COVID-19: نحوه رسیدگی به اضطراب و استرس در طول یک بیماری همه گیر

حیدرآباد: سیستم عصبی ما همیشه ارزیابی محیط زیست ما برای ایمنی و/یا خطر است. هنگامی که آن را حواس یک تهدید برای امنیت ما از آن ما کمک می کند تا تمرکز بر روی آن را به هر گونه اقدام علیه. این است که به نام “پرواز یا ترس پاسخ”. اما گاهی اوقات تهدید می پایمال کردن سیستم عصبی ما باعث ترس و اضطراب و غم و اندوه و ناتوانی و اضطراب و وحشت.

-ما همه احساس اضطراب در مورد کوروناویروس و نگران انزوا در هفته های آینده. فقط به یاد داشته باشید: اجتماعی فاصله ندارد به معنی انزوای اجتماعی سعی می کنید به ماندن متصل با نگه داشتن در تماس با دوستان و خانواده خود را. هنگامی که متصل اجازه ندهید که این موضوع از تاج تسلط مکالمات خود را به جای استفاده از شوخ طبعی لذت بخش, داستان, تجربه های زندگی و غیره.

-سعی کنید برای جلوگیری از حدس و گمان به عدم اطمینان می تواند شما را پایمال و سوخت اضطراب. به ماندن مطلع مراجعه به منابع معتبر در شیوع (که CDC) به جای WhatsApp جلو ، به معافیت قطع & حد اخبار خود را مصرف اگر شما احساس آسیب پذیر است.

به فرزندان خود صحبت کنید – به حداقل رساندن ترس و حقایق بحث. کودکان ممکن است اشتباه تفسیر آنچه که می شنوند و می تواند وحشت زده در مورد چیزی که آنها را درک نمی کنند. ایجاد ساختار و روال برای آنها در خانه است. اطمینان از خود کودک یا نوجوان که آنها بی خطر هستند. آنها آموزش مناسب بهداشت و حفظ الصحه به عنوان آنها در معرض خطر است.

-سعی کنید برای پیش بینی درماندگی به خصوص اگر شما تجربه کرده اند تروما و یا یک مشکل بهداشت روانی در گذشته و یا اگر شما در دراز مدت سلامت جسمی بیماری (بیماری قلبی و فشار خون و غیره.) که باعث می شود شما بیشتر آسیب پذیر است. به دنبال کمک های حرفه ای در صورت نیاز, به خصوص اگر شما در حال حاضر در برخورد با افسردگی و اضطراب و اختلالات, اختلال وسواسی-اجباری ،

-تمرکز بر روی چیزهایی که شما می توانید کنترل مانند کاهش خطر شخصی به جای چیزهایی که خارج از کنترل خود را مانند جامعه گسترش یافته است. شما ممکن است شاهد مردم در اطراف شما وحشت. از سوی دیگر شما ممکن است تجربه کسانی که به نظر نمی رسد نگران در تمام زمانی که یک بیماری همه گیر در حال افزایش است و مطمئن باشید که آن را نمی خواهد آنها را تحت تاثیر قرار.

شما ممکن است دریابید خودتان احساس تمام انواع احساسات و یا شاید شما در اشتباه هستند و نمی دانم که چگونه به احساس. چالش و مبارزه خود را در افکار اضطرابی (هر کس بمیرد از این ویروس در مقابل اکثر مردم به احتمال زیاد به بهبودی کامل).

– چوب به یک روال و خواب روم. تمرین ورزش و تکنیک های تمدد اعصاب در خانه مانند یوگا/ مراقبه /رقص. افراط در فعالیت های که شما را شاد مانند هنر/خواندن ، لازم نیست خود درمانی با الکل و کافئین و یا سیگار کشیدن, اگر مضطرب است. هنگامی که ما تاکید بسیاری از مردم ممکن است را انتخاب کنید به راحتی مواد غذایی است که در واقع خوب برای استرس و سلامت کلی عوض سعی کنید برای غذا خوردن سالم به عنوان تغذیه کلید برای تقویت ایمنی. در تمرین مراقبت از خود.

-استرس های مالی و فشار می تواند ماشه برای برخی از آنها. در آن صورت قبول فعلی امور و این واقعیت است که زندگی خود را در حال رفتن به متفاوت خواهد بود در حالی که برای. اگر شما در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای نگران پول سهام را از منابع شما فراموش کرده اند. اما نمی توان ضربه گیری. این مهم است به یاد داشته باشید که این نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای.

دکتر Charan تجا Koganti,
مشاور روانپزشک
قدیم بیمارستان Kondapur.


دریافت آخرین به روز رسانی در فن آوری, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>