Coronavirus مستند: بمبئی راه اندازی خواهد شد تحویل مزرعه سبزیجات تازه در آستان شما

برای کمک به Mumbaikars میان Coronavirus مستند Agrify آلی حل شده است کار دور ساعت با 500 کشاورزان در Nashik برای تهیه جعبه های میوه ها و سبزیجات تازه.

Ever پس از 21 روز در سراسر کشور مستند اعلام شد, عدم عرضه مواد غذایی رایج است و ترس است که مردم متحد و ارسال آنها را به یک جمعی tizzy.

با توجه به محدودیت در حرکت و حمل و نقل مواد غذایی و زنجیره تامین در سراسر هند مختل شد. این منجر به موجی از نگرانی در هر دو طرف یعنی فروشندگان و مشتریان–به خصوص در مورد سبزیجات و میوه های تازه است که بخش مهمی از هر رژیم غذایی سالم است اما نیز فاسد شدنی.

در ماهاراشترا در حالی که دولت اعلام کرد که سبزی بازار باقی می ماند باز 24/7 برای دیدار با خواسته های Agrify راه حل های آلی یک بمبئی مبتنی بر راه اندازی داوطلب شده است به خانه تحویل سبزیجات و میوه های تازه و کار کرده است دور ساعت با 500 کشاورزان در Nashik به اطمینان حاصل شود همان.

11-کیلو جعبه در قیمت 650 تومان شامل سبزیجات مانند پیاز و گوجه فرنگی و سیب زمینی و چغندر ladyfingers, هویج, نخود سبز و کلم و خیار و گشنیز و لیمو و میوه ها مانند پرتقال و خربزه و انگور و گیاهان و بتها ا و ، دومین جعبه حاوی فقط و سبزیجات است که در قیمت 550 تومان در حالی که کادر سوم (600 تومان) می آید و بدون پیاز و سیب زمینی.

Agrify نیز تامین میوه ها و سبزیجات به سوپر مارکت ها مثل بازار ستاره.

“من زده شد پیامدهای کامل مستند و متوجه شدم که تقاضا-عرضه معادله می تواند متعادل با اتصال کشاورزان مناطق روستایی با شهری مصرف کنندگان است. هنگامی که تدارکات بودند که ما گردش پیام در WhatsApp, درخواست از مردم برای سفارشات خود را می گوید: “Urvish Bhaide یکی از سه بنیانگذاران Agrify, به, بهتر, هندوستان.

حفظ بهداشت و اجتماعی فاصله

Urvish پیش بینی نکرده بود که قدرت رسانه های اجتماعی و در عرض 24 ساعت اول آنها دریافت حدود 15000 استعلام از مردم است. تا کنون آنها را پذیرفته اند 10,000 سفارشات تحویل برگزار خواهد شد که از 28 مارس. در اینجا نحوه:

  1. همه کشاورزان درگیر با راه اندازی بسته بندی سبزیجات و در تمیز کردن انبارها از جایی که از آن می رود به بمبئی.
  2. 6-تن ظرفیت کامیون سفر به مترو شهر هر روز حمل 2500 جعبه از آن توزیع شده است به جوامع ،
  3. تمام پرداخت های ساخته شده از طریق دیجیتال حالت های مانند GPay, Paytm و غيره و یک مشتری است که انتظار می رود به پرداخت تنها پس از تحویل.\
  4. جعبه تحویل داده می شوند در یک نقطه تماس در جامعه و هر مشتری است که انتظار می رود برای باز کردن جعبه در خانه خود را برای مقاصد بهداشت.

در زمان نامشخص مانند این افراد و سازمان ها مانند Agrify راه حل های آلی در حال بازگرداندن هر کس ایمان به انسانیت و اطمینان که هیچ به چالش کشیدن وضعیت به اندازه کافی بزرگ است برای مقابله با.

لطفا توجه داشته باشید: با یک تماس در هر دقیقه و سیل پیام, راه اندازی قادر به قبول هر سفارش در نقطه یا پاسخ به هر پرس و جو به دلیل ناکافی کارکنان. راه اندازی است متاسفم برای همان خواهد شد و برای هر سفارش.

در حال حاضر, آن را متوقف کرده است و گرفتن سفارشات تا 31 ماه مارس از سر گرفته خواهد شد از 1 آوریل

دریافت در تماس با Agrify راه حل های آلی در اینجا.


همچنین بخوانید: COVID-19: می خواهید برای اطمینان از نیازمندان اصلا گرسنه ؟ پیوستن به این 6 قهرمانان


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>