سقوط چهار ستون در طول COVID-19 بار ؟

R. V. Prabhat

“من به شما یک طلسم. هر زمان که شما در شک هستند و یا زمانی که خود بیش از حد می شود با شما اعمال زیر را تست کنید. به یاد چهره فقیرترین و ضعیف ترین مرد [زن] آنها ممکن است شما را دیده اند و از خودتان بپرسید اگر در این مرحله شما تامل است که رفتن را از هر گونه استفاده به او [او را]. او [او] به دست آوردن هر چیزی ، آن را بازگرداندن او [او] به کنترل خود [او] را در زندگی خود و سرنوشت ؟ به عبارت دیگر آن را منجر به سواراج [آزادی] برای گرسنه و معنوی میلیون ها گرسنه? سپس شما را پیدا خواهد کرد شک و تردید خود را و نفس خود را ذوب می شود.” – مهاتما گاندی

شیر سرمایه از آشوکا با چهار Asiatic شیر ایستاده پشت به پشت در اثر symbolising قدرت و شجاعت و اعتماد به نفس و غرور نیز در اثر نماد رکن چهارم دموکراسی هند – اجرایی مقننه, قضائیه و مطبوعات.

هر چند در شرایط نسبی هند است که دست زدن به این وضعیت به مراتب بهتر از بسیاری از کشورها در سراسر جهان از این بیماری همه گیر کوروناویروس بحران به ارمغان آورده است بیآنکه و کاستی از چارچوب نهادی از ساختار دموکراتیک.

تست واکنش و حکومت در محک آزمون گذاشته شده توسط پدر ملت این سوال که آیا ما در حال انجام به اندازه کافی برای آخرین مرد ایستاده در ردیف فقیرترین ضعیف ترین مرد/زن.

قوه مقننه در اثر مانند یک اورژانس است که در برزخ است. دیگر نهادهای حکومت نیز دور از مسیر پیشنهاد شده توسط مهاتما گاندی است.

اجرایی و مرکز-روابط دولت

شبه فدرال قانون اساسی هند و نه هیچ قانون و نه حکومت و به وضوح مشخص شدن حدود اختیارات و وظایف مرکز و دولت در زمان بیماری همه گیر.

وزارت بهداشت قرار داده تا برای بحث و بررسی پیش نویس بهداشت عمومی (پیشگیری, کنترل و مدیریت بیماری های همه گیر بیو تروریسم و حوادث) لایحه 2017. پیش نویس لایحه با اشاره به نقش و مسئولیت های مرکز و ایالات متحده در یک اورژانس پزشکی است. این لایحه اما هرگز نور روز و این معما همچنان ادامه دارد.

هر چند مسائل مربوط به نظم عمومی و سلامت ذکر شده در لیست دولت, اتحادیه Govt. با اتکا به این بیماری همه گیر بیماری عمل 1897 و مدیریت بحران, قانون 2005 برای مقابله با گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس.

هر چند هیچ اضطراری تحمیل شد توسط مرکز با توجه به مسائل مربوط به اجرای ماده 256 قانون اساسی تجویز یک بار مرکزی قانون شامل ایالات متحده باید مطابق با همان و این مرکز می تواند موضوع جهت و تقاضا رعایت شود.

خطرات کدورت و شفافیت در دولت عمل آمد و به تاخت و تاز زمانی که مرکز صدور اعلان درخواست متحده برای خودداری از خرید شخصی حفاظت تجهیزات و دستگاه تهویه مصنوعی و ماسک ساخت متحده وابسته به تامین مواد تنها از دولت مرکزی.

این COVID-19 بحران به منابع مالی دولت سخت تر است. مالیات غیر مستقیم بر روی سوخت حمل و نقل, خودرو فروش, الکل معاملات املاک و مستغلات برق و فیلم و سرگرمی حساب برای بخش عمده ای از وزارت امور خارجه دولت مالیات بر درآمد. و بسیاری از این فعالیت های اقتصادی اند یا می آیند به توقف کامل و یا به شدت کاهش می یابد در دو هفته گذشته در نتیجه تیز و شیب در وزارت امور خارجه درآمد. خودداری از GST درآمد از کشورهای مختلف توسط این مرکز بیشتر اضافه کردن به مشکلات مالی دولت های ایالتی.

وجود دارد بیشتر جدی عدم هماهنگی بین مرکز و کشورهای مختلف و همچنین به عنوان یک کمبود ارتباط و هماهنگی بهترین شیوه برای پیاده سازی در میان کشورهای مختلف است.

قوه قضائیه

ضروری ترین خدمات عمومی و بزرگترین بررسی و تعادل در استفاده بی رویه از قدرت اجرایی در عملکرد دموکراسی قضائیه شده است بزرگترین اجازه دهید به پایین در میان رکن چهارم دموکراسی است.

