COVID-19 fall out: بخش آموزش و پرورش در TS به رنج می برند تومان 10000cr از دست دادن

امیر الله خان

حیدرآباد: این ویروس جدید که شروع به کشتن مردم در اطراف کریسمس در چین و سپس در ايران و اروپا در ماه های ژانویه و فوریه و در حال حاضر در سایر نقاط جهان باعث شده است که بی سابقه مستند در سراسر مدرن کلمه. نیویورک و سان فرانسیسکو و لندن و مادرید و رم و حیدرآباد همه شهر ارواح در حال حاضر با تولید و ساخت و ساز و حمل و نقل و گردشگری پس از آمدن به توقف سنگ زنی. میلیون ها نفر از مردم هستند که بدون هیچ گونه کار می کنند در حالی که یک چند در حال تلاش برای کار از خانه.

تاثیر اقتصادی از حمله ویروسی

در این مجموعه ما سعی خواهیم کرد به بررسی تاثیر اقتصادی این حمله ویروسی است. در بسیاری از جهات این است که در میان سخت ترین چیز برای انجام به عنوان ما هیچ مقدم به رفتن. ما نمی دانیم که چه مدت این مستند خواهد داشت. برخی از پیش بینی های نگران کننده و حتی می گویند که این وضعیت می تواند برای یک سال تمام. آنچه که ما قطعا می دانیم این است که این بیماری همه گیر را تعطیل, تمام موسسات آموزش. این به این معنی است که 260 میلیون کودک در مدارس و حدود 30 میلیون نفر در دانشگاه باید آموزش و پرورش خود را قطع. بسیاری از آنها را کم و یا هیچ دسترسی به هر منبع که اجازه خواهد داد که آنها را به ادامه به یاد بگیرند.

این اعداد بزرگ در حال حاضر لازم نیست که دسترسی به امنیت فضا و زیرساخت های است که اجازه خواهد داد که آنها را به مطالعه. پدر و مادر خود را که بسیاری از آنها کار خود را مختل نخواهد بود و در هر موقعیت برای کمک به کودکان خود را در حالی که در خانه است. دانشکده فاقد قابلیت نگه داشتن دانش آموزان خود را درگیر طریق مجازی و یادگیری الکترونیکی مکانیسم. این اختلال که ما شاهد منجر خواهد شد در مقیاس بزرگ ضرر و زیان است. این میلیون ها نفر از دانش آموزان را تا پایان از دست دادن ماه از یادگیری و زمانی که آنها در مدرسه یا کالج خود را نهاد بر دوش با هزینه آوردن این دانش آموزان در مسیر بازگشت.

نیز وجود دارد یکی دیگر از عمده دلیلی برای نگرانی. میلیون ها نفر از دانش آموزان بستگی دارد anganwadis, مهد و کودکستان و مدارس و مدارس به صورت روزانه خود از مواد غذایی و در برخی موارد پناهگاه. با این موسسات بسته شدن یا تعلیق عملیات بلندی بحران مواد غذایی است که در برخی از حس بزرگتر از آن است که آموزش مداوم. دانش آموزانی که نبوده است قادر به رسیدن به خانه به دلیل سفر ممنوعیت اقامت در خوابگاهها و پرداخت مهمان اسکان که فاقد ظرفیت برای مراقبت از ساکنان خود را در زمان هایی از این.

تاثیر در آموزش و پرورش

چه خواهد بود هزینه به اقتصاد به سادگی به حساب موسسات آموزش بستن پایین ؟ اجازه دهید ما فقط تمرکز بر Telangana. نزدیک به یک میلیون دانش آموز در متوسط اول و دوم سال رشته هستند. وجود دارد حداقل نیم میلیون دانش آموز در کالج قادر به گرفتن امتحانات خود را در این سال است. تاخیر و عدم قطعیت در این میان 1.5 میلیون دانش آموز به خودی خود هزینه اقتصاد حداقل 30 میلیارد روپیه است که حدود 3000 کرور روپیه. این شامل هزینه است که دولت متحمل خواهد شد به دلیل اختلال در میان 2.1 میلیون مدرسه رفتن کودکان. محاسبه نیز شامل نمی شود هزینه های هنگفتی که 4000 دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل در اینجا. از دست دادن کل در نتیجه می تواند در بیش از 10000 کرور.

اگر ما در حال حاضر در کل کشور به از دست دادن در بخش آموزش و پرورش به تنهایی و بالاتر از یک لاخ کرور. که کمی بیش از بودجه سالانه برای آموزش و پرورش توسط دولت اتحاد برای بخش آموزش و پرورش. این فوق العاده است از دست دادن فقط از طریق تاثیر بر وضعیت مالی. حتی اگر همه می رود و خوش بینانه به COVID 19 وضعیت غلبه قرار داده و پشت سر ما به زودی بخش آموزش و پرورش را به مدت طولانی در حالی که به بهبود می یابند. آن را نیاز به حمایت فوق العاده ای از دولت به خصوص برای افراد فقیر و آسیب پذیر است. فاجعه این است که ما هیچ ایده چگونه ما می رویم به انجام این کار. پوشش نقره ای این است که این ممکن است فقط به ما یک فرصت را به طور کامل پیاده سازی سیستم آن را بیشتر انعطاف پذیر را در کمک فن آوری اجازه می دهد انعطاف پذیری در امتحانات و ارزیابی و آموزش معلمان ما بهتر است.

امی الله خان است استاد اقتصاد در MCRHRDI و بازدید از دانشکده در ISB و NALSAR


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>