراف خود احترام او را متوقف کرد از باز کردن دهان خود را publicly. “نوجوان, din, se صرف bachche bhooke haiN. Chachi se bolkar kutchch dilwa dijye (فرزندان من گرسنه هستند برای سه روز. لطفا چیزی از عمه),” او گفت:. پدر من بود و نه خانه و عمه او به معنای ،

برای یک لحظه خود را از کلمات به نظر می رسید مانند یک فلش است که ضربه و بی حس شده من. متزلزل به استخوان من او را بلافاصله در داخل حیاط پنهان توسط یک outhouse به مادر من. او روایت مصیبت دوباره. “Pehle kyon nahiN آیا (چرا شما آمده زودتر؟),” مادر من که بیشتر از او خواست در هشدار تن. او رفت داخل انبار و آمد با چند کیلوگرم آرد برنج و حبوبات و سیب زمینی و پیاز. او خواست اگر او تا به حال روغن خوراکی و نمک در خانه. او گفت که او تا به حال. مادر من به او گفتم به خانه برو و از آنها بخواهید همسر خود را به طبخ غذا بلافاصله و تغذیه کودکان است. من تو را دیدم اشک در چشم خود را به عنوان او را ترک کرد. من می توانم درک کنند که چگونه غرق Mushars باید احساس زمانی که منطقه دادرس از بنارس گزارش مرتب مواد غذایی برای آنها.

دستمزد روزانه کارگران در بدترین آسیب دیده در طول مستند. هزاران کهنه قطار که در زمان آنها را از مترو خود را به زادگاه و روستاها. صدها نفر در حال قدم زدن در بزرگراه, در تلاش برای رسیدن به مقصد خود را به این امید از ضرب و شتم و گرسنگی است. آنها مشغول به کار در مترو به عنوان کالسکه رانندگان cabbies ساخت و ساز کارگران و خدمتکاران گاه به گاه کارگران در کارخانه ها و کارگاه های آموزشی. کسانی که نمی تواند ترک شهرستانها قبل از این مستند آغاز شد گیر کرده مجبور به زنده ماندن در مواد غذایی در حال مرتب توسط سازمان های غیر دولتی و گروه های جامعه مدنی.
پنج دوست و همکار Alig (فارغ التحصیل از دانشگاه اسلامی علیگر) Zohair رضوی به نام یک زن و شوهر از بار اطلاع رسانی من در مورد برخی از پسران در Kurla و برخی از خانواده ها در Nalasopara رو به سختی. یکی از پسران از Kurla گفت: او مشغول به کار با یک شرکت است. او استفاده می شود به خوردن ناهار در شرکت غذاخوری و شام یک رستوران. در حال حاضر هر دو شرکت و رستوران ها بسته است. خانواده اش اینجا نیست و او نمی داند چه باید بکنید. او تنها یکی از هزاران پیدا کردن خود را در از دست دادن. دولت می گوید هیچ کس اجازه خواهد داشت به خواب گرسنه است. در روزهای آینده دولت ادعا می کند مورد آزمایش قرار خواهد شد.

کودکان آسیب پذیر ترین در شرایط بحران. فقر زده آنها فقط نمی دانند که چگونه برای زنده ماندن. در دوران کودکی من من تو را دیدم بسیاری از Mushars من ایجاد کرد به خوردن موش برای دفع گرسنگی است. این Mushar کودکان بیشتر همراه مادران خود که رفت و غارت موش سوراخ با اشیاء نوک تیز مانند khurpi, kudaal و یا پیک. موش scurried تا آنها بودند گرفتار و کشته شدند. چنگال گرسنگی ساخته شده این Mushars فراموش نکنید اگر خوردن موش بد بود ، هفت Mushar کودکان در بنارس و در جای دیگر در این کشور تنها پس از بهبود از پیشینیان خود است. در این چند دهه از خوردن موش آنها را نقل مکان کرد به خوردن علف برای نگه داشتن غذا در خلیج.

کنتراست این علف خوردن کودکان بسیاری به اسراف جشن تولد و مراسم عروسی در شهرستانها مانند بمبئی. اقتصادی و اختلاف بزرگ است. بنابراین کوردلی از غنی است. هر بار که من حضور اسراف عروسی من در سکوت گریه در عظیم اتلاف مواد غذایی در زمانی که میلیون ها نفر در این سیاره گرسنه. شما ممکن است بپرسید: “چرا من حضور در چنین متکبر مراسم عروسی اگر من نمی توانم ایستاده خودت نمایش ثروت و جنایی تفریط غذا؟” من در خارج از حسن نیت ارائه میدهد. اگر تنها ثروتمندان را نجات داد فقط یک چهارم از آنچه که صرف در مراسم عروسی و تولد و هزاران فقیر شده اند می تواند تغذیه به درستی.

این ثروتمند و مرفه در میان ما همچنین فکر می کنم در مورد کسانی که Mushar کودکان که مجبور به خوردن علف دفعه بعد که آنها رول از اسراف شام برای جشن تولد و عروسی فرزندان خود را?

محمد Wajihuddin ارشد روزنامه نگار است که در ارتباط با بار از هندوستان, Mumbai. این قطعه برداشت شده است از وبلاگ خود.


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>