دادگاه آخرین پناهگاه برای بی صدایان و علیه دولت افراط. در زمان بحران بازوی اجرایی دولت به راحتی می تواند اسلاید به ساخت یک انتخاب از راحتی بیش از قانون اساسی پادمان. مهاجرت نیروی کار بحران و متعاقب آن عدم همدلی مطرح زشت ترین چهره از طبیعت انسان است. با هزاران نظرات عمدتا نخوری ضعیف دستمزد روزانه کارگران مهاجر بودن حساس به تماس از مستند و به جای راه رفتن به خانه های مربوطه در کشورهای مختلف است. کشورهای مختلف در واکنش به بحران متفاوت با برخی از تنظیم برای حمل و نقل و اجاره و اطمینان و برخی با استفاده از نیروی بیش از حد و غیر انسانی اسپری ضد عفونی کننده بر روی مردان و زنان و غیره. این بحران نشان داد که عمق شکاف های اجتماعی و اقتصادی طبقات با به خوبی به انجام است کاملا غیر حساس به بدبختی دستمزد روزانه و یا کارگران مهاجر. آن است که در شرایطی مانند این که در آن ضرورت نظارت بر نقش دادگاه بالاتر می آید. قانون اساسی و تضمین حقوق اساسی و فراهم می کند “حق زندگی” در ماده 21 که اغلب نامیده می شوند به عنوان “قلب و روح” یا “فرشته نگهبان از قانون اساسی هند” به همه شهروندان به طور مساوی.

دیوان عالی کشور به طور کامل استعفا مسئولیت خود را به عنوان یک نگهبان قانون اساسی که در آن آن را به سمت چپ مربوطه متحده و مرکز برای مقابله با بحران به عنوان آنها را خوشحال. وظایف دادگاه به اصرار در استفاده از ذهن توسط دولت اقدام عاری از کینه توزی و نه خودسرانه است نه فقط برای زمان خوب است. آن است که در زمان بحران مانند این تعهد به مراتب بیشتر در دادگاه اصرار دارند اگر نه وادار کردن دولت به برآوردن rigors از ماده 14 و 19 و 21 قانون اساسی هند است.

اغلب اتفاق می افتد که دولت به دنبال غرایز خود را از مصرف نامتناسب مراحل علیه آزادی های مدنی در طول دوره بحران است. چهارمین ستون و یا چهارم و مستغلات از دموکراسی رسانه/مطبوعات قرار است به محافظت در برابر این تمایل دولت است. رسانههای هند قبل از این اپیدمی به خود بود مشکوک ضبط آهنگ است. در پی COVID بحران بسیاری از دولت Govts را به اعمال محدودیت از به اشتراک گذاری اطلاعات بدون قبل از ترخیص از مقامات. مطبوعات به هر حال همیشه در تصویب دولت اقدامات خود ادامه چاپلوسانه رفتار, گزارش.

این اولین بار در تاریخ هند است که محدودیت شده اند اعمال شده بر مطبوعات در پی جدی بهداشت عمومی بحران. اپیدمی بیماری در قانون تصویب شد و در سال 1896 و هند شاهد آن عمده فتنه پرونده Bal Gangadhar Tilak برای یک مقاله در نشریه Kesari در طول طاعون.

این دادگاه بریتانیا در هند تصور یک تعریف جدید از ‘فتنه’ به مراتب خطرناک تر و دقیق استاندارد از آنچه که بود و به دنبال آن در انگلستان است. در آن زمان هند بیش از 66 سال به بیرون آمدن از آن گسترده تر از محدوده ‘فتنه’ قوانین تا سال 1962 زمانی که دیوان عالی کشور افزایش آستانه برای استفاده از فتنه قوانین در یک فرد است.

رسانه ها و مطبوعات انجام می دهند نه هر روزنامه نگاری تحقیقی و هر چند زمان بحران نیست سوال یا نخوری اقدامات/حذفیات مربوطه دولت و دولت مرکزی. نقش رسانه بسیار مهم در این ساعت از بحران آن را به عنوان تنها رسانه ارتباطی و انتشار اطلاعات میان دولت و شهروندان. مطبوعات استعفا مسئولیت خود را از اینکه صدای مردم و به جای غوطه ور است و در حال سخنگوی دولت است.

در پی این رمان coronavirus همه گیر جعلی اخبار و شایعات یک تهدید جدی برای رفاه عمومی است. اما استفاده بی رویه از زور و قدرت در برابر آزادی های مدنی است و نه پاسخ آن را به عنوان ممکن است خطرناک سوابق است که ممکن است عمر اين همه گیر.

این COVID-19 بحران را به تاخت و تاز کردن نواقص موسسات مختلف همه در همان زمان. پایان مستند را دوباره سرپا نگه داشتن بحث از اصلاحات نهادی است که به تنهایی نیاز ساعت اگر هند می خواهد برای حفظ به عنوان رشد و عملکرد دموکراسی است. ما هنوز در میان بحران همه گیر. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که نهادهای مختلف توجه به احتیاط مطرح بنجامین فرانکلین – “کسانی که قربانی آزادی برای تضمین ایمنی موقت سزاوار نه” و بیرون آمدن قوی تر از این بحران

RV Prabhat مدافع تمرین قبل دادگاه عالی هند است.

[email protected]


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>