COVID-19 بیمار را تکذیب کرد, درمان ؟ در اینجا آنچه شما می توانید انجام دهید برای دریافت کمک

گزینه های خود را در طیف وسیعی از کمک به قانونی اختصاص داده شده سلول است. را توجه داشته باشید و آماده برای موارد اضطراری.

ارتقاء

Unavailability از تخت در بیمارستان ها برای COVID-19 بيمار شده است و یکی از مطرح ترین و موضوعات مورد بحث در اواخر. بسیاری از اخبار از صحبت در مورد بیمارستان انکار پذیرش بیماران برای درمان COVID-19 گاهی منجر به عواقب کشنده.

اموال شهروندان را نیز در زمینه پیل را در دادگاه بالا, به دنبال مداخله دادگاه.

در تلاش برای جلوگیری از این عمل دولت در حال حاضر راه اندازی 24×7 شماره تلفنی که در آن شما می توانید تسلیم شکایت در مورد یک بیمارستان را تکذیب پذیرش.

Karnataka: شما می توانید تماس 24×7 خط تلفن شماره — سال 1912. “هر کس تماس این شماره را دریافت تسکین فوری گفت:” پزشکی وزیر آموزش و پرورش K Sudhakar. در یک کنفرانس مطبوعاتی همچنین تصریح کرد که 50 درصد تخت در بیمارستان های خصوصی نیز می باشد برای COVID-19 بيمار. همراه با آن نیز وجود دارد یک کلاه در هزینه بیمارستان های خصوصی می تواند مالیات بر بیماران است.

دهلی نو: تماس 1031 اگر یک بیمارستان را تکذیب یک تخت به COVID-19 بیمار اگر تخت در دسترس هستند. بیماران به دنبال به طور خاص برای دریافت درمان در AIIMS می توانید تماس بگیرید 9115444155 برای OPD برنامه قرار ملاقات و برای teleconsultations.

بمبئی: تماس 1916 به بررسی در مورد در دسترس بودن تخت های بیمارستانی در بمبئی. در ابتدا پلیس بمبئی را نیز راه اندازی 24×7 خط تلفن — 9137777100 — برای پرسنل پلیس پس از مرگ یک پاسبان با توجه به COVID-19.

هنگامی که تماس, تماس با شرکت کنندگان مطلع بهتر هند که پلیس خط تلفن بود و یک کانال اختصاص داده شده به ارائه اطلاعات فرم به تمام نیروهای پلیس و خانواده خود را. بخش دریافت حدود 50 تماس روزانه.

تامیل نادو: تماس 044-29510500 اگر شما به دنبال اطلاعات در مورد COVID-19 و در دسترس بودن تخت در بیمارستان.

پان هند: تماس بگیرید تلفن رایگان تلفنی 1075 برای دریافت پاسخ برای Covid-19 مربوط به نمایش داده شد. با توجه به این گزارش 1075 تلفنی 24×7 کاربردی مرکز تماس و دریافت 27,54,808 تماس به عنوان در 31 مارس سال 2020 است.

Dr Anisha Ashok, جراحی, متخصص گوارش, مدیر و رییس لیزری و لاپاروسکوپی بیمارستان Chennai می گوید: “پزشکان ما از نظر اخلاقی موظف به اخلاق. بسیار مهم است که هر بیمار که به ما می آید باید دریافت درمان او سزاوار. بیماران نباید و نمی توان انکار کرد درمان مبتنی بر COVID گزارش.”

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار است را تکذیب کرد پذیرش ؟

Dr Anisha Ashok

“با توجه به آنچه وضعیت در بیمارستان است و من به شما توصیه می شود مراجعه کننده به بیمارستان دیگری که در آن شما می تواند به درمان و بستری بلافاصله. شما همچنین می توانید درخواست برای یک دلیل دقیق در نوشتن به طوری که دیگر در بیمارستان می داند که چرا شما در حال اشاره” او نشان می دهد.

مدافع Hemant Gulati از دادگاه عالی دهلی نو شده است به طور فعال دادخواست به اطمینان حاصل شود که هیچ بیمارستان تکذیب یک بیمار درمان یا بستری است. او نیز گرفته می شود در بسیاری از موارد در سرمایه های ملی در یک طرفدار بونو اساس برای کمک به کسانی که نیاز دارند.

او سهام برخی از نقاط در این موضوع با ما:

چیزهایی که می دانیم

  • قانون اساسی هند تضمین هر شهروند این کشور حق به مراقبت های پزشکی; این گسترش به هر دو COVID و غیر COVID بیماران.
  • اگر یک بیمارستان حاضر به اعتراف یک بیمار و یا تبدیل آنها به دور شما باید از این حق قانونی به پرونده حکم دادخواست در دادگاه قانون.
  • شما همچنین باید این گزینه از ثبت شکایت خود را با وزارت بهداشت ،
  • در مورد یک بیمارستان خصوصی را انکار می کند و درمان به غیر COVID-19 بیمار, بیمارستان ممکن است از دست دادن آن پزشکی ثبت نام گواهینامه.

لطفا ورزش حقوق خود را در مورد شما به خودتان پیدا کنید در یک وضعیت شبیه به این.

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>