کروناویروس و اضطراب: چگونه برای مراقبت از سلامت روان خود را در میان ‘اجتماعی فاصله’

وجود دارد یک خط خوب بین ماندن آگاهانه و احساس ضعف. اگر وضعیت کنونی جهان به نظر می رسد کمی از حد در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید تا به روز در حالی که هنوز نگه داشتن آرام است.

بین محرک و پاسخ وجود دارد ، در این فضا است که ما قدرت انتخاب ما پاسخ. در پاسخ ما نهفته است رشد ما و آزادی ما.
-دکتر ویکتور فرانکل

یکs بسیاری از شما آگاه هستند ما رو به یک بیماری همه گیر. به عنوان Coronavirus (COVID-19) همچنان به وارد جوامع در سراسر جهان, ما باید خودمان را نگه دارید مطلع در حالی که به دنبال دستورالعمل های تعیین شده توسط دقیق منابع است. در طول این زمان یکی از بهترین اقدامات پیشگیرانه ما می توانید انجام دهید این است که ‘اجتماعی فاصله’.

ارتقاء

اما ما به عنوان یک گونه تلاش برای اتصال و به هم وابسته هستند ، به همین دلیل حتی اگر شما هرگز احساس اضطراب قبل از برخورد با احساس تنهایی و یا با تجربه علائم افسردگی–شما ممکن است در این نامشخص زمان. به عنوان Dr Viktor Frankl اظهار داشت: ما باید یک انتخاب در مورد چگونه ما پاسخ; بیایید مکث تنفس و حرکت رو به جلو با ثابت داشته باشیم ،

پس چگونه شما می توانید خود را کشت رفاه اجتماعی در حالی که اجتناب از عفونت است ؟

“ما در رحمت #coronavirus. مزیت بزرگ ما این است که تصمیم گیری همه ما را به عنوان دولت و کسب و کار و جوامع و خانواده ها و افراد می تواند تاثیر خط سیر این بیماری همه گیر.” – دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی است.

1. لطفا دنبال دستورالعمل ها از منابع رسمی.

مجموعه ای از محدودیت ها بر رسانه های اجتماعی و اخبار مصرف در مورد گسترش Coronavirus. وجود دارد یک خط خوب بین ماندن آگاهانه و احساس ضعف اخبار; اجازه ندهید که خودتان را به بمباران با اضطراب تحریک اخبار در تمام طول روز و مخلوط پیام های ارسال شده آنلاین.
مرکز کنترل بیماری ها
سازمان بهداشت جهانی
وزارت بهداشت و رفاه خانواده (هند)

2. یک لحظه از مهربانی

گرفتن مقدار زیادی از دوست در پست های رسانه های اجتماعی ممکن است به شما زودگذر آمار دوپامین اما دریافت یک پیام مستقیم یا e-mail با اصل تعریف یا بیان قدردانی است که شخصی تر و طولانی مدت—بدون در نظر گرفتن خیلی بیشتر است. هنگامی که شما خودتان را پیمایش مردم از طریق پست و ارسال یکی از آنها چند نوع کلمات. بهتر است کسی را به یک تماس تلفنی و یا چت تصویری با آنها.

3. پرورش جامعه

یکی از ما فعلی بهداشت عمومی را تهدید تنهایی. افرادی که احساس وابستگی به دیگران هستند بیشتر احتمال دارد به تجربه افسردگی و توسعه بیماری های قلبی و کاهش عملکرد شناختی و زندگی می کنند یک زندگی کوتاه تر. در واقع برخی از مقایسه تنهایی به شرایط مزمن مانند دیابت و سیگار کشیدن و چاقی است.

ورزش و رفتن در پیاده روی پیاده روی و یا اجرا خارج است. اما زمانی که شما بیرون بروید, انجام بهترین خود را به حفظ حداقل شش فوت بین شما و دیگران است.

اجتماعی فاصله مساوی نیست احساسی فاصله. ارتباط با دیگران از طریق تماس های تصویری, تلفن, تماس, متن, مجازی و شام. شاید دوباره به هم متصل و پرورش روابط با خانواده/دوستان شما صحبت نکرده و به در در حالی که.

ارتقاء

ابزار برای تقویت ارتباط دیجیتال: پیله Monaru تیم ملی,

4. حفظ روال

مقدار از دانش ما در مورد کوروناویروس و چگونه آن را به اثر ما نامشخص است اما می خواهید ما می توانیم کنترل ما است معمول. به ادامه کار خواندن صرف زمان با خانواده و انتخاب کنید تا یک ابزار جدید را در یک دوره آنلاین و ورزش به عنوان آنجا که ممکن است. سالم ماندن غذا خوردن به خوبی حفظ بهداشت خود را. اگر شما در حال کار از خانه مناسب استراحت برای صرف غذا و استراحت در تعطیلات آخر هفته در صورتی که طبیعی است برای شما.

5. مدیتیشن و تمرکز حواس & یوگا

شاید شما شده است تعجب کنید که چه مراقبه و تمرکز حواس همه چیز در مورد. این ممکن است زمان برای کشف و فرو رفتن در. اقامت آرام و مبتنی واقعا می تواند کمک به عبور زمان نامشخص است. من پیشنهاد می کنم از ابزارهای زیر: بیدار شدن از خواب, فضای, و فکر USC. نیز وجود دارد یک تعداد آنلاین رایگان کلاس های یوگا شما می توانید مشاهده و آیا در خانه خود: DoYogaWithMe.


همچنین بخوانید: اقدامات احتیاطی برای Coronavirus: در اینجا شما باید شستن دست های خود را


به یاد داشته باشید شما تنها نیستید. شما ممکن است احساس نا امن با مشکلات خواب را تجربه اضطراب و احساسات ناراحت کننده و یا احساس اجتماعی جدا می شود و در موقعیت های استرس زا با تغییر شرایط کار. نگه داشتن در ذهن که همه چیز بهتر خواهد شد. جهان است نه imploding نمی رفتن فاجعه بار است. مردم ذاتا خوب است.

انسان بدست طریق چالش های بسیاری در طول حضور ما در زمین است. در این زمان تعداد یک چیز ما می توانید انجام دهید این است به دنبال دستورالعمل ها و پروتکل رسمی از سازمان به عنوان ذکر شده در بالا. من درخواست شما همه لطفا

(1) دستهای خود را و

(2) دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل (حفظ حداقل شش فوت فاصله از دیگران).

این دو چیز به تنهایی می تواند زندگی را نجات دهد.

اگر شما در حال تجربه هر گونه احساسات ناراحت کننده و اضطراب و تنهایی و افسردگی با توجه به اجتماعی فاصله در طول این زمان لطفا به ما در [email protected] و یا با ما ارسال یک پیام را در Instagram @mindsfoundation.

سلامت روانی خود را در طول این بیماری همه گیر است فقط به عنوان مهم به عنوان سلامت جسمی خود را. اگر شما احساس بیمار, لطفا خودتان را منزوی تماس با یک حرفه ای پزشکی و به دنبال دستورالعمل های رسمی خود را در محل مربوطه.

(نوشته شده توسط Raghu Kiran Appasani, MD, Founder & CEO, ذهن بنیاد; و ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

تصاویر حسن نیت ارائه میدهد: دکتر جوزپه Raviola و تیم

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